Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
hahah heb een stuk meer eisen hoor, anders werd het idd wel zoietsquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:29 schreef DutchSL het volgende:
TOTY Dost - TOTY Eriksen
TOTY De Jong
Zo dan met je blauwe fetisj
Kabirquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah heb een stuk meer eisen hoor, anders werd het idd wel zoietsMinimaal 4* echter een must, en pace ook wel handig. Daarom maar de Kabir-Rvp combo met Wijnaldum erachter.
Casilias ken ik niet dus die zal wel slecht zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:41 schreef UltimateTeam het volgende:
Ik kan de volgende keepers in me team gebruiken: Neuer UP, Casilias of Sif Lopez
Wie???
Up Neuerquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:41 schreef UltimateTeam het volgende:
Ik kan de volgende keepers in me team gebruiken: Neuer UP, Casilias of Sif Lopez
Wie???
moet dit grappig zijn?quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Casilias ken ik niet dus die zal wel slecht zijn.
wel 5 wedstrijden mee gespeeld dan, of daarvoor alweer weggedaan?quote:
Natuurlijk, maar de reactie met eenquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:43 schreef Thorb het volgende:
Een speler kan iemand toch niet bevallen, Lukaku kon mij ook niet overtuigen, samen met SIF Mirallas
7.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wel 5 wedstrijden mee gespeeld dan, of daarvoor alweer weggedaan?
Ik ben op zoek naar Eric Cantona en Marcel Desailly, heb je die ?quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:49 schreef Roypsv het volgende:
Iemand nog opzoek naar Franse spelers? ik heb heel mijn team in de verkoop
Nee wel Marc Dutroux IFquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar Eric Cantona en Marcel Desailly, heb je die ?
Oh, wilde hem net van je kopenquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:53 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Die is geblesseerd aan zijn hoofd voor 400 wedstrijden
quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
7.
Scoor meer met Fernandez dan met Kabir
Misschien wel, maar het is niet zo dat als iemand een speler goed vind, een ander er ook zo over denkt hequote:Op woensdag 6 juni 2012 14:55 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]Je kan gewoon niet met hem omgaan, hij deed het bij mij uitstekend.
Dat zou je niet zeggen. En je bent niet de enige die Casilias schrijft hoor, veel voorkomende spelfout.quote:
Heel veel mensen zeggen ook Wellington of Welinton ipv Welliton.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dat zou je niet zeggen. En je bent niet de enige die Casilias schrijft hoor, veel voorkomende spelfout.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:59 schreef DutchSL het volgende:
Ik vind Castaignos beter dan Kabir.
Ik vind TOTY De Jong beter dan TOTY Dost.
Ik heb verder geen Nederlandse spitsen gehad.
Daarom zeg ik ook: je kan er niet mee omgaan.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Misschien wel, maar het is niet zo dat als iemand een speler goed vind, een ander er ook zo over denkt he
Hij voelt gewoon niet lekker aan vind ik, en zijn finesses zijn 10x strontquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:59 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook: je kan er niet mee omgaan.Maar je moet iedereen z'n mening accepteren daar heb je wel gelijk in
Wat dan? Kan hij de bal niet bij houden, ofwat?quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij voelt gewoon niet lekker aan vind ik, en zijn finesses zijn 10x stront
Ja, veel balverlies en als ik een finesse met hem probeer schiet ik hem de tribune inquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:01 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Wat dan? Kan hij de bal niet bij houden, ofwat?
Castaignos is gewoon een UP Kabir in principe, want hij kan alles goed wat hier staat en hard rennen is 'ie ook niet vies vanquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:02 schreef DutchSL het volgende:
Kabir zijn schot is matig, Kabir zijn passing is dramatisch, Kabir in de kleine ruimte valt tegen voor zijn dribblestats, Kabir kan niet koppen, Kabir kan niet passen, Kabir kan alleen rennen.
Castaignos vind ik ook niet geweldig hoorquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Castaignos is gewoon een UP Kabir in principe, want hij kan alles goed wat hier staat en hard rennen is 'ie ook niet vies van
Oneens.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:02 schreef DutchSL het volgende:
Kabir zijn schot is matig, Kabir zijn passing is dramatisch, Kabir in de kleine ruimte valt tegen voor zijn dribblestats, Kabir kan niet koppen, Kabir kan niet passen, Kabir kan alleen rennen.
Dan zou ie toch perfect moeten zijn voor GJE zou je denkenquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:02 schreef DutchSL het volgende:
idd, kleine ruimte vind ik hem echt chill. finesse is matig maar de rest niet. Koppen doet ie bij mij aardig. Tevens is het een Poacher, net zulke vieze goals als Nilmar en dergelijkequote:
Doublepain?quote:
Pics van je moerquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:16 schreef Fuszy het volgende:
Voor de PS3 spelers:
Indien je je hebt ingeschreven voor de EK-poule, dan dien je 10k te voldoen. Toefjes was eerder de bank voor de PS3, maar heeft deze taken naar mij overgedragen.
Ik heb een aantal ballen op de Tradepile gezet met een 9.900 coins BID en 10k bin. Als je deze koopt, DM mij dan even, dan kan ik bijhouden wie er al betaald heeft.
Groetjes,
mijn moeder.
je wilt pics van z'n oma?quote:
vet team ookquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:18 schreef DutchSL het volgende:
Pasquato als spits probeerde ik pas in 4-5-1 bij het 1 na laatste team dat ik gemaakt heb
[ afbeelding ]
Hij liep iets van 60 op 30, hij had het beste scoringsgemiddelde van alle spelers die ik nog had toen ik stopte. Ziek schot, snel, goed in de combinatie, alleen 3* skills /care
De andere versie van Pasquato had ik als CAM in 4-2-3-1, naar binnen komen of crossen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK BEN JE BROER GJE!Feyenoord Rotterdam
quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:27 schreef Fuszy het volgende:
Gewoon een geil dingetje toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK BEN JE BROER GJE!Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Zeg zulke dingen niet over je moederquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon een geil dingetje toch?
Jouw moeder, mijn broer, mijn moeder.quote:
Mother from another brother?quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jouw moeder, mijn broer, mijn moeder.
I lost you
Deze man weet.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:35 schreef Fuszy het volgende:
Shaqiri (een baas) kost bijvoorbeeld maar 20k
Deze jongen niet. Geef ze eerst eens een eerlijke kans. El Kabir is een van de betere zilveren spitsen in het spel. Snel, behendig, skiller, afwerken. Als je weet hoe je ermee om moet gaan (daar zit het probleem denk ik) is het een prima speler.quote:
Ik heb even een schets gemaakt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jouw moeder, mijn broer, mijn moeder.
I lost you
Je hebt niet de neus van je moeder. GJE welquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb even een schets gemaakt.
[ afbeelding ]
Die neuzen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wij zijn verlaten door onze vader, maar ik denk dat ik daar de looks van hebquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:36 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Je hebt niet de neus van je moeder. GJE wel
Oh ik dacht dat dat een snavel wasquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:36 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Je hebt niet de neus van je moeder. GJE wel
Die hebben we afgestoten. Belgen in de familiequote:Op woensdag 6 juni 2012 15:37 schreef StijnDa het volgende:
Was GJE niet ook familie van SB?
Wordt een mooie stamboom dit.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:37 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat een snavel was
[ afbeelding ]
Daarom ben ik in een gastgezin geplaatst. Hier is gelukkig iedereen voor Feyenoord.quote:
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 07:25 schreef Dudeweiser het volgende:
Webapp gaat down over een half uurtje
quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat zit je in mijn postgeschiedenis te graven?
quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je weet hoe je z'n skills moet gebruiken is hij ook beterquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kabir
Die gast schoot alles raak bij mij
Lindgrenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:40 schreef Lindgren. het volgende:
Kutzooi.Per ongeluk m'n Elkeson voor 150-200 op de TP gezet.
Binnen 4 seconden was ie weg.
Ik had een oud topic in m'n bookmarks staan en kwam die post tegenquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Creatief hoor
Moest even kijken, dacht dat het handen bij m'n ogen waren, maar 4 armen is ook zo raar
quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:34 schreef Lindgren. het volgende:
Deze jongen niet. Geef ze eerst eens een eerlijke kans. El Kabir is een van de betere zilveren spitsen in het spel. Snel, behendig, skiller, afwerken. Als je weet hoe je ermee om moet gaan (daar zit het probleem denk ik) is het een prima speler.
Tja, had El Kabir 7 potjes, veel mee verloren doordat hij kansen verneukte, dan vind ik het zonde van m'n record om hem nog een kans te geven als ik een gelijke spits heb voor minder geld die beter presteert. Casta in dit gevalquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik had een oud topic in m'n bookmarks staan en kwam die post tegen.
[..]
[..]
ben te lui om CE op te starten elke keerquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:57 schreef Lindgren. het volgende:
Ik had even gauw uitgerekend dat je met die bronze pack methode zo'n 2,5k per uur per account maakt. Het kost ook totaal geen moeite.. En dan heb ik nog niet eens uitschieters naar boven meegerekend en de discardwaarde van de rest van je items (meestal zo'n 100coins per keer of een Pogba of wie dan ook in een pakje krijgen bijvoorbeeld) Heb nu gewoon op drie accounts 30 items op m'n TP staan x 150 coins = 90 x 150 is bijna 14k. Haal daar de kosten van de pakjes vanaf = 90 items / 5 bruikbaar per pakje = 18 pakjes. 18 x 400 = 7200
14 - 7.2 = 6.8k winst per uur. Exclusief zo'n 2k discardwaarde.
Gegroet,
Lindgren Einstein.
IF Vela is echt een van de sickste spitsen die ik gehad heb.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:59 schreef detennismaster het volgende:
Een team met IF Dos Santos en IF Vela
Heb 'm gewoon openstaan en een tabblaadje met Internet Explorer (quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ben te lui om CE op te starten elke keer
Echt geestdodend werk is het welquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb 'm gewoon openstaan en een tabblaadje met Internet Explorer () zodat ik precies weet welke ik aan moet klikken bij CE. Verder hoef ik maar 2x te enteren in CE omdat alles al goed staat
.
klikken, echt verschrikkelijk ja.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Echt geestdodend werk is het wel
heb nu al anderhalve week geen fifa meer gespeeld en heb het team dus verkocht; maar het was dit: http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#iyfjKF0lbdB25quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wat voor team heb jij eigenlijk nu dan?
Heb liever dat ik een hele goede aankoop doe eens in de zoveel tijd dan dat ik de heletijd geroutineerd ga klikkenquote:
En dat is te merken aan je aantal coins.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb liever dat ik een hele goede aankoop doe eens in de zoveel tijd dan dat ik de heletijd geroutineerd ga klikken
Max 1 minuut per TP.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Echt geestdodend werk is het wel
quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
En dat is te merken aan je aantal coins.
jij kan toch niet zo goed handelen? (met alle respect)quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb liever dat ik een hele goede aankoop doe eens in de zoveel tijd dan dat ik de heletijd geroutineerd ga klikken
Hij heeft een keer zieke mazzel gehad met Vicente Sanchez, verder nooit iets noemenswaardig verhandeld volgens mij.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:03 schreef stoereboii het volgende:
[..]
jij kan toch niet zo goed handelen? (met alle respect)
Klopt, weinig geld om erin te investeren.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:03 schreef stoereboii het volgende:
[..]
jij kan toch niet zo goed handelen? (met alle respect)
Nee, amper gedaan ook. Alleen getest.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gebruik je je autobuyer nog Lindgren?
quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:02 schreef stoereboii het volgende:
[..]
heb nu al anderhalve week geen fifa meer gespeeld en heb het team dus verkocht; maar het was dit: http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#iyfjKF0lbdB25
voor moest je het niet gezien hebbenquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gebruik je je autobuyer nog Lindgren?
350 gekocht 15k verkochtquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij heeft een keer zieke mazzel gehad met Vicente Sanchez, verder nooit iets noemenswaardig verhandeld volgens mij.
Verkeerde gequote.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:04 schreef stoereboii het volgende:
[..]
[..]
voor moest je het niet gezien hebben
met 1000c kan je al beginnen met handelen, daar heb je geen bergen geld voor nodig. Geld maakt geld immers.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Klopt, weinig geld om erin te investeren.
Heb nu 50k en kijk wel even wat ik kan doen ermee
Mooie mix. Hoe keept Elana?quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:04 schreef stoereboii het volgende:
[..]
[..]
Net toevallig die van mij voor 63k weggedaan, als je het nou eerder zeiquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Max 1 minuut per TP.Met pakjes openen erbij 2 minuten.
El Shaarawy kost nog 'maar' 70k. Zal ik 'm gewoon eens halen binnenkort?
[..]
Mooi teamquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:04 schreef stoereboii het volgende:
[..]
[..]
verschrikkelijk slecht.quote:
Oerdegelijke speler, goeie passing, niet de snelste maar is een goeie speler centraal.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Mooi teamHoe bevalt Xabi Alonso?
quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Net toevallig die van mij voor 63k weggedaan, als je het nou eerder zei
quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:07 schreef stoereboii het volgende:
[..]
verschrikkelijk slecht.
[..]
Oerdegelijke speler, goeie passing, niet de snelste maar is een goeie speler centraal.
heb gewoon het team al anderhalve week niet meer, hoor. maar heb hem toen wel gekocht (heb gewoon geen link met hem in het team)quote:
Oh joh, ik dacht dat dit je team nu was. Heb je geen team?quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:08 schreef stoereboii het volgende:
[..]
heb gewoon het team al anderhalve week niet meer, hoor. maar heb hem toen wel gekocht (heb gewoon geen link met hem in het team)
edit: mss omdat het is verkocht?
nop zei ik hierboven alquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh joh, ik dacht dat dit je team nu was. Heb je geen team?
messi?quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:11 schreef marcie216 het volgende:
Ik ga mijn portugees team iets ombouwen, ik wil er een nationaliteit bij, iemand suggesties?
brazil, LW club van liedson en dan Hulk op RW?quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:11 schreef marcie216 het volgende:
Ik ga mijn portugees team iets ombouwen, ik wil er een nationaliteit bij, iemand suggesties?
Link?quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:11 schreef marcie216 het volgende:
Vooral de handicap speelt een grote rolquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:12 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zit de stats van El Shaarawy te bekijken, maar waarom is hij 70k waard? Alleen zijn 5* wf en skills steken erbovenuit. De rest is gewoon matig.
Bronze handicapquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Sinds ik SIF Powell erin heb staan loopt het gewoon niet meer, mijn verdedigers vallen over elkaar heen en Grabban scoort bijna niet meer. Powell scoort zelf wel veel ook al is hij niet echt een ST.
was mij ook al opgevallen ja, volgens mij is het gewoon de hypequote:Op woensdag 6 juni 2012 16:12 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zit de stats van El Shaarawy te bekijken, maar waarom is hij 70k waard? Alleen zijn 5* wf en skills steken erbovenuit. De rest is gewoon matig.
haha ik heb echt een budgetteam.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:12 schreef stoereboii het volgende:
[..]
brazil, LW club van liedson en dan Hulk op RW?
?quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vooral de handicap speelt een grote rol
Huh?quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vooral de handicap speelt een grote rol
Inderdaad. Overgewaardeerd.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:13 schreef stoereboii het volgende:
[..]
was mij ook al opgevallen ja, volgens mij is het gewoon de hype
Sommige spelers spelen gewoon fijn... Maar ik heb hem ook nooit gehad.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:12 schreef Lindgren. het volgende:
Higuainquote:
sowieso overpriced, Maar het is gewoon een goede 5 star skiller, pace ook wat sneller dan het kaartje aangeeft. Ik vond 'm echt fijn spelen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:12 schreef Lindgren. het volgende:
quote:
Zo'n silver heeft speelt natuurlijk veel beter tegen gouden i.v.m handicap, zoiets had ik ergens gelezenquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Huh?
[..]
Inderdaad. Overgewaardeerd.
Hij speelt echt super, dat zeg ik niet om zijn aankoopprijs te rechtvaardigen, want ik had hem toen hij nog redelijk goedkoop was en ik nooit van ksi of wie heb ook hypte op youtube had gehoord.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:12 schreef Lindgren. het volgende:
Nationaliteit en club of league misschienquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waarom zijn niet alle silvers zo duur dan als hij dankzij 'handicap' zo duur is?
Ik denk ook nog steeds dat het niet bestaat. Maar soms heb je gewoon pechquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:14 schreef Dudeweiser het volgende:
handicap bestaat niet.
Misschien komt dat omdat ik nog nooit een echt duur team heb gehad. [ afbeelding ]
Misschien ligt het ook wel aan de pace (80 tegenover 88) Nu wel een ragequit van iemand nadat ik 2-0 voorkom in de halve finale, 1 goal van Powell en 1 kopbal van Osborne.quote:
momentum bestaat wel en dat kan je ook echt merken. En je kan er iets aan doen gelukkig.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik denk ook nog steeds dat het niet bestaat. Maar soms heb je gewoon pech
zo leg je het iets beter uit ja, dit dus.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij speelt echt super, dat zeg ik niet om zijn aankoopprijs te rechtvaardigen, want ik had hem toen hij nog redelijk goedkoop was en ik nooit van ksi of wie heb ook hypte op youtube had gehoord.
En ook niet om zijn 5* skills, want die gebruik ik toch niet. De 5* weak foot is wel superhandig en hij dribbelt/cross/schiet gewoon veel beter dan zijn stats doen vermoeden.
Deed hij het wel dan?quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, amper gedaan ook. Alleen getest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |