Beerenburger.quote:
Dat is geen bochtquote:
Ik gokte al dat jij dat zou zeggen.quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:02 schreef LadyBlack het volgende:
Heitinga: "Auschwitz is toch een stukje geschiedenis"
Om die woorden ging het inderdaad. Hij bedoelde het ook heel serieus hoor, en ik ben het met eens. Maar om Auschwitz een stukje geschiedenis te noemen komt echt heel raar/dom/ongepast hip op mij over....quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:05 schreef Mark het volgende:
Een stukje is tegenwoordig helaas ingeburgerd. Hij bedoelt het vast niet rot
Sterkte, PS. Hopelijk is het onschuldig.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Allereerst heb ik een ton aan ontstekingen in mijn onderbuik. Maar, en ik weet niet goed hoe ik dit moet zeggen, een gezwel bij de baarmoederhals
Tape!quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, maar eens kijken of de band nog te plakken is. Nu bij de garage....
Raita is altijd goed voor erbij. Yummie.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:23 schreef LadyBlack het volgende:
Kookvraagje: ik krijg vanavond eters, en ga naan-pizza's maken (naanbrood met daarop currypasta, gewokte spinazie met bacon en cashews), en wil daar nog een salade bij maken oid. Iemand tips?
Inderdaad. Zo denigrerend ook.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:49 schreef LadyBlack het volgende:
Het is dan ook het toontje waar het om gaat. Dat vind ik echt om te huilen....
Komkommer Raita?quote:
Lekker.quote:
Doen!quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:28 schreef LadyBlack het volgende:
Wel lekker voor als de naan zelf een bijgerecht isEen soort tzatziki, maar dan anders gekruid vermoed ik.
Veel frisser.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:28 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, ja maar ik maak dus een pizza van de naan, dan gaat dippen niet meer zo goed
Wel lekker voor als de naan zelf een bijgerecht isEen soort tzatziki, maar dan anders gekruid vermoed ik.
Behalve die conifeer zullen ze het er mee moeten doenquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:37 schreef Nembrionic het volgende:
Oei! De rijdende rechter vertoont scheurtjes...
http://www.nu.nl/achterkl(...)uziet-met-buren.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |