Men in Thights is een geweldige comedyquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:06 schreef DragonFodder het volgende:
Ik vind Robin Hood: Men in Tights een geweldige comedy, dus ik heb geen recht van spreken.
Dat jij mij begrijpt wist ik alquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Men in Thights is een geweldige comedy
dat is een dealbreaker inderdaadquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Iemand die Whedon flms/series leuk vindt, lijkt niet op mij
Lief Draakje van mequote:
Sorry.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
Iemand die Mel Brooks/Whedon flms/series leuk vindt, lijkt niet op mij
Nou ok, we hebben allebei wat zwart en een ftr awardquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sorry.![]()
Het was de UI natuurlijk, béétje dezelfde kleur.
Ook niet, jou UI lijkt meer op die hem dan de mijne qua kleur.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sorry.![]()
Gaat het goed met je wyccie? Ik maak me zorgen...quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sorry.![]()
Ik heb gewoon geen goed excuus.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:24 schreef DragonFodder het volgende:
Ook niet, jou UI lijkt meer op die hem dan de mijne qua kleur.
Omdat ik me vergis?quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:25 schreef FireFox1 het volgende:
Gaat het goed met je wyccie? Ik maak me zorgen...
Ik lees geen romans. Enkel over zure zaken als oorlogen enzo.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Saoirse Ronan.
Heeft iedereen hier het boek gelezen? Het leek me zo'n meisjesboek.
Laat even weten hoe die is. Ik heb de eerste 2 delen ook met plezier gespeeld.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:33 schreef DragonFodder het volgende:
ben nu Max Payne 3 aan het installeren. Mijn god, 4 dvd's voor een shooter!
Ik ook, voornamelijk door het hele noir-sfeertjequote:Op woensdag 6 juni 2012 22:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Laat even weten hoe die is. Ik heb de eerste 2 delen ook met plezier gespeeld.
Ik heb ooit 8 cd-roms moeten installeren voor the 11th hour.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:41 schreef DragonFodder het volgende:
pff.. de laatste keer dat ik vier dvd's moest installeren was voor een professionele sample library. Maar voor een game?
x-ray dog!quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:41 schreef DragonFodder het volgende:
pff.. de laatste keer dat ik vier dvd's moest installeren was voor een professionele sample library. Maar voor een game?
x-ray dog?quote:
Prima achtergrond muziekquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:51 schreef DragonFodder het volgende:
nee, nooit van gehoord. Interessant wel!
leuker om het zelf te makenquote:
Ik voor Myst Exile. En ik werd misselijk van het spel.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:41 schreef DragonFodder het volgende:
Op dat niveau vast niet, ik ben maar een amateurtje.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als je dat op dat niveau kan, kan je daar wel solliciteren.
Vrouwen horen geen zwaardere spellen dan The Sims te spelen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik voor Myst Exile. En ik werd misselijk van het spel.
Smooth weer, kerel!quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vrouwen horen geen zwaardere spellen dan The Sims te spelen.
En nu maar hopen dat ze happen vandaagquote:
Huisje, boompje, beestje creërenquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:25 schreef DragonFodder het volgende:
Njo, niet te beroerd om de stereotiepe gamergirl uit te hangen
Even compenseren voor alle stereotype mannen hier.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:25 schreef DragonFodder het volgende:
Njo, niet te beroerd om de stereotiepe gamergirl uit te hangen
Wat een prachtig oplaadstation voor controllers!quote:
Ik wilde net zeggen, we zijn weer in vorm!quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:33 schreef DragonFodder het volgende:
Gil, we doen het weer! Al is het wel eens erger geweest.
Zo gaat dat met gamen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:46 schreef wyccie het volgende:
Ah, wel Caesar.
Ja, stom spel was dat. En toch verslaafd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |