Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
Is hij gestegen de laatstse tijd dus.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
IF Santana op xbox staat nog steeds voor 50-55 hoor.
Ik vond duur team ook niet leuk spelen, cheap is veel leukerquote:Op maandag 12 maart 2012 22:11 schreef Tim86 het volgende:
Spelen met een echt duur team is wel raar..ik speel of tegen gasten die het bij de aftrap al hebben opgegeven of tegen gasten die mega gretig zijn en gefocussed zijn..nooit gewoon iemand in normal mode
Wat bedoel je met echt duur? Post eensquote:Op maandag 12 maart 2012 22:11 schreef Tim86 het volgende:
Spelen met een echt duur team is wel raar..ik speel of tegen gasten die het bij de aftrap al hebben opgegeven of tegen gasten die mega gretig zijn en gefocussed zijn..nooit gewoon iemand in normal mode
Is mijn 150k team duur of goedkoop voor jou?quote:Op maandag 12 maart 2012 22:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vond duur team ook niet leuk spelen, cheap is veel leuker
Speel op de ps3quote:Op maandag 12 maart 2012 22:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is hij gestegen de laatstse tijd dus.
Ik heb 3 teams van rond de 200K en daarnaast 7 goedkopere.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:13 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Is mijn 150k team duur of goedkoop voor jou?
Niet duur in ieder geval.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:13 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Is mijn 150k team duur of goedkoop voor jou?
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:13 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Wat bedoel je met echt duur? Post eens
quote:Op maandag 12 maart 2012 18:55 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Al speel ik nu vaak zo...speelt fijner. Ga vandaag of morgen nog IF Kaka halen
[ afbeelding ]
Sure, maar niemand die jouw team tegenkomt zal echt denken van jezus wat een duur team is dat.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:15 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Wat voor mij duur is is voor jou goedkoop
haha wat had ik gemist?quote:
Veel betere teams kom ik niet echt tegenquote:Op maandag 12 maart 2012 22:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sure, maar niemand die jouw team tegenkomt zal echt denken van jezus wat een duur team is dat.
Ramires-Essien-Taarabt op het middenveldquote:Op maandag 12 maart 2012 22:18 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Veel betere teams kom ik niet echt tegenvind young-Torres-gervinho
Vdv-Essien-modric
Evra-Touré-luiz-richards
Hart
Voor mij al een hele prestatie om te halen als ik vergelijk met fut 11
Ik vind Cissokho fijnerquote:Op maandag 12 maart 2012 22:21 schreef vandermar het volgende:
Evra halen ipv Cissokho voor Frans team?
Als je wil kan je Maicon op LB met 7 chem als je wil.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:21 schreef dion_v_k het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#bCsiqftObc6Bw
Mijn team tot nu toe, nu ga ik SIF Ramires halen voor Ronaldinho
Heb ik daar al gehad, naar binnen komen en een kanonskogel richting de verre hoekquote:Op maandag 12 maart 2012 22:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als je wil kan je Maicon op LB met 7 chem als je wil.
JA XDquote:
Ps3 hèquote:Op maandag 12 maart 2012 22:25 schreef Thorb het volgende:
Heb je nou serieus 67k voor Santana betaald netEr ging er net nog eentje voor 45.
zelfs zo'n bal kan Walcott niet normaal afleggenquote:
Ja ps3, goedkoopste nu op de markt is 74k BINquote:
Heb je je ports al gefixt?quote:Op maandag 12 maart 2012 22:26 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja ps3, goedkoopste nu op de markt is 74k BIN
Nope, heb vandaag nog een poging gedaan maar kom er niet uitquote:Op maandag 12 maart 2012 22:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb je je ports al gefixt?
Wil wel eens tegen je spelen
Ik ga er morgen wel even voor zitten met je, komt goedquote:Op maandag 12 maart 2012 22:28 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nope, heb vandaag nog een poging gedaan maar kom er niet uit
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ga er morgen wel even voor zitten met je, komt goed
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:36 schreef Thorb het volgende:
Vervelend voor de familie van de persoon die sterft, maar toch hoop ik dat Ramsey de winnende maakt.
Ja.. dat wordt best lastig danquote:Op maandag 12 maart 2012 22:40 schreef Anthony9219 het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/183303
Heb alleen geen geld
Waar geen haar zit, zit verstand zeggen ze dan.. tssssquote:Op maandag 12 maart 2012 22:42 schreef Thorb het volgende:
Jonge jonge zo'n voorhoofd en nog geen hersencel die een goed signaal kan doorgeven
Wat een pacewhorequote:Op maandag 12 maart 2012 22:46 schreef vandermar het volgende:
Ik heb laatst trouwens tegen een team gespeeld met o.a.
Beckham
Nesta
Del Piero
Raul
R. Carlos
Buffon
Gattuso
Raadt het themaHet waren allemaal legends.
8-0 gewonnen ofzo
Om eerlijk te zijn deed hij de hele tijd de een tweetjes en dan bal erover heenquote:
2quote:Op maandag 12 maart 2012 22:53 schreef ZigoSOS het volgende:
Wat zal Schürrle 4-2-2-2 waard zijn? Futhead zegt +- 2000 op xbox, maar er staat er gewoon geen te koop
Goeie speler inderdaad!quote:
Sport1quote:
2-1 voor in de 95e minuutquote:
Ik wou net gaan zeggen, half mocro tochquote:Op maandag 12 maart 2012 22:56 schreef BDIL het volgende:
Zo zie je maar dat van Persie ook een echte marokaan isPauper mentaliteit...
Hij praat ook als een Marokkaan en is er met eentje getrouwd, dus dat kan niet andersquote:Op maandag 12 maart 2012 22:56 schreef BDIL het volgende:
Zo zie je maar dat van Persie ook een echte marokaan isPauper mentaliteit...
ik was aan het trollenquote:Op maandag 12 maart 2012 22:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
2-1 voor in de 95e minuutKrul is continue aan het tijdrekken en nu ownt RvP hem even
Hij is ook moslim en is getrouwd met een marokaanse wijf dus zegt genoeg; islamisering vollop aanwezigquote:Op maandag 12 maart 2012 22:57 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Ik wou net gaan zeggen, half mocro toch
Zate de hele wedstrijd te kloten met elkaar. En aan het eind ontspoorde het nog even. Ben benieuwd wat er gezegd is, ze gingen in de tunnel trouwens nog ff doorquote:Op maandag 12 maart 2012 23:00 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wat gebeurde er dan? Iets tussen Krul en RVP?
Hele wedstrijd al ruzie. Krul was echt kansloos aan het tijdrekken vanaf de eerste minuut. Na de derde keer zei RvP er iets van (in de 15e minuutquote:Op maandag 12 maart 2012 23:00 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wat gebeurde er dan? Iets tussen Krul en RVP?
Speelt de vorige wedstrijd ook nog wel beetje in mee denk ik. Was toen ook niet echt gezellig met de rode kaarten.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:04 schreef Tobi-wan het volgende:
Tja het is natuurlijk wel een beladen wedstrijd. Arsenal is verplicht dit te winnen, als het dan niet zo gaat als gehoopt kan dit natuurlijk wat irritatie opwekken. Als je dan toch in de eindfase de overwinning pakt kan dat een bepaald effect hebben. Het is niet netjes maar het hoort er af en toe gewoon bij lijkt mij.
Van Persie is 5 jaar ouder dan krul en speelt bij een van de beste clubs van Engeland + meerdere malen captain Nederlands elftal. Dan kan je toch verwachten dat hij een voorbeeld functie speelt voor de jongeren en zeker voor een landgenoot ipv de kut provoceerende marokaan uit te hangen....quote:
Wrm flikt ie dat niet bij ibrahinmovic ?! 1 hit KO niggaquote:Op maandag 12 maart 2012 23:13 schreef vandermar het volgende:
YoungGunsBlog twitterde op maandag 12-03-2012 om 23:01:11
Krul and van Persie row in tunnel. RVP accused Krul of time wasting in 1st half, then said 'time waste now' after Vermaelen winner. Naughty
Prachtige UIquote:Op maandag 12 maart 2012 23:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wrm flikt ie dat niet bij ibrahinmovic ?! 1 hit KO nigga
bij mij werkt het nog gewoon, ook als ik refreshquote:Op maandag 12 maart 2012 23:17 schreef MaartenFM het volgende:
Volgens mij is de webapp nu wel down, ik heb de pagina nog openstaan en die werkt nog, maar als ik m refresh krijg ik een error pagina
Same herequote:Op maandag 12 maart 2012 23:20 schreef wieisboos het volgende:
[..]
bij mij werkt het nog gewoon, ook als ik refresh
Mensen gaan nu teams bouwen met Evra, Suarez, IF Krul en RvPquote:Op maandag 12 maart 2012 23:20 schreef Toefjes het volgende:
Zou van Persie nu goedkoper worden, ivm boze Engelsen die niet meer met hem willen spelen?
Hij slapt geen bitches en ekte man slaat alleen mannenquote:Op maandag 12 maart 2012 23:17 schreef Thorb het volgende:
Ging die journaliste KO door die haarband dan?
Richards, Essien, Taiwo bijv.?quote:Op maandag 12 maart 2012 23:48 schreef Alovenac het volgende:
Met de verkoop van mijn Argentijns team, moet dit het vervangende team gaan worden...
Comments?
http://futhead.com/12/squad/183845
Taiwo, Gervinho, Modric ipv Sturridge.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:48 schreef Alovenac het volgende:
Met de verkoop van mijn Argentijns team, moet dit het vervangende team gaan worden...
Comments?
http://futhead.com/12/squad/183845
FUThead klopt niet qua prijzen.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:51 schreef Alovenac het volgende:
Mijn Argentijns team is volgens Futhead 82k waard, dit team 83k. Moet dus wel binnen het budget vallen.
of meevallen. Ik zou ze maar gewoon voor zoveel mogelijk verkopen en zo goedkoop mogelijk dat nieuwe team kopen, merk je het vanzelf wel.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:57 schreef Alovenac het volgende:
Wist wel dat het niet helemaal klopte, maar dacht een kleine schatting.. Gaat dus flink tegenvallen?
Switch naar 3-5-2/3-4-1-2. Met Santana, Silva en iemand als Luiz heb je genoeg pace achterin, Hulk kan gewoon als RM spelen en het trio Ibra, Pato en Neymar blijft ook gewoon intact.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:03 schreef dion_v_k het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/169818
Wat denken jullie hiervan?
Hulk heeft als RM 7 chem. Ik twijfel om IF Neymar te kopen voor de NIF.. Ik twijfel alleen of hij die coins wel waard is vergeleken met de NIF..
Na 3 wedstrijden ben je klaar door ergernis aan de keeper denk ikquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:03 schreef dion_v_k het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/169818
Wat denken jullie hiervan?
Hulk heeft als RM 7 chem. Ik wil IF Neymar kopen voor de NIF.. Ik twijfel alleen of hij die coins wel waard is vergeleken met de NIF..
Nee ik speel echt veel via mijn backs, daarnaast is Dani Alves mijn heldquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:06 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Switch naar 3-5-2/3-4-1-2. Met Santana, Silva en iemand als Luiz heb je genoeg pace achterin, Hulk kan gewoon als RM spelen en het trio Ibra, Pato en Neymar blijft ook gewoon intact.
Staat al ruim 550 wedstrijden onder de lat dus dat valt wel meequote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Na 3 wedstrijden ben je klaar door ergernis aan de keeper denk ik
Danilo weg en SIF Marchisio op LCM?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:12 schreef Tim86 het volgende:
Jongens wat denken jullie...dit team:
http://www.futhead.com/12/squad/132059
of dit:
http://www.futhead.com/12/squad/104157
Werkt niet qua chem. Ronaldo heeft een single link nodig van iemand en Hulk heeft 2 Brazilianen nodig (of 1 Danilo). Danilo is een prima speler overigens..net als bij Mangala slaat die rating nergens op.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:14 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Danilo weg en SIF Marchisio op LCM?
Oh ja had Hulk-Benzema ff over het hoofd gezien.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Werkt niet qua chem. Ronaldo heeft een single link nodig van iemand en Hulk heeft 2 Brazilianen nodig (of 1 Danilo)
Groot fan van Steek + IF Chiellini, dus als jij de SIF zou kunnen opstellen zou ik op zeker voor die optie gaanquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:12 schreef Tim86 het volgende:
Jongens wat denken jullie...dit team:
http://www.futhead.com/12/squad/132059
of dit:
http://www.futhead.com/12/squad/104157
Ja, 4-3-2-1 is een stuk lastiger voor hybrids, maar ik vind 4-3-3 echt totaal niet fijnquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:19 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Oh ja had Hulk-Benzema ff over het hoofd gezien.
En in 433 is een clublink van LW naar ST genoeg
Ja ik moet er wellicht ook bij zeggen dat ik al deze spelers op IF Nocerina na al heb in mijn club. Heb SIF Chiellini ook in mijn Serie A squadquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Groot fan van Steek + IF Chiellini, dus als jij de SIF zou kunnen opstellen zou ik op zeker voor die optie gaan
Haha, sickquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja ik moet er wellicht ook bij zeggen dat ik al deze spelers op IF Nocerina na al heb in mijn club. Heb SIF Chiellini ook in mijn Serie A squad
Formaties ook goed? Speel je altijd dezelfde?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja ik moet er wellicht ook bij zeggen dat ik al deze spelers op IF Nocerina na al heb in mijn club. Heb SIF Chiellini ook in mijn Serie A squad
4-3-2-1 is wel mijn favoriet, maar heb ook teams in 4-1-2-1-2 en 4-2-2-2. Voor dit team heb ik Ronaldo, Hulk, Kaka, Ramires, Lucas, Danilo en Luiz gehaald, de rest had ik al door mijn Zuid-Amerika en Serie A teams (en Benzema in mijn Franse team). Al die 3 teams zijn 4-3-2-1, dus komt perfect uit.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Formaties ook goed? Speel je altijd dezelfde?
sif marchisio toch beter dan die if nocerino?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:22 schreef Tim86 het volgende:
Klein kansje op SIF Nocerino deze week trouwens, dus ik wacht sowieso maar tot woensdag als ik hem ga halen.
Heb SIF Higuain gehad en in deze formatie vind ik Benzema echt veeeeel beter/fijner.quote:
Nocerino heeft dubbele link met beide CB's en dat is nodig ivm de andere dode links. En hij schijnt echt een absurd goede longshot te hebben.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
sif marchisio toch beter dan die if nocerino?
Je kan ook eens Aquilani proberen voor de grap.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nocerino heeft dubbele link met beide CB's en dat is nodig ivm de andere dode links. En hij schijnt echt een absurd goede longshot te hebben.
edit: Je hebt gelijk kan wel..3x link met Chiellini natuurlijk. Not sure wie er nou echt beter is
Dat lees ik vaak ja. raar Binnen de 16 is het altijd raak.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind (S)IF Higuain een groot drama, kan net zo goed met 10 spelers spelen.
hmm volgens mij klopt futhead niet met die chem van de middelste CM..Marchisio even erin gezet en komt op 7 chemquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:36 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Je kan ook eens Aquilani proberen voor de grap.
Omdat ik geen normaal geprijsde IF Nocerino kon vinden voor mijn team heb ik er Aquilani neer gezet en die kerel is best een beest.... Goede dribbel en zieke passjes. Zelfs met zn 64 shooting knalt ie er eens per 2 wedstrijden wel een afstandsschot in
Ben een finesse mannetje, en daar is Benzema erg goed in, zal daar wel aan liggen denk ik.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat lees ik vaak ja. raar Binnen de 16 is het altijd raak.
Benzema vind ik dan ook echt niks. XD Persoonlijk zou ik daar van Persie, voorhoofd en SIF Marchisio zetten. Als dat lukt met chem
Maar Benzema kan ook knallen als een baas hoor..uit iedere hoekquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ben een finesse mannetje, en daar is Benzema erg goed in, zal daar wel aan liggen denk ik.
Conclusie: Ga 433 spelen. Of speel met een 7 chem spelerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hmm volgens mij klopt futhead niet met die chem van de middelste CM..Marchisio even erin gezet en komt op 7 chem
Daar gaat mijn plan..Nocerino ook op 7 chem
Genoeg opties, alleen 433 gaat het sowieso niet worden. Komt goedquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:56 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Conclusie: Ga 433 spelen. Of speel met een 7 chem speler
Standaard 80% balbezit...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:04 schreef pascal08 het volgende:
"We have introduced a new difficulty level – Ultimate Difficulty. The toughest difficulty level in the game, it combines Legendary AI with a chemistry rating of 100."
De NIF is al briljant, de IF zal nog wel veel beter zijn:quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:07 schreef laucas het volgende:
Wie speelt er hier met IF Hazard? Veel beter dan de NIF?
Die is hier wel gepost en kort besproken, maar niet iedereen zal het gelezen hebben met de snelheid waarmee de topics er doorheen gaanquote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
AI =![]()
Hebben jullie de complete lijst met updates al gezien?
Nee en ik ga hem ook niet halen omdat futhead niet klopte qua chemquote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:08 schreef Rijst het volgende:
trouwens Tim. Heb je Nocerino al? ik probeer hem al een paar dagen te verkopen maar kom er maar niet van af.
Ik, maar ik heb de NIF nooit gehad. Ik zou nu nooit de IF kopen..die is wayyyyyyyyyy overpriced omdat hij in TOTW 1 zatquote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:07 schreef laucas het volgende:
Wie speelt er hier met IF Hazard? Veel beter dan de NIF?
nopequote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:28 schreef Rijst het volgende:
En als ik dan een heel vet team voor je bouw, koop je hem dan wel?
Leuk he fifaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:58 schreef Tim86 het volgende:
Speelde net tegen de grootste teringlijer ooit..lang geleden dat ik zo dicht bij een ragequit zat. Ieder filmpje bekeken en dan ook nog bij iedere spelhervatting zo lang mogelijk wachten..wedstrijd duurde een fucking half uur. En dan had hij ook nog eens de meest smerige 5 at the back mogelijk..voorhoede met oa Jerome en Sinclair, middenveld oa Delph en die dure Braziliaan en achterin Kanu, Wynne etc..volgens mij alles nog 9 chem dankzij wat tripple links. Bah bah, nog verloren ook dankzij epische pace abuse non-stop en vanaf begin op ultra defensive..hij had een corner na een paar minuten waarin 2 man mee naar voren kwam
Wel wedstrijdje latje trappen glansrijk gewonnen met 3-0
Ik zit erinquote:Op dinsdag 13 maart 2012 07:15 schreef Fuszy het volgende:
Ben ik de enige die niet meer kan inloggen op de webapp? Hij geeft aan invalid username /password combination. Heb niets met mijn wachtwoord gedaan. Normaal zou ik denken dat het komt door een hack ofzo. alleen nu zou de webapp down gaan dus misschien heeft het daarmee te maken.
Hoop niet voor je dat je gehackt bent..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 07:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
apart. vanavond maar eens kijken of ik nog een club heb
Ze moeten een IF Kandji maken voor jouquote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:37 schreef poker4lifee het volgende:
@Pascal, heb je ook het verschil van nif en if Robinho? Niet dat er veel van zal kloppen, kut ea. maar toch.
1. hij is al IFquote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ze moeten een IF Kandji maken voor jou
En niet ff nee,......3 dagen!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:21 schreef Lindgren. het volgende:
Webapp down.Wat moet ik nu doen op m'n stage. Toch niet werken hè.
Gelukkig bestaan ze nog! Voorhoede?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:44 schreef GuRBuH het volgende:
Ik speelde gewoon serieus tegen een Nederlander met Heitinga en Mathijssen als CB's
Speelde tijdje terug tegen 1 met Maduro en van Bommel als CB'squote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:44 schreef GuRBuH het volgende:
Ik speelde gewoon serieus tegen een Nederlander met Heitinga en Mathijssen als CB's
ik ook gister maar dat was tegen een brit die het complete nederlands elftal had, hij dacht dat ik een duitser was toen ik hem een berichtje in het nederlands stuurde, toen kreeg ik terug: ''im so much better than u you guys lost 2 world wars so if i was u i would just sit in my basement crying if u dont understand use GOOGLE TRANSLATE.''quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:44 schreef GuRBuH het volgende:
Afellay - Persie - Lensquote:
Dikke rode gingersquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:54 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ik ook gister maar dat was tegen een brit die het complete nederlands elftal had, hij dacht dat ik een duitser was toen ik hem een berichtje in het nederlands stuurde, toen kreeg ik terug: ''im so much better than u you guys lost 2 world wars so if i was u i would just sit in my basement crying if u dont understand use GOOGLE TRANSLATE.''
ik had gewonnen uiteraard
Nee, je bent gewoon een pacehoer.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ben een finesse mannetje, en daar is Benzema erg goed in, zal daar wel aan liggen denk ik.
CA = CF of CAM?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:36 schreef MaartenFM het volgende:
Wat zouden jullie doen in het volgende geval: Ik heb een speler als ST gekocht die normaal CA is, en ik heb hem voor een spotprijsje gekocht. Alleen ik wil hem graag als CA, dus ik kan hem een kaartje geven van ST -> CA, maar dan gaat de waarde van de speler wel achteruit. Zouden jullie gewoon een kaartje geven of de ST verkopen en dan proberen goedkoop een CA te halen?
CA = CF, Het gaat om Eninho, ik heb hem voor 10,5K gekocht als ST (PS3), normaal gaat hij wel voor 20k als spits.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
CA = CF of CAM?
Naja doet er niet toe. Hij is als ST hoogstwaarschijnlijk meer waard, dus verkopen en een een goedkopere "CA" halen.
Welke speler gaat het om?
Verkopen en zelf de goedkopere CF versie kopen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:39 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
CA = CF, Het gaat om Eninho, ik heb hem voor 10,5K gekocht als ST (PS3), normaal gaat hij wel voor 20k als spits.
hahahah de keeper maakt hem compleetquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:42 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/149724
Ik moest lachen..
10.5k is zelfs als die een CF was een hele goede prijsquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:39 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
CA = CF, Het gaat om Eninho, ik heb hem voor 10,5K gekocht als ST (PS3), normaal gaat hij wel voor 20k als spits.
Ja bedankt voor het adviesquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
10.5k is zelfs als die een CF was een hele goede prijs
Als ST kun je er wel wat meer dan 20k voor krijgen.
Lol die ga ik ook maken.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:42 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/149724
Ik moest lachen..
Jep!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:00 schreef DutchSL het volgende:
Iemand Messi al eens op doel geprobeerd?
[ afbeelding ]
Lol die zijn door een Mario Kart bliksem geraaktquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Lol die zijn door een Mario Kart bliksem geraakt
Hmm dit zou een hele hoop verklaren,, soms glijden me spelers meters door, dat zouden dan de bananen zijn..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Lol die zijn door een Mario Kart bliksem geraakt
Als die muur nou geen stap opzij had gezet dan zou die vrije trap ook niet zitten. Puur de fout van de keeper om de muur ergens anders te zetten.quote:
Hahahha echt wat een lol. Dit is de reden dat ik van FIFA hou, FIFA moet nooit te perfect worden, anders valt er niets te lachen!quote:
Die kleuren brengen alleen maar frustratie, lichtgroen ging nog maar oranje ben ik vast weer te autistisch voor.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:29 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Chemistry lijnen hebben andere kleurtjes gekregen, best lelijk
Waar zie je dat dan? Lijkt mij op alleen maar coins?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:29 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Je krijgt blijkbaar een free pack als je 3x een toernooi wint ofzo?![]()
Ziet er echt goed uit!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:29 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Chemistry lijnen hebben andere kleurtjes gekregen, best lelijk
Dit kan ik er ook niet uithalen.quote:
Custom formations in FUT? Hè?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:48 schreef psychedelicate het volgende:
Hooo snap, blijkbaar werken custom formations eindelijk. FUT onthoudt ze i.p.v. dat je elke keer alles opnieuw moet doen.
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1528352.page.quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:49 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1528352.page.
Eindelijk. What the shit is je ultimate team zonder dat je een eigen formatie kan maken?
Dat schreef iemand in dat topicquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:45 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Waar zie je dat dan? Lijkt mij op alleen maar coins?
Ben nu online, maar ik heb gewoon de groene kleurtjes nogquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ziet er echt goed uit!
[..]
Dit kan ik er ook niet uithalen.
de update is volgens mij vandaag alleen voor amerikanen om wat voor reden dan ook, morgen pas voor ons.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:59 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ben nu online, maar ik heb gewoon de groene kleurtjes nog
Ja, omdat de update op de PS3 alleen in Amerika is doorgevoerd. Europa is morgen aan de beurt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:59 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ben nu online, maar ik heb gewoon de groene kleurtjes nog
Ik denk het niet, ik denk dat de kaarten meer inhoudt hoeveel (rode) kaarten je in het toernooi hebt? Dat je dus niet even buiten een toernooi een rode kaart weg kan spelen. Kan er heel goed naast zitten hoor.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat schreef iemand in dat topic
http://forum.ea.com/uk/posts/list/15/1528322.page
Als je kijkt zie je een icoontje van coins, een hoofd en kaarten.. volgens de gast die het postte zou het zijn als je voor de 3e keer wint krijg je een pack (2e keer zou dan speler zijn).
Kan ook dit niet klopt en er specifieke toernooien gaan komen waar de hoofdprijs geen bedrag aan coins is, maar een pack of een speler..
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:02 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ik denk dat de kaarten meer inhoudt hoeveel (rode) kaarten je in het toernooi hebt? Dat je dus niet even buiten een toernooi een rode kaart weg kan spelen. Kan er heel goed naast zitten hoor.
Wel jammer van die "limited number of attempts"..quote:Tournaments
New Prize types have been added with additional Packs and Items.
The prizing on offer for each tournament will now be displayed before you select one to enter.
A new tournament reward structure has been introduced, varying the prizing depending on the number of times a tournament has been entered.
We have introduced new tournament types, with entry criteria that allows for teams of mixed leagues, mixed nationalities or mixed clubs.
A new tournament type will only allow users a limited number of attempts over time.
[li]Your team's eligibility for tournament entry is now visible on the Squad screen, and requirements that aren't being met will be highlighted.
We have introduced a new difficulty level - Ultimate Difficulty. The toughest difficulty level in the game, it combines Legendary AI with a chemistry rating of 100.
ja normaal kon je het maar voor 1 wedstrijd doen, maar als je het nu veranderd blijft het voor de komende wedstrijden ook.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:05 schreef Rijst het volgende:
He wat? Kan je de workrate van je spelers veranderen?
Ah, dat is wel leuk dan, dan ben ik wel benieuwd wat voorn pakje je krijgt. Want ik kan me voorstellen dat als die pakjes niet zo heel speciaal zijn, dat je liever de coins wiltquote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[..]
Wel jammer van die "limited number of attempts"..
gay :/quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:08 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ja normaal kon je het maar voor 1 wedstrijd doen, maar als je het nu veranderd blijft het voor de komende wedstrijden ook.
Dit is echt wel vet. Ik ga dan denk ik bijvoorbeeld Lampard halen en zn att workrate op low zetten. Of Drogba en Tevez de DEF uit zetten.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:08 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ja normaal kon je het maar voor 1 wedstrijd doen, maar als je het nu veranderd blijft het voor de komende wedstrijden ook.
Wat dacht je van al die snelle verdedigers die meestal high attacking hebben (Luiz, Silva, Ramos, Pepe, Naldo etc) .. die gaan nu niet meer in de spits lopen. Nog moeilijker om tegen te spelen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dit is echt wel vet. Ik ga dan denk ik bijvoorbeeld Lampard halen en zn att workrate op low zetten. Of Drogba en Tevez de DEF uit zetten.
Precies dat.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat dacht je van al die snelle verdedigers die meestal high attacking hebben (Luiz, Silva, Ramos, Pepe, Naldo etc) .. die gaan nu niet meer in de spits lopen. Nog moeilijker om tegen te spelen.
90% doet het toch niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:16 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Precies dat.
Eerst moest je keuzes maken voor een bepaalde speler nav z'n workrates. Nu kan je overal gewoon iemand dumpen en die troep aanpassen.
Ik vind het maar nep
Hebben ze met opzet gedaan. Als je het volgende team maakt heb je alleen maar oranje lijntjes en toevallig is dat het Nederlands elftal.quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hebben ze met opzet gedaan. Als je het volgende team maakt heb je alleen maar oranje lijntjes en toevallig is dat het Nederlands elftal.
-------------------------RvP---------------------------
Afellay---------------------------------Robben
VdV------------------Fer-------------Sneijder
Aanholt -- Mathijsen - Heitinga - Van der Wiel
-----------------------Stekelenburg
alleen de webapp ligt er uit niet heel FUTquote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:43 schreef dion_v_k het volgende:
Heb vanmorge om 07:50 nog snel wat biedingen uit gebracht op verschillende IF's, waaronder 2x Ramires SIF. Deze waren allemaal voor 3 dagen geplaatst met nog ruim 2 dagen te gaan.
Nu hopen dat ik de 16e een hoop IF's heb voor nog geen 10k![]()
You never know..
Je had beter op kortlopende auctions kunnen bieden, tijdens school/werktijd zijn er nu veel minder mensen ingelogd. Vanavond kan iedereen gewoon op de console kijken.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:43 schreef dion_v_k het volgende:
Heb vanmorge om 07:50 nog snel wat biedingen uit gebracht op verschillende IF's, waaronder 2x Ramires SIF. Deze waren allemaal voor 3 dagen geplaatst met nog ruim 2 dagen te gaan.
Nu hopen dat ik de 16e een hoop IF's heb voor nog geen 10k![]()
You never know..
Sshhh...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:49 schreef wieisboos het volgende:
[..]
alleen de webapp ligt er uit niet heel FUT
Het was erg vroeg vanmorgequote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, vanavond thuis op de console dus even bieden op wat goedkopre SIF Ramiressen.
Hij gaat met elke aanval mee, maar staat ook bij elke tegenaanval te verdedigen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:57 schreef Anthony9219 het volgende:
Maar hoe werken die workrates nou precies dan? :p
Als een verdediger high attacking heeft dan komt ie ver mee naar voren? Maar als z'n defending ook high is dan?
Dan blijft ie op en neer gaan. Hoge conditie vereist.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:57 schreef Anthony9219 het volgende:
Maar hoe werken die workrates nou precies dan?
Als een verdediger high attacking heeft dan komt ie ver mee naar voren? Maar als z'n defending ook high is dan?
Die emoticonsquote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:52 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus wanneer ik een verdediger heb die low attack heeft en high defence zal ie het meest achterin blijven?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dan blijft ie op en neer gaan. Hoge conditie vereist.
Ja.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:05 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Dus wanneer ik een verdediger heb die low attack heeft en high defence zal ie het meest achterin blijven?
Ok tnx, en hoe kan je t dan vanaf nu aanpassen als laatste vraag? Met kaartjes ook ofzo?quote:
Via Team Formation scherm maar het is nog steeds bugged. Veranderen van work-rates heeft geen enkel effect.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:08 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Ok tnx, en hoe kan je t dan vanaf nu aanpassen als laatste vraag? Met kaartjes ook ofzo?
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:56 schreef psychedelicate het volgende:
Fuck it, je moet nog steeds tijdens elke wedstrijd op pauze drukken om een formatie te kiezen. Kansloos.
Ja, kan pas vanaf 20:00.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Iemand potje voor toernooi vandaag? Lindgren, paul?
Dat is 1 theorie, de andere is dat er nieuwe toernooien komen waar je i.p.v. coins pakjes kunt verdienen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:44 schreef Rijst het volgende:
Dus na 3x achterelkaar winnen van een toernooi krijg je een gratis pakje?
Wetenschappelijke theorien en FUTquote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat is 1 theorie, de andere is dat er nieuwe toernooien komen waar je i.p.v. coins pakjes kunt verdienen.
Gastquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:14 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Wetenschappelijke theorien en FUThet moet allemaal niet gekker worden. Laatst droomde iemand hier over FUT en pakjes openen, hou toch op man!
U MADD?!!?!?!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:14 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Wetenschappelijke theorien en FUThet moet allemaal niet gekker worden. Laatst droomde iemand hier over FUT en pakjes openen, hou toch op man!
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:24 schreef DutchSL het volgende:
Match, science, history
Unraveling the mysteries
It all started with a big update
FUT
Haha ja zo ver ben ik ook al gezonken net als jullie.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:22 schreef laucas het volgende:
[..]
U MADD?!!?!?!
Weet jouw theorie over de FUT markt (economie) nog wel
Dat was ik.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:30 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Haha ja zo ver ben ik ook al gezonken net als jullie.maarja gelukkig heb ik nog niet gedroomd over FUT, die eer is aan iemand anders.
Ik ookquote:
Mja bij nader inzien is dromen over FUT en lekkere wijven geen gekke combo.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:41 schreef Toefjes het volgende:
En soms droom ik van lekkere wijven. Is dat ook triest?
Heb er al een over gepost hoorquote:
Als je FUT en lekkere wijven combineert kom je bij Quel uit..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:41 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Mja bij nader inzien is dromen over FUT en lekkere wijven geen gekke combo.
OurLadyPeacequote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als je FUT en lekkere wijven combineert kom je bij Quel uit..
Hoe heet ze hier ook alweer?
Lekker belangrijk, ze is gewoon het lekkerste wijf hierquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
OurLadyPeace
Tevens heb ik nog geen pics gezien
En het lelijkste.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, ze is gewoon het lekkerste wijf hier
quote:
Als Toefjes zegt dat het morgen is is het morgenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ook dat jaMogge, hier net inderdaad het bed uitgerold
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
Als Toefjes zegt dat het morgen is is het morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |