HIj heeft hier waarschijnlijk om gesmeekt bij Wilfred, want meer dan 4 dagen achterelkaar niet op tv is ondragelijk voor Johan. Wat mij betreft maakt het het programma alleen maar leuker.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:36 schreef Veerboot het volgende:
Ook nog goed nieuws op deze treurige dag:
Johan Derksen iedere maandag en vrijdag te gast in Tour du Jour
Oliver, zijn er ook downloadlinks van de compilatiefilmpjes ?quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:01 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Wat is dat voor een belachelijk onzin.
Vandaar speciaal voor Rens, hangt heel Nederland vandaag de vlag halfstok
[ afbeelding ]
Priceless.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:28 schreef Massief het volgende:
Ik kijk al uit naar die UEFA cup avondjes op donderdag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat verklaart wel waarom de mensen hier zo vaak koekoek zeggen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:28 schreef Massief het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Manolevje ik heb een voorstel, als ik jou vriendinnetje eens uit elkaar mag trekken zal ik niet meer zo kritisch naar je spel kijken tenzij je weer van die rare capriolen gaat uithalen dan he
Hier de hele samenvatting met Sierd commentaarquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:28 schreef Massief het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Respect voor de mods en FA!quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:18 schreef Veerboot het volgende:
Rensie!
Pas maar op, het is Yvonne. Met een Y, van... euh... Yvonne.
Voor je het weet heb je weer een ban te pakken. Ze hebben ze al voor minder uitgedeeld.
Is het weer Rensie pesten? Moet je een koek *pats*.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Welkom terug, we hadden nog een lul nodig.
HAHAHAHA
Sjongejongejonge, een dagje met een snavel, 't is wat. Ik heb ooit een scheidsrechter een duw gegeven, zo'n windvlaag, hij vloog door de lucht en toen moest ik twee weken brommen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is het weer Rensie pesten? Moet je een koek *pats*.
Ben net terug man.
Wij zijn op dit moment slechts figuranten, laten we het VI topic dan maar ook omdopen tot het Rens-topicquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:54 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Wij zijn op dit moment slechts figuranten, laten we het VI topic dan maar ook omdopen tot het Rens-topic
Ben je nou klaar met je macho gebral?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |