quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je lijkt Tamara wel, veeleisend
Jep.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:35 schreef Cateye2011 het volgende:
Zou je er eentje groter en eentje op UI formaat willen maken Paul? Voor het nieuwe seizoen?
Not sure if serious...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:37 schreef Bronson het volgende:
Waarom zeggen al die pipo's 'Bon'. Is dat hip?
Mwoa... dan hijgen ze wel op hoog decibel-niveauquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:36 schreef TradeMarkie het volgende:
gvd, je zal die 2 wijven in je nek hebben staan hijgen zeg... kolere
Bon!quote:
Inderdaad, allemachtig hoe vervelend. Ik zou er heel zenuwachtig van worden, dan maak je alleen maar meer fouten en wordt het onoverzichtelijkerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:36 schreef TradeMarkie het volgende:
gvd, je zal die 2 wijven in je nek hebben staan hijgen zeg... kolere
Inderdaadquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:40 schreef Burner82 het volgende:
Die arme mislukte high-five meidIs iedereen het bijna vergeten, komt het in de promo
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:41 schreef Cateye2011 het volgende:
http://www.baaz.nl/conten(...)iding-julius-jaspers
leuk artikel
Ze hadden even moeten kunnen overleggen en dan de twee nietkokers uit de keuken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:50 schreef zoem het volgende:
Leuker is dat ze in 1min aan elkaar door moeten geven wat er moet gebeuren. Nu mogen ze toekijken
Ook uit mijn tv hoor met dat geschreeuwquote:
Uhu, dat bedoel ikquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:51 schreef Susi het volgende:
[..]
Ze hadden even moeten kunnen overleggen en dan de twee nietkokers uit de keuken.
Wie roept Roos ffquote:
Jep, ik vind het allemaal maar erg vreemd altijd bij topchef.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:57 schreef tweesterrentent het volgende:
Wat een onzin, op basis van de cijfers iedereen naar morgen.
Ze hadden die 6 sterren chefs echt al wel uitgenodigd om morgen met z'n 6en te koken of hadden ze er anders 2 afgebeld of extra uitgenodigd ?
Het is gewoon weer typisch iets voor een commerciële zender om bepaalde mensen er (ondanks eventuele mindere kookprestaties) er in te houden omdat het blijkbaar goed is voor de kijkcijfers. Het beste voorbeeld is nog wel Rico.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:15 schreef zoem het volgende:
Het concept wordt volgend seizoen op de schop gegooid. Als het niet leuk is -net zoals de finale nu- dan kijk ik alleen als ik toevallig zin heb.
Dat heb ik dus ook.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:15 schreef zoem het volgende:
Het concept wordt volgend seizoen op de schop gegooid. Als het niet leuk is -net zoals de finale nu- dan kijk ik alleen als ik toevallig zin heb.
Hij is wat breed hequote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:58 schreef Paul-89 het volgende:
Even kijken of ik hem ook als ui kan krijgen, gaat lastig worden vrees ik.
als het niet lukt, geeft niks hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:58 schreef Paul-89 het volgende:
Even kijken of ik hem ook als ui kan krijgen, gaat lastig worden vrees ik.
Haha nice!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:04 schreef Paul-89 het volgende:
Beetje moeten knippen en kleuren iets minder moet instellen maar het gaat dus wel.
[ afbeelding ]
Top!(chef)quote:
u heeft geroepen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wie roept Roos ff
En geen Hans van Wolde
JJ vanavond op tvquote:
Oh JJquote:Op woensdag 6 juni 2012 09:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
JJ vanavond op tv(Maar geen Hans van Wolde
![]()
)
Naast hard leren moet je ook hard ontspannen hequote:Op woensdag 6 juni 2012 09:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oh JJeven kijken of het gaat lukken, moet druk aan de studie.....
Topchef kijken enzoquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:33 schreef franklop het volgende:
Ja maar leren is ook heel belangrijk, ontspannen doet ze wel denk ik! Filmpjes pakken enzo
Valt me nog mee, ik had daar iets anders verwachtquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:33 schreef franklop het volgende:
Ja maar leren is ook heel belangrijk, ontspannen doet ze wel denk ik! Filmpjes pakken enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |