Voor het nageslacht!quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:29 schreef Thaboel het volgende:
Alles geloven wat "WMR's" hier schrijven...
quote:
Toch jammer dat we er al achter waren van wie het een kloon wasquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Misschien komt Mistress_X nog langs, kun je deze al likkend vol kwijlen...
quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:57 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Toch jammer dat we er al achter waren van wie het een kloon was
... Heet? Moet je het ff in de koelkast doen. Ik denk dat je pittig bedoelt?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:02 schreef ErwinRommel het volgende:
GVD!!! Die sambal is HEET!!!! Fuck zeg!
Misschien kan mistress het eruit slaan?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:02 schreef ErwinRommel het volgende:
GVD!!! Die sambal is HEET!!!! Fuck zeg!
Mag ze doen, ken haar niet en lijkt mij een kloon van weet ik veel wie.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:05 schreef Esses het volgende:
[..]
Misschien kan mistress het eruit slaan?
Jullie Molukkers vinden niks pittig tochquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:04 schreef Thaboel het volgende:
[..]
... Heet? Moet je het ff in de koelkast doen. Ik denk dat je pittig bedoelt?
Opzich niet ERg dat je dER niet kent. Misschien dat je ER nog eens heen gaat om dER te inspectERen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mag ze doen, ken haar niet en lijkt mij een kloon van weet ik veel wie.
Kan best pittig zijn hoorquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:08 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Jullie Molukkers vinden niks pittig toch
Bij deze nodig ik Thaboel uit, en dan mag hij oordelen of deze sambal heet is of slechts pittigquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:08 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Jullie Molukkers vinden niks pittig toch
Jij zit nu gewoon te kutten, schlemielquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:09 schreef Esses het volgende:
[..]
Opzich niet ERg dat je dER niet kent. Misschien dat je ER nog eens heen gaat om dER te inspectERen.
ACHJA dat kan soms he.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij zit nu gewoon te kutten, schlemiel
AchNee die clown ook weer.quote:
Zoiets jaquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:12 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar 3 users zijn in deze hele sc. Rest allemaal kloontjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |