Was het wel goed zoenen? Als in lekker? Of juist omdat het zo slecht was?quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verhaal? het was de Nouvelle Vague van de forumposts. Geen verhaal, slechts reacties op willekeurige gebeurtenissen in het leven van de personages. En werd gezoend. Schijnbaar
Het verhaal is opgenomen in het Pantheon der forumgoden vrees ikquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:21 schreef PeuRac het volgende:
T verhaal is dan ook al anderhalf jaar oud
Dat moet je niet aan mij vragen, ik deed niet mee.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was het wel goed zoenen? Als in lekker? Of juist omdat het zo slecht was?
jij zoent met meisjes ipv met mevrouwen toch?quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat moet je niet aan mij vragen, ik deed niet mee.
Niet in de war met HW?quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij zoent met meisjes ipv met mevrouwen toch?
ohjaquote:
Neen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij zoent met meisjes ipv met mevrouwen toch?
jongetjes dan?quote:
Ja dat dus. Alleen dat er naar verwezen werd en dat er grappen over gemaakt werden. Maar wie het nu eigenlijk is? Geen idee!quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik was er ook te laat mee. Allerlei posts en dergelijke wel gezien, maar het verhaal zeg maar, wel gemist.
je bent verlengd? Was Misses Babylon aan t klagen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:42 schreef stbabylon het volgende:
Hoi, ben hier alleen niet meer omdat ik tegenwoordig werk op het werk en alleen FOK in mijn (rook)pauzes. Dan doe ik de SEX dingen. 1 of 2 posts hier plaatsen is wat zinloos
Het zag er even uit dat ik in juli weer mee kon doen, maar ben toch verlengd
Mis jullie wel hoor
Dingen leuk vindenquote:
RIP aan de nabestaanden.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:42 schreef stbabylon het volgende:
Hoi, ben hier alleen niet meer omdat ik tegenwoordig werk op het werk en alleen FOK in mijn (rook)pauzes. Dan doe ik de SEX dingen. 1 of 2 posts hier plaatsen is wat zinloos
Het zag er even uit dat ik in juli weer mee kon doen, maar ben toch verlengd
Mis jullie wel hoor
En terecht! Die arme inbreker.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:30 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)deling-inbreker.html!
Bier!quote:
dit is dan weer een beetje jammer Q.quote:
Ze was toch 500 jaar oud?quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat dus. Alleen dat er naar verwezen werd en dat er grappen over gemaakt werden. Maar wie het nu eigenlijk is? Geen idee!
De 2 posts waren al op he!quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
je bent verlengd? Was Misses Babylon aan t klagen?
Hey, een Samsung Galaxyquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Tis hem niet hoor, maar het zou het wel moeten worden.
Waarom is ie blauwquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dacht ik dus ookquote:
Hey, een Evie.quote:
Dat is nog es een fijne constatering.quote:
Goeeeed!! Daar?? (o jee ik moet weer gaan.. zie je reply later welquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is nog es een fijne constatering.Hoe'st met jou dan?
Ik ben een tevreden mens op dit moment! Fijne avond!quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:13 schreef Evie het volgende:
Goeeeed!! Daar?? (o jee ik moet weer gaan.. zie je reply later wel)
![]()
Fijne avond!
Neeeeeeee, niet ook zo'n onhandig in je strakke spijkerbroek te proppen snijplank!quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Q & Cue...het klinkt zo leukquote:
Strakke spijkerbroeken, je denkt toch niet dat ik me daarin vertoon he?quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neeeeeeee, niet ook zo'n onhandig in je strakke spijkerbroek te proppen snijplank!
Niet? Hmm..quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Strakke spijkerbroeken, je denkt toch niet dat ik me daarin vertoon he?.
Dat kan je als sids uitsprekenquote:
Ik ben zo'n taaltovenaarquote:Op donderdag 7 juni 2012 09:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar Qids als Cuits.. of Queds.. hmm misschien klinkt Qids dan wel beter dan het eruit ziet
Klopt, en dit is dan slechts een van mijn vele talenten natuurlijkquote:
Natuurlijkquote:Op donderdag 7 juni 2012 09:37 schreef HeatWave het volgende:
Klopt, en dit is dan slechts een van mijn vele talenten natuurlijk.
quote:
Mijn speledingetje staat er al bijna 2 weken.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:06 schreef Tally het volgende:
Ik krijg ook vandaag (en anders morgen) mijn speledingetje
Voor mijn verjaardag een NAS besteld
Nee, wel neuken. Das ook leuk.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:26 schreef ArTiC het volgende:
ja maar kunnen jullie ook bellen met jullie speledingetjes?
Neen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:26 schreef ArTiC het volgende:
quote:
Ik bel nooit. Dus ook niet met mijn NAS. Als dat al had gekund.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:26 schreef ArTiC het volgende:
Een NAS die een NAS kooptquote:
Ik HAAT bellen.quote:
Ik kan aardig babbelen maar bellen haat ik.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik HAAT bellen.
Maar ik ben wel praatziek.
Ik hoor je zelden idd.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik praat niet zoveel, maar bel liever dan dat ik Whatsapp.
Oh wacht, ik heb helemaal geen Whatsapp.
Gek he, als jij er bent is er helemaal geen ruimte meer om tussen jou en Kluts in te komen wat praten betreft.quote:
Wel wat wat anders betreft?quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gek he, als jij er bent is er helemaal geen ruimte meer om tussen jou en Kluts in te komen wat praten betreft.
Jaloers, wij zijn hetquote:
Sandwichen op het aerobedquote:
Ja, we zijn soms best erg he.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gek he, als jij er bent is er helemaal geen ruimte meer om tussen jou en Kluts in te komen wat praten betreft.
Overal dat nare schurende zandquote:
Gelukkig kan hij niet whatsappen terwijl jullie bezig zijn. Dat zou alleen maar afleiding zijn.quote:
quote:
Ik kan wel in 3D gamen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig kan hij niet whatsappen terwijl jullie bezig zijn. Dat zou alleen maar afleiding zijn.
Adventure en shootergames zeker?quote:
Omdat hun werkontwijkende gedrag dan minder opvalt.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:49 schreef L-E het volgende:
Eigenlijk vind ik thuis werken kut. Waarom doen mensen dat?
Dan kan ik lekker pas om 11 uur ofzo douchen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:49 schreef L-E het volgende:
Eigenlijk vind ik thuis werken kut. Waarom doen mensen dat?
quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:50 schreef Kluts het volgende:
Thuiswerken mag hier niet. Ja, 1 collega mag het.
"omdat ze geen oppas voor haar kind heeft".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |