Wie roept Roos ffquote:
Jep, ik vind het allemaal maar erg vreemd altijd bij topchef.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:57 schreef tweesterrentent het volgende:
Wat een onzin, op basis van de cijfers iedereen naar morgen.
Ze hadden die 6 sterren chefs echt al wel uitgenodigd om morgen met z'n 6en te koken of hadden ze er anders 2 afgebeld of extra uitgenodigd ?
Het is gewoon weer typisch iets voor een commerciėle zender om bepaalde mensen er (ondanks eventuele mindere kookprestaties) er in te houden omdat het blijkbaar goed is voor de kijkcijfers. Het beste voorbeeld is nog wel Rico.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:15 schreef zoem het volgende:
Het concept wordt volgend seizoen op de schop gegooid. Als het niet leuk is -net zoals de finale nu- dan kijk ik alleen als ik toevallig zin heb.
Dat heb ik dus ook.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:15 schreef zoem het volgende:
Het concept wordt volgend seizoen op de schop gegooid. Als het niet leuk is -net zoals de finale nu- dan kijk ik alleen als ik toevallig zin heb.
Hij is wat breed hequote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:58 schreef Paul-89 het volgende:
Even kijken of ik hem ook als ui kan krijgen, gaat lastig worden vrees ik.
als het niet lukt, geeft niks hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:58 schreef Paul-89 het volgende:
Even kijken of ik hem ook als ui kan krijgen, gaat lastig worden vrees ik.
Haha nice!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:04 schreef Paul-89 het volgende:
Beetje moeten knippen en kleuren iets minder moet instellen maar het gaat dus wel.
[ afbeelding ]
Top!(chef)quote:
u heeft geroepen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wie roept Roos ff
En geen Hans van Wolde
JJ vanavond op tvquote:
Oh JJquote:Op woensdag 6 juni 2012 09:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
JJ vanavond op tv(Maar geen Hans van Wolde
![]()
)
Naast hard leren moet je ook hard ontspannen hequote:Op woensdag 6 juni 2012 09:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oh JJeven kijken of het gaat lukken, moet druk aan de studie.....
Topchef kijken enzoquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:33 schreef franklop het volgende:
Ja maar leren is ook heel belangrijk, ontspannen doet ze wel denk ik! Filmpjes pakken enzo
Valt me nog mee, ik had daar iets anders verwachtquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:33 schreef franklop het volgende:
Ja maar leren is ook heel belangrijk, ontspannen doet ze wel denk ik! Filmpjes pakken enzo
uiteraard!quote:
Films?? Kan me niet herinneren er laatst een gezien te hebbenquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:33 schreef franklop het volgende:
Haha wat dan?quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Valt me nog mee, ik had daar iets anders verwacht![]()
quote:
Was maar een suggestie! Kan ook een dagtripje zijn naar de Efteling, of voetbalwedstrijd bezoeken ofzo weet ik hetquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
Films?? Kan me niet herinneren er laatst een gezien te hebben
Je hebt wel goede suggestiesquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Was maar een suggestie! Kan ook een dagtripje zijn naar de Efteling, of voetbalwedstrijd bezoeken ofzo weet ik het
weet natuurlijk niet wat je allemaal in je vrije tijd doet!
zo ben ikquote:
quote:
Dan kop ik hem wel inquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:33 schreef franklop het volgende:
Ja maar leren is ook heel belangrijk, ontspannen doet ze wel denk ik! Filmpjes Frank pakken enzo
quote:
Jij wilde het toch al zeggenquote:
quote:
Ik heb toch liever Hans van Woldequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb toch liever Hans van WoldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb toch liever Hans van WoldeDie heeft het te druk met zalfjes voor kippetjes te bereiden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet haten op Hansquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die heeft het te druk met zalfjes voor kippetjes te bereiden.
Kippetjes, lekkeerrrrrrrquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die heeft het te druk met zalfjes voor kippetjes te bereiden.
twitter:ronblaauw twitterde op woensdag 06-06-2012 om 17:23:05Wat een eer om hier te fietsen!!!@alpedhuzes een feest bedankt iedereen voor de mooie woorden reageer retweet
Bah... Met een bittertje op het eind?quote:
Zolang het maar lobbig is hequote:
Als het aan Ron Blaauw ligt niet neequote:Op woensdag 6 juni 2012 19:10 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ja niet dat er straks wordt geroepen 'geef me saus!!!'
Misschien wil hij eerst vissausquote:
Het gaat wel weer jaquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:22 schreef Cateye2011 het volgende:
hoi hoi, ben terug van boodschappen doen, is de aflevering leuk?
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:22 schreef Cateye2011 het volgende:
hoi hoi, ben terug van boodschappen doen, is de aflevering leuk?
En daarna is het simpel he... voor wat, hoort watquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |