abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112537631

Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier ;). Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen :)
[SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn.
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O*

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
DOE MEE MET EEN FOK!TEAM
Met een Fok! Team meedoen aan een estafetteloop?

Op zaterdag 7 juli 2012 wordt in Rotterdam de Rotterdam Ekiden gelopen. ( www.rotterdamekiden.nl ) Een leuke gelegenheid om eens de mensen die je online aanmoedigt in levende lijve aan te moedigen. Ook is er na de loop een buffet en een BBQ (die we zelf kunnen meenemen en kosten dus voor eigen rekening), dus gezelligheid achteraf is ook goed mogelijk. De kosten zijn 45 euro per team met nog extra kosten voor 2 chips (totaal 4 euro), dus ongeveer 8 euro per persoon. Het buffet erna kost 14 euro per persoon. De wedstrijd begint om 12 uur en zal toch wel het grootste deel van de middag duren.

quote:
Een EKIDEN is een Japanse estafetteloop. Eki betekent "plaats" en Den staat voor "bezorgen". In vroegere tijden werden in Japan namelijk belangrijke documenten door diverse lopers vliegensvlug van de ene naar de andere plaats gebracht. Het sportieve evenement EKIDEN is op deze klassieke koeriersdienst gebaseerd. Het pakket documenten wordt gesymboliseerd door een sjerp, de Tasuki.

Zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km.In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand.

Deelnemen aan een "EKIDEN" is niet alleen sport bedrijven, maar ook een paar uur gezellig in de buitenlucht met mede sporters en/of vrienden genieten.
Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.
pi_112537638
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:45 schreef Maraca het volgende:

[..]

:')_! Geen wonder dat het daar droog is. Dat is het freaking buitenland.
En bedankt he :(
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_112537650
:{w Geen haters op 058
pi_112537652
Ja, nee, motiverende TT :')
  woensdag 6 juni 2012 @ 20:46:24 #5
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112537661
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:45 schreef Liesje68 het volgende:

[..]

Je loopt de Ladiesrun toch zondag? De 5 of vergis ik me? Morgen of vrijdag een lekker loopje , niet te snel maar een paar korte versnellinkjes misschien? Met de nadruk op kort...dat wel.
Zondag ja, en 5 km :Y

Dat moet goed te doen zijn. Wellicht pak ik een lesje uit de 5 km onderhoud, een rustig ontspannen ding..
  woensdag 6 juni 2012 @ 20:46:31 #6
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_112537667
quote:
8s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:46 schreef justmattie het volgende:

[..]

En bedankt he :(
:*
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 6 juni 2012 @ 20:46:42 #7
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_112537685
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:46 schreef Dr.Sexy het volgende:
Is dat nog wel met +31?
pi_112537691
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:46 schreef LieLie het volgende:
Ja, nee, motiverende TT :')
Zonder pijn geen vooruitgang ^O^
  woensdag 6 juni 2012 @ 20:47:01 #9
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_112537697
Zat ik te tikken, werd mijn schermpje ineens rood :( Bij deze ->

Het is kut, maar er valt wel degelijk in dit weer te rennen hoor :P Ik heb zo een keer een hagelbui overleefd. En elke keer dat je in crappy weer traint, wordt de volgende training in normaal weer makkelijker. Toch ontbreekt er nog een mooi winddicht regenjack in mijn hardloopcollectie O+.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_112537702
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:46 schreef Maraca het volgende:

[..]

Is dat nog wel met +31?
100%
  Moderator woensdag 6 juni 2012 @ 20:48:05 #11
155227 crew  Guppy
dus
pi_112537748
quote:
17s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:43 schreef GotC het volgende:

[..]

:* *knuf*
Morgen weer lekker! Wat ga je lopen? :9
Denk dat ik hetzelfde als gisteren ga doen :9 Dat was

10 minuten rennen
3x 3 minuten intervallen, 3 minuten wandelen
10 minuten rennen
10 minuten rennen

De vorige keer heb ik de tweede serie intervallen niet echt snel gedaan, dat mag dus een keertje over :Y
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_112537753
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:46 schreef Maraca het volgende:

[..]

:*
Op z'n minst twee, om het goed te maken. Of op vakantie gaan naar dit buitenland om te hardlopen :{w
quote:
1 van de mooiste steden van Europa, was laatst in het nieuws _O_
pi_112537759
quote:

[..]

Zonder pijn geen vooruitgang ^O^
Ik heb net tig topics gelezen waarin iedereen roept dat je moet uitkijken met pijntjes en rustig moet beginnen :P
  woensdag 6 juni 2012 @ 20:48:41 #14
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112537773
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:48 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Denk dat ik hetzelfde als gisteren ga doen :9 Dat was

10 minuten rennen
10 minuten rennen
10 minuten rennen

De vorige keer heb ik de tweede serie intervallen niet echt snel gedaan, dat mag dus een keertje over :Y
Nice, ziet er mooi uit! Hoe zien de intervallen eruit?
  woensdag 6 juni 2012 @ 20:49:09 #15
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_112537802
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:48 schreef justmattie het volgende:

[..]

Op z'n minst twee, om het goed te maken. Of op vakantie gaan naar dit buitenland om te hardlopen :{w

[..]

1 van de mooiste steden van Europa, was laatst in het nieuws _O_
Staat wel op de planning *O*
  woensdag 6 juni 2012 @ 20:49:20 #16
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_112537815
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:47 schreef SEMTEX het volgende:

Het is kut, maar er valt wel degelijk in dit weer te rennen hoor :P Ik heb zo een keer een hagelbui overleefd. En elke keer dat je in crappy weer traint, wordt de volgende training in normaal weer makkelijker. Toch ontbreekt er nog een mooi winddicht regenjack in mijn hardloopcollectie O+.
Jamaar.. jamaar :'(
pi_112537827
quote:

Ik was vanmiddag in de Reebok-outlet in Roosendaal. Daar was een mooi licht wind/regen/sportjackje, doorzichtig, met rode binnenvoering. Zag er super uit. Niet gekocht. Ik wist niet zeker waar ik nou op moet letten bij zo'n jasje. En het was maar drie tientjes :(
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  woensdag 6 juni 2012 @ 20:50:56 #18
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_112537908
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:49 schreef Maraca het volgende:

[..]

Jamaar.. jamaar :'(
What's your excuse? :P -> http://www.dailymail.co.u(...)run-board-again.html
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 6 juni 2012 @ 20:51:02 #19
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112537917
Wel goeie test om te..testen of je windstopper ECHT een windstopper is :9:
Stukje stof strak tegen je mond en er hard tegen blazen. Echt strak over je mond. Komt er lucht doorheen? Al is het maar een beetje? Geen windstopper :{w Geen lucht erdoorheen? Windstopper *O*
pi_112537944
quote:

Aan de ene kant wel. Als je meedoet met een loop, en het regent, dan moet je ook :') :D
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:49 schreef Maraca het volgende:

[..]

Staat wel op de planning *O*
Waar dat :P ?
pi_112537985
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:42 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Verstandig! Hopelijk ga je weer lekker. Even bijten nog. Kun je!
Thanks, Mossel! ^O^
pi_112538080
we zijn rond 1700 naar een RW geweest en we hebben voor mijn vrouw schoenen gekocht. Het zijn deze geworden: http://www.hardloopartikelen.nl/mizuno-wave-rider-14-dames.html Ze waren 140 euro. Ze zit in de auto en ze was kei blij. Ze heeft schoenen gekocht. Haar man was deze keer niet na 2 minuten de winkel moe en ze zaten lekker. EN ze vindt ze inderdaad lekker lopen. Missie geslaagd!!!

SPOILER
Zelf heb ik nadat ik met haar meegelopen heb de eerste les van Renate gelopen. Man, man wat een verschil als je de laatste weken van Evy ben gewend.
Je moet 5X, 2 minuten lopen en daar tussen 1 minuut wandelen... Ach ja, er zal wel een reden erachter zitten. Wel een apart idee dat ik over 6 weken, 10 km kan lopen.
pi_112538161
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:54 schreef streamnl het volgende:
we zijn rond 1700 naar een RW geweest en we hebben voor mijn vrouw schoenen gekocht. Het zijn deze geworden: http://www.hardloopartikelen.nl/mizuno-wave-rider-14-dames.html Ze waren 140 euro. Ze zit in de auto en ze was kei blij. Ze heeft schoenen gekocht. Haar man was deze keer niet na 2 minuten de winkel moe en ze zaten lekker. EN ze vindt ze inderdaad lekker lopen. Missie geslaagd!!!

SPOILER
Zelf heb ik nadat ik met haar meegelopen heb de eerste les van Renate gelopen. Man, man wat een verschil als je de laatste weken van Evy ben gewend.
Je moet 5X, 2 minuten lopen en daar tussen 1 minuut wandelen... Ach ja, er zal wel een reden erachter zitten. Wel een apart idee dat ik over 6 weken, 10 km kan lopen.
Voor die 40 euro extra is wel eens goed naar haar voeten gekeken en is je dus geen meuk verkocht. Dat is een service die ze bij al die internetwinkels niet hebben.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_112538179
quote:
17s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:51 schreef GotC het volgende:
Wel goeie test om te..testen of je windstopper ECHT een windstopper is :9:
Stukje stof strak tegen je mond en er hard tegen blazen. Echt strak over je mond. Komt er lucht doorheen? Al is het maar een beetje? Geen windstopper :{w Geen lucht erdoorheen? Windstopper *O*
Dus als je je oor op een stukje ademed stuk stof houd en je voelt de lucht in en uit gaan is het ademend, zo niet dan is het niet ademend ? :Y)
pi_112538210
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:56 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Voor die 40 euro extra is wel eens goed naar haar voeten gekeken en is je dus geen meuk verkocht. Dat is een service die ze bij al die internetwinkels niet hebben.
Dat waren mij woorden precies ;)
Wanneer mijn schoenen versleten zijn ga ik ook naar deze winkel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')