Was het wel goed zoenen? Als in lekker? Of juist omdat het zo slecht was?quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verhaal? het was de Nouvelle Vague van de forumposts. Geen verhaal, slechts reacties op willekeurige gebeurtenissen in het leven van de personages. En werd gezoend. Schijnbaar
Het verhaal is opgenomen in het Pantheon der forumgoden vrees ikquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:21 schreef PeuRac het volgende:
T verhaal is dan ook al anderhalf jaar oud
Dat moet je niet aan mij vragen, ik deed niet mee.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was het wel goed zoenen? Als in lekker? Of juist omdat het zo slecht was?
jij zoent met meisjes ipv met mevrouwen toch?quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat moet je niet aan mij vragen, ik deed niet mee.
Niet in de war met HW?quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij zoent met meisjes ipv met mevrouwen toch?
ohjaquote:
Neen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij zoent met meisjes ipv met mevrouwen toch?
jongetjes dan?quote:
Ja dat dus. Alleen dat er naar verwezen werd en dat er grappen over gemaakt werden. Maar wie het nu eigenlijk is? Geen idee!quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik was er ook te laat mee. Allerlei posts en dergelijke wel gezien, maar het verhaal zeg maar, wel gemist.
je bent verlengd? Was Misses Babylon aan t klagen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:42 schreef stbabylon het volgende:
Hoi, ben hier alleen niet meer omdat ik tegenwoordig werk op het werk en alleen FOK in mijn (rook)pauzes. Dan doe ik de SEX dingen. 1 of 2 posts hier plaatsen is wat zinloos
Het zag er even uit dat ik in juli weer mee kon doen, maar ben toch verlengd
Mis jullie wel hoor
Dingen leuk vindenquote:
RIP aan de nabestaanden.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:42 schreef stbabylon het volgende:
Hoi, ben hier alleen niet meer omdat ik tegenwoordig werk op het werk en alleen FOK in mijn (rook)pauzes. Dan doe ik de SEX dingen. 1 of 2 posts hier plaatsen is wat zinloos
Het zag er even uit dat ik in juli weer mee kon doen, maar ben toch verlengd
Mis jullie wel hoor
En terecht! Die arme inbreker.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:30 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)deling-inbreker.html!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |