Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
hahah heb een stuk meer eisen hoor, anders werd het idd wel zoietsquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:29 schreef DutchSL het volgende:
TOTY Dost - TOTY Eriksen
TOTY De Jong
Zo dan met je blauwe fetisj
Kabirquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah heb een stuk meer eisen hoor, anders werd het idd wel zoietsMinimaal 4* echter een must, en pace ook wel handig. Daarom maar de Kabir-Rvp combo met Wijnaldum erachter.
Casilias ken ik niet dus die zal wel slecht zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:41 schreef UltimateTeam het volgende:
Ik kan de volgende keepers in me team gebruiken: Neuer UP, Casilias of Sif Lopez
Wie???
Up Neuerquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:41 schreef UltimateTeam het volgende:
Ik kan de volgende keepers in me team gebruiken: Neuer UP, Casilias of Sif Lopez
Wie???
moet dit grappig zijn?quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Casilias ken ik niet dus die zal wel slecht zijn.
wel 5 wedstrijden mee gespeeld dan, of daarvoor alweer weggedaan?quote:
Natuurlijk, maar de reactie met eenquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:43 schreef Thorb het volgende:
Een speler kan iemand toch niet bevallen, Lukaku kon mij ook niet overtuigen, samen met SIF Mirallas
7.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wel 5 wedstrijden mee gespeeld dan, of daarvoor alweer weggedaan?
Ik ben op zoek naar Eric Cantona en Marcel Desailly, heb je die ?quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:49 schreef Roypsv het volgende:
Iemand nog opzoek naar Franse spelers? ik heb heel mijn team in de verkoop
Nee wel Marc Dutroux IFquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar Eric Cantona en Marcel Desailly, heb je die ?
Oh, wilde hem net van je kopenquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:53 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Die is geblesseerd aan zijn hoofd voor 400 wedstrijden
quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
7.
Scoor meer met Fernandez dan met Kabir
Misschien wel, maar het is niet zo dat als iemand een speler goed vind, een ander er ook zo over denkt hequote:Op woensdag 6 juni 2012 14:55 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]Je kan gewoon niet met hem omgaan, hij deed het bij mij uitstekend.
Dat zou je niet zeggen. En je bent niet de enige die Casilias schrijft hoor, veel voorkomende spelfout.quote:
Heel veel mensen zeggen ook Wellington of Welinton ipv Welliton.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dat zou je niet zeggen. En je bent niet de enige die Casilias schrijft hoor, veel voorkomende spelfout.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:59 schreef DutchSL het volgende:
Ik vind Castaignos beter dan Kabir.
Ik vind TOTY De Jong beter dan TOTY Dost.
Ik heb verder geen Nederlandse spitsen gehad.
Daarom zeg ik ook: je kan er niet mee omgaan.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Misschien wel, maar het is niet zo dat als iemand een speler goed vind, een ander er ook zo over denkt he
Hij voelt gewoon niet lekker aan vind ik, en zijn finesses zijn 10x strontquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:59 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook: je kan er niet mee omgaan.Maar je moet iedereen z'n mening accepteren daar heb je wel gelijk in
Wat dan? Kan hij de bal niet bij houden, ofwat?quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij voelt gewoon niet lekker aan vind ik, en zijn finesses zijn 10x stront
Ja, veel balverlies en als ik een finesse met hem probeer schiet ik hem de tribune inquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:01 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Wat dan? Kan hij de bal niet bij houden, ofwat?
Castaignos is gewoon een UP Kabir in principe, want hij kan alles goed wat hier staat en hard rennen is 'ie ook niet vies vanquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:02 schreef DutchSL het volgende:
Kabir zijn schot is matig, Kabir zijn passing is dramatisch, Kabir in de kleine ruimte valt tegen voor zijn dribblestats, Kabir kan niet koppen, Kabir kan niet passen, Kabir kan alleen rennen.
Castaignos vind ik ook niet geweldig hoorquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Castaignos is gewoon een UP Kabir in principe, want hij kan alles goed wat hier staat en hard rennen is 'ie ook niet vies van
Oneens.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:02 schreef DutchSL het volgende:
Kabir zijn schot is matig, Kabir zijn passing is dramatisch, Kabir in de kleine ruimte valt tegen voor zijn dribblestats, Kabir kan niet koppen, Kabir kan niet passen, Kabir kan alleen rennen.
Dan zou ie toch perfect moeten zijn voor GJE zou je denkenquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:02 schreef DutchSL het volgende:
idd, kleine ruimte vind ik hem echt chill. finesse is matig maar de rest niet. Koppen doet ie bij mij aardig. Tevens is het een Poacher, net zulke vieze goals als Nilmar en dergelijkequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |