Ah, uit de lucht gegrepen dus.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:43 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Observatie uit omgeving. En voor iedereen begint te blaten over: dan heb je de verkeerde vrienden of je komt uit een slecht milieu etc, ik heb een brede vrienden- en kennissenkring met allerlei soorten mensen.
Autochtoon, allochtoon, universiteit, grote familie enz. Het komt veel vaker voor dan je denkt. Vaak gaat het inderdaad om een slippertje. Maar dat valt ook onder vreemdgaan, althans, voor mij wel
Ah en ze vertellen jou dat ook allemaal zomaar enzo? Weet je zeker dat je niet zelf onderzoek er naar gedaan hebt door naar de gemiddelde club te gaan, een man te verleiden en achteraf te vragen of hij een vriendin had?quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:43 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Observatie uit omgeving. En voor iedereen begint te blaten over: dan heb je de verkeerde vrienden of je komt uit een slecht milieu etc, ik heb een brede vrienden- en kennissenkring met allerlei soorten mensen.
Autochtoon, allochtoon, universiteit, grote familie enz. Het komt veel vaker voor dan je denkt. Vaak gaat het inderdaad om een slippertje. Maar dat valt ook onder vreemdgaan, althans, voor mij wel
Juistquote:
Sorry hoor maar ik denk dat jij echt compleet een verkeerd beeld hebt bij dit... ik zit hier te lachen... hoe zielig moet je wel niet zijn als je hierin geloofdquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:47 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Juistmaar daarom niet minder waar.
Wat denk je dan, dat ik een prospectief gerandomiseerde trial ga doen met 100.000 proefpersonen?
Dat zou wel een eerlijker beeld geven dan wat jij nu schetst. 80% zou misschien nog best kunnen kloppen, maar niet meer dan dat.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:47 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Wat denk je dan, dat ik een prospectief gerandomiseerde trial ga doen met 100.000 proefpersonen?
Haha doe niet zo achterlijk. Dus nu is het mijn schuld als een man die ik verder niet ken vreemd gaat? Dat is ook echt weer typische logicaquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah en ze vertellen jou dat ook allemaal zomaar enzo? Weet je zeker dat je niet zelf onderzoek er naar gedaan bent door naar de gemiddelde club te gaan, een man te verleiden en achteraf te vragen of hij een vriendin had?
Je mag natuurlijk geloven wat je wil.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:47 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Nou, die trial mag jij doenquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zou wel een eerlijker beeld geven dan wat jij nu schetst. 80% zou misschien nog best kunnen kloppen, maar niet meer dan dat.
Ik ook met jou. Ik moest ook lachen toen ik jouw post las. Leef jij maar lekker in je droomwereldjequote:Op donderdag 7 juni 2012 10:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik denk dat jij echt compleet een verkeerd beeld hebt bij dit... ik zit hier te lachen... hoe zielig moet je wel niet zijn als je hierin geloofd
Medelijden met je.. serieus.
Oh ik moet niet achterlijk doen? Serieus? Je lult maar wat in de ruimte en de enige die in deze onzin gelooft ben je zelf. Verder prima hoor, ik hou je niet tegen maar kom niet aan met dat ik niet achterlijk moet doen want zeggen dat 100% vreemdgaat is gewoon onmogelijk en dat weet je zelf ook wel.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:55 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Haha doe niet zo achterlijk. Dus nu is het mijn schuld als een man die ik verder niet ken vreemd gaat? Dat is ook echt weer typische logica
Je dacht dat hij single was, dus daar ga je ook maar even zo vanuit. Maakt jou er net zo schuldig aan natuurlijk.quote:Ik heb hem zeker niet verleid, tot mijn gene was ik zelfs onvoorbereid toen we in bed belandden. En ik heb m ook niet gevraagd naar zijn relatiestatus. Ik had er niet eens aan gedacht, ik dacht dat hij single was. Waarom zou hij anders achter me aankomen?
Soms welquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah en ze vertellen jou dat ook allemaal zomaar enzo?
God, ik hoop ten zeerste dat jij nooit een baan bij het CBS krijgt.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:57 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Nou, die trial mag jij doenzoveel interesseert het me nou ook weer niet. Wat iedereen wil doen moet hij/zij lekker zelf weten.
Ik bedoel ook eigenlijk 80% hoor, de rest was onzekerheidsmarge. Het is natuurlijk nooit 100%
quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
God, ik hoop ten zeerste dat jij nooit een baan bij het CBS krijgt.
"nee jij, nee jij"quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:58 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Ik ook met jou. Ik moest ook lachen toen ik jouw post las. Leef jij maar lekker in je droomwereldje
Ah, dus je gebruikt nu vertrouwelijke informatie om even je eigen statistieken op FOK! te verspreiden?quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:00 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Soms welik ben arts en je wil niet weten wat ik soms te horen krijg in de spreekkamer
Daar was ik vanuit gegaan ja als het initiatief van hem komt. Of zeg je nou dat ik dat niet moet doen. Daarmee bekrachtig je mijn statement hèquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:59 schreef BobbyB het volgende:
Je dacht dat hij single was, dus daar ga je ook maar even zo vanuit. Maakt jou er net zo schuldig aan natuurlijk.
Haha wat loop je nou te bazelen? Ik heb nergens informatie gezet die een specifieke persoonlijke omstandigheid weergeeft of die te herleiden is naar een persoon. Ik ken de grenzen van mijn beroepsgeheim dus stop maar met doen alsof je weet wat dat inhoudtquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, dus je gebruikt nu vertrouwelijke informatie om even je eigen statistieken op FOK! te verspreiden?
Nou, statistiekenvrouwtje, als je weet dat 80-100% van de mannen vreemdgaat had je dat dus kunnen weten.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:06 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Daar was ik vanuit gegaan ja als het initiatief van hem komt. Of zeg je nou dat ik dat niet moet doen. Daarmee bekrachtig je mijn statement hèdat besef je hopelijk wel
Oja zo denken pedo's inderdaad ook over de leeftijd van hun slachtoffertjes, zolang ze het niet vertellen zullen ze wel 18 zijn.quote:En ik schuldig? Voel ik me totaal niet. Ik ben single en hoef aan niemand verantwoording af te leggen. Ik hanteer voor mezelf wel het principe dat ik van bezette mannen afblijf maar als hij mij niet inlicht vantevoren over zijn relatiestatus houdt het op hoor. Ik hoef geen verantwoording daarvoor te nemen.
Ik zeg 1 post boven jou dat ik arts benquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
God, ik hoop ten zeerste dat jij nooit een baan bij het CBS krijgt.
Ik heb ook nergens gezegd dat je je beroepsgeheim niet nakomt, dat maak je er zelf van zoals zoveel dingen. Vind het alleen niet netjes om daar maar gebruik van te maken om zulke onzin op een forum te kwakken.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:09 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Haha wat loop je nou te bazelen? Ik heb nergens informatie gezet die een specifieke persoonlijke omstandigheid weergeeft of die te herleiden is naar een persoon. Ik ken de grenzen van mijn beroepsgeheim dus stop maar met doen alsof je weet wat dat inhoudt
1. Ja ik was ook totaal niet verbaasd. En dan?quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, statistiekenvrouwtje, als je weet dat 80-100% van de mannen vreemdgaat had je dat dus kunnen weten.
[..]
Oja zo denken pedo's inderdaad ook over de leeftijd van hun slachtoffertjes, zolang ze het niet vertellen zullen ze wel 18 zijn.
Misschien omdat ik toen die post aan het typen was en dus die reactie nog niet gezien had? Voor iemand die zo goed is met cijfers vind ik het wel tegenvallen dat je niet kan redeneren dat het posten van een bericht 30 seconden kan innemen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:11 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Ik zeg 1 post boven jou dat ik arts benwat heb ik bij het CBS te zoeken?
Erg volwassenquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:14 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
1. Ja ik was ook totaal niet verbaasd. En dan?
2. Met als verschil dat wij 2 gelijkwaardige volwassenen zijn. Ga mij nou niet met een pedofiel vergelijken zak die je bent. Wat is dat nou voor opmerking?
Hou toch op. Ik wil best met je discussiëren (of Nouja, eigenlijk ook niet nadat je me op gelijke hoogte hebt gesteld met een pedofiel) maar niet over mijn beroep en wat daar wel of niet geoorloofd is. Want daar heb je duidelijk geen kaas van gegetenquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vind het alleen niet netjes om daar maar gebruik van te maken om zulke onzin op een forum te kwakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |