Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
Is hij gestegen de laatstse tijd dus.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
IF Santana op xbox staat nog steeds voor 50-55 hoor.
Ik vond duur team ook niet leuk spelen, cheap is veel leukerquote:Op maandag 12 maart 2012 22:11 schreef Tim86 het volgende:
Spelen met een echt duur team is wel raar..ik speel of tegen gasten die het bij de aftrap al hebben opgegeven of tegen gasten die mega gretig zijn en gefocussed zijn..nooit gewoon iemand in normal mode
Wat bedoel je met echt duur? Post eensquote:Op maandag 12 maart 2012 22:11 schreef Tim86 het volgende:
Spelen met een echt duur team is wel raar..ik speel of tegen gasten die het bij de aftrap al hebben opgegeven of tegen gasten die mega gretig zijn en gefocussed zijn..nooit gewoon iemand in normal mode
Is mijn 150k team duur of goedkoop voor jou?quote:Op maandag 12 maart 2012 22:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vond duur team ook niet leuk spelen, cheap is veel leuker
Speel op de ps3quote:Op maandag 12 maart 2012 22:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is hij gestegen de laatstse tijd dus.
Ik heb 3 teams van rond de 200K en daarnaast 7 goedkopere.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:13 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Is mijn 150k team duur of goedkoop voor jou?
Niet duur in ieder geval.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:13 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Is mijn 150k team duur of goedkoop voor jou?
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:13 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Wat bedoel je met echt duur? Post eens
quote:Op maandag 12 maart 2012 18:55 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Al speel ik nu vaak zo...speelt fijner. Ga vandaag of morgen nog IF Kaka halen
[ afbeelding ]
Sure, maar niemand die jouw team tegenkomt zal echt denken van jezus wat een duur team is dat.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:15 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Wat voor mij duur is is voor jou goedkoop
haha wat had ik gemist?quote:
Veel betere teams kom ik niet echt tegenquote:Op maandag 12 maart 2012 22:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sure, maar niemand die jouw team tegenkomt zal echt denken van jezus wat een duur team is dat.
Ramires-Essien-Taarabt op het middenveldquote:Op maandag 12 maart 2012 22:18 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Veel betere teams kom ik niet echt tegenvind young-Torres-gervinho
Vdv-Essien-modric
Evra-Touré-luiz-richards
Hart
Voor mij al een hele prestatie om te halen als ik vergelijk met fut 11
Ik vind Cissokho fijnerquote:Op maandag 12 maart 2012 22:21 schreef vandermar het volgende:
Evra halen ipv Cissokho voor Frans team?
Als je wil kan je Maicon op LB met 7 chem als je wil.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:21 schreef dion_v_k het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#bCsiqftObc6Bw
Mijn team tot nu toe, nu ga ik SIF Ramires halen voor Ronaldinho
Heb ik daar al gehad, naar binnen komen en een kanonskogel richting de verre hoekquote:Op maandag 12 maart 2012 22:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als je wil kan je Maicon op LB met 7 chem als je wil.
JA XDquote:
Ps3 hèquote:Op maandag 12 maart 2012 22:25 schreef Thorb het volgende:
Heb je nou serieus 67k voor Santana betaald netEr ging er net nog eentje voor 45.
zelfs zo'n bal kan Walcott niet normaal afleggenquote:
Ja ps3, goedkoopste nu op de markt is 74k BINquote:
Heb je je ports al gefixt?quote:Op maandag 12 maart 2012 22:26 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja ps3, goedkoopste nu op de markt is 74k BIN
Nope, heb vandaag nog een poging gedaan maar kom er niet uitquote:Op maandag 12 maart 2012 22:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb je je ports al gefixt?
Wil wel eens tegen je spelen
Ik ga er morgen wel even voor zitten met je, komt goedquote:Op maandag 12 maart 2012 22:28 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nope, heb vandaag nog een poging gedaan maar kom er niet uit
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ga er morgen wel even voor zitten met je, komt goed
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:36 schreef Thorb het volgende:
Vervelend voor de familie van de persoon die sterft, maar toch hoop ik dat Ramsey de winnende maakt.
Ja.. dat wordt best lastig danquote:Op maandag 12 maart 2012 22:40 schreef Anthony9219 het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/183303
Heb alleen geen geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |