Men in Thights is een geweldige comedyquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:06 schreef DragonFodder het volgende:
Ik vind Robin Hood: Men in Tights een geweldige comedy, dus ik heb geen recht van spreken.
Dat jij mij begrijpt wist ik alquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Men in Thights is een geweldige comedy
dat is een dealbreaker inderdaadquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Iemand die Whedon flms/series leuk vindt, lijkt niet op mij
Lief Draakje van mequote:
Sorry.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
Iemand die Mel Brooks/Whedon flms/series leuk vindt, lijkt niet op mij
Nou ok, we hebben allebei wat zwart en een ftr awardquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sorry.![]()
Het was de UI natuurlijk, béétje dezelfde kleur.
Ook niet, jou UI lijkt meer op die hem dan de mijne qua kleur.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sorry.![]()
Gaat het goed met je wyccie? Ik maak me zorgen...quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sorry.![]()
Ik heb gewoon geen goed excuus.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:24 schreef DragonFodder het volgende:
Ook niet, jou UI lijkt meer op die hem dan de mijne qua kleur.
Omdat ik me vergis?quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:25 schreef FireFox1 het volgende:
Gaat het goed met je wyccie? Ik maak me zorgen...
Ik lees geen romans. Enkel over zure zaken als oorlogen enzo.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Saoirse Ronan.
Heeft iedereen hier het boek gelezen? Het leek me zo'n meisjesboek.
Laat even weten hoe die is. Ik heb de eerste 2 delen ook met plezier gespeeld.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:33 schreef DragonFodder het volgende:
ben nu Max Payne 3 aan het installeren. Mijn god, 4 dvd's voor een shooter!
Ik ook, voornamelijk door het hele noir-sfeertjequote:Op woensdag 6 juni 2012 22:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Laat even weten hoe die is. Ik heb de eerste 2 delen ook met plezier gespeeld.
Ik heb ooit 8 cd-roms moeten installeren voor the 11th hour.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:41 schreef DragonFodder het volgende:
pff.. de laatste keer dat ik vier dvd's moest installeren was voor een professionele sample library. Maar voor een game?
x-ray dog!quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:41 schreef DragonFodder het volgende:
pff.. de laatste keer dat ik vier dvd's moest installeren was voor een professionele sample library. Maar voor een game?
x-ray dog?quote:
Prima achtergrond muziekquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:51 schreef DragonFodder het volgende:
nee, nooit van gehoord. Interessant wel!
leuker om het zelf te makenquote:
Ik voor Myst Exile. En ik werd misselijk van het spel.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:41 schreef DragonFodder het volgende:
Op dat niveau vast niet, ik ben maar een amateurtje.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als je dat op dat niveau kan, kan je daar wel solliciteren.
Vrouwen horen geen zwaardere spellen dan The Sims te spelen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik voor Myst Exile. En ik werd misselijk van het spel.
Smooth weer, kerel!quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vrouwen horen geen zwaardere spellen dan The Sims te spelen.
En nu maar hopen dat ze happen vandaagquote:
Huisje, boompje, beestje creërenquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:25 schreef DragonFodder het volgende:
Njo, niet te beroerd om de stereotiepe gamergirl uit te hangen
Even compenseren voor alle stereotype mannen hier.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:25 schreef DragonFodder het volgende:
Njo, niet te beroerd om de stereotiepe gamergirl uit te hangen
Wat een prachtig oplaadstation voor controllers!quote:
Ik wilde net zeggen, we zijn weer in vorm!quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:33 schreef DragonFodder het volgende:
Gil, we doen het weer! Al is het wel eens erger geweest.
Zo gaat dat met gamen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:46 schreef wyccie het volgende:
Ah, wel Caesar.
Ja, stom spel was dat. En toch verslaafd.
jep, heeft niets met vrije keuze te maken.quote:
Ah, daarom kom je niet naar de meetquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:53 schreef wyccie het volgende:
Ik ben ook redelijk verslavingsgevoelig, geloof ik.
Goed dat ik niks van drugs, drank en roken moet hebben.
Terwijl de rest stoned op de bank een vage film zat te kijken, was jij nog zo nuchter als watquote:
ik ookquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Terwijl de rest stoned op de bank een vage film zat te kijken, was jij nog zo nuchter als wat
p'cies!quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
Wel goed voor mijn nachtrust die vragen van Sands, deze staat morgen nog open
Daar geloof ik niks van.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Terwijl de rest stoned op de bank een vage film zat te kijken, was jij nog zo nuchter als wat
Was jij niet stoned dan?quote:
Hoe kun je dat nou weten met je vage kop.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Man, ik heb 3 uur lang niet kunnen bewegen. Ik bedoel dat ik niet geloof dat Robby nuchter was.quote:
In mijn belevingswereld welquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:13 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Man, ik heb 3 uur lang niet kunnen bewegen. Ik bedoel dat ik niet geloof dat Robby nuchter was.
Bij welke film heb ik je teleurgesteld dan?quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:47 schreef LordVoldemort het volgende:
Ik geloof nooit meer dat een film goed is als jij dat zegt.
Ik heb een dikke vette disclaimer gegeven van tevorenquote:Op donderdag 7 juni 2012 08:54 schreef LordVoldemort het volgende:
Mortal Kombat, om eens wat te noemen.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:54 schreef LordVoldemort het volgende:
Mortal Kombat, om eens wat te noemen.
@ hornage zit je nu weer in je kloon account jezelf bij te staan?quote:
Ik zou het bijna wel denken, misschien Mainports minder evil twin?quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:35 schreef RanTheMan het volgende:
Maar even serieus, is die evh ook een kloon van een bekendere user hier?
Nou in het kader van, opmerkelijk en eerlijk zijn, vind ik het wel dat ik even gemeld moet hebben dat met amper hints een film met 300 votes op imdb en een kut score zo maar even geraden wordt..quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:36 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik zou het bijna wel denken, misschien Mainports minder evil twin?
Bij recente trailers is het inderdaad ooit aannemelijker dat iemand toch iets van de film gezien kan hebben. Mij zou het ook kunnen overkomen, ik check regelmatig trailers op apple.com/trailers.quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:55 schreef hornage het volgende:
Naja, het plot stond er, Orlando Bloom was duidelijk genoeg zichtbaar en de trailer is blijkbaar redelijk recent....
Ik was al op zoek naar een captain caveman plaatje, maar dat hoeft nu niet meerquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:17 schreef RanTheMan het volgende:
en niemand zegt iets over mn unibrow??
Dit vraagt echt om een vreselijk vrouw onvriendelijke opmerkingquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sorry, ik was even aan het afwassen en eten maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
zo hoort het ookquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:30 schreef wyccie het volgende:
Ik ben vandaag het huis nog helemaal niet uit geweest!
[FOK! Movie Trivia] - JUNI 2012 - Deel 2quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:02 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Bij recente trailers is het inderdaad ooit aannemelijker dat iemand toch iets van de film gezien kan hebben. Mij zou het ook kunnen overkomen, ik check regelmatig trailers op apple.com/trailers.
Ik heb bij EVH nog niet echt dingen gezien die ik raar of opmerkelijk vind persoonlijk.
boodschappen doen neem ik aan!quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben op de post aan het wachten.
Maar als die is geweest ga ik toch de deur uit.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:28 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Dit vraagt echt om een vreselijk vrouw onvriendelijke opmerkingOei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga deze zomer beginnen met rijlessen
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Een beetje maar. En je wacht op een H&M bestelling?quote:
een keukenschort? of een rok tot over de knieën?quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Een beetje maar. En je wacht op een H&M bestelling?
ah kijk, toch iets met koken, dan is het goed!quote:
Ok, die wel iddquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
[FOK! Movie Trivia] - JUNI 2012 - Deel 2
Ken je hem niet???? DF tochquote:
Eensch, dit is ook opzoekerigquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
[FOK! Movie Trivia] - JUNI 2012 - Deel 2
Ja, tis weer gezellig druk op FMTquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:55 schreef DragonFodder het volgende:
Er zit wel weer ouderwetsch weer lekker veel vaart in, hè, deze maand! Denkt iedereen trouwens ook nog even aan de FMT summer meet! ?
mwoahquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:58 schreef DragonFodder het volgende:
Als het dan ook nog even gezellig druk wordt op de meet
Jonge, kom gewoon!! Kunnen we je unibrow scherenquote:
ik leef van week tot week, veel te ver weg nogquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:01 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Jonge, kom gewoon!! Kunnen we je unibrow scheren
Werd ik geroepen?quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:23 schreef hornage het volgende:
Wie was er hier ook alweer Nicole Kidman fan?
Wat een mooie vrouw en wat een mooie jurk![]()
[ afbeelding ]
Smoesjesquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:05 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik leef van week tot week, veel te ver weg nog
en welke kloon accounts moet ik allemaal meenemen dan?quote:
Tom Cruise is een sukkel geweestquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:23 schreef hornage het volgende:
[ afbeelding ]
ik denk dat ik wel kom als ik kanquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:58 schreef DragonFodder het volgende:
Als het dan ook nog even gezellig druk wordt op de meet
dude Katie holmesquote:
pff rossig en oud en botox mens:quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Wie wil dat nou als je Nicole hebt![]()
kun je max een kwartiertje mee op t strand zitten, en zit daarna onder de vieze sproeten zoals:quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:24 schreef SamuelofSEK het volgende:
en wat er mis is met rood haar ontgaat me al helemaal![]()
Katie is lekkerder, maar Nicole heeft véél meer klasse dan die wandelende modepop.quote:
Niks mis met wat sproeten en het strand interesseert me toch nietquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:33 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
kun je max een kwartiertje mee op t strand zitten, en zit daarna onder de vieze sproeten zoals:
[ afbeelding ]
Sproetenquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:33 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
kun je max een kwartiertje mee op t strand zitten, en zit daarna onder de vieze sproeten zoals:
[ afbeelding ]
ja vond ik ookquote:
Trut.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:34 schreef wyccie het volgende:
Dom dom dom, ik bedoelde de namen van de actrices. Sorry!
Dat was het tweede wat ik dacht.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:33 schreef tombolafan het volgende:
tenzij hij t zegt omdat je volgens mij een tepel door ziet schijnen?
quote:
Je helpt mijn stoere imago om zeep man!quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:36 schreef LordVoldemort het volgende:
Wel doen hoor, dan zie je pas echt dat Robby toch echt wel een schatje is.
+1quote:
mannenquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat was het tweede wat ik dacht.
[..]![]()
Ik kom toch maar niet op de meet.
Met wie kijk je dan voetbal?quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:46 schreef Gillingham het volgende:
Ik heb ze ook niet per se heel hard nodig hoor.
Gullible.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb echt even zitten nadenken wat voor afkorting dat is.
dat doe je zelf op de meet wel.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:38 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je helpt mijn stoere imago om zeep man!
eensquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:23 schreef hornage het volgende:
[ afbeelding ]
Jaaa kom! Kunnen we over co-schappen praten enzoquote:
Laat ons je van je fobie afhelpenquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:07 schreef wyccie het volgende:
Nee, nee, ik ben een 50-jarige vadsige man die nog bij mijn moeder woont. Ik durf niet naar meets te gaan, want dan moet ik naar buiten. Zonlicht is eng.
quote:
Njaquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja vond ik ook
tenzij hij t zegt omdat je volgens mij een tepel door ziet schijnen?
twee woorden : Mortal Kombatquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:40 schreef hornage het volgende:
En misschien ben ik wel wat maar in touch met mijn feminine side
nee. deze is minstens 6x zo triestquote:
Dat klinkt wel erg principieel.quote:
Ik niet.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:49 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
dat doe je zelf op de meet wel.
Dames, Robby is vrouwvriendelijker dan je denkt in het echt!
Jij niet neequote:
Ik kwam achtereenvolgens Mass Effect 3 en the witcher 2 tegen, daarna eigenlijk niet meer doorgegaan. Misschien dat ik nog een herstart maak.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:12 schreef LordVoldemort het volgende:
Waarom was je 250-odyssey niet geslaagd DF?
Het zijn pc spellenquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:18 schreef LordVoldemort het volgende:
Staan die in de top 250? Nooit van gehoord.
Ik heb er nu zo'n 150 gezien, maar ik moet zeggen dat er nu meer zijn waar ik tegenop kijk dan die me de moeite waard lijken. Uiteindelijk ga ik ze wel allemaal kijken, maar ik heb er niet veel haast mee.
Stalker was wel magnifiek overigens.
Ik vind het wel handig om te weten wie de stem acteurs zijn,quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:30 schreef LordVoldemort het volgende:
Ik heb nooit gesnapt wat spellen op IMDb doen.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:30 schreef LordVoldemort het volgende:
Ik heb nooit gesnapt wat spellen op IMDb doen.
Jurken shoppen? Heb jij een goed model voor leuke jurkjes dan?quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:55 schreef wyccie het volgende:
Misschien kunnen hornage en ik wel gewoon een dagje jurken gaan shoppen.
[..]
Is 't ook.
Alle vrouwen denken dat ze een dikke kont hebben.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:56 schreef hornage het volgende:
[..]
Jurken shoppen? Heb jij een goed model voor leuke jurkjes dan?
Nou, mijn kont is prima, hoor.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:20 schreef Robby87 het volgende:
Alle vrouwen denken dat ze een dikke kont hebben.
Dus ik ben geen vrouw?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:24 schreef Robby87 het volgende:
Wat een heerlijke voorzet, wie kopt hem in, fox?
Ja fox, vertel ons wie hem inkopt!quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:24 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat een heerlijke voorzet, wie kopt hem in, fox?
Ja ja, hij is leuk.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:28 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ja fox, vertel ons wie hem inkopt!
Jaquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:40 schreef hornage het volgende:
[..]
[..]
Nja![]()
Alsof mannen jurken niet mooi kunnen vinden en alsof het altijd om bloot gaat
Is meestal ook zo, en zo hoort het ook.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:20 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Alle vrouwen denken dat ze een dikke kont hebben.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is meestal ook zo, en zo hoort het ook.
Ik ben ermee bezigquote:
quote:
te magerquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Skinny girls met cupje A/B![]()
![]()
Gevalletje soort zoekt soort, brrrquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
quote:
quote:
snap um nietquote:
uitdelen en incasseren hequote:
Aha, nu welquote:
ze gebruiken dezelfde shampooquote:
Toppertje!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:08 schreef DragonFodder het volgende:
@FF: Max Payne 3 speelt heerlijk, alleen de sfeer is meer een soort duistere Miami Vice geworden. Anders dan 1 en 2, maar wel leuk. Gameplay is wederom top notch!
Getver wat een lijk.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Hij is denk ik in veel meer landen uitgebracht als Unleashed, maar Danny the Dog is volgens mij de originele titel... Maar blijkbaar vond een of ander marketing iemand het nodig om deze onzinnige verwarring te veroorzakenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:22 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
wist ik niet, ik ken hem alleen onder unleashed, en alleen van een trailer. Waar is ie als Danny the Dog uitgebracht?
ah, weet ik dat ook weerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:50 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Hij is denk ik in veel meer landen uitgebracht als Unleashed, maar Danny the Dog is volgens mij de originele titel... Maar blijkbaar vond een of ander marketing iemand het nodig om deze onzinnige verwarring te veroorzaken
Jazeker, de blacklist is overvol, wachtend op zijn verlosserquote:
Vond jouw gok op cliffhanger wel erg resoluutquote:
Je wilt graag weten welk niveau van slecht dat is?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:09 schreef Sands het volgende:
Weet iemand of Tunnel Rats een beetje een fatsoenlijke film is?
Ik heb me laten overhalen door mijn stiefvader om die te kopen...toen ik thuis kwam was het van oja...Uwe Bollquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Je wilt graag weten welk niveau van slecht dat is?
Ik denk erover om hem terug te brengen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
Nou moet je hem dan ook wel gaan kijken he, zonde van het geld anders
Oh, ik dacht dat je het voor de grap zei! Dacht dat iedereen het al wel wist.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:22 schreef DragonFodder het volgende:
wist ik niet, ik ken hem alleen onder unleashed, en alleen van een trailer. Waar is ie als Danny the Dog uitgebracht?
Mwahaha !quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:34 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Vond jouw gok op cliffhanger wel erg resoluut
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:30 schreef hornage het volgende:
[..]
Jazeker, de blacklist is overvol, wachtend op zijn verlosser
Ow, god Patch, verlos ons van deze heidenen, deze opzoekers, deze volspammersquote:
nee, maar ik heb weer es ouderwets geen idee.quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:09 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
nee, maar ik heb weer es ouderwets geen idee.
Spanning begint hier ook te stijgen...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:11 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen door de zenuwen voor morgen als Nederland tegen Denenmarken moet aantreden
Ik ga niet eens kijken. Als ze al niet kunnen winnen van Denenmarken is het ook niet de moeite om de andere wedstrijden te kijken.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:11 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen door de zenuwen voor morgen als Nederland tegen Denenmarken moet aantreden
Ja ja, droom lekker verder...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:13 schreef FireFox1 het volgende:
Spanning begint hier ook te stijgen...![]()
Morgen samen met mijn zoontje zijn toekomstige elftal zien spelen![]()
Oh, jij bent er zo een.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:14 schreef Sands het volgende:
Ik ga niet eens kijken. Als ze al niet kunnen winnen van Denenmarken is het ook niet de moeite om de andere wedstrijden te kijken.
Oh, ben je er zo éénquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:14 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ga niet eens kijken. Als ze al niet kunnen winnen van Denenmarken is het ook niet de moeite om de andere wedstrijden te kijken.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:18 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja ja, droom lekker verder...
[..]
Oh, jij bent er zo een.
Leg die rommel nou eens voor één keer opzij en doe gezellig mee man, je begint op een ouwe zeur te lijken.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:19 schreef Sands het volgende:
[..]normaal kijk ik nooit naar voetbal alleen het EK en WK zijn uitzonderingen.
Ik kijk nooit, ook niet naar de EK en WK rommel. Wel meegedaan aan de FOK! pool met voorspellingen die nergens op gebaseerd zijn, tot nu toe gefaald natuurlijkquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:19 schreef Sands het volgende:
[..]normaal kijk ik nooit naar voetbal alleen het EK en WK zijn uitzonderingen.
Wat een deceptie, Njosquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik kijk nooit, ook niet naar de EK en WK rommel. Wel meegedaan aan de FOK! pool met voorspellingen die nergens op gebaseerd zijn, tot nu toe gefaald natuurlijk.
Dat mijn voorspellingen niet kloppen? Valt mij ook tegenquote:
Nee dat je geen voetbal kijkt, je daalt in mijn aanzien, en dat zegt veel.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat mijn voorspellingen niet kloppen? Valt mij ook tegen.
Het stelt me teleur dat je teleurgesteld bent.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:48 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee dat je geen voetbal kijkt, je daalt in mijn aanzien, en dat zegt veel.
Je kunt het tijdens de meet goedmaken, en dat kan op allerlei manieren.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het stelt me teleur dat je teleurgesteld bent.
Serieus ja?quote:
Gast ik heb al 100x gezegd dat ik eerlijk speel, krijg er zelfs pms over tegenwoordigquote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 01:03 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Gast ik heb al 100x gezegd dat ik eerlijk speel, krijg er zelfs pms over tegenwoordig. Totaal ongegrond
Heeft iemand jou beschuldigd van vals spelen?quote:Op zondag 10 juni 2012 01:03 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Gast ik heb al 100x gezegd dat ik eerlijk speel, krijg er zelfs pms over tegenwoordig. Totaal ongegrond
Pico is een cheater, jij nietquote:Op zondag 10 juni 2012 12:33 schreef LordVoldemort het volgende:
Nee ik probeerde Patch een beetje op te naaien maar jullie werken niet mee.
Fassbender stal wel de show ja.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:13 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ben daarstraks geweest.
Het zag er wel heel mooi uit
Fassbender als David
quote:
nog niet, ik zocht een reden om dat plaatje te gebruikenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:00 schreef RanTheMan het volgende:
haha heb je hem al gezien? Ik vond het echt hilarisch, vooral die scene met die i-phone en die prachtige indoctrinatie grappen zoals dat met charlie chaplin
Wat doen zij en Justin Bieber überhaupt op die foto? Eén keer in een film meespelen maakt je nog geen filmster.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:48 schreef Dopekoe het volgende:
En Ed Harris stond er ook nog op samen met Rosie Huntington - Whitely
Bron : http://www.vanityfair.com(...)th-anniversary-photo
???quote:
Geen idee. Het was gewoon random Japanse animatie (toch?).quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:53 schreef SamuelofSEK het volgende:
Is sands zo'n Nausicaa fan of heeft hij die pas geleden gezien?
ditquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:55 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik dacht vast net als Ran dat je dat om een specifiekere reden zei
Nee en neequote:Op woensdag 13 juni 2012 16:53 schreef SamuelofSEK het volgende:
Is sands zo'n Nausicaa fan of heeft hij die pas geleden gezien?
Hehe inderdaad, zal vast wat aan gefoefeld zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:11 schreef wyccie het volgende:
Iedereen heeft ook de ogen open, knap gedaan zo'n foto.
Vieze photoshop.quote:
Ow, sorry! Had ik helemaal niet door.quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik geef mezelf ook een extra puntje want dubbele punten![]()
Dankquote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:44 schreef JayHovah het volgende:
Eventjes tussendoor: bij deze wil ik Hornage bedanken voor zijn Almost Famous vraag een paar dagen geleden. Ik had em, op één of andere manier, nooit gezien en gisteravond bekeken. Geniale film, die blijft nog wel eventjes plakken van binnen
De sfeer en spanningen tussen William, Penny Lane en Russell maken de film, samen met de geweldige soundtrack!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:49 schreef hornage het volgende:
[..]
Dank
Mooi dat ie is bevallen
Ik heb van de week de director's cut / untitled oid gezien, vandaar dat ik de vraag stelde.
Ik vind de film wel goed, maar het punt van de film is mij wat te onduidelijk, maar de sfeer is goed
Dan moet ik toch maar even melden dat ik er bijzonder weinig aan vondquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:07 schreef LordVoldemort het volgende:
Ik was ook zeer aangenaam verrast toen ik die eindelijk zag. Topfilm.
en dat zeg jij met zo'n username en UI?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:12 schreef LordVoldemort het volgende:
Ja maar jij hebt ook een bijzonder slechte smaak in films.
Avada Kedavra.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:34 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
en dat zeg jij met zo'n username en UI?
Ik ga niet eens opzoeken wat je me net hebt aangedaan, wat ik wel weet is dat ik opeens enorme jeuk aan mn zak heb, dank je welquote:
Mwah....die vond ik wat minder. Maar dat lag misschien meer aan het zoetsappige gedoe van Kirsten Dunst en Orlando Bloom. Dit weekend ga ik wel Boogie Nights kijken (ook nog niet gezien).quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:30 schreef hornage het volgende:
Als je trouwens Almost Famous leuk vindt, dan is Elizabethtown ook leuk
Al die nummers die je noemde kan ik me gewoon echt niet uit die Tarantino herinnerenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:29 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Had hier toch wat meer Pulp Fiction liefde/kennis verwacht.![]()
Als je ze hoort wel.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:37 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Al die nummers die je noemde kan ik me gewoon echt niet uit die Tarantino herinneren
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:35 schreef Asap het volgende:
Wel bekende cast zie ik, maar zegt me helemaal niks.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:35 schreef Asap het volgende:
Wel bekende cast zie ik, maar zegt me weinig
Ik heb hem inmiddels maar opgezocht. De titel zegt me wel wat, maar verder helemaal niks. Sowieso heb ik volgens mij nog geen vraag in de buurt van kunnen beantwoorden in de DP.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:51 schreef LordVoldemort het volgende:
Wyccie heeft er wel eens eerder een punt mee gescoord, dus als ze zich snel even komt melden staat ze weer terug in de top 5.
Wat dragon zegt, minus het laatste deelquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:53 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik heb hem inmiddels maar opgezocht. De titel zegt me wel wat, maar verder helemaal niks. Sowieso heb ik volgens mij nog geen vraag in de buurt van kunnen beantwoorden in de DP.
zo voel ik me al ruim een week...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:53 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik heb hem inmiddels maar opgezocht. De titel zegt me wel wat, maar verder helemaal niks. Sowieso heb ik volgens mij nog geen vraag in de buurt van kunnen beantwoorden in de DP.
Wat mij betreft niet, maar misschien dat Ran er anders over denkt?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:19 schreef hornage het volgende:
Ach ach ach mensen, zo hoog is het niveau toch ook weer niet op het moment?
Daar ben ik het wel mee eens, danquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:23 schreef LordVoldemort het volgende:
Ik vind dit DP topic juist erg leuk. Zolang het geen italiaanse zwart-wit pingpong tussen samsek, Sands en michelangelo is ben ik overal tevreden mee.
Heb je een iCheckMovies account?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:24 schreef JayHovah het volgende:
Ik dacht dat ik wel redelijk wat filmkennis had, maar gelukkig door de Movie Trivia (her)ondek ik weer een paar pareltjes uit de grote film collectie. Sommige die ik nog nooit gezien had, sommige die ik ooit heb gekeken maar me nooit kon boeien. Ik weet nog wel dat ik, jaaaaaaren geleden, "O Brother Where Art Though?" had gezien en het me weinig kon boeien. Maar sinds ik steeds meer Coen films heb gezien weet ik dit soort films veel meer te waarderen. Toen ik "O Brother" weer keek genoot ik er intens van. En zo zijn er wel meer films die mijn aandacht verdienen denk ik zomaar...
Sands doet niet/nauwelijks aan Italiaanse films (helaas). Verder ben ik blij dat Michel en Sam er wat variatie inbrengen door verder te kijken dan enkel hedendaags Hollywood en wat flauwe komedies.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:23 schreef LordVoldemort het volgende:
Ik vind dit DP topic juist erg leuk. Zolang het geen italiaanse zwart-wit pingpong tussen samsek, Sands en michelangelo is ben ik overal tevreden mee.
Hoe kan je Zooey in haar rode pakje nou niet boeiend vinden op je 18equote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:26 schreef hornage het volgende:
Dat had ik afgelopen week toen ik Almost Famous zag.
Die had ik indertijd toen hij nieuw was een keer gehuurd, maar ik vond hem toen niet echt superboeiend, maar ach, ik was 18 toen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |