Iemand die een ander zonder reden vergelijkt met een pedofiel heeft geen goed punt. Discussie geslotenquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Erg volwassenBobby heeft gewoon een goed punt.
Typisch.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:19 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Iemand die een ander zonder reden vergelijkt met een pedofiel heeft geen goed punt. Discussie gesloten
Oh, jij denkt dat ik jou vergelijk met een pedofiel? Heb je bij je artsenopleiding niet iets als begrijpend lezen gehad dan? Het ging me er namelijk om dat het nogal je kop in het zand steken is met zo'n redenatie. Maar goed, als jij je meteen aangevallen voelt omdat het woord pedofiel valt houdt het snel op natuurlijk.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:18 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Hou toch op. Ik wil best met je discussiëren (of Nouja, eigenlijk ook niet nadat je me op gelijke hoogte hebt gesteld met een pedofiel) maar niet over mijn beroep en wat daar wel of niet geoorloofd is. Want daar heb je duidelijk geen kaas van gegeten
Ja want jij bent bij elke relatie overal ter wereld aanwezig geweest en hebt alle mannen ter wereld aan een leugendetector gehangen en zodoende ben je na tientallen jaren intensief onderzoek tot deze conclusie gekomen!quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:18 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Zoals ik al zei: 80-100% van de mannen gaat vreemd. Daarmee zeg ik verder niks over de reden van vreemdgaan en of hun relatie goed is. Ik zeg alleen dat ze het doen want dat is ook zo
quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:19 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Iemand die een ander zonder reden vergelijkt met een pedofiel heeft geen goed punt. Discussie gesloten
Ik bedoel dat de discussie met jou is gesloten over de vraag of Bobby een punt had met zijn pedofielenpost of niet.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Typisch.
Maar goed, je kan net zo goed tegen een muur praten.
Succes met je vertrouwen in mannen in de toekomst
haha
Ik denk dat je de sleutel in eigen hand hebt.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:24 schreef Gaelle het volgende:
[..]
nee hoor, ik hoor het vaak van vriendinnen ja maar vooral puur eigen ervaringen.
Ik hoef sowieso geen discussie meer met jou. Ben er wel klaar mee, vandaar dat ik je succes wenste.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:26 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de discussie met jou is gesloten over de vraag of Bobby een punt had met zijn pedofielenpost of niet.
Ik zal het maar voor je herhalen: iemand die mij met een pedofiel vergelijkt heeft geen punt en daar ga ik niet over in discussie met jou.
Mijn God. Als die gast vreemdgaat en elke vrouw gedraagt zich als jij doet (en blijkbaar zoals veel vrouwen in jouw omgeving), vind je het dan gek dat ze het blijven doen? Dumpen die handel, en hard.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:20 schreef Gaelle het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik hem veel te graag zie, we passen echt wel heel goed bij elkaar en ik amuseer mij rot als we samen zijn, maar ik wil hem gewoon terug leren vertrouwen, het probleem is, ik weet niet hoe
Eww? Wat is je punt nou? Zeg je nou dat Ik wat ik hoor op mijn werk niet mag bijdragen aan mijn mensenkennis? Het moet het ene oor in en het andere weer uit?quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
het gaat erom dat het niet netjes om dergelijke informatie te gaan misbruiken voor je eigen statistieken waar gewoon niks van klopt.
Het liefst wel jaquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:30 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Eww? Wat is je punt nou? Zeg je nou dat Ik wat ik hoor op mijn werk niet mag bijdragen aan mijn mensenkennis? Het moet het ene oor in en het andere weer uit?
Dankje. Fijn dat we daar hetzelfde over denken en dat je je mond wil houdenquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik hoef sowieso geen discussie meer met jou. Ben er wel klaar mee, vandaar dat ik je succes wenste.
Nogmaals succes verder.
Het mag bijdragen aan je mensenkennis, het is alleen totaal niet representatief voor de overige bevolking in dit geval.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:30 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Eww? Wat is je punt nou? Zeg je nou dat Ik wat ik hoor op mijn werk niet mag bijdragen aan mijn mensenkennis? Het moet het ene oor in en het andere weer uit?
quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:32 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Dankje. Fijn dat we daar hetzelfde over denken en dat je je mond wil houden
Dit is misschien nog de beste post die ik je heb zien maken. De mens wordt beperkt door datgene wat hij niet kan bevatten dus jaquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het mag bijdragen aan je mensenkennis, het is alleen totaal niet representatief voor de overige bevolking in dit geval.
Ja nou hoor eens, ik scheld niet vaak, volgens mij was dit de 1e keer op dit forum maar sommige vergelijkingen moet je gewoon helemaal niet maken, onzin of niet. Ik vind het nog steeds een zakkerige opmerking dus ik neem het ook niet terug. Wel eens pedofilie meegemaakt in je naaste omgeving?quote:Maar goed, succes verder, ik weet wie ik voor me heb en dat is niet iemand die voor rede vatbaar is en het meteen nodig vindt om te schelden zodra iets niet naar haar zin gaat.
Dit dus.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:09 schreef gogosweden het volgende:
OP niet gelezen
maar mijn antwoord is nee, elke man is anders.
Dit is R&P, doe serieus of blijf lekker weg, dit geldt ook voor anderen natuurlijkquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:54 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Dit dus.
Bij vrouwen is het anders, die gaan allemaal vreemd.
Yes, morgen had ik al een afspraakquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:27 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Ik denk dat je de sleutel in eigen hand hebt.
Wat hij deed was niet leuk, maar je kunt alleen maar jezelf besturen. Wat is er op tegen om langs een psycholoog te gaan en eens over je onzekerheid te praten.
Waarom? Hij heeft mijn vertrouwen geschaadt, maar ik wil hem een tweede kans geven. Ik zat gewoon erg in de put met dat vertrouwen, ik zat mezelf op te vreten met vanalle gedachtes en wou mijn ei eens kwijt hier. Iedereen verdient toch een tweede kans?quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:54 schreef drijfhout het volgende:
Wie blijft er nou in een relatie met iemand die je niet vertrouwt? Wie gaat er in hemelsnaam trouwen met iemand die je niet vertrouwt? Vrouwen als TS wil ik alleen maar door elkaar schudden, in de hoop dat ze wakker worden. Raar, die fascinatie om de meest trieste relaties "uit liefde" (lees: wanhopige onzekerheid) in stand te willen houden.
Het gaat erom dat je wat respect toont voor die vertrouwensband en je (al dan niet anonieme) patiënten. Dan kom je dus niet met zoiets als "ja, nou, alle mannen gaan vreemd hoor! dat vertellen ze me zelf tijdens vertrouwelijke consulten" wat sowieso complete bullshit is, maar ook nog eens laat zien dat die ambtseed je geen fuck kan schelen 'zolang je maar geen namen noemt'.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:30 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Vind ik ook, een tweede kans verdient iedereen. Behalve als ie fysiek word ofso.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:02 schreef Gaelle het volgende:
[..]
Waarom? Hij heeft mijn vertrouwen geschaadt, maar ik wil hem een tweede kans geven. Ik zat gewoon erg in de put met dat vertrouwen, ik zat mezelf op te vreten met vanalle gedachtes en wou mijn ei eens kwijt hier. Iedereen verdient toch een tweede kans?
Ik begrijp zijn standpunt ook ja, maar ik blijf niet bij hem uit wanhopige onzekerheid, maar echt wel liefde. Hield ik niet van hem dan stond hij al lang aan de deur.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vind ik ook, een tweede kans verdient iedereen. Behalve als ie fysiek word ofso.
Maar er zit wel een kern van waarheid in drijfhout zijn post...zie dat ook vaak. En snap het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |