Heb m geloof ik hier vandaan:quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hm, klinkt wel goed. Waar heb je hem vandaan?.
Ron Hill is sowieso een topmerkquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:20 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Heb m geloof ik hier vandaan:
http://www.sportsshoes.co(...)orts-running-jacket/
Nu wel out of stock. Last year's model, geloof ik.
ach...wij mannen zijn van nature niet zo kieskeurig hoorquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:18 schreef Shravani het volgende:
[..]
Ook flauw dat ik daar eerst een marathon voor moet kunnen rennen
zolang het een gat heeft he ? ?quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ach...wij mannen zijn van nature niet zo kieskeurig hoor
Om de 1 of andere reden vind ik de shirtjes van Ron Hill niet zo lekker. Ze zijn erg dicht geweven en het lijkt of ik daar meer in zweet dan in andere shirtjes. Ik heb het vermoeden dat ze het zweet niet goed naar buiten transporteren...quote:
Wat houdt softshell in?quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:22 schreef Shravani het volgende:
Voor mensen de een Decathlon in de buurt hebben, die heeft ook fijne hardloopspullen.
Ik heb er een softshell jasje vandaan en die was maar ¤20,-
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
oke, deze dan...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
zolang het een gat heeft he ? ?vlag d'r over heen en n**ken voor het vaderland
Shitquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
oke, deze dan...
[ afbeelding ]
dat is heel licht materiaal bestand tegen lichte regen al hield ie me vandaag op m'n fietstochtje door plensbui ook droog en windstopper.quote:
Bron Wikipedia:quote:
quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:26 schreef Shravani het volgende:
[..]
dat is heel licht materiaal bestand tegen lichte regen al hield ie me vandaag op m'n fietstochtje door plensbui ook droog en windstopper.
ik heb deze (is trouwens het heren model maar op de dames zat een capouchon)
http://www.decathlon.nl/NL/protect-comfort-wind-194605740/#
Thnx!quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:26 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Bron Wikipedia:
Water resistant (soft shell) materials block water only partially. On the other hand they are usually more breathable and comfortable, thinner, and cheaper than completely waterproof materials. Water-repellent coatings are often used. Before waterproof-breathable shells were invented, the "60/40" (60% cotton, 40% nylon) parka was widely used. Soft shells are not water "proof".
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:27 schreef DJMO het volgende:
[..]![]()
waarom ben ik nu jaloersals ik thuiskom van een training krijg ik alleen te horen .. oh das ook niet veel dat je gelopen hebt
'k zou zo graag willen dat die lamstraal hier iets meer support zou laten zien ...
how cutequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |