TT's zuigenquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:23 schreef Tally het volgende:
Geen TTHad van jou wel iets verwacht over je horlogie HW
Ik pas hem ff aan
Wat doe jij hier nog dan?quote:
Volspuiten!quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:24 schreef Godtje het volgende:
Het als als een maagd! Vers en strak. Beetje lastig er in komen maar wel lekker leeg nog.
Het eerste ranzige luchtje is inmiddels al waargenomen.quote:
Oud bierquote:
Die krijg je niet weg.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het eerste ranzige luchtje is inmiddels al waargenomen.
Een beetje pisvlekken lucht met een plaat voor de kop.
en toch blijven proberen. wie heeft er dan een plaat voor z'n kop...?quote:
Die andere.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en toch blijven proberen. wie heeft er dan een plaat voor z'n kop...?
Iedereen toch?quote:
iedereen behalve ikquote:
Vooruit, behalve jij danquote:
Android?quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:42 schreef HeatWave het volgende:
Maar goed, mijn prachtige nieuwe gadget dus.
[ afbeelding ]
Verbaast me oprecht hoe goed het ding werkt, ondanks het klein schermpje goed te bedienen, geluid via headset is prima, via speaker verstaanbaar.
Radio erop, cameratje (sneaky!) dual sim zelfs.
Lijkt me vooral met festivals wel handig, kwijt raken zal je hem niet.
Camera? Waar zit die dan?quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:42 schreef HeatWave het volgende:
Maar goed, mijn prachtige nieuwe gadget dus.
[ afbeelding ]
Verbaast me oprecht hoe goed het ding werkt, ondanks het klein schermpje goed te bedienen, geluid via headset is prima, via speaker verstaanbaar.
Radio erop, cameratje (sneaky!) dual sim zelfs.
Lijkt me vooral met festivals wel handig, kwijt raken zal je hem niet.
Nee, ik had al gezegd dat ie het DOETquote:
Midden aan de zijkantquote:
Ah zoquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Midden aan de zijkant. Andere kant van waar nu USB staat.
Knight Rider!quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:49 schreef ArTiC het volgende:
vroegah had je (toen) toffe televisieseries waarin de helden uit die series konden bellen met hun horloge. Dat was toen echt: W O W !!
Nu denk je: hmmm okay...wat heb je er aan?
okquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben mijn telefoon ook nooit kwijt geraakt.
ik ben meer horloges dan telefoons kwijtgeraakt iddquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik 1x. In de wasmachine.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar hij rook zeker niet meer naar bier?quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, toch wel uur gezocht denk ik. Later wel gevonden. Hij glom wel mooi.
En ik maar bellen verdorie! ArTiC je neemt je horloge weer eens niet op!quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:49 schreef ArTiC het volgende:
vroegah had je (toen) toffe televisieseries waarin de helden uit die series konden bellen met hun horloge. Dat was toen echt: W O W !!
Nu denk je: hmmm okay...wat heb je er aan?
Een beetje nokia kan daar tegen me dunkt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, toch wel uur gezocht denk ik. Later wel gevonden. Hij glom wel mooi.
Nee, dat komt omdat ik zie dat jij het bent.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En ik maar bellen verdorie! ArTiC je neemt je horloge weer eens niet op!
quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, dat komt omdat ik zie dat jij het bent.
Ja, want als jij belt...nou, dan weet je wel hoe laat het is.quote:
Tijd om niet op te nemen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, want als jij belt...nou, dan weet je wel hoe laat het is.
Het was Tally die em maakte...quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:06 schreef Ang3l het volgende:
De TT is over de horloge, niet over jongen B toch?
Het zal niet meer worden dan een speledingetje voor jou.. Dus eigenlijk..quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:06 schreef Ang3l het volgende:
Meer een frustratiedingetje lijkt mequote:Op woensdag 6 juni 2012 13:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het zal niet meer worden dan een speledingetje voor jou.. Dus eigenlijk..
Heb je alleen nog maar gezoend met hetero nr 262?quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:06 schreef Ang3l het volgende:
Ja. Maar dat gaan we veranderen. En dan dumpt ie me voor een van mijn vriendinnen die ie aan het versieren is. En dan kom ik hier janken. Ok?quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je alleen nog maar gezoend met hetero nr 262?
we verwachten niet anders.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Maar dat gaan we veranderen. En dan dumpt ie me voor een van mijn vriendinnen die ie aan het versieren is. En dan kom ik hier janken. Ok?
Leukquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Maar dat gaan we veranderen. En dan dumpt ie me voor een van mijn vriendinnen die ie aan het versieren is. En dan kom ik hier janken. Ok?
NIetquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:27 schreef HeatWave het volgende:
Sinds wanneer moet iets nuttig zijn om leuk te zijn?.
O, moet ik het dan ook met smerige details gaan vertellen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Leuk
Het is hier zo stil sinds babs weg is
Wel ja. Ik ben niet zo snel in shockquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, moet ik het dan ook met smerige details gaan vertellen?
Mod op Seksquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:34 schreef Ang3l het volgende:
Zodra er smerige details zijn te melden over Jongen-B zal ik 't doen
Ik zie hem vanavond. Dus wie weet!
Waar is Babsje heen dan?
Daarom, het is gewoon wel geinig om mee te kloten. en 60 euro is nou ook weer geen wereldschokkend bedragquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
NIet
FOK!ken is ook niet echt nuttig, maar soms best leukl
En daarom kan ie hier niet meer zijn?quote:
geef 'm eens ongelijk.quote:
Nee hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij moet er eerst zijn voor ik hem ongelijk kan geven
Hmm, slimme manier om je vriendinnen te versieren, beetje de onzekere homo/bi jongen uithangenquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
dan stuur je het toch gewoon op!quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jongen! Ik kan toch niks geven als hij er niet is!
Gewoon z'n naam in je post noemen, dan vindt hij je wel. Is het net een achtergelaten kadootje.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jongen! Ik kan toch niks geven als hij er niet is!
met je horloge uiteraardquote:
Hij moet er wel voor met mij zoenen en bij m'n vriendinnen speelt ie niks klaarquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, slimme manier om je vriendinnen te versieren, beetje de onzekere homo/bi jongen uithangen
ik sla ff overquote:
quote:
Neequote:
Dus jij bent zoenmeneer? Zal Peu fijn vinden om te horen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NeeEn dat zeggen zowel mannen als vrouwen van alle geaardheden
quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus jij bent zoenmeneer? Zal Peu fijn vinden om te horen.
Nee, dat durf ik te betwijfelenquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:14 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb dat hele zoenmevrouw verhaal gemist geloof ik
Ik was er ook te laat mee. Allerlei posts en dergelijke wel gezien, maar het verhaal zeg maar, wel gemist.quote:
Whehehehequote:
Dit is FOK! Hier worden dingen nooit oud.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:21 schreef PeuRac het volgende:
T verhaal is dan ook al anderhalf jaar oud
Er was geen verhaal.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik was er ook te laat mee. Allerlei posts en dergelijke wel gezien, maar het verhaal zeg maar, wel gemist.
Waar spreken we af?quote:
is zoenen met jou zo spectaculair ja?quote:
momenteelquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee, maar zo had ik het tijdstip er ook een beetje bij
momenteel gaat een ander voor
Verhaal? het was de Nouvelle Vague van de forumposts. Geen verhaal, slechts reacties op willekeurige gebeurtenissen in het leven van de personages. En werd gezoend. Schijnbaarquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik was er ook te laat mee. Allerlei posts en dergelijke wel gezien, maar het verhaal zeg maar, wel gemist.
Was het wel goed zoenen? Als in lekker? Of juist omdat het zo slecht was?quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verhaal? het was de Nouvelle Vague van de forumposts. Geen verhaal, slechts reacties op willekeurige gebeurtenissen in het leven van de personages. En werd gezoend. Schijnbaar
Het verhaal is opgenomen in het Pantheon der forumgoden vrees ikquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:21 schreef PeuRac het volgende:
T verhaal is dan ook al anderhalf jaar oud
Dat moet je niet aan mij vragen, ik deed niet mee.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was het wel goed zoenen? Als in lekker? Of juist omdat het zo slecht was?
jij zoent met meisjes ipv met mevrouwen toch?quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat moet je niet aan mij vragen, ik deed niet mee.
Niet in de war met HW?quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij zoent met meisjes ipv met mevrouwen toch?
ohjaquote:
Neen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij zoent met meisjes ipv met mevrouwen toch?
jongetjes dan?quote:
Ja dat dus. Alleen dat er naar verwezen werd en dat er grappen over gemaakt werden. Maar wie het nu eigenlijk is? Geen idee!quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
je bent verlengd? Was Misses Babylon aan t klagen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:42 schreef stbabylon het volgende:
Hoi, ben hier alleen niet meer omdat ik tegenwoordig werk op het werk en alleen FOK in mijn (rook)pauzes. Dan doe ik de SEX dingen. 1 of 2 posts hier plaatsen is wat zinloos
Het zag er even uit dat ik in juli weer mee kon doen, maar ben toch verlengd
Mis jullie wel hoor
Dingen leuk vindenquote:
RIP aan de nabestaanden.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:42 schreef stbabylon het volgende:
Hoi, ben hier alleen niet meer omdat ik tegenwoordig werk op het werk en alleen FOK in mijn (rook)pauzes. Dan doe ik de SEX dingen. 1 of 2 posts hier plaatsen is wat zinloos
Het zag er even uit dat ik in juli weer mee kon doen, maar ben toch verlengd
Mis jullie wel hoor
En terecht! Die arme inbreker.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:30 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)deling-inbreker.html!
Bier!quote:
dit is dan weer een beetje jammer Q.quote:
Ze was toch 500 jaar oud?quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat dus. Alleen dat er naar verwezen werd en dat er grappen over gemaakt werden. Maar wie het nu eigenlijk is? Geen idee!
De 2 posts waren al op he!quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
je bent verlengd? Was Misses Babylon aan t klagen?
Hey, een Samsung Galaxyquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Tis hem niet hoor, maar het zou het wel moeten worden.
Waarom is ie blauwquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dacht ik dus ookquote:
Hey, een Evie.quote:
Dat is nog es een fijne constatering.quote:
Goeeeed!! Daar?? (o jee ik moet weer gaan.. zie je reply later welquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is nog es een fijne constatering.Hoe'st met jou dan?
Ik ben een tevreden mens op dit moment! Fijne avond!quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:13 schreef Evie het volgende:
Goeeeed!! Daar?? (o jee ik moet weer gaan.. zie je reply later wel)
![]()
Fijne avond!
Neeeeeeee, niet ook zo'n onhandig in je strakke spijkerbroek te proppen snijplank!quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Q & Cue...het klinkt zo leukquote:
Strakke spijkerbroeken, je denkt toch niet dat ik me daarin vertoon he?quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neeeeeeee, niet ook zo'n onhandig in je strakke spijkerbroek te proppen snijplank!
Niet? Hmm..quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Strakke spijkerbroeken, je denkt toch niet dat ik me daarin vertoon he?.
Dat kan je als sids uitsprekenquote:
Ik ben zo'n taaltovenaarquote:Op donderdag 7 juni 2012 09:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar Qids als Cuits.. of Queds.. hmm misschien klinkt Qids dan wel beter dan het eruit ziet
Klopt, en dit is dan slechts een van mijn vele talenten natuurlijkquote:
Natuurlijkquote:Op donderdag 7 juni 2012 09:37 schreef HeatWave het volgende:
Klopt, en dit is dan slechts een van mijn vele talenten natuurlijk.
quote:
Mijn speledingetje staat er al bijna 2 weken.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:06 schreef Tally het volgende:
Ik krijg ook vandaag (en anders morgen) mijn speledingetje
Voor mijn verjaardag een NAS besteld
Nee, wel neuken. Das ook leuk.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:26 schreef ArTiC het volgende:
ja maar kunnen jullie ook bellen met jullie speledingetjes?
Neen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:26 schreef ArTiC het volgende:
quote:
Ik bel nooit. Dus ook niet met mijn NAS. Als dat al had gekund.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:26 schreef ArTiC het volgende:
Een NAS die een NAS kooptquote:
Ik HAAT bellen.quote:
Ik kan aardig babbelen maar bellen haat ik.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik HAAT bellen.
Maar ik ben wel praatziek.
Ik hoor je zelden idd.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik praat niet zoveel, maar bel liever dan dat ik Whatsapp.
Oh wacht, ik heb helemaal geen Whatsapp.
Gek he, als jij er bent is er helemaal geen ruimte meer om tussen jou en Kluts in te komen wat praten betreft.quote:
Wel wat wat anders betreft?quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gek he, als jij er bent is er helemaal geen ruimte meer om tussen jou en Kluts in te komen wat praten betreft.
Jaloers, wij zijn hetquote:
Sandwichen op het aerobedquote:
Ja, we zijn soms best erg he.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gek he, als jij er bent is er helemaal geen ruimte meer om tussen jou en Kluts in te komen wat praten betreft.
Overal dat nare schurende zandquote:
Gelukkig kan hij niet whatsappen terwijl jullie bezig zijn. Dat zou alleen maar afleiding zijn.quote:
quote:
Ik kan wel in 3D gamen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig kan hij niet whatsappen terwijl jullie bezig zijn. Dat zou alleen maar afleiding zijn.
Adventure en shootergames zeker?quote:
Omdat hun werkontwijkende gedrag dan minder opvalt.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:49 schreef L-E het volgende:
Eigenlijk vind ik thuis werken kut. Waarom doen mensen dat?
Dan kan ik lekker pas om 11 uur ofzo douchen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:49 schreef L-E het volgende:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:50 schreef Kluts het volgende:
Thuiswerken mag hier niet. Ja, 1 collega mag het.
"omdat ze geen oppas voor haar kind heeft".
Omdat chillen in een strandtent.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:49 schreef L-E het volgende:
Logischquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:50 schreef Kluts het volgende:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:50 schreef Kluts het volgende:
Dafuq?quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:50 schreef Kluts het volgende:
Ze heeft gewoon een werkloze vent thuis zitten, dus ik snap het dan al helemaal niet.quote:
Haha, echt? Toch leuk, hoe mensen hun kind inzetten om privileges afte dwingen. Zo een collega heb ik ook. Twee keer per week om 12 uur al naar huis, want kind. Gezeik.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:50 schreef Kluts het volgende:
De mijne is een vrouw. Nou ja, zo ziet ze eruit.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:53 schreef Barbusse het volgende:
Kluts, MissB, zijn jullie kleeeegaaas? Gezien de debiliteit van baas.
Ze klinkt als een tokkie. Ja, ik weet hoe veroordelend ik bezig ben. Zo ben ik.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon een werkloze vent thuis zitten, dus ik snap het dan al helemaal niet.
Daar zou ik m'n kind ook niet bij achterlaten nee.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon een werkloze vent thuis zitten, dus ik snap het dan al helemaal niet.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
De mijne is een vrouw. Nou ja, zo ziet ze eruit.
Wij denken hier dat het een robot ofzo is.
IIg emotieloos.
Hahaha nee, was het maar waarquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:53 schreef Barbusse het volgende:
Kluts, MissB, zijn jullie kleeeegaaas? Gezien de debiliteit van baas.
Whut??quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, dat valt nog wel mee eigenlijk. Die collega is gewoon de enige van mijn collega's die schijt heeft aan mijn manager en tegen haar ingaat. En omdat mijn manager dat niet gewend is, krijgt ze haar zin.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze klinkt als een tokkie. Ja, ik weet hoe veroordelend ik bezig ben. Zo ben ik.
*ahum* 29 graden nu *ahum*quote:
Wipeoutquote:
Dat is dan wel weer bewonderingswaardigquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, dat valt nog wel mee eigenlijk. Die collega is gewoon de enige van mijn collega's die schijt heeft aan mijn manager en tegen haar ingaat. En omdat mijn manager dat niet gewend is, krijgt ze haar zin.
Tja, met een pil op wordt iedereen ineens om op te vretenquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:56 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)nnibalismedrugs.html
Maar als er een ouder thuis is (al dan niet werkloos), dan heb je toch 'oppas'? Als ik manager was kon ze een ziekte van me krijgen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, dat valt nog wel mee eigenlijk. Die collega is gewoon de enige van mijn collega's die schijt heeft aan mijn manager en tegen haar ingaat. En omdat mijn manager dat niet gewend is, krijgt ze haar zin.
10 graden, lekker grijs bewolktquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
*ahum* 29 graden nu *ahum*
[..]
Wipeout
Ja, dat dacht ik dus ook. Maar probleem is dat mijn manager van haar afhankelijk is, als zij weg zou gaan, heeft mijn manager een heel groot probleem wat ze niet op denkt te kunnen lossen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar als er een ouder thuis is (al dan niet werkloos), dan heb je toch 'oppas'? Als ik manager was kon ze een ziekte van me krijgen.
Dan deden jullie niks meerquote:
Ik denk idd dat dat niet heel erg op zou schieten nee. Wel heel gezellig!quote:
Oh fuck het idoliseren van het kind is al in verregaande staat zie ikquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:58 schreef missbehavin het volgende:
Oh god, ik word doodziek van mijn zus en haar lover, die dat ongeboren kind de hele tijd 'ons prinsesje' noemen.
Wheheheheeeeeequote:Op donderdag 7 juni 2012 10:58 schreef missbehavin het volgende:
Oh god, ik word doodziek van mijn zus en haar lover, die dat ongeboren kind de hele tijd 'ons prinsesje' noemen.
Ik weet niet wat ik erger vind, wondertje of prinsesje.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:58 schreef missbehavin het volgende:
Kill it with fire. Please. Dat kind is nu al verloren.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:58 schreef missbehavin het volgende:
Het is nog niet te laat voor een breinaald.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kill it with fire. Please. Dat kind is nu al verloren.
quote:
Nooooooooo!quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]Lach niet! Ik moet volgende week naar de gevreesde baby shower. Ben er zelfs al ingeluisd mee te betalen aan een 'luiertaart'
![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]Lach niet! Ik moet volgende week naar de gevreesde baby shower. Ben er zelfs al ingeluisd mee te betalen aan een 'luiertaart'
![]()
Volgescheten luiers oprollen, kijken of ze dan nog steeds zo blij is.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:01 schreef missbehavin het volgende:
![]()
Hoe heten de andere kinderen?quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:01 schreef missbehavin het volgende:
Ik vrees de naam van dat kind ook echt
Nee niks! Heb een (belachelijk duurquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:01 schreef L-E het volgende:
[..]!
Koop een rompertje met tijgerprint, vindt ze leuk!
In welke categorie moeten we het zoeken?quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:01 schreef missbehavin het volgende:
Ik vrees de naam van dat kind ook echt
quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk idd dat dat niet heel erg op zou schieten nee. Wel heel gezellig!
Ik zou jullie dan ook niet voor een "baan" aannemen, hoogstens voor de feestcommissie.quote:
Dylan en Jeremy. Maar goed, nu is het dus een meisje. En de lover is nogal een figuur.. Type toppers en piratenfestijnen enzoquote:
Heeee, wij zijn ontzettend professioneel ja!quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Ik zou jullie dan ook niet voor een "baan" aannemen, hoogstens voor de feestcommissie.
Elke keer dat je iets vertelt over ze, wordt het plaatje in mijn hoofd completer. En ze stellen niet teleur, ze voldoen exact aan het beeld dat ik al schetste. Volbloed Tokkies.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dylan en Jeremy. Maar goed, nu is het dus een meisje. En de lover is nogal een figuur.. Type toppers en piratenfestijnen enzo
Ah, dat wordt een naam die op -ey gaat eindigen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dylan en Jeremy. Maar goed, nu is het dus een meisje. En de lover is nogal een figuur.. Type toppers en piratenfestijnen enzo
Cadence?quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
In welke categorie moeten we het zoeken?
Ik hoorde dat een neefje van me een dochtertje heeft gekregen, die Cadence heet.
(Ja, ik heb ook white trash in de familie blijkbaar).
Dat wordt een Jaden!quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Naja, echte tokkies zijn het ook weer niet hoor, geen aso tuig.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Elke keer dat je iets vertelt over ze, wordt het plaatje in mijn hoofd completer. En ze stellen niet teleur, ze voldoen exact aan het beeld dat ik al schetste. Volbloed Tokkies.
Je bent niet objectief genoeg.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Naja, echte tokkies zijn het ook weer niet hoor, geen aso tuig.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Elke keer dat je iets vertelt over ze, wordt het plaatje in mijn hoofd completer. En ze stellen niet teleur, ze voldoen exact aan het beeld dat ik al schetste. Volbloed Tokkies.
quote:
Wil je dat dat kind stripper wordt ofzo denk ik dan.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Cadence?Hope it will have rithym and soul
Tokkies zijn er ook in gradaties, je hoeft je niet te schamen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]Bij mijn zus? Geloof me, echt wel
Ik heb voor het eerste kind van mijn schoonzus een belachelijk dure set gekocht van Ed Hardy (toen helemaal in!). En blij was ze er niet meequote:Op donderdag 7 juni 2012 11:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee niks! Heb een (belachelijk duur) slabbetje met old school tattoo prints er op.
Nou, volgende week vast wel regelmatig...quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Tokkies zijn er ook in gradaties, je hoeft je niet te schamen.
Komen al haar vriendinnen ook?quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, volgende week vast wel regelmatig...
Jesus-motherfucking-and-then-I-really-mean-Jesus-fucking-his-his-mother-Christ.quote:
Phineas and Pherb!quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
In welke categorie moeten we het zoeken?
Ik hoorde dat een neefje van me een dochtertje heeft gekregen, die Cadence heet.
(Ja, ik heb ook white trash in de familie blijkbaar).
Dat zal dan wel een carrieremove zijn in de ogen van pa en maquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wil je dat dat kind stripper wordt ofzo denk ik dan.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jesus-motherfucking-and-then-I-really-mean-Jesus-fucking-his-his-mother-Christ.
Ja die heet Candace. Maar niet iedereen begrijpt dat.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Die heet toch Candace? Of zouden ze dat bedoeld hebben?
Ja, die hebben het georganiseerd, ze weet zelf van niks. De dress code is 'pink nails'quote:
Waar staat dat voor? Ik noem mijn dochter ook niet Beertje. Sommige mensen doen dat. Waarom?quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja die heet Candace. Maar niet iedereen begrijpt dat.
Candice [ken'diss] oid idd..quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Die heet toch Candace? Of zouden ze dat bedoeld hebben?
Nogmaals: wheheheeheeeequote:Op donderdag 7 juni 2012 11:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, die hebben het georganiseerd, ze weet zelf van niks. De dress code is 'pink nails'
Dus L-E is Ledashe?quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, die hebben het georganiseerd, ze weet zelf van niks. De dress code is 'pink nails'
AAAIIIMMMAAAA!!!!quote:
Je leedvermaak is hartverwarmendquote:
Hai Ledashequote:
of vlinder, of merel, of lieve, etc. keuze genoegquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar staat dat voor? Ik noem mijn dochter ook niet Beertje. Sommige mensen doen dat. Waarom?
quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:15 schreef HeatWave het volgende:
Je hoort het zo'n dikke negerin ook zeggen he : the dash don't be silent, uhuh, tsssjjjjj.
Puur.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar staat dat voor? Ik noem mijn dochter ook niet Beertje. Sommige mensen doen dat. Waarom?
Been there, you shall survive!quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je leedvermaak is hartverwarmend
niets mis met Merel eigenlijk.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:15 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
of vlinder, of merel, of lieve, etc. keuze genoeg
quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:15 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
of vlinder, of merel, of lieve, etc. keuze genoeg
Hey Ledashe, ga je zo mee chillen in het fietsenhok?quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:14 schreef L-E het volgende:
Godver, nu gaan jullie me echt zo noemen he?
Uiteraard.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:14 schreef L-E het volgende:
Godver, nu gaan jullie me echt zo noemen he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |