quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:36 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Konnichiwa bitch, you fukking prepz!!!1111 stpo flaming ok!
Na drie zinnen had ik hoofdpijn.quote:
gerepareerd. geen dank.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:02 schreef robin007bond het volgende:
Aaah zemmer wollah Neon Genesis Evangelion is goed XD
Fixedquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:02 schreef robin007bond het volgende:
Aaah zemmer wollah Seinen manga zijn goed XD
used games voor retail prijzenquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:20 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
The fuck?Er is ook een game mania in Den Haag!
De enige keer dat ik een Game Mania binnen ben gelopen was om drie spellen in te ruilen voor een nieuw spel, toen de winkel verhuisde naar de Nieuwendijk. En er stond ooit eens een man in Altaïr-kostuum (het personage niet het sterrenstelselquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:20 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
The fuck?Er is ook een game mania in Den Haag!
Leuk toch!!quote:
Gezellig!quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De enige keer dat ik een Game Mania binnen ben gelopen was om drie spellen in te ruilen voor een nieuw spel, toen de winkel verhuisde naar de Nieuwendijk. En er stond ooit eens een man in Altaïr-kostuum (het personage niet het sterrenstelsel) dat was best grappig.
Behalve als je alle keren meetelt dat ik in Fame ben geweest meetelt, maar dat kwam omdat ze toen onder hetzelfde dak zaten.
Hihiquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:58 schreef Klipnap het volgende:
Gatver zo'n gast uit mijn maatschappijwetenschappenklas legt nu uitgebreid uit hoe de nagelscene van Higurashi gaat
Gespoiled worden door klasgenotenquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:58 schreef Klipnap het volgende:
Gatver zo'n gast uit mijn maatschappijwetenschappenklas legt nu uitgebreid uit hoe de nagelscene van Higurashi gaat
Oh my!!quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:58 schreef Klipnap het volgende:
niet gezien, maar krijg spontaan jeuk bij m'n nagelsquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:58 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb het net bekeken. Valt echt reuze meequote:Op donderdag 7 juni 2012 14:04 schreef Klipnap het volgende:
Met ondersteunend youtubebeeldmateriaal!
''Ik snap niet waarom je het eng vindt! Kijk maar!''quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb het net bekeken. Valt echt reuze mee
Ach, je vond Another al een beetje eng, dus I rest my casequote:Op donderdag 7 juni 2012 14:09 schreef Klipnap het volgende:
[..]
''Ik snap niet waarom je het eng vindt! Kijk maar!''
''NEE HOU OP! *doet ogen dicht*''
Of goedkoper!!quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:04 schreef mschol het volgende:
[..]
whats next? een steamworks Used game verkopen voor Retail prijs?
Ik vermoed dat je je hebt laten beïnvloeden door wat anderen zeggen. Want A) je komt er nu pas mee maar hebt het wel gekeken en was er hier en daar nog positief over ook, en B) zo slecht is die serie in zijn geheel echt niet, alleen die laatste twee afleveringen waren beetje dafuq.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:19 schreef robin007bond het volgende:
Ik wilde nog even kwijt dat Another het lachertje van het seizoen was. P.A. Works is in mijn achting gedaald.
Hoezo is P.A. Works in jouw achting gedaald?quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:19 schreef robin007bond het volgende:
Ik wilde nog even kwijt dat Another het lachertje van het seizoen was. P.A. Works is in mijn achting gedaald.
Omdat ze met Angel Beats wel een fatsoenlijke anime hebben afgeleverd.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hoezo is P.A. Works in jouw achting gedaald?
Volgens mij heb ik een paar maanden geleden nog gezegd dat ik het verhaal ronduit bagger vond.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:29 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je je hebt laten beïnvloeden door wat anderen zeggen. Want A) je komt er nu pas mee maar hebt het wel gekeken en was er hier en daar nog positief over ook, en B) zo slecht is die serie in zijn geheel echt niet, alleen die laatste twee afleveringen waren beetje dafuq.
Als je het over lachtertje van het (winter 2012) seizoen wilt hebben: Mouretsu Pirates.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:32 schreef robin007bond het volgende:
Eng is Another in ieder geval niet.
Ik heb nog wel meer quotes, maar Google indexeert ze niet allemaalquote:Op maandag 4 juni 2012 15:02 schreef robin007bond het volgende:
Mensen die Another als horror betitelen
4 juni is 3 dagen geledenquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nog wel meer quotes, maar Google indexeert ze niet allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die komen als eerste in de zoekresultaten, vandaar.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:47 schreef Bakakame het volgende:
[..]
4 juni is 3 dagen geleden
24 mei is 2 weken geleden
quote:Op maandag 26 maart 2012 21:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben bij episode 8, maar een 10 is het dus echt niet waard. Animatie is niet altijd perfect en vooral de eerste episodes was er echt niets spannend aan.
Van mij had het veel spannender gemogen. Of mijn verwachtingen waren te hoog. De serie wordt echt veel te veel gehyped.
quote:Op maandag 26 maart 2012 21:25 schreef robin007bond het volgende:
Dat is trouwens geen echte spoiler.SPOILER: ERGE ANOTHER SPOILER ECHT HEEL ERG VOORAL NIET KLIKKEN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:01 schreef robin007bond het volgende:
Dat is trouwens geen echte spoiler.
Voor het geval dat.quote:
Omdat het voor mij de grootste teleurstelling was eigenlijk. Mouretsu Pirates is een groter lachertje, maar daar had niemand ook serieuze verwachtingen van. Bij Another had ik goede verwachtingen, zeker na Angel Beats en het feit dat P.A. Works van hun fouten zouden leren.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:05 schreef .Cake. het volgende:
Maar evengoed, waarom komt gij nu pas met een uitspraak van dien aard over ene serie van ginder seizoen?
Minder lachwekkend en even incoherent.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Omdat ze met Angel Beats wel een fatsoenlijke anime hebben afgeleverd.
Ik denk niet dat Another eng probeert te zijn....quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nog wel meer quotes, maar Google indexeert ze niet allemaal
Eens.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Omdat het voor mij de grootste teleurstelling was eigenlijk. Mouretsu Pirates is een groter lachertje, maar daar had niemand ook serieuze verwachtingen van. Bij Another had ik goede verwachtingen, zeker na Angel Beats en het feit dat P.A. Works van hun fouten zouden leren.
Die 5 op mijn MAL is misschien een beetje zuur, maar hoger dan een 7 zou ik het niet geven.
Ik verwachtte dat deze serie Miniskirt Space Pirates (Minisuka Pairtsu) zou heten en jeweetwel... grappig zou zijn. Volgens mij is dit de eerste serie die zelfs niet door Chiaki Omigawa's stem gered kon worden.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mouretsu Pirates is een groter lachertje, maar daar had niemand ook serieuze verwachtingen van.
Ik hoop op een nieuw seizoenquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Naruto was weer eens leuk, zometeen maar ff KWZDK OTD kijken
De omlijning van het hoofd heb ik weer weggeveegdquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
klipknap hide your powerlevel
Dit seizoen was wel wat slapjes, maar ik was sowieso al blij dat er überhaupt een nieuw seizoen kwam. KWZDK is gewoon grappig, altijd leuk om er bij te hebben, zo'n animequote:
Vaak denk ik echt: "Waarom zou ik?". Een vriend van me zat Elfen Lied te kijken en er kwam een ongepast stukje. Hij zette het op pauze en vroeg mij: "Moest dit nou? Waarom? Als mensen dit zien, wat denken ze dan wel niet dat ik aan het kijken ben?".quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
klipknap hide your powerlevel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |