Raap me opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:28 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Raap me op![]()
Iedereen kent deze scene waarschijnlijk al, maar voor de zekerheid, mai waifu:Ik heb hem in het Duits.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Raap me op![]()
Iedereen kent deze scene waarschijnlijk al, maar voor de zekerheid, mai waifu:The fuck!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmmm... wel redelijk. Maar ik kijk dit soort dingen nooitquote:
SHOCKquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:46 schreef Arashimashou het volgende:
3, 4 euro voor chinese kool?! WAT!
.
.
.
Ik denk dat ik dit hier ga droppen
Nog niet.quote:
Met Robin voorop!quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:00 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nu zijn ook al mannen niet meer veilig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen de eerste twee afleveringen. Maar dat is alweer een tijdje terug. Ik kon er niet echt inkomen.quote:
Why?quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:45 schreef Arashimashou het volgende:
Het is hier veel te stil. Ik moet toch echt nog 6 uur wakkerblijven met niks doen.
beter ritme krijgen/afstappen van nachtwerkquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:45 schreef Arashimashou het volgende:
Het is hier veel te stil. Ik moet toch echt nog 6 uur wakkerblijven met niks doen.
Oooh... wel erover gehoord maar...quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:56 schreef AnimeFan het volgende:
Sleep cycles:
http://www.highexistence.com/alternate-sleep-cycles/
6*20 minuten wil ik wel eens proberen. Totaal 2 uur slaap.
[..]
Raap me op![]()
Iedereen kent deze scene waarschijnlijk al, maar voor de zekerheid, mai waifu:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet die serie eens gaan kijken.. naja vrijdag zijn ouders weg, en zondag ook nog grotendeels dus dan hoop ik wat in te kunnen halen..
volgende week vanaf donderdag t/m zondag![]()
Durf jij dat aan? Ben bang dat ik dan een hartaanval achter me pc krijg door slaaptekortquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:56 schreef AnimeFan het volgende:
Sleep cycles:
http://www.highexistence.com/alternate-sleep-cycles/
6*20 minuten wil ik wel eens proberen. Totaal 2 uur slaap.
hmmm niet direct anime ogen, wel ogen met een set zwarte lenzen in, wat het een tikkeltje vreemd maakt..quote:
Ayumu is geweldigquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:42 schreef mschol het volgende:
[..]ik moet die serie eens gaan kijken.. naja vrijdag zijn ouders weg, en zondag ook nog grotendeels dus dan hoop ik wat in te kunnen halen..
volgende week vanaf donderdag t/m zondag
ik heb de bundle gekocht voor bastion omdat die game er het beste uitzag.quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:09 schreef mschol het volgende:
even reclame maken:
http://www.humblebundle.com/
als je em niet al hebt: koop em, alleen al voor Psychonauts, Limbo en Amnesia is het een superpack...
ik heb psychonauts zitten spelen afgelopen 2 dagen en ik vraag mij telkens weer af waarom ik dat spel niet eerder heb ontdekt/uitgeprobeer/gekocht
bastion had ik al, dus zolang er geen extra games bijkomen houd ik het op $2,50quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:11 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik heb de bundle gekocht voor bastion omdat die game er het beste uitzag.
heb het eerlijk gezegd zelfs nog niet gespeeld maar zag er cool uit.
hollanderquote:Op donderdag 7 juni 2012 01:13 schreef mschol het volgende:
[..]
bastion had ik al, dus zolang er geen extra games bijkomen houd ik het op $2,50
hoho, alle andere gekochte bundels zaten $0.02 boven het gemiddelde!quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:18 schreef redboyke het volgende:
[..]
hollanderik heb 8$ gegeven omdat ik windows heb die zijn gierig haha
maar da's hun eigen schuld als het gemiddelde 15 was dan had ik 16 gegeven.
maar je moet toch alleen maar bij de tijd van je aankoop boven het gemiddelde zitten toch?quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:22 schreef mschol het volgende:
[..]
hoho, alle andere gekochte bundels zaten $0.02 boven het gemiddelde!
als ik echt hollander was geweest was dat 0.01 geweest
ik heb overigens ook windows.. en hoe lager het gemiddelde hoe beter imho (want dan zullen meer mensen neigen wat meer uit te geven voor de hele bundel)
maar dan nog, ik vind de bedragen die men soms neerlegt wel erg overdreven hoor.. dan gooi je je eigen glazen in voor dit soort bundels.. (de gemiddelde prijs wordt per bundle steeds hoger bij de start al..)
dat klopt, eenmaal meer als gemiddelde is altijd meer als gemiddelde..quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:26 schreef redboyke het volgende:
[..]
maar je moet toch alleen maar bij de tijd van je aankoop boven het gemiddelde zitten toch?
die mensen in de top 10 is echt zot trouwens.
goede doelen sla ik meestal over, maar een HB zelf geef ik vaak wel X procent..quote:owja en zowieso alles aan developers gegeven ik doe niet aan goeie doelen
quote:View and search all 472 games
| 1 2 3 4 5 | sabnzbdplus all 0.7.0~rc2-0ubuntu1~jcfp1~oneiric mplayer2 amd64 2.1+git20120603.4f1efa2-0ubuntu1~ripps1~oneiric firefox amd64 13.0+build1-0ubuntu0.11.10.1 Fetched 212 MB in 34s (6,167 kB/s) |
Echt??WTFquote:Op donderdag 7 juni 2012 09:06 schreef robin007bond het volgende:
Japan’s cultural affairs agency named Evangelion the best anime ever.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:06 schreef robin007bond het volgende:
Japan’s cultural affairs agency named Evangelion the best anime ever.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:36 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Konnichiwa bitch, you fukking prepz!!!1111 stpo flaming ok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |