Coldplayquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:40 schreef SilentChaos het volgende:
Pretty womannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Oh wacht, andere zender
Zeg klaplul, ondanks dat jij het niet tof vindt, mag ik het toch wel goed vinden??quote:
Neequote:Op woensdag 6 juni 2012 11:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg klaplul, ondanks dat jij het niet tof vindt, mag ik het toch wel goed vinden??
Aan het verkeerde adres, jij bent het!quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee![]()
Je bent m'n vrouw, dus je moet naar me luisteren (en minimaal 3 meter achter me lopen)
Ach nee, dat beeld je jezelf maar inquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:02 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een tiefesweer jongens
Verdomme
[ afbeelding ]
Nou, zeg dat wel!quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:02 schreef wolfrolf het volgende:
Verdomme
[ afbeelding ]
Eensch.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:02 schreef wolfrolf het volgende:
Verdomme
[ afbeelding ]
Tof!quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:08 schreef SilentChaos het volgende:
Nog exact een maand en dan vlam ik met de auto richting Kroatië voor 2 weken
Mooie vooruitzichten
De muziek houdt me niet droogquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:09 schreef minthy het volgende:
Jongens, de muziek is iig zomers. Doe het er maar mee
quote:
Vrouwen met nat haarquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:17 schreef CindieY het volgende:
Ik ga mezelf eens nat laten regenen tijdens een rondje park
Zeer herkenbaar... Hoera, jolijt en ik zie de fotospam wel verschijnenquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:22 schreef minthy het volgende:
En dank jullie, ben nog nooit zo zenuwpezerig geweest...
Vrees niet, dat gaat zeker lukkenquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar... Hoera, jolijt en ik zie de fotospam wel verschijnen
Uiteraard.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Vrees niet, dat gaat zeker lukken![]()
Ga je mij dan ook fijn uitschelden?
Ik kijk er nu al naar uit, dat wordt genieten met volle teugen! Hopenlijk kan ik mijn dienst vanavond ernstig inkorten, verzin maar vast watquote:
Ducttape doet wonderenquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat kunnen je eierstokken niet aan.
Feli.
Blijven sportenquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:09 schreef SilentChaos het volgende:
6 boterhammen en een half broodje tartaar :S
Dat ik nog geen 100 kg weeg :S
Das idd nogal watquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:09 schreef SilentChaos het volgende:
6 boterhammen en een half broodje tartaar :S
Dat ik nog geen 100 kg weeg :S
Wel de beste tip en enige oplossing vrees ikquote:
Ach, ik eet ook vrij veel hoor, maar wat meer verspreid over de dag dan jij, gok ik zoquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wel de beste tip en enige oplossing vrees ik(of minder eten
maar dat werkt niet voor mij
)
1 voordeel: Ik snoep echt nauwelijks...
Ja heb ik ook wel eens gelezen....quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ach, ik eet ook vrij veel hoor, maar wat meer verspreid over de dag dan jij, gok ik zoZou je eens moeten doen, trouwens, kan ook nog wel eens helpen (en is ook gewoon gezonder).
Wat is jouw avatar aan't doen trouwens.... Die beweging staat mij niet aanquote:
Met een vlaggetje aan 't zwaaienquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat is jouw avatar aan't doen trouwens.... Die beweging staat mij niet aan
Bij jou jaquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:49 schreef themauster het volgende:
Een barbecueplaat terwijl het buiten pijpenstelen regent
Geen tijd meer om snel langs te hoppen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:52 schreef minthy het volgende:
Krijg babyfoto's via Whatsapp, nu heb ik verdorie helemaal geen zin meer om te gaan werken straks...
Nee... Moet over een half uur al naar werk en moet officieel tot 21u. Ik ga proberen rond 18u weg te gaan, maar das nog even afwachten of het kan...quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Geen tijd meer om snel langs te hoppen?
Succes, ik ga even duimen draaien voor jequote:Op woensdag 6 juni 2012 13:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee... Moet over een half uur al naar werk en moet officieel tot 21u. Ik ga proberen rond 18u weg te gaan, maar das nog even afwachten of het kan...
Dank je!!quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Succes, ik ga even duimen draaien voor je
Dank je!quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:12 schreef wolfrolf het volgende:
Joepie tante Noes!!!!gefeliciteerd!!!
De zon breekt hier door!!!!
Ik gok omdat je van dat nummer in een dip komt, ipv eruitquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:20 schreef Marcoss het volgende:
Waarom kon je niet op Coldplay met Fix You stemmen?
Coldplay...quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:20 schreef Marcoss het volgende:
Tis een toffe plaat, maar een uit-je-dip-tip? Nee.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:20 schreef Marcoss het volgende:
Nou weet ik het, jouw avatar doet me hieraan denken:quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tis een toffe plaat, maar een uit-je-dip-tip? Nee.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:24 schreef themauster het volgende:
Als Fix You geen uit je dip tip is dan vind ik dat dit er ook niet in past
Zat ik ook net te denken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:24 schreef themauster het volgende:
Als Fix You geen uit je dip tip is dan vind ik dat dit er ook niet in past
Sorry, ik zal wat zachter zingenquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik hoor een zeker iemand tot hier meebrullen.
De echo galmt over het IJsselmeerquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik hoor een zeker iemand tot hier meebrullen.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:30 schreef SilentChaos het volgende:
Een vriend van mij verstond altijd: "I got my first real sex dream"
quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:40 schreef themauster het volgende:
Ik vind dat hele Mr Brightside geen reet aan
Duh. Het is een lijst die door iedereen mag worden ingevuld, dan krijg je dat.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:41 schreef alors het volgende:
Wat een matige lijst trouwens iig de top10, en wat ik zie wat er nu al is geweest heb ik ook niet veel aan gemist. Al die grijsgedraaide nummers erin
quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Duh. Het is een lijst die door iedereen mag worden ingevuld, dan krijg je dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:00 schreef alors het volgende:
[..]Je spoilert. Ik heb de lijst nog niet bekeken en laat me graag verrassen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: wat staat m'n reactie suf zo, alsof ik zelf op de spoiler heb geklikt![]()
I reject reality and substitute my own
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I reject reality and substitute my own
Verre, maar dan ook echt VERRE van. Her en der voorzichtig grijzend, dat dan weer wel.quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:48 schreef CindieY het volgende:
Meer mensen die wel eens naar de radio schreeuwen als 't antwoord zo overduidelijk is dat je er niet langer tegen kan dat 't verkeerde antwoord wordt gegeven?
Yup, met daarbij meer dan eens de woorden "jezus", "dat je dat niet weet!", "muts", en meer van dat...quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:48 schreef CindieY het volgende:
Meer mensen die wel eens naar de radio schreeuwen als 't antwoord zo overduidelijk is dat je er niet langer tegen kan dat 't verkeerde antwoord wordt gegeven?
Continu.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:48 schreef CindieY het volgende:
40 per stuk...quote:
godsamme, die avatarquote:
Valt mee, dus. Ik vroeg me al af hoeveel shakes per dag je van plan was te gaan nuttigenquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
40 per stuk...
2250 gram
Maar 1tje is voor een vriend van me (om te zorgen dat we geen verzendkosten hoefde te betalen)
quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
godsamme, die avatarelke keer word ik er naartoe "getrokken"
Tof! Je zou er op je vrije weekenddag bijna je wekker voor gaan zetten.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:13 schreef gerbenp het volgende:
Dit dacht ik dus al dat Sander H. de ochtend ging overnemen van Frank
Haha, ja gewoon 1tje na het trainenquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:12 schreef CindieY het volgende:
Valt mee, dus. Ik vroeg me al af hoeveel shakes per dag je van plan was te gaan nuttigen
Sander doet het goed, hij verdiend het dus ook gewoonquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tof! Je zou er op je vrije weekenddag bijna je wekker voor gaan zetten.
Lijkt me ook meer dan primaquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haha, ja gewoon 1tje na het trainenik sport 3 keer per week gemiddeld
Nee, moet nog boodschappen doenquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Lijkt me ook meer dan primaAl yoghurt en kwark mee genomen voor wat 'gewone' eiwitinname?
Dat hoor je goedquote:
Ik denk dat ze nog onderweg zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat hoor je goedCoen en Sander zitten natuurlijk in ehm... ik weet niet welke plaats, voor 't EK in elk geval
Vlucht geannuleerd.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:37 schreef alors het volgende:
Volgens mij vlogen ze vanochtend vroeg al, denk dat ze er wel al zijn nu, maarja dan moet je nog naar een hotel, spullen uitpakken etc.
Geen enkel nummer uit mijn lijstje. Ik verdenk Roel er overigens van stiekem toch op 22 te hebben gestemd.quote:1. AC/DC - Thunderstruck
2. Blur - Song 2
3. AVICII - Levels
4. Wombats - Let’s Dance To Joydivision
5. Acda en de Munik - Het regent zonnestralen
6. Aretha Franklin - Think
7. Liquido - Narcotic
8. Studio Killers - Ode To The Bouncer
9. Kings of Leon - Sex on Fire
10. Wiz Stars - Brand New Day
11. Black Eyed Peas - I Gotta Feeling
12. Guns N’ Roses - Paradise City
13. Dune - Hardcore Vibes
14. Adele - Rolling in the Deep
15. Killers - MR. Brightside
16. Martin Solveig - Hello
17. Bryan Adams - Summer of ‘69
18. Oasis - Wonderwall
19. Carly Rae Jepsen - Call Me Maybe
20. David Guetta & Sia - Titanium
21. Fratellis - Chelsea Dagger
22. Crystal Fighters - Plage
Fan-tas-tische plaat terecht in de lijstquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Geen enkel nummer uit mijn lijstje. Ik verdenk Roel er overigens van stiekem toch op 22 te hebben gestemd.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hys-terische pokkeplaat, zeer onterecht in de lijst
Komt dat meisje ook nog?quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:39 schreef Paul het volgende:
Ik ga om 19 uur wel ff radio 6 luisteren, eerst gaat dat meisje van 18 presenteren daarna die man
Minder BNN en meer Powned is een goede deal zoals vandaagquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:59 schreef Paul het volgende:
[..]waarom dat. BNN, VARA en PowNed hebben de beste dj's
Slechte edit.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Minder BNN en meer Powned is een goede deal zoals vandaag. En ik had het alleen over BNN
.
Is ook niet zo heel moeilijk meer tegenwoordig, 2 trappen op en je bent er.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:03 schreef Paul het volgende:
Check de webcam van radio6
Stenders staat alweer daar
http://socialplayer.omroep.nl/radio/6
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is ook niet zo heel moeilijk meer tegenwoordig, 2 trappen op en je bent er.
De autodirector is alleen een beetje naar de palestijnen lijkt het, webcam schakelt nogal raar.quote:
Zou Barend van Deelen dan de uren van Bert van Lent krijgen?quote:WINNAAR MARCONI AWARD VOOR AANSTORMEND TALENT TIMMERT HARD AAN DE WEG
Vanaf deze zomer is het in het weekend lekker wakker worden met BNN-talent Sander Hoogendoorn. Zojuist werd bekend gemaakt in de Coen en Sander Show op 3FM dat Sander de weekendochtenden voor zijn rekening gaat nemen. Hoe het programma gaat heten en wat de luisteraar allemaal te wachten staat, is nog een verrassing. De 24-jarige DJ is superblij dat hij naast zijn vaste zaterdagavondshow Sanderdaynight nu ook de ochtenden mag gaan invullen. De nieuwe show van Sander is vanaf 7 juli elke zaterdag van 07.00 tot 10.00 en zondag van 06.00 tot 10.00 uur op 3FM te horen.
Sander zwaait met de start van zijn weekendochtendprogramma af van de 3FM radio DJ opleiding en het daarbij behorende nachtprogramma. 3FM zendermanager Wilbert Mutsaers: ‘Sander is de ideale DJ voor het weekendprogramma van 3FM. Het is fijn dat een DJ uit de 3FM opleiding een vaste plek krijgt in de programmering. Ik zie uit naar zijn programma.’ Sander ziet er ook naar uit: ‘Ik vind het onwijs leuk om te doen. Ik ben gek op koffie en ik heb de hele dag de out of bed look.’
Ze kan nog wel wat oefening gebruiken zo te horen...quote:
Lol, ze is 18 man.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze kan nog wel wat oefening gebruiken zo te horen...
Al is het natuurlijk niet niks om opeens in een échte studio voor landelijke radio te staan en daar je ding te mogen doen.
Gelukkig, want dat programma vind ik nou eens dikke prima!!quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:30 schreef wolfrolf het volgende:
Sander Hoogendoorn vervangt Frank Dane in het weekend op 3FM
Stopt ie dan met Sanderdaynight??
Edit, nee dus. Ik moet leren lezen.
http://www.radiofreak.nl/(...)-het-weekend-op-3FM/
Dank je! Ben net wezen kijken, wat een klein poepjequote:Op woensdag 6 juni 2012 20:52 schreef Cee het volgende:
minthy, ik kom net het topic binnen vallen en lees je nieuws net: gefeliciteerd!
Roos mag van mij anders best wel even knallen, ben voor school bezig en kan het gebruiken na een nacht met weinig slaap...quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
Oeh lekker nummerBeter draait ze The Wolves erachteraan
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Roos mag van mij anders best wel even knallen, ben voor school bezig en kan het gebruiken na een nacht met weinig slaap...
Ik ben heul geen hipstor!quote:
Gewoon weer doorslikken, zakt vanzelf wel weer op de goede plekquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:32 schreef Dagoduck het volgende:
Ik hoest al een week m'n keel door m'n strot niet normaal!
Niet jengelen, dat doe ik al 1,5 mnd.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:32 schreef Dagoduck het volgende:
Ik hoest al een week m'n keel door m'n strot niet normaal!
Gaaf!quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:50 schreef Dagoduck het volgende:
Nog even een post, er is hier in/op de dijk gewoon nog een bunker gevonden die al 60 jaar verborgen was
http://www.denhelderactue(...)er-huisduinen-bloot/
Beetje vaag, ik moet eraan wennen. Net of ze het in omgekeerde volgorde laten horenquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:21 schreef CindieY het volgende:
Dit nummer. Zo even kijken wie of wat het is. Supertof!
Bij mij viel ie gisteren en dat met één verstopt oorquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Beetje vaag, ik moet eraan wennen. Net of ze het in omgekeerde volgorde laten horen
Ah, het beruchte "luisteren met het halve oor"quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bij mij viel ie gisteren en dat met één verstopt oor
Whehe, jaquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, het beruchte "luisteren met het halve oor"
quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, het beruchte "luisteren met het halve oor"
Maar wie vergeet er dan ook het halve oor. Bloederige gebeurtenis hoorquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:40 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Dat soort dingen onthou ik dan weer...
quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:41 schreef CindieY het volgende:
Deze plaat was dat dus net. En het is inderdaad andersom, wat minthy al zei. Ben even de Youtube-comments wat aan het lezen.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:41 schreef Civilian het volgende:
[..]
Maar wie vergeet er dan ook het halve oor. Bloederige gebeurtenis hoor
Zie hier het resultaat; ik luister met hele orenquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:41 schreef CindieY het volgende:
Deze plaat was dat dus net. En het is inderdaad andersom, wat minthy al zei. Ben even de Youtube-comments wat aan het lezen.
"Looooove love will tear us apart again". Jupquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:53 schreef minthy het volgende:
Joy Division![]()
![]()
Een van de meest trieste platen qua stemming, vind ik
Vanmiddag in de auto nog heerlijk mee zitten brullen met Mr Brightside, soms erg lekker! Van die depri shit die lekker hard mag en waar je fijn mee de weg over stuitert, al peinzend over wat er allemaal wel niet mis is gegaan in de liefdequote:Op woensdag 6 juni 2012 23:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
"Looooove love will tear us apart again". JupWel tof idd!
Oh, pieker ik niet meer overquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Vanmiddag in de auto nog heerlijk mee zitten brullen met Mr Brightside, soms erg lekker! Van die depri shit die lekker hard mag en waar je fijn mee de weg over stuitert, al peinzend over wat er allemaal wel niet mis is gegaan in de liefde![]()
Goedenavondquote:
Het is meer mijmeren dan piekeren, het piekeren heb ik overboord gegooid!quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, pieker ik niet meer overHet is gelopen zoals het ooit is gelopen en het loopt zoals het nog gaat lopen. Ik doe wel gewoon aan het meebrullen
En ohja, dat nummer van Joy Division doet me altijd weer denken aan de film Donnie Darko. Over een tijdje maar weer in de herhaling en dan nog uuuuuuren nadenken hoe 't nu eigenlijk zit. Ik loop altijd vast
![]()
Is een bekende film, maar geen mainstream hollywood blockbuster ofzo. Als je eens zin hebt om de film te zien, ik kan em zeker aanradenquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is meer mijmeren dan piekeren, het piekeren heb ik overboord gegooid!(voor nu
) En je hebt helemaal gelijk, verleden laten rusten enzo en in de toekomst kijken kan je toch niet, gelukkig
![]()
Die film heb ik nog nooit gezien... *duikt weg voor de filmfanaten*
Op woensdagavond al, foeiquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:04 schreef henkde_j het volgende:
Boh, de tap heeft weer eens overuren gemaakt in het studiecafe
Of nait!quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:04 schreef CindieY het volgende:
Kolere, die kerel komt uit het noorden, dat accent
Most nait zo soezn jong!quote:
Waist ja wol! of nait dann!quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Most nait zo soezn jong!
't Blijft m'n favo uitspraak in 't Gronings, alhoewel ik verder weinig Gronings praat.
Herkenbaarquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Waist ja wol! of nait dann!
Godver wat heb ik toch een hekel aan Gronings.
IQ verwachting schiet naar beneden als ik iemand Gronings hoor praten
Is dat zo ja?quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
HerkenbaarAlhoewel ik wel als een echte Groningse praktisch overal 'ja' achter weet te plakken
Achja, mijmeren doe ik ook nog wel eens. In de toekomst kijken doe ik trouwens ook nooit zo, vind ik eng. Ik leef met de dag zo'n beetjequote:Op donderdag 7 juni 2012 00:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is meer mijmeren dan piekeren, het piekeren heb ik overboord gegooid!(voor nu
) En je hebt helemaal gelijk, verleden laten rusten enzo en in de toekomst kijken kan je toch niet, gelukkig
![]()
Die film heb ik nog nooit gezien... *duikt weg voor de filmfanaten*
Dat doe ik ook, kan er niets aan doenquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
HerkenbaarAlhoewel ik wel als een echte Groningse praktisch overal 'ja' achter weet te plakken
Ik vind sommige van m'n zinnen ook nergens naar klinken zonder die 'ja'. En dat wil dan docent Nederlands wordenquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, kan er niets aan doen![]()
Zelfs wanneer ik hoog-Haarlems praat
Dat probeer ik ook te doen, maar dat gaat met vallen en opstaanquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Achja, mijmeren doe ik ook nog wel eens. In de toekomst kijken doe ik trouwens ook nooit zo, vind ik eng. Ik leef met de dag zo'n beetje
Ach... Geeft niks, ja!!quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind sommige van m'n zinnen ook nergens naar klinken zonder die 'ja'. En dat wil dan docent Nederlands worden
Tied vliegtquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:13 schreef Civilian het volgende:
Ik zit weer veel te actieve muziek te luisteren, zie net dat 't al 12 uur is geweest
Nee, ik doe ontzettend m'n best om Nederlands te spreken. Voorbeeldfunctie enzoquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Goan we nou altmaal in dialect proatn?
Och neequote:
Dat is serieus het minst pijnlijke van die hele clipquote:
Gekeken, hij doet me erg denken aan de jongens waarmee ik werkquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:17 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat is serieus het minst pijnlijke van die hele clip
Wat een hoogtepunt zal dat zijn geweestquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Och neeDat eerste nummer werd zaterdag ook al op de hoogtepunt van 't jaar in 't ouderlijk dorp vertolkt door één of andere volkszangert die, als ik de dorpsmafkezen mag geloven, Peter heet
En 't heeft de rest van de dag in m'n hoofd gezeten
En singelquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er staat ook 'pervect' in de beschrijving
Carnaval in 't noorden, dat is een feest met pitquote:
Haha ja, ik zou haast medelijden met hem krijgenquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:20 schreef CindieY het volgende:
In die clip: "Zullen we 't daar maar bij houden?" Ik: "Jaaaaa!". Gaat ie nog door ook
Leedvermaakclipje, dit
Rooie Rinus en Pe Daalemmer tijdens SR op de Grote Marktquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Carnaval in 't noorden, dat is een feest met pit
Gemistquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Rooie Rinus en Pe Daalemmer tijdens SR op de Grote Markt
quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
GemistHad me best briljant geleken. Ik kan ook gewoon alles meezingen hè
Baukelien, waar ga je naar tooooeeeequote:Op donderdag 7 juni 2012 00:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
GemistHad me best briljant geleken. Ik kan ook gewoon alles meezingen hè
Ik heb het... Damn, empatisch vermogenquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:21 schreef Civilian het volgende:
[..]
Haha ja, ik zou haast medelijden met hem krijgen
Hey, stomme oliebol, blijf toch af van die alcohol!quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:23 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Baukelien, waar ga je naar tooooeeee
Oh, Baukelien, waar ga je naar toooeeee
Je moet niet zo hard rennen want van rennen word je moooeeee!
Ze draaien nu een andere, maar ik hoorde iets van dubstepquote:
Meh.. Gelukkig zijn het altijd dezelfde nummers die ze van Muse draaienquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ze draaien nu een andere, maar ik hoorde iets van dubstep
Nieuwe album schijnt dubstep-invloeden te gaan hebben. Moet 't maar weer zien, voor mij is Muse altijd van de pieken en de dalen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ze draaien nu een andere, maar ik hoorde iets van dubstep
Inderdaad. Al zal ik 't concert van ze, een jaar of 3 geleden in Nijmegen, nooit vergetenquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nieuwe album schijnt dubstep-invloeden te gaan hebben. Moet 't maar weer zien, voor mij is Muse altijd van de pieken en de dalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |