Raap me opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:28 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Raap me op![]()
Iedereen kent deze scene waarschijnlijk al, maar voor de zekerheid, mai waifu:Ik heb hem in het Duits.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:28 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Raap me op![]()
Iedereen kent deze scene waarschijnlijk al, maar voor de zekerheid, mai waifu:The fuck!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmmm... wel redelijk. Maar ik kijk dit soort dingen nooitquote:
SHOCKquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:46 schreef Arashimashou het volgende:
3, 4 euro voor chinese kool?! WAT!
.
.
.
Ik denk dat ik dit hier ga droppen
Nog niet.quote:
Met Robin voorop!quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:00 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nu zijn ook al mannen niet meer veilig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen de eerste twee afleveringen. Maar dat is alweer een tijdje terug. Ik kon er niet echt inkomen.quote:
Why?quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:45 schreef Arashimashou het volgende:
Het is hier veel te stil. Ik moet toch echt nog 6 uur wakkerblijven met niks doen.
beter ritme krijgen/afstappen van nachtwerkquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:45 schreef Arashimashou het volgende:
Het is hier veel te stil. Ik moet toch echt nog 6 uur wakkerblijven met niks doen.
Oooh... wel erover gehoord maar...quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:56 schreef AnimeFan het volgende:
Sleep cycles:
http://www.highexistence.com/alternate-sleep-cycles/
6*20 minuten wil ik wel eens proberen. Totaal 2 uur slaap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |