Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
quote:
Ik heb nog niemand gezien die het verneuktquote:
Je kan toch op de console inloggen op je oude account, dan een FUT team aanmaken daar, 10 euro uitgeven en dan de boel trade offeren aan jezelf op de webapp (met je andere account)quote:Op maandag 12 maart 2012 18:29 schreef Apekoek het volgende:
Op dit moment een vraagje aan de ervaren PSN gebruikers icm FUT.
Ik heb een oude PSN account waar nog 10 euro op staat. Dit wil ik naar mijn huidige account krijgen waar ik FUT op heb. (Maar dat lijkt niet te kunnen). En wanneer ik wil inloggen met mijn oude account bij FUT, staat er een melding dat ik eerst FIFA moet kopen voordat ik op de webapp kan komen, is dat te omzeilen? Dus ik kan dan niet tradeoffers doen...
Hij had geen tijd anders zou iemand misschien wel zijn topic kapen !!!11@@Tjwyjhwophuo[quote:Op maandag 12 maart 2012 18:32 schreef StijnDa het volgende:
Zelfde TTStoereboii wat ben jij vermoeiend zeg. Zo veel moeite kost het niet en je weet hoe het werkt ondertussen.
Simpel maar geheel niet aangedacht, thnx.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je kan toch op de console inloggen op je oude account, dan een FUT team aanmaken daar, 10 euro uitgeven en dan de boel trade offeren aan jezelf op de webapp (met je andere account)
Nicequote:Op maandag 12 maart 2012 18:37 schreef Barendrecht0180 het volgende:
Best leuk wanneer je bij een vriend zit je op de webapp gaat een pakketje opent en een IF Leroy Fer trekt:)
Echt? Ik heb serieus nog nooit een IF in een pakje gehad in 2 jaar tijd.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:37 schreef Barendrecht0180 het volgende:
Best leuk wanneer je bij een vriend zit je op de webapp gaat een pakketje opent en een IF Leroy Fer trekt:)
Ik ook nietquote:Op maandag 12 maart 2012 18:39 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Echt? Ik heb serieus nog nooit een IF in een pakje gehad in 2 jaar tijd.
Nice, open je zoveel pakjes of heb je veel gelukquote:Op maandag 12 maart 2012 18:41 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Ik heb er deze editie van Fifa denk al 15 gehad
Ik heb er zelfs nog 0 in mijn bezit gehadquote:Op maandag 12 maart 2012 18:41 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Ik heb er deze editie van Fifa denk al 15 gehad
Haha wanneer ik de coins heb haal ik pakketjes, vind het wel wat hebben. Ben niet zo iemand die speelt om vervolgens een speler te halen. Al moet je dan natuurlijk wel het geluk hebben steeds een redelijke speler uit die pakketten te halenquote:Op maandag 12 maart 2012 18:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nice, open je zoveel pakjes of heb je veel geluk
ik heb er 4quote:Op maandag 12 maart 2012 18:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs nog 0 in mijn bezit gehad
49quote:
Kwestie van geluk, ik heb ook een x gehad dat ik door m'n 200k munten heen was en me laatst pakketje opende en weer een IF Giovinco trok. Op dat moment was hij zo'n 100k waard geloof ikquote:Op maandag 12 maart 2012 18:46 schreef StijnDa het volgende:
Had laatst Terry uit een pakje, maar die ruime 20k schiet ook niet echt op
Hahahahaquote:
Die heb ik ook gebouwd laatstquote:Op maandag 12 maart 2012 18:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
HahahahaGoed bezig
![]()
Begin je er niet aan te denken om nu we wat verder in het spel zitten eens een super team te bouwen? Gewoon voor even
Hoe kom je in godsnaam aan zoveel geld:Pquote:Op maandag 12 maart 2012 18:55 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Al speel ik nu vaak zo...speelt fijner. Ga vandaag of morgen nog IF Kaka halen
[ afbeelding ]
Ik trek mannen af achter het station in ruil voor FUT coins.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:56 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Hoe kom je in godsnaam aan zoveel geld:P
hoeveel coins krijg je daarvoor?quote:Op maandag 12 maart 2012 18:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik trek mannen af achter het station in ruil voor FUT coins.
Sorry Reemi, komt op het moment echt niet uit. Heel misschien lukt het me vanavond nog wel.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:48 schreef Reemi het volgende:
Fuszy, wij onze laatste toernooi wedstrijdjes spelen?
Vind je Ramires of Lucas lekkerder spelen? Wil een van beide gaan halen voor de cdm positie.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:55 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Al speel ik nu vaak zo...speelt fijner. Ga vandaag of morgen nog IF Kaka halen
[ afbeelding ]
Beide spelen super fijn. Al vind ik Ramires sterker spelen dan Lucas.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vind je Ramires of Lucas lekkerder spelen? Wil een van beide gaan halen voor de cdm positie.
Ik vind Lucas maar drama eigenlijk..die kerel kan echt niet schieten en op die positie kom ik juist vaak in positie om lekker te knallen..zo scoor ik met IF Fer 1 in de 3 wedstrijden ofzo. Ramires is veel completer en van zijn workrates heb ik, buiten het feit dat hij vrij snel moe is, geen last.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vind je Ramires of Lucas lekkerder spelen? Wil een van beide gaan halen voor de cdm positie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |