SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
NOTE VAN DE MODS: Dit topic is om over GTST te praten, niet om persoonlijke vetes uit te vechten.
Dus gaarne niet persoonlijk worden, niet trollen en gewoon normaal doen!
Game on!
Unbowed, Unbent, Unbroken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:48 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
-> x het vermogen van Dagobert Duck
![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:51 schreef TheVulture het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben ik trouwens de enige die erbij moet denken aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:54 schreef PeterKelder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:57 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:59 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Amai!quote:Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
Waarom hebben ze dat eigenlijk gedaan met die Belgen in GTST? Belgische zoon voor Ludo, Belgische broer voor Bianca. Terwijl echt verder niemand in de families Belgisch is.![]()
Nick is in Belgie opgegroeid.. Hoe het met Mike zit, geen idee!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:12 schreef PicoMMP het volgende:
Waarom hebben ze dat eigenlijk gedaan met die Belgen in GTST? Belgische zoon voor Ludo, Belgische broer voor Bianca. Terwijl echt verder niemand in de families Belgisch is.![]()
Wat heb je tegen Belgen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:12 schreef PicoMMP het volgende:
Waarom hebben ze dat eigenlijk gedaan met die Belgen in GTST? Belgische zoon voor Ludo, Belgische broer voor Bianca. Terwijl echt verder niemand in de families Belgisch is.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
Hadden ze niet gezegd dat-ie een paar jaar in België gewoond heeftquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nick is in Belgie opgegroeid.. Hoe het met Mike zit, geen idee!![]()
![]()
Hmm, krijg je daar zo'n accent van?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hadden ze niet gezegd dat-ie een paar jaar in België gewoond heeft![]()
![]()
Kan best hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm, krijg je daar zo'n accent van?De neef van een goede vriend van mij is Noord-Hollander, is een paar jaar terug gaan wonen in België voor zijn studie en praat nu veelal met een Vlaams accent
![]()
![]()
Hmmm, ok. Grappig eigenlijk!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kan best hoorDe neef van een goede vriend van mij is Noord-Hollander, is een paar jaar terug gaan wonen in België voor zijn studie en praat nu veelal met een Vlaams accent
![]()
Maanden niet gekeken, vorige weeksamenvatting gekeken tot waar ik dacht dat vrijdag ong begon, en dan laatste drie afleveringen gezien en zit er nu alweer in![]()
Rest mij een vraag; waar is Rikki?En Sjors en Bing?
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:03 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]Ohh ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Inderdaadquote:Ikzelf ga zo nu en dan ook weleens naar Antwerpen, en na een halve dag ben ik al niets anders gewend dan een Vlaams accent
En dan duurt het meestal een dag of drie voordat dat accent weer uit mijn stem is
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een achterlijk kind die Amy. Vind het trouwens een beetje zwakjes allemaal, de reactie van Ludo. Maar dat komt ook omdat het kind dat Amy speelt gewoon niet overtuigend acteert. Haar zogenaamde ''ik ben in de war'' act komt gewoon niet aan, en al helemaal niet na dat taakstraf verhaal![]()
![]()
Rikki is een lotendief, Sjors is een paar maanden weg (op verzoek van Inge Schrama) en Bing missen we totaal nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:20 schreef ejiraM het volgende:
Maanden niet gekeken, vorige weeksamenvatting gekeken tot waar ik dacht dat vrijdag ong begon, en dan laatste drie afleveringen gezien en zit er nu alweer in![]()
Rest mij een vraag; waar is Rikki?En Sjors en Bing?
![]()
![]()
![]()
Dat effect werkt anders niet andersom! Of Mike zou inmiddels een echte Nederlander zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
InderdaadIkzelf ga zo nu en dan ook weleens naar Antwerpen, en na een halve dag ben ik al niets anders gewend dan een Vlaams accent
En dan duurt het meestal een dag of drie voordat dat accent weer uit mijn stem is
Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Is Roland niet gewoon zijn doopnaam ofzo, die hij geregistreerd heeft? In dat geval hoeft het niet fout te zijn.![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:28 schreef GTFransST het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Ronald Verkerk![]()
Sjoerd die Mike even op z'n plaats zette![]()
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!![]()
Sjoerd is straks zelf kind van de rekening immers als ze Noud aan Rikki koppelen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sjoerd is straks zelf kind van de rekening immers als ze Noud aan Rikki koppelen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:55 schreef Frey het volgende:
Ben ik trouwens de enige die erbij moet denken aanNu je het zegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Pardon?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sjoerd is straks zelf kind van de rekening immers als ze Noud aan Rikki koppelen.![]()
Moet je de volgende aflevering voor zien.quote:
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Goed nieuws immers.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Shortie:Wow GTST, thumbs up!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:14 schreef Isamaru het volgende:
Yikes! hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 04:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:57 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt vanavond pas.quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:19 schreef LaLouchi het volgende:
ik heb het gister niet gezien, wie is Ronald Verkerk?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat was gelukkig één van de betere scenes van vandaag. Dat gedoe tussen Ludo en Amy sloeg echt nergens op. Ludo trapt er met open ogen terwijl hij toch wel meer gewend is. Ik sta zowaar aan Nina's kant dat ze woedend op haar vader is. Al vind ik wel dat ze Noud wel overdreven negeert. Wilt zij ruzie ofzo? Ze kunnen het toch gewoon uitpraten, moeilijke gedoe altijd. Ze drijft zichzelf in Mike's armen.quote:
Mike...wat komt hij nou doen?? Irritant.En zoals hij eerst op Sjors gericht leek te zijn...dat begrijp ik ook weer niet.
![]()
Nou als ik Sjors in beeld zie bij GTST, dan snap ik dat anders heel goed hoor!quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:03 schreef vencodark het volgende:
Mike...wat komt hij nou doen?? Irritant.En zoals hij eerst op Sjors gericht leek te zijn...dat begrijp ik ook weer niet.
![]()
![]()
Met Mike zijn de schrijvers zelf nog niet uit wat ze er mee willen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat met Ludo en Amy slaat inderdaad nergens op. Al vind ik Nina ook weer strontvervelend. Natuurlijk is het erg wat er met haar gebeurd is, maar dat verwende 'Ik wil dat ze opgesloten wordt voor de rest van haar leven!' hoor je over iedereen die haar in het verleden dwars heeft gezeten. Het is onderhand haar stopzinnetje geworden.![]()
Al ligt dat ook aan de schrijvers die haar altijd en overal in de rol van het zielige slachtoffer zetten. Verzin eens wat anders...Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D![]()
Amy
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............![]()
Inderdaad... Ik dacht eerst dat als Sjors terug zou komen en ze over Bing en Aysen zou horen, ze dan iets met Mike zou krijgen. Maar nu Mike ineens verliefd is op Nina maken die eerdere scènes ook niet echt sense...quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat was gelukkig één van de betere scenes van vandaag. Dat gedoe tussen Ludo en Amy sloeg echt nergens op. Ludo trapt er met open ogen terwijl hij toch wel meer gewend is. Ik sta zowaar aan Nina's kant dat ze woedend op haar vader is. Al vind ik wel dat ze Noud wel overdreven negeert. Wilt zij ruzie ofzo? Ze kunnen het toch gewoon uitpraten, moeilijke gedoe altijd. Ze drijft zichzelf in Mike's armen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
wat zou jij roepen dan als iemand heeft geprobeerd jou levend te laten verbranden?quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:58 schreef Aoibhin het volgende:
Dat met Ludo en Amy slaat inderdaad nergens op. Al vind ik Nina ook weer strontvervelend. Natuurlijk is het erg wat er met haar gebeurd is, maar dat verwende 'Ik wil dat ze opgesloten wordt voor de rest van haar leven!' hoor je over iedereen die haar in het verleden dwars heeft gezeten. Het is onderhand haar stopzinnetje geworden.![]()
Al ligt dat ook aan de schrijvers die haar altijd en overal in de rol van het zielige slachtoffer zetten. Verzin eens wat anders...![]()
Net als dat Mike zich eerst alleen bij de Sanders naar binnen wilde werken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Waarschijnlijk hetzelfde, maar ik doelde meer op het gegeven 'Nina is altijd het slachtoffer'. Het wordt zo eentonig...quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:02 schreef hugsy33 het volgende:
[..]
wat zou jij roepen dan als iemand heeft geprobeerd jou levend te laten verbranden?Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In life, every ending is a new beginning..![]()
Preview:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Forum Opties Forumhop: Hop naar: