Ik HAAT bellen.quote:
Ik kan aardig babbelen maar bellen haat ik.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik HAAT bellen.
Maar ik ben wel praatziek.
Ik hoor je zelden idd.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik praat niet zoveel, maar bel liever dan dat ik Whatsapp.
Oh wacht, ik heb helemaal geen Whatsapp.
Gek he, als jij er bent is er helemaal geen ruimte meer om tussen jou en Kluts in te komen wat praten betreft.quote:
Wel wat wat anders betreft?quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gek he, als jij er bent is er helemaal geen ruimte meer om tussen jou en Kluts in te komen wat praten betreft.
Jaloers, wij zijn hetquote:
Sandwichen op het aerobedquote:
Ja, we zijn soms best erg he.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gek he, als jij er bent is er helemaal geen ruimte meer om tussen jou en Kluts in te komen wat praten betreft.
Overal dat nare schurende zandquote:
Gelukkig kan hij niet whatsappen terwijl jullie bezig zijn. Dat zou alleen maar afleiding zijn.quote:
quote:
Ik kan wel in 3D gamen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig kan hij niet whatsappen terwijl jullie bezig zijn. Dat zou alleen maar afleiding zijn.
Adventure en shootergames zeker?quote:
Omdat hun werkontwijkende gedrag dan minder opvalt.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:49 schreef L-E het volgende:
Eigenlijk vind ik thuis werken kut. Waarom doen mensen dat?
Dan kan ik lekker pas om 11 uur ofzo douchen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:49 schreef L-E het volgende:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:50 schreef Kluts het volgende:
Thuiswerken mag hier niet. Ja, 1 collega mag het.
"omdat ze geen oppas voor haar kind heeft".
Omdat chillen in een strandtent.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:49 schreef L-E het volgende:
Logischquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:50 schreef Kluts het volgende:
Thuiswerken mag hier niet. Ja, 1 collega mag het.
"omdat ze geen oppas voor haar kind heeft".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |