Coldplayquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:40 schreef SilentChaos het volgende:
Pretty womannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Oh wacht, andere zender
Zeg klaplul, ondanks dat jij het niet tof vindt, mag ik het toch wel goed vinden??quote:
Neequote:Op woensdag 6 juni 2012 11:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg klaplul, ondanks dat jij het niet tof vindt, mag ik het toch wel goed vinden??
Aan het verkeerde adres, jij bent het!quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee![]()
Je bent m'n vrouw, dus je moet naar me luisteren (en minimaal 3 meter achter me lopen)
Ach nee, dat beeld je jezelf maar inquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:02 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een tiefesweer jongens
Verdomme
[ afbeelding ]
Nou, zeg dat wel!quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:02 schreef wolfrolf het volgende:
Verdomme
[ afbeelding ]
Eensch.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:02 schreef wolfrolf het volgende:
Verdomme
[ afbeelding ]
Tof!quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:08 schreef SilentChaos het volgende:
Nog exact een maand en dan vlam ik met de auto richting Kroatië voor 2 weken
Mooie vooruitzichten
De muziek houdt me niet droogquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:09 schreef minthy het volgende:
Jongens, de muziek is iig zomers. Doe het er maar mee
quote:
Vrouwen met nat haarquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:17 schreef CindieY het volgende:
Ik ga mezelf eens nat laten regenen tijdens een rondje park
Zeer herkenbaar... Hoera, jolijt en ik zie de fotospam wel verschijnenquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:22 schreef minthy het volgende:
En dank jullie, ben nog nooit zo zenuwpezerig geweest...
Vrees niet, dat gaat zeker lukkenquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar... Hoera, jolijt en ik zie de fotospam wel verschijnen
Uiteraard.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Vrees niet, dat gaat zeker lukken![]()
Ga je mij dan ook fijn uitschelden?
Ik kijk er nu al naar uit, dat wordt genieten met volle teugen! Hopenlijk kan ik mijn dienst vanavond ernstig inkorten, verzin maar vast watquote:
Ducttape doet wonderenquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat kunnen je eierstokken niet aan.
Feli.
Blijven sportenquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:09 schreef SilentChaos het volgende:
6 boterhammen en een half broodje tartaar :S
Dat ik nog geen 100 kg weeg :S
Das idd nogal watquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:09 schreef SilentChaos het volgende:
6 boterhammen en een half broodje tartaar :S
Dat ik nog geen 100 kg weeg :S
Wel de beste tip en enige oplossing vrees ikquote:
Ach, ik eet ook vrij veel hoor, maar wat meer verspreid over de dag dan jij, gok ik zoquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wel de beste tip en enige oplossing vrees ik(of minder eten
maar dat werkt niet voor mij
)
1 voordeel: Ik snoep echt nauwelijks...
Ja heb ik ook wel eens gelezen....quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ach, ik eet ook vrij veel hoor, maar wat meer verspreid over de dag dan jij, gok ik zoZou je eens moeten doen, trouwens, kan ook nog wel eens helpen (en is ook gewoon gezonder).
Wat is jouw avatar aan't doen trouwens.... Die beweging staat mij niet aanquote:
Met een vlaggetje aan 't zwaaienquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat is jouw avatar aan't doen trouwens.... Die beweging staat mij niet aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |