Ik woon op mezelf en eet datquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:07 schreef Flippiee het volgende:
Ook groente en vlees en aardappelen hier.Thuiswonen.
nee, komt door mezelf. goed voornemen om na 5 dagen vette rommel weer eens te koken. roerbakmie met een paar eitjes.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:08 schreef Flippiee het volgende:
Nergens voor nodig en zo bedoelde ik het niet.
Af en toe ja, maar voor hen is het elke dag 'verwennen'quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:09 schreef formerjellybean het volgende:
Ja maar af en toe mag je best zondigen hoor
Dat is ook weer een uiterste jaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik woon op mezelf en eet datGelukkig maar, als ik zie wat m'n collega's allemaal snoepen en 's avonds eten en vervolgens elke dag moeten meesjouwen aan body
Haha.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:09 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, komt door mezelf. goed voornemen om na 5 dagen vette rommel weer eens te koken. roerbakmie met een paar eitjes.
ik ga het gewoon toch warm maken en wat eitjes bakken. morgen pizza.
koken alleen voor jezelf vind ik vervelend. weinig inspiratie, veel moeite, teveel over en dan schuif je dat in 5 minuten naar binnen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Af en toe ja, maar voor hen is het elke dag 'verwennen'
Is ook wel zo hoor, gevarieerd is prima. Hier ook regelmatig pasta en rijst. Maar bedoel ook dat collega's vaak dan na een dag werken pizza, hamburger, magnetronvoer etc nemen. En dat dan meer dagen per week.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is ook weer een uiterste ja
Ik eet liever iets gevarieerder qua pasta en rijst en gedoe. Ik kan enorm genieten van een stuk vlees, groente en aardappelen hoor, maar soms komt het echt mijn keel uit.
ik durf van mezelf te zeggen dat ik vrij goed kan koken, maar de dingen die ik echt lekker vind duren zo lang.quote:
hamburger kun je nog best gezond maken. veel salade, uien, augurk, kaas, champignons en bacon.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Is ook wel zo hoor, gevarieerd is prima. Hier ook regelmatig pasta en rijst. Maar bedoel ook dat collega's vaak dan na een dag werken pizza, hamburger, magnetronvoer etc nemen. En dat dan meer dagen per week.
Ben ook wel gek op rijst met stukjes kip en een pittig sausje, maar dat is weer niet heel ongezond.
Hoewel patat met ketchup ook wel meevalt, tis de mayo die het m doet
Lijkt mij ook een beetje vervelend als je dat vaak na het werk doet. En dan thuis natuurlijk braaf de maaltijd van vrouwlief/manlief/jezelf nog op eten.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Is ook wel zo hoor, gevarieerd is prima. Hier ook regelmatig pasta en rijst. Maar bedoel ook dat collega's vaak dan na een dag werken pizza, hamburger, magnetronvoer etc nemen. En dat dan meer dagen per week.
Ben ook wel gek op rijst met stukjes kip en een pittig sausje, maar dat is weer niet heel ongezond.
Hoewel patat met ketchup ook wel meevalt, tis de mayo die het m doet
Drommelquote:
misschien is invriezen een optie?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:19 schreef xFriendx het volgende:
Moet wel zeggen dat ik nadat ik op mezelf ging wonen wel meer at. Nu ik het zelf moet bekostigen vind ik het zonde om spul weg te gooien dus mezelf aangeleerd alles op te eten, ook al was het eerst soms wat veel. Nadeel is nu weer dat ik meer energie had, ook vaak bezig ben met van alles en ook wel wat moet eten anders rammelt de maag binnen de kortste keren.
Ja oke, voor alleen jezelf een 5-gangen diner klaarmaken gaat mij ook teverquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:13 schreef dawg het volgende:
[..]
ik durf van mezelf te zeggen dat ik vrij goed kan koken, maar de dingen die ik echt lekker vind duren zo lang.
en voor mezelf vind ik dat zonde. aardappelen etc vind ik niet echt koken want dat is wel zo belachelijk simpel.
ligt eraan. als je groenten etc los koopt kun je ook minder kopen. pakjesvoer kun je veel maken en invriezen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:19 schreef xFriendx het volgende:
Moet wel zeggen dat ik nadat ik op mezelf ging wonen wel meer at. Nu ik het zelf moet bekostigen vind ik het zonde om spul weg te gooien dus mezelf aangeleerd alles op te eten, ook al was het eerst soms wat veel. Nadeel is nu weer dat ik meer energie had, ook vaak bezig ben met van alles en ook wel wat moet eten anders rammelt de maag binnen de kortste keren.
pakjes voer is minder lekkerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:22 schreef dawg het volgende:
[..]
ligt eraan. als je groenten etc los koopt kun je ook minder kopen. pakjesvoer kun je veel maken en invriezen.
nou, ik maak sauzen etc ook zelf. als je dan een fatsoenlijke maaltijd maakt ben je gewoon redelijk wat tijd kwijt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja oke, voor alleen jezelf een 5-gangen diner klaarmaken gaat mij ook tever
klopt. maar veel minder werk wel.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
pakjes voer is minder lekkervind ik
Ik deed dat altijd met stoofschotelsquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:22 schreef dawg het volgende:
[..]
ligt eraan. als je groenten etc los koopt kun je ook minder kopen. pakjesvoer kun je veel maken en invriezen.
naja ik kook liever iets langer dat ik iets heb wat ik lekkerder vind dan dat ik van die vurte karonnen dingen eetquote:
Heb altijd die potjes. Meer invriezen moet ik een vriezer er bij gaan kopen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:22 schreef dawg het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Heb altijd die potjes. Meer invriezen moet ik een vriezer er bij gaan kopen.
Vlees, groenten, aardappelen komt hier meestal neer op 450 gram aardappelen, 340 gram groenten (210 uitlekgewicht) en dan een stuk kip van 180 gram ofzow.
ik merk dat ik het vaak toch laat, omdat ik geen zin heb om een uur in de keuken te staan voor mezelf.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
naja ik kook liever iets langer dat ik iets heb wat ik lekkerder vind dan dat ik van die vurte karonnen dingen eet
waarom weeg je dat af ?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:25 schreef dawg het volgende:
[..]
aardappelen doe ik ongeveer 200gr, groenten ook, en vlees meestal 300/400 gram.
mja dat begrijp ik welquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:26 schreef dawg het volgende:
[..]
ik merk dat ik het vaak toch laat, omdat ik geen zin heb om een uur in de keuken te staan voor mezelf.
ik weeg niet af, behalve als ik groenten haal. bonen of witlof of weet ik wat kun je gewoon af (laten) wegen.quote:
ja preciesquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:27 schreef dawg het volgende:
[..]
ik weeg niet af, behalve als ik groenten haal. bonen of witlof of weet ik wat kun je gewoon af (laten) wegen.
3quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:27 schreef dawg het volgende:
maar goed. nu twijfel ik alleen nog of ik 2 of 3 eitjes bij de mie moet bakken.
haaha!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:29 schreef dawg het volgende:
[..]
vlees moet altijd veel. ben een echte vleeseter.![]()
dat lijkt me vervelend.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
haaha!![]()
bij mij niet. ik ben er allergisch voorterwijl ik nog zo'n grote liefde voor speklappen heb maar goed..
tot later!
Allergisch voor vlees?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
haaha!![]()
bij mij niet. ik ben er allergisch voorterwijl ik nog zo'n grote liefde voor speklappen heb maar goed..
tot later!
Dat zou inderdaad drama zijn. Ik hou van alles, zou het bijzonder tragisch vinden dingen te moeten laten staan om die reden.quote:
Jawel. Wagyu ossehaasquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:42 schreef formerjellybean het volgende:
ohhhh ik kan niet zonder mijn vlees ik heb het een keer geprobeerd en ik faalde heel hard , en er is toch niets lekkerder dan een lekker biefstukje
juist. niks lekkerder dan een dikke lap biefstuk gedrenkt in chimichurri, gegrild op de bbq.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:42 schreef formerjellybean het volgende:
ohhhh ik kan niet zonder mijn vlees ik heb het een keer geprobeerd en ik faalde heel hard , en er is toch niets lekkerder dan een lekker biefstukje
quote:
Ik ben voor gematigd vlees eten.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Vlees is sowieso niet iets wat je weinig moet eten
Ik heb hier een restaurant gevonden dat wagyu serveertquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:44 schreef dawg het volgende:
[..]
ossehaas is iets wat je maar heel weinig moet eten, anders verliest het zijn exclusiviteit.en het is duur.
daar kun je heel wat lappen biefstuk voor halen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb hier een restaurant gevonden dat wagyu serveert65 pleurie voor 250 gram
En dan is het nog geeneens ossehaas, maar ribeye
Eet ze cabronquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:55 schreef dawg het volgende:
[..]
daar kun je heel wat lappen biefstuk voor halen.
ik ga mijn eitjes bakken enzo. adiosss!
Ah, een kennerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb hier een restaurant gevonden dat wagyu serveert65 pleurie voor 250 gram
En dan is het nog geeneens ossehaas, maar ribeye
Als het om de goede dingen in het leven gaatquote:
Verdad, mi amigo, verdadquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als het om de goede dingen in het leven gaat
Nee nog niets gehoord. Ik hoop goed voor hem. Dit is nu niet te de tijd om werkloos te raken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:18 schreef formerjellybean het volgende:
Weet iemand hoe het met Kree en zijn werk is afgelopen ??
Niks anders als stilte. Ik hoop dat het goed gegaan is.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:18 schreef formerjellybean het volgende:
Weet iemand hoe het met Kree en zijn werk is afgelopen ??
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:21 schreef dawg het volgende:
![]()
![]()
het is toch pizza geworden. morgen ga ik weer gezond doen.
wat was er met kree?
Dat hij meer zekerheid wil kan ik hem geen ongelijk in geven. De manier waarop dat was niet zo handigquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Kree had wat onenigheid met z´n baas. Ik geloof dat hij als oproepkrachte werkte, maar er al tijdenlang gewoon fulltime werkte. Nu wou hij daar ook wel wat voor terugzien, als in een contract en zo. Maar z´n baas reageerde niet op zijn mails wat hem een beetje pissed maakte geloof ik.
kun je zelf niet wassen of zo?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:26 schreef formerjellybean het volgende:
ik wacht dus op mijn was die pa komt afleveren
Props voor het feit dat ie voor zichzelf opkomt. Dat zouden meer mensen hier moeten doenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Kree had wat onenigheid met z´n baas. Ik geloof dat hij als oproepkrachte werkte, maar er al tijdenlang gewoon fulltime werkte. Nu wou hij daar ook wel wat voor terugzien, als in een contract en zo. Maar z´n baas reageerde niet op zijn mails wat hem een beetje pissed maakte geloof ik.
Dat past dan wel weer bij hemquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hij meer zekerheid wil kan ik hem geen ongelijk in geven. De manier waarop dat was niet zo handig
even naar die baas toe gaan is zeker niet bij hem opgekomen? of durft ie niet?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
lekker? het is fucking 14 graden hey.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:27 schreef Samzz het volgende:
Guten abend. Het weer is lekker, daar word je als mens vrolijk van
.
Als dier trouwens ook, Sjaak is helemaal blij.
Nee momenteel is mijn wasmachine overleden , hij word wel gemaakt maar in de tussenperiode dus zoquote:
ah zo.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:28 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee momenteel is mijn wasmachine overleden , hij word wel gemaakt maar in de tussenperiode dus zo
Hier schijnt de zon volopquote:
hier ook maar toch koud.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon volop. Heerlijk na een dag flink regenen.
Ik net ook zonder jas, idd.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zonder jas de hond uitgelaten vanmiddag. Gevoelstemperatuur lag toch hoger.
nee!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zonder jas de hond uitgelaten vanmiddag. Gevoelstemperatuur lag toch hoger.
Nee, zeker niet. In deze tijd wil je natuurlijk zoveel mogelijk zekerheid. Maar zijn manier van aanpak was misschien niet zo handig. Ik weet alleen niet alle details.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hij meer zekerheid wil kan ik hem geen ongelijk in geven. De manier waarop dat was niet zo handig
hoelang is al in reparatie dan? kun je hem niet inruilen en dan voor een lagere prijs een andere kopen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:30 schreef formerjellybean het volgende:
Is trouwens superirritant een kapotte wasmachine, en in het begin deed ik het dus met de hand omdat mijn band met mijn ouders een beetje gecompliceerd is , en uiteindelijk werd ik daar gek van dus kregen mijn ouders toch maar even de was .
Ik vind het niet zo leuk om afhankelijjk van anderen te zijn
*mompelt iets over dekhengsten*quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:28 schreef Samzz het volgende:
Zelfs op een paardenforum willen vrouwen een topic waarin ze aangeven dat ze zwanger willen worden. Wat is dat toch?
Van dit soort dagen kan ik ook best genieten.quote:
Niets moetquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:30 schreef dawg het volgende:
[..]
nee!![]()
het is koud ja! het moet gewoon minimaal 25 graden zijn nu.
Doe mij maar lekker 10 graden warmer!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Van dit soort dagen kan ik ook best genieten.
[..]
Niets moetMaar het mag wel een paar graden warmer ja.
Lel?quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Props voor het feit dat ie voor zichzelf opkomt. Dat zouden meer mensen hier moeten doen
Ja, zou een eind maken aan een heleboel onnodige stress voor hem lijkt mequote:[..]
Dat past dan wel weer bij hem
Maar ik hoop oprecht dat ie het geregeld krijgt
jawel.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:32 schreef Flippiee het volgende:
Niets moetMaar het mag wel een paar graden warmer ja.
Nee, iel. Ik typ met hoofdletters aan het begin van zinnen.quote:
*ahum*quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:30 schreef dawg het volgende:
[..]
nee!![]()
het is koud ja! het moet gewoon minimaal 25 graden zijn nu.
Het is sowieso lastig als je oproep- of uitzendkracht bent. Je hebt minder zekerheid. Ik heb ook zo een jaar ergens gewerkt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. In deze tijd wil je natuurlijk zoveel mogelijk zekerheid. Maar zijn manier van aanpak was misschien niet zo handig. Ik weet alleen niet alle details.
Donderdagquote:
Hmm.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, iel. Ik typ met hoofdletters aan het begin van zinnen.
Haha ik ben allang blij als de zomer minder regenachtig is als vorig jaarquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doe mij maar lekker 10 graden warmer!
Ah, mannenlogica. En terecht ook.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:34 schreef dawg het volgende:
[..]
jawel.dan zien we veel meer boobies op straat, want minder kleding.
Nee, niet dan nog. I is een i, L is een l aan het begin van de zin. Zo lastig is dat niet lijkt me.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hmm.
Dan nog
Ik moet echt meer slapen ofzo![]()
Zo lang het maar droog is maakt mij de temperatuur niet zo veel uit. Warmer dan 25 graden hoeft niet zo van mijquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doe mij maar lekker 10 graden warmer!
Hoi, neuken?quote:
Schat, dan nog snap ik niet wat je nou wou zeggen daarmeequote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet dan nog. I is een i, L is een l aan het begin van de zin. Zo lastig is dat niet lijkt me.
Precies, het moet wel droog blijven!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lang het maar droog is maakt mij de temperatuur niet zo veel uit. Warmer dan 25 graden hoeft niet zo van mij
Iel. Als in gadverdamme.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Schat, dan nog snap ik niet wat je nou wou zeggen daarmee
Dan moet het nog wel een graad of 10 minstens warmer worden jaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:37 schreef dawg het volgende:
[..]
zodra jij je kortste zomerjurkje uit de kast pakt moeten we eens koffie gaan drinken heh.![]()
Hoi, nee!quote:
Zo mag je best over straat jaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:39 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had dit aan vandaag. Schoenen zijn echt knalroze, helaas faal ik met foto's maken. Ach ja.
Iel is hiet smal, dun, tenger. Gadverdamme is hier gewoon gadverdammequote:
Als ik dus eerst deze week de keuken net heb gemaakt dan komen ze hem repareren mijn ouders schieten voor omdat ik dus momenteel een reparatie of nieuwe niet kon betalen, het is de band en die word dus vervangen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:31 schreef dawg het volgende:
[..]
hoelang is al in reparatie dan? kun je hem niet inruilen en dan voor een lagere prijs een andere kopen?
Hèkutquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan moet het nog wel een graad of 10 minstens warmer worden ja
[..]
Hoi, nee!
inderdaadquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies, het moet wel droog blijven!
En niet dat herfstweer dat we nu gehad hebben, 't weer is al brak sinds April (op die paar dagen in Mei na dan).
Zo ga ik ook wel over straat jaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zo mag je best over straat ja
[..]
Iel is hiet smal, dun, tenger. Gadverdamme is hier gewoon gadverdamme
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:39 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had dit aan vandaag. Schoenen zijn echt knalroze, helaas faal ik met foto's maken. Ach ja.
Iel als scheldwoord? Das nieuw voor mequote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo ga ik ook wel over straat ja.
Ik zeg heel vaak iieeeeeeelllll! En nu ga ik de was doen. Gewoon zelf, want mijn machine doet het gewoon, want Miele
.
Nee, niet als scheldwoord. Waar zie je staan dat ik het als scheldwoord gebruik?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Iel als scheldwoord? Das nieuw voor me
Nou bij mij hopelijk ook weer gauw want dit is nietsquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo ga ik ook wel over straat ja.
Ik zeg heel vaak iieeeeeeelllll! En nu ga ik de was doen. Gewoon zelf, want mijn machine doet het gewoon, want Miele
.
Ja, want jij bent een vrouw en vrouwen horen te dure kleding juist goed te pratenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:44 schreef Samzz het volgende:
Ik zag vandaag bij de Mexx een leuk rokje. Maar is het raar dat ik 40 euro veel vind voor een lapje doorzichtige stof? Nee toch, zeker?
Goedmaaksex?quote:
Koffie krijgt dat regelmatig te horen als hij een vrouw aanspreekt. De arme schat denkt dat het een scheldwoord is.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet als scheldwoord. Waar zie je staan dat ik het als scheldwoord gebruik?
Hier toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet als scheldwoord. Waar zie je staan dat ik het als scheldwoord gebruik?
quote:
Nee, maar misschien omdat je voor hetzelfde geld ook producten met meer stof kan kopen en de verhoudingen in dat geval dan gek zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:44 schreef Samzz het volgende:
Ik zag vandaag bij de Mexx een leuk rokje. Maar is het raar dat ik 40 euro veel vind voor een lapje doorzichtige stof? Nee toch, zeker?
Neequote:
Ik praat het ook goed als het ook wat voorsteltquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, want jij bent een vrouw en vrouwen horen te dure kleding juist goed te praten
Alleen ben ik helemaal niet zo ielquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:45 schreef screwloose het volgende:
[..]
Koffie krijgt dat regelmatig te horen als hij een vrouw aanspreekt. De arme schat denkt dat het een scheldwoord is.
quote:
Is gadverdamme een scheldwoord dan? Volgens mij is dat een woord waarmee je aangeeft dat je iets vies en/of smerig vindt.quote:
Misschien is dat het... En omdat Mexx sowieso overpriced meuk maaktquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, maar misschien omdat je voor hetzelfde geld ook producten met meer stof kan kopen en de verhoudingen in dat geval dan gek zijn.
[..]
Nee
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:45 schreef screwloose het volgende:
[..]
Koffie krijgt dat regelmatig te horen als hij een vrouw aanspreekt. De arme schat denkt dat het een scheldwoord is.
Bohquote:
Je kunt "gadverdamme" ook vervangen met "God tering" of iets dergelijks. De manier waarop jij gadverdamme gebruikt is wel degelijk als een scheldwoordquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is gadverdamme een scheldwoord dan? Volgens mij is dat een woord waarmee je aangeeft dat je iets vies en/of smerig vindt.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen ben ik helemaal niet zo iel
Fake it 'till you make it.quote:
Je doet 't ook verkeerd Bart, je moet ze per DM lastigva...ik bedoel aansprekenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Fake it 'till you make it.![]()
En ik heb het nog niet gemaakt
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Fake it 'till you make it.![]()
En ik heb het nog niet gemaakt
Werkt dat wel dan Koffie? Hoeveel succes heb je daarmee dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je doet 't ook verkeerd Bart, je moet ze per DM lastigva...ik bedoel aanspreken
Haha.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien is dat het... En omdat Mexx sowieso overpriced meuk maakt. Maar hij was wel heel leuk, dus ik koop hem denk ik toch
.
Ai, als ik nu nee zeg, ben ik dan een bitch?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:47 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Boh![]()
Nou, wat te drinken dan maar?
Laat dat, mensen op ideeen brengenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon een leuke meid in een bar aanspreken. Of in de supermarkt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik val vrouwen nooit lastig per DM.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Werkt dat wel dan Koffie? Hoeveel succes heb je daarmee dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |