quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:36 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Konnichiwa bitch, you fukking prepz!!!1111 stpo flaming ok!
Na drie zinnen had ik hoofdpijn.quote:
gerepareerd. geen dank.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:02 schreef robin007bond het volgende:
Aaah zemmer wollah Neon Genesis Evangelion is goed XD
Fixedquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:02 schreef robin007bond het volgende:
Aaah zemmer wollah Seinen manga zijn goed XD
used games voor retail prijzenquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:20 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
The fuck?Er is ook een game mania in Den Haag!
De enige keer dat ik een Game Mania binnen ben gelopen was om drie spellen in te ruilen voor een nieuw spel, toen de winkel verhuisde naar de Nieuwendijk. En er stond ooit eens een man in Altaïr-kostuum (het personage niet het sterrenstelselquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:20 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
The fuck?Er is ook een game mania in Den Haag!
Leuk toch!!quote:
Gezellig!quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De enige keer dat ik een Game Mania binnen ben gelopen was om drie spellen in te ruilen voor een nieuw spel, toen de winkel verhuisde naar de Nieuwendijk. En er stond ooit eens een man in Altaïr-kostuum (het personage niet het sterrenstelsel) dat was best grappig.
Behalve als je alle keren meetelt dat ik in Fame ben geweest meetelt, maar dat kwam omdat ze toen onder hetzelfde dak zaten.
Hihiquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:58 schreef Klipnap het volgende:
Gatver zo'n gast uit mijn maatschappijwetenschappenklas legt nu uitgebreid uit hoe de nagelscene van Higurashi gaat
Gespoiled worden door klasgenotenquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:58 schreef Klipnap het volgende:
Gatver zo'n gast uit mijn maatschappijwetenschappenklas legt nu uitgebreid uit hoe de nagelscene van Higurashi gaat
Oh my!!quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:58 schreef Klipnap het volgende:
niet gezien, maar krijg spontaan jeuk bij m'n nagelsquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:58 schreef Klipnap het volgende:
quote:
Ik heb het net bekeken. Valt echt reuze meequote:Op donderdag 7 juni 2012 14:04 schreef Klipnap het volgende:
Met ondersteunend youtubebeeldmateriaal!
''Ik snap niet waarom je het eng vindt! Kijk maar!''quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb het net bekeken. Valt echt reuze mee
Ach, je vond Another al een beetje eng, dus I rest my casequote:Op donderdag 7 juni 2012 14:09 schreef Klipnap het volgende:
[..]
''Ik snap niet waarom je het eng vindt! Kijk maar!''
''NEE HOU OP! *doet ogen dicht*''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |