Men in Thights is een geweldige comedyquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:06 schreef DragonFodder het volgende:
Ik vind Robin Hood: Men in Tights een geweldige comedy, dus ik heb geen recht van spreken.
Dat jij mij begrijpt wist ik alquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Men in Thights is een geweldige comedy
dat is een dealbreaker inderdaadquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Iemand die Whedon flms/series leuk vindt, lijkt niet op mij
Lief Draakje van mequote:
Sorry.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
Iemand die Mel Brooks/Whedon flms/series leuk vindt, lijkt niet op mij
Nou ok, we hebben allebei wat zwart en een ftr awardquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sorry.![]()
Het was de UI natuurlijk, béétje dezelfde kleur.
Ook niet, jou UI lijkt meer op die hem dan de mijne qua kleur.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sorry.![]()
Gaat het goed met je wyccie? Ik maak me zorgen...quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sorry.![]()
Ik heb gewoon geen goed excuus.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:24 schreef DragonFodder het volgende:
Ook niet, jou UI lijkt meer op die hem dan de mijne qua kleur.
Omdat ik me vergis?quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:25 schreef FireFox1 het volgende:
Gaat het goed met je wyccie? Ik maak me zorgen...
Ik lees geen romans. Enkel over zure zaken als oorlogen enzo.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Saoirse Ronan.
Heeft iedereen hier het boek gelezen? Het leek me zo'n meisjesboek.
Laat even weten hoe die is. Ik heb de eerste 2 delen ook met plezier gespeeld.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:33 schreef DragonFodder het volgende:
ben nu Max Payne 3 aan het installeren. Mijn god, 4 dvd's voor een shooter!
Ik ook, voornamelijk door het hele noir-sfeertjequote:Op woensdag 6 juni 2012 22:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Laat even weten hoe die is. Ik heb de eerste 2 delen ook met plezier gespeeld.
Ik heb ooit 8 cd-roms moeten installeren voor the 11th hour.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:41 schreef DragonFodder het volgende:
pff.. de laatste keer dat ik vier dvd's moest installeren was voor een professionele sample library. Maar voor een game?
x-ray dog!quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:41 schreef DragonFodder het volgende:
pff.. de laatste keer dat ik vier dvd's moest installeren was voor een professionele sample library. Maar voor een game?
x-ray dog?quote:
Prima achtergrond muziekquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:51 schreef DragonFodder het volgende:
nee, nooit van gehoord. Interessant wel!
leuker om het zelf te makenquote:
Ik voor Myst Exile. En ik werd misselijk van het spel.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:41 schreef DragonFodder het volgende:
Op dat niveau vast niet, ik ben maar een amateurtje.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als je dat op dat niveau kan, kan je daar wel solliciteren.
Vrouwen horen geen zwaardere spellen dan The Sims te spelen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik voor Myst Exile. En ik werd misselijk van het spel.
Smooth weer, kerel!quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vrouwen horen geen zwaardere spellen dan The Sims te spelen.
En nu maar hopen dat ze happen vandaagquote:
Huisje, boompje, beestje creërenquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:25 schreef DragonFodder het volgende:
Njo, niet te beroerd om de stereotiepe gamergirl uit te hangen
Even compenseren voor alle stereotype mannen hier.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:25 schreef DragonFodder het volgende:
Njo, niet te beroerd om de stereotiepe gamergirl uit te hangen
Wat een prachtig oplaadstation voor controllers!quote:
Ik wilde net zeggen, we zijn weer in vorm!quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:33 schreef DragonFodder het volgende:
Gil, we doen het weer! Al is het wel eens erger geweest.
Zo gaat dat met gamen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:46 schreef wyccie het volgende:
Ah, wel Caesar.
Ja, stom spel was dat. En toch verslaafd.
jep, heeft niets met vrije keuze te maken.quote:
Ah, daarom kom je niet naar de meetquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:53 schreef wyccie het volgende:
Ik ben ook redelijk verslavingsgevoelig, geloof ik.
Goed dat ik niks van drugs, drank en roken moet hebben.
Terwijl de rest stoned op de bank een vage film zat te kijken, was jij nog zo nuchter als watquote:
ik ookquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Terwijl de rest stoned op de bank een vage film zat te kijken, was jij nog zo nuchter als wat
p'cies!quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
Wel goed voor mijn nachtrust die vragen van Sands, deze staat morgen nog open
Daar geloof ik niks van.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Terwijl de rest stoned op de bank een vage film zat te kijken, was jij nog zo nuchter als wat
Was jij niet stoned dan?quote:
Hoe kun je dat nou weten met je vage kop.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Man, ik heb 3 uur lang niet kunnen bewegen. Ik bedoel dat ik niet geloof dat Robby nuchter was.quote:
In mijn belevingswereld welquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:13 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Man, ik heb 3 uur lang niet kunnen bewegen. Ik bedoel dat ik niet geloof dat Robby nuchter was.
Bij welke film heb ik je teleurgesteld dan?quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:47 schreef LordVoldemort het volgende:
Ik geloof nooit meer dat een film goed is als jij dat zegt.
Ik heb een dikke vette disclaimer gegeven van tevorenquote:Op donderdag 7 juni 2012 08:54 schreef LordVoldemort het volgende:
Mortal Kombat, om eens wat te noemen.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:54 schreef LordVoldemort het volgende:
Mortal Kombat, om eens wat te noemen.
@ hornage zit je nu weer in je kloon account jezelf bij te staan?quote:
Ik zou het bijna wel denken, misschien Mainports minder evil twin?quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:35 schreef RanTheMan het volgende:
Maar even serieus, is die evh ook een kloon van een bekendere user hier?
Nou in het kader van, opmerkelijk en eerlijk zijn, vind ik het wel dat ik even gemeld moet hebben dat met amper hints een film met 300 votes op imdb en een kut score zo maar even geraden wordt..quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:36 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik zou het bijna wel denken, misschien Mainports minder evil twin?
Bij recente trailers is het inderdaad ooit aannemelijker dat iemand toch iets van de film gezien kan hebben. Mij zou het ook kunnen overkomen, ik check regelmatig trailers op apple.com/trailers.quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:55 schreef hornage het volgende:
Naja, het plot stond er, Orlando Bloom was duidelijk genoeg zichtbaar en de trailer is blijkbaar redelijk recent....
Ik was al op zoek naar een captain caveman plaatje, maar dat hoeft nu niet meerquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:17 schreef RanTheMan het volgende:
en niemand zegt iets over mn unibrow??
Dit vraagt echt om een vreselijk vrouw onvriendelijke opmerkingquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sorry, ik was even aan het afwassen en eten maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
zo hoort het ookquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:30 schreef wyccie het volgende:
Ik ben vandaag het huis nog helemaal niet uit geweest!
[FOK! Movie Trivia] - JUNI 2012 - Deel 2quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:02 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Bij recente trailers is het inderdaad ooit aannemelijker dat iemand toch iets van de film gezien kan hebben. Mij zou het ook kunnen overkomen, ik check regelmatig trailers op apple.com/trailers.
Ik heb bij EVH nog niet echt dingen gezien die ik raar of opmerkelijk vind persoonlijk.
boodschappen doen neem ik aan!quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben op de post aan het wachten.
Maar als die is geweest ga ik toch de deur uit.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:28 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Dit vraagt echt om een vreselijk vrouw onvriendelijke opmerkingOei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga deze zomer beginnen met rijlessen
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Een beetje maar. En je wacht op een H&M bestelling?quote:
een keukenschort? of een rok tot over de knieën?quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Een beetje maar. En je wacht op een H&M bestelling?
ah kijk, toch iets met koken, dan is het goed!quote:
Ok, die wel iddquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
[FOK! Movie Trivia] - JUNI 2012 - Deel 2
Ken je hem niet???? DF tochquote:
Eensch, dit is ook opzoekerigquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
[FOK! Movie Trivia] - JUNI 2012 - Deel 2
Ja, tis weer gezellig druk op FMTquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:55 schreef DragonFodder het volgende:
Er zit wel weer ouderwetsch weer lekker veel vaart in, hè, deze maand! Denkt iedereen trouwens ook nog even aan de FMT summer meet! ?
mwoahquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:58 schreef DragonFodder het volgende:
Als het dan ook nog even gezellig druk wordt op de meet
Jonge, kom gewoon!! Kunnen we je unibrow scherenquote:
ik leef van week tot week, veel te ver weg nogquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:01 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Jonge, kom gewoon!! Kunnen we je unibrow scheren
Werd ik geroepen?quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:23 schreef hornage het volgende:
Wie was er hier ook alweer Nicole Kidman fan?
Wat een mooie vrouw en wat een mooie jurk![]()
[ afbeelding ]
Smoesjesquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:05 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik leef van week tot week, veel te ver weg nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |