Top!(chef)quote:
u heeft geroepen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wie roept Roos ff
En geen Hans van Wolde
JJ vanavond op tvquote:
Oh JJquote:Op woensdag 6 juni 2012 09:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
JJ vanavond op tv(Maar geen Hans van Wolde
![]()
)
Naast hard leren moet je ook hard ontspannen hequote:Op woensdag 6 juni 2012 09:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oh JJeven kijken of het gaat lukken, moet druk aan de studie.....
Topchef kijken enzoquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:33 schreef franklop het volgende:
Ja maar leren is ook heel belangrijk, ontspannen doet ze wel denk ik! Filmpjes pakken enzo
Valt me nog mee, ik had daar iets anders verwachtquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:33 schreef franklop het volgende:
Ja maar leren is ook heel belangrijk, ontspannen doet ze wel denk ik! Filmpjes pakken enzo
uiteraard!quote:
Films?? Kan me niet herinneren er laatst een gezien te hebbenquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:33 schreef franklop het volgende:
Haha wat dan?quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Valt me nog mee, ik had daar iets anders verwacht![]()
quote:
Was maar een suggestie! Kan ook een dagtripje zijn naar de Efteling, of voetbalwedstrijd bezoeken ofzo weet ik hetquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
Films?? Kan me niet herinneren er laatst een gezien te hebben
Je hebt wel goede suggestiesquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Was maar een suggestie! Kan ook een dagtripje zijn naar de Efteling, of voetbalwedstrijd bezoeken ofzo weet ik het
weet natuurlijk niet wat je allemaal in je vrije tijd doet!
zo ben ikquote:
quote:
Dan kop ik hem wel inquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:33 schreef franklop het volgende:
Ja maar leren is ook heel belangrijk, ontspannen doet ze wel denk ik! Filmpjes Frank pakken enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |