quote:Opties en Accessoires
ABS, Airconditioning, Alarmsysteem klasse 3, Boordcomputer, CD wisselaar, Centr.vergrendeling, Centr. deurvergrendeling afst.bed., Cruise control, Dubbele Airbag, Enkele Airbag, Elektr. ramen voor + achter, Elektr. buitenspiegels, Geregelde airco, Getint glas, Gordijnairbags, Lederen bekleding, Lichtmetalen velgen 18, Metallic lak, Mistlampen, Navigatiesysteem, Parkeersensor, Radio/CD, Regensensor, Stuurbekrachtiging, Traction control, Voorstoel(en) elektr. verstelbaar, Voorstoel(en) elektr. met geh., Xenon lampen, Zij-airbags
Bijzonderheden
adaptieve bochtverlichting, Audio installatie, Bandenspanningcontrolesysteem, Binnenspiegel automatisch dimmend, Bluetooth Handsfree, Buitenspiegels verwarmbaar, EBD (electronic brakeforce distribution), ESP (elektronische stabiliteits programma), Gordijnairbags voor en achter, Multimedia systeem, Parkeersensoren achter, Parkeersensoren voor, Parkeersensoren voor en achter, Sportonderstel, Sportonderstel, Sportstuur, Stoelen elektrisch verstelbaar, Stoelen verwarmbaar, Stoelverwarming voor, Stuur multifunctioneel, Telefoon, Verwarmde buitenspiegels. aktive steering, comfort stoelen, M sportpakket.
Zeer mooie en luxe uitgevoerde BMW 540i High Executive met een M sportpakket, comfortstoelen elektrische verstelbaar /verwarmd en bekleed met leder, 18'' velgen, LPG G3 installatie van het merk Prins VSI.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Fixed.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:02 schreef Barcaconia het volgende:
Is dat ding over de kop gerold of heb je geen paint op je computer?
meer info...quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:10 schreef daNpy het volgende:
Eerste meters met de Golf in Duitsland, meteen aangehouden door de Polizei
t blijft baggerkwaliteitquote:
ook goedemorgenquote:
inderdaad nog maar 18 uur werkenquote:
En wat mag ik dit weekend? Juist, m'n moeder verhuizen.quote:
Lekker. Ik nog 31 dagen en dan 3 weken vakantiequote:Op donderdag 7 juni 2012 09:40 schreef L0we het volgende:
Aftellen hier! Nog maar iets minder dan 6 uur, en dan een weekje vakantie!
hoe bevalt den arbeid en wat doe jequote:Op donderdag 7 juni 2012 11:50 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb al weekenddeze week maar 2 dagen gewerkt
en maandag ook al weer vrij
goed en ik zal die andere site wel eens doornemenquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Laten we het er op houden dat ik me enorm nuttig maak voor de maatschappij. En ik geef twitterles tussendoor.
zolang je maar niet lekt uit besloten foraquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:49 schreef densmee het volgende:
[..]
goed en ik zal die andere site wel eens doornemen
kom maar langs dan, kun je bij het klasje gaan zittenquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:55 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb nog wel een twitterlesje nodig. Ik heb die onzin nooit begrepen.
nee hoor ben maar niet bang ik moet nog meedoen met de eindejaars quizquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zolang je maar niet lekt uit besloten fora
Ik wel. Ik heb een vermoeden. Maar dat vermoeden zal wel verkeerd zijn.quote:
ja, je vermoeden is verkeerdquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:15 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik wel. Ik heb een vermoeden. Maar dat vermoeden zal wel verkeerd zijn.
Lang verhaal met veel irrelevante onzin. Hoe flikte hij dat ?quote:
goed zijn in twitterenquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:10 schreef 2cv het volgende:
[..]
Lang verhaal met veel irrelevante onzin. Hoe flikte hij dat ?
Volgens de agent kwam ik met 130 voorbij waar 100 toegestaan. Boete 10 euro. Twee keer gepind, transactie geweigerd. Daarbij maar laten zittenquote:
quote:
een billy valt toch wel mee?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:12 schreef Paladijn het volgende:
Ik kwam op het lumineuze idee om eens te kijken naar een extra boeken
/rommelkast voor de studeerkamer... ga je bij Ikea kijken voor een nieuwe, wtf @ de prijzen $)
Ik denk dat ik binnenkort maar weer eens bij de kringloop langsga
Dat heb ik opgelost door 2 latjes langs de achterkant te schroeven, van boven naar beneden. In die holle ruimte kunnen dan de kabels.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:22 schreef Paladijn het volgende:
Bovendien wil ik ook wat rommel als kabels e.d. kwijt.
er zit daar toch een transortbedrijf op dat industrietrerrein?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:26 schreef ook_gek het volgende:
Alexxxxx ik zit op jou droom locatie! De hele dag grote kranen, diepladers enz die voorbij rijden. Van nieuw tot heel oud.
Regelmatig met begeleiding enz. In berkel en rodenrijs. Geen idee hoe dat bedrijf heet.
Ja. Tenzij je ellenlange verhalen wilt lezen over het UWV.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:56 schreef Barcaconia het volgende:
De SC wil inderdaad niet echt vlotten de laatste tijd. Heeft iedereen zo'n saai leven hier?
Werk hè.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:56 schreef Barcaconia het volgende:
De SC wil inderdaad niet echt vlotten de laatste tijd. Heeft iedereen zo'n saai leven hier?
quote:
Nee, sorry, ik wil langer leven dan vandaag.quote:
Ik heb pics van je zusje.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:26 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nee, sorry, ik wil langer leven dan vandaag.
zou je het herkennen als familie van 2paardquote:
Nee, jij wel?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:54 schreef densmee het volgende:
[..]
zou je het herkennen als familie van 2paard
ik zou het niet weten, waar kan ik meer zien?quote:
yush, yush.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:39 schreef Barcaconia het volgende:
Is dat een ouwe peugeot of wat? En voor de carbagerun?
Zeg wat?quote:
Zie 2cv z'n facebookquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:44 schreef densmee het volgende:
[..]
ik zou het niet weten, waar kan ik meer zien?
Zolang ik ze niet post heb ik er geen last van.quote:
opa rammelbakquote:
ze heeft minder last van haar astmaquote:
dan moet je wel vriendjes zijn denk ikquote:
Anne mag ze dus bij deze postenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:54 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zolang ik ze niet post heb ik er geen last van.
Koopavond en niets te doen?quote:
Ja. Duh ...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:53 schreef densmee het volgende:
[..]
Anne mag ze dus bij deze posten[ afbeelding ]
Juist niet idd.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:56 schreef Barcaconia het volgende:
gaaf! hoe laat? en waar precies?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:38 schreef Paladijn het volgende:
Dit staat volgende week vrijdag bij Lexxx voor de deur:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oh maar ik doe daar zelf niet aan mee, dik kans dat ik dan ergens anders zit dusquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:48 schreef Paladijn het volgende:
[..]
yush, yush.
Ze gaven aan volgende week met de optocht van het dorpsfeest van Koarnjum/jelsum mee te rijden, dus als het goed is voor Lexxx' deur langs.
Is je Fransoos al verkocht trouwens Lexxx?
Voor je deur.quote:
Yupsquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:56 schreef Barcaconia het volgende:
Dat ziet er echt briljant uitquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:38 schreef Paladijn het volgende:
Dit staat volgende week vrijdag bij Lexxx voor de deur:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de jouwe ookquote:
Goed bewarenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:00 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben visueel ingesteld, nu had ik een mental image
Hij is grattishj heurquote:
Mjah, kan het ook niet helpen.. rules enzowquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:38 schreef Alexxxxx het volgende:
hey, zonet stonden hier nog twee kunstwerkenzo jammer dat door de amerikaanse (google ads, facebook) preutsheid kunst vaak niet meer getolereerd word.... Zo had ik vorige week een ban op facebook ivm bodypaint
kweenie of het wel- of niet mag van ome G, maar laten we het risico maar niet lopenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:39 schreef Barcaconia het volgende:
Mag zelfs dat al niet meer? Damn... Ik dacht dat het voornamelijk bij naaktfoto's bleef wat niet mocht.
Kan ik me niet voorstellenquote:
ja, ik weet het, daarom scheld ik ook niet met preutse kutmod, maar met preutse kutamerikanenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, kan het ook niet helpen.. rules enzow
Jeh, tijd voor een andere adverteerder imho, maar daar ga ik niet over helaasquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, ik weet het, daarom scheld ik ook niet met preutse kutmod, maar met preutse kutamerikanentoen die regel kwam was ik ook nog gesmurft
Ik doe nooit iets verkeerdquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is mooi, want als je het je wel voor kon stellen zou je iets verkeerd doen nietwaar?
ik wilde de hele zomer maar werken,eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:55 schreef Barcaconia het volgende:
Wie heeft er nog leuke vakantieplannen, ik heb inspiratie nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
zonde van het uitzicht om zo van die speciaalbiertjes te gaan genieten. Ik zou gewoon pils drinken bij dat uitzicht.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:49 schreef Barcaconia het volgende:
Ik moet dus vanavond nog weg. Gelukkig word ik gechauffeurd en kan ik dus met mijn 3 overgebleven speciaalbiertjes en de rest van de voorraad aldaar mijn zorgen verdrinken onder het genot van een overwinning van Oranje.
En dan maar hopen dat jouw pechdag de overwinning niet in de weg staatquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:49 schreef Barcaconia het volgende:
Ik moet dus vanavond nog weg. Gelukkig word ik gechauffeurd en kan ik dus met mijn 3 overgebleven speciaalbiertjes en de rest van de voorraad aldaar mijn zorgen verdrinken onder het genot van een overwinning van Oranje.
Of oranjebitterquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:02 schreef lipje het volgende:
[..]
zonde van het uitzicht om zo van die speciaalbiertjes te gaan genieten. Ik zou gewoon pils drinken bij dat uitzicht.
Idd. Als ze verliezen is het Barca's schuld.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat jouw pechdag de overwinning niet in de weg staat
quote:
gelukkig mag je vier uur in de auto zitten keuvelen met je moeder waar je niets tegen te melden hebtquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:35 schreef GrunnigsTrots het volgende:
bah zo naar friesland() om met m'n moeder iets van marktplaats op te halen
Geen idee, daarom vroeg ik het.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:26 schreef Alexxxxx het volgende:
zelfs de oldtimerliefhebbersgroep op fb geeft 0 respons, denk je dat er wel mensen van hier gaan?
quote:
Waar kunnen we dan nog over klagen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:56 schreef lipje het volgende:
[..]
Ook klaag-over-de-politiek-vrij [ afbeelding ]
roestkevers, de mods, newbe's, BaraCuda's nieuwe brilquote:
is dat een klacht?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:21 schreef GrunnigsTrots het volgende:
liep net de shop uit en uit alle cafe's klonk hard gejuich
nee hoorquote:
Je woont in Denemarken?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:21 schreef GrunnigsTrots het volgende:
liep net de shop uit en uit alle cafe's klonk hard gejuich
zijn meestal de mensen die vol afgunst kijken en er nog nooit serieus mee gewerkt hebben. applequote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:40 schreef 2cv het volgende:
Ik ben maar van computer gewisseld. De PC sloeg vast bij elk youtube filmpje en vroeg daarmee 'iets' te vaak om een harde restart. Dit ding vreet youtubefilmpjes wel gewoon maar lijkt gemaakt om irritant te wezen. Alles werkt maar op een domweg irritante manier.
Dat er mensen zijn die vinden dat die windows-troep beter is kan ik niet begrijpen.
Ik heb heel veel met Apple gewerkt en er is niks mis met mijn PC met Windowsquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zijn meestal de mensen die vol afgunst kijken en er nog nooit serieus mee gewerkt hebben. apple
2de keer klonk ie gewoon normaal.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:45 schreef 2cv het volgende:
Gokje: lagers stuk of de tandkrans of het tandwieltje van de startmotor.
Heb je hem nog eens gestart en was het geluid toen anders ?
Dan zal ik wel niet compatible zijn met windows en dellen. Boeit me ook niet waar het aan ligt, ik vind het knudde met een rietje.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb heel veel met Apple gewerkt en er is niks mis met mijn PC met Windows. Genoeg mensen die er niet mee om weten te gaan.
Niets meer aan doen tot het vaker voorkomt.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:49 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
2de keer klonk ie gewoon normaal.
tijdens het rijden ook niks bijzonders.
het is net als windows fone; het wordt hip gebracht maar het zijn allemaal ondoordachte concepten die het te samen net niet zijn.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb heel veel met Apple gewerkt en er is niks mis met mijn PC met Windows. Genoeg mensen die er niet mee om weten te gaan.
een typemachine voor m'n moeder, arme mens is nogal bang voor computersquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
wat ben je in frieland gaan halen? moet wel redelijk de moeite zijn als je er zo een afstand voor over hebt.
dacht ik alquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:50 schreef 2cv het volgende:
[..]
Niets meer aan doen tot het vaker voorkomt.
wel een electrische?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:54 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
een typemachine voor m'n moeder, arme mens is nogal bang voor computers
leukquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:54 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
een typemachine voor m'n moeder, arme mens is nogal bang voor computers
Yuischt !quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het is net als windows fone; het wordt hip gebracht maar het zijn allemaal ondoordachte concepten die het te samen net niet zijn.
http://link.marktplaats.nl/567541828quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
leukpic van de machine? en typt ze nog veel dan? brieven ofzo of schrijft zo boeken
Apple is geweldig, computer gezond, werk met Applequote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:58 schreef Alfisti het volgende:
Oppleuren met dat Fanboy gedrag naar DIG.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:59 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/567541828
zo een.
wel een elektrische ja, ze schrijft vooral gedichten en ze is al 10 jaar met een boek bezig
mss zelfs wel 20 jaar 1 van de leukste citaten vind ik "in 2006 brak de 3de wereldoorlog uit" en toen ze dat schreef was 2006 nog een heel eind in de toekomst
FIXEDquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:09 schreef 2cv het volgende:
[..]
Apple is geweldig, computer gezond, rotzooi is Apple
Woensdag weer.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:49 schreef densmee het volgende:
mooi van dat voetbal zijn we volgende week ook weer af
ja en dan nog een keer en dan is het klaarquote:
Is slechts een gerucht, Duvel is ook Saab-adept trouwensquote:
dan weet je hoe en waar je genaaid wordtquote:
Klopt.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:44 schreef lipje het volgende:
[..]
dan weet je hoe en waar je genaaid wordt
volgende week nieuwe auto kopen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:55 schreef Dingest het volgende:
Dit verzin je ook niet...
Ik had wat bezoek vandaag en we zouden met een groepje naar een Hunebed gaan. Lopen we het huis uit, staan er twee jonge kerels op m'n oprit foto's te maken van de 126. Hoe het kan in freakin' Oosterhesselen weet ik niet, maar het waren dus Polen en ze waren extreem enthousiast over het zien van een Polski Fiat 126 in NederlandZe vonden het zo gruwelijk gaaf. En de auto van boven en onder bij langs gaan, één van die gasten werd helemaal lyrisch toen hij het blokje zag
OK, tof, nu weet ik hoe mensen zich voelen als ze mij tegen komen, txquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:55 schreef Dingest het volgende:
Dit verzin je ook niet...
Ik had wat bezoek vandaag en we zouden met een groepje naar een Hunebed gaan. Lopen we het huis uit, staan er twee jonge kerels op m'n oprit foto's te maken van de 126. Hoe het kan in freakin' Oosterhesselen weet ik niet, maar het waren dus Polen en ze waren extreem enthousiast over het zien van een Polski Fiat 126 in NederlandZe vonden het zo gruwelijk gaaf. En de auto van boven en onder bij langs gaan, één van die gasten werd helemaal lyrisch toen hij het blokje zag
Sowieso is het tof als mensen er speciaal voor de oprit op komen voor een praatje of fotootje, maar hier speelt natuurlijk nog een gigantische lading nostalgie een rolquote:Op zondag 10 juni 2012 01:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
OK, tof, nu weet ik hoe mensen zich voelen als ze mij tegen komen, tx
Beskid?quote:Op zondag 10 juni 2012 02:10 schreef Dingest het volgende:
Er zijn wel of 2 of 3 exemplaren gebouw met de motor voorin, als voorbereiding op de Panda (en lijkt daar ook wel een beetje op)
220¤, Anne heeft er pas eentje gehadquote:Op zondag 10 juni 2012 13:05 schreef GrunnigsTrots het volgende:
wat kost door rood licht rijden tegenwoordig?
iets van 160 euro ofzo toch?
Wat dacht je van 340¤ voor het niet laten oversteken van een voetganger bij een VOP?quote:
voor dat geld wil ik toch zeker 3 fietsers meegenomen hebben danquote:Op zondag 10 juni 2012 13:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
220¤, Anne heeft er pas eentje gehad
daar ben ik het aan de ene kant wel mee eens en aan de andere kant weer nietquote:Op zondag 10 juni 2012 13:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat dacht je van 340¤ voor het niet laten oversteken van een voetganger bij een VOP?![]()
Nee, dit:quote:
leuk dingetjequote:Op zondag 10 juni 2012 13:35 schreef Dingest het volgende:
[..]
Nee, dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zijn er niet helemaal over uit of het nu zelfbouw is of toch een prototype, er zijn er 2 of 3 van die wel erg op elkaar lijken en het 650cc motortje zat wel in de eerste generatie Panda dus dat kan op zich prima gedaan zijn om uit te proberen
SD nu al klaar met de niks-an? Verwarde man duwt eigen auto kanaal inquote:Op zondag 10 juni 2012 16:29 schreef Anne het volgende:
SD aan de auto aan het knutselen en Anne in de zon aan de rosé.
Zondag is verplichte rust. Zeg tegen SD dat hij ook een alcoholische versnapering moet komen nuttigen in de zon!quote:Op zondag 10 juni 2012 16:29 schreef Anne het volgende:
SD aan de auto aan het knutselen en Anne in de zon aan de rosé.
Ik vind het sowieso belachelijk en compleet buiten proporties, die 220¤, mjah, is een hoop, maar die 340¤ voor die VOP is compleet belachelijk natuurlijk; ooit één keer een bon voor gekregen omdat ik een overstekende bosneger niet zag aankomen in het donker in Rdm-West, en dat kwam eigenlijk omdat er een jutenbus pal op die VOP stond, en daar kwam net iemand achter vandaanquote:Op zondag 10 juni 2012 13:28 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
voor dat geld wil ik toch zeker 3 fietsers meegenomen hebben dan
slaat toch nergens op, als je net oranje niet meer haalt *flits* 220 euro graag
Nee, maar na het demonteren van de complete zekeringenkast inclusief relais, een hoop geklooi en geprobeer, het bypassen van de halve laadkabelboom, vervangen van de accu (was leger dan leeg, geen lampje gezien, niks) en nog veel meer gekutkam, is er ws. een stekkerverbinding niet goed, waardoor de dynamo geen aanstuurspanning krijgt, en dus niet laadt, en ook de dashkabelboom niet wordt ingeschakeldquote:Op zondag 10 juni 2012 16:57 schreef Alfisti het volgende:
[..]
SD nu al klaar met de niks-an? Verwarde man duwt eigen auto kanaal in
Ik sleur SD zo meteen naar beneden het terras op en trakteer ons op voedsel en drankquote:Op zondag 10 juni 2012 17:22 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zondag is verplichte rust. Zeg tegen SD dat hij ook een alcoholische versnapering moet komen nuttigen in de zon!
ik ook, maar de rest van het (EK)menu sprak me niet aan.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:21 schreef Duvel het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe dat smaakt eigenlijk...
ik geloof niet dat ze spare ribs bij de mac hebben, in duitsland hebben ze dan wel weer de mac ribquote:
Ik denk dat ik er niet aan toekom in de nog korte tijd die het Nederlands elftal op het EK door gaat brengen.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik ook, maar de rest van het (EK)menu sprak me niet aan.
Wil je het adres?
en wat dacht je van booskijkers op een vliegenvangerquote:Op zondag 10 juni 2012 22:14 schreef densmee het volgende:
booskijkers met tyraps vastzetten![]()
sowieso booskijkers
Deze manquote:
heb jij dan sperren op de voor en achteras?quote:
In de Niva wel jaquote:Op zondag 10 juni 2012 22:21 schreef densmee het volgende:
[..]
heb jij dan sperren op de voor en achteras?
ho is effkes, hij werkt 2 dagen en rijd meteen een luxe wagenquote:Op zondag 10 juni 2012 22:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar morgen ben ik met de Sorento op padff wat luxe onder de kont
ik heb idd twee dagen gewerkt jaquote:Op zondag 10 juni 2012 22:31 schreef densmee het volgende:
[..]
ho is effkes, hij werkt 2 dagen en rijd meteen een luxe wagen
hee zeiknicht het is hier geen dagboekquote:Op zondag 10 juni 2012 22:55 schreef GrunnigsTrots het volgende:
godver, gooi net een lading frituurvet over mn voet heen
Ben jij de broer van 2cv?quote:Op zondag 10 juni 2012 22:55 schreef GrunnigsTrots het volgende:
godver, gooi net een lading frituurvet over mn voet heen
Je weet dat het frituurvet niet onmiddelijk koud is zodra je de pan uit zet he ?quote:Op maandag 11 juni 2012 01:22 schreef Alexxxxx het volgende:
oh ja, jij gaat idd met een frituurpan lopen terwijl er nog bitterballen in liggen te borrelen, en dan verbaasd zijn dat je over het (aangesloten) snoer struikelt
Wat. De. Fuck ? ! ? !quote:Op maandag 11 juni 2012 01:22 schreef Alexxxxx het volgende:
ik frituur niet meeriets met gezond leven.
Nee, dat is helaas steenslag.quote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 22:56 schreef densmee het volgende:
[..]
hee zeiknicht het is hier geen dagboek
Logisch ...quote:Op maandag 11 juni 2012 01:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Doe ik ook. Sterker nog, morgen moeten we met de BB crew naar en snackbar om te eten.... Dat word dus een biologische snackbar
Ik moest vanmorgen lachen en nu weerquote:Op zondag 10 juni 2012 22:56 schreef densmee het volgende:
[..]
hee zeiknicht het is hier geen dagboek
+1quote:Op maandag 11 juni 2012 18:43 schreef Barcaconia het volgende:
Dan vraag ik me echt af waar jij op googelt
Bu ne dağınıklık, seviyorum, ve ayrıca, Bu tercüme yana.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:41 schreef Paladijn het volgende:
In het kader van grappige topics die je via random google searches vind:
http://forums.hababam.nl/archive/index.php/t-1722.html
toch lastig typen met een kapot toetsenbord, de helft van de tekst is verhoerdquote:Op maandag 11 juni 2012 18:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Bu ne dağınıklık, seviyorum, ve ayrıca, Bu tercüme yana.
fixorquote:Op maandag 11 juni 2012 18:55 schreef densmee het volgende:
[..]
toch lastig typen met een kapot toetsenbord, de helft van de hele tekst is verhoerd
is ze je haarlijn aan het terugplanten?quote:
Welke haarlijn?quote:Op maandag 11 juni 2012 18:58 schreef lipje het volgende:
[..]
is ze je haarlijn aan het terugplanten?
Een hamka's plaatjequote:Op maandag 11 juni 2012 18:43 schreef Barcaconia het volgende:
Dan vraag ik me echt af waar jij op googelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |