Ja, want jij bent een vrouw en vrouwen horen te dure kleding juist goed te pratenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:44 schreef Samzz het volgende:
Ik zag vandaag bij de Mexx een leuk rokje. Maar is het raar dat ik 40 euro veel vind voor een lapje doorzichtige stof? Nee toch, zeker?
Goedmaaksex?quote:
Koffie krijgt dat regelmatig te horen als hij een vrouw aanspreekt. De arme schat denkt dat het een scheldwoord is.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet als scheldwoord. Waar zie je staan dat ik het als scheldwoord gebruik?
Hier toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet als scheldwoord. Waar zie je staan dat ik het als scheldwoord gebruik?
quote:
Nee, maar misschien omdat je voor hetzelfde geld ook producten met meer stof kan kopen en de verhoudingen in dat geval dan gek zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:44 schreef Samzz het volgende:
Ik zag vandaag bij de Mexx een leuk rokje. Maar is het raar dat ik 40 euro veel vind voor een lapje doorzichtige stof? Nee toch, zeker?
Neequote:
Ik praat het ook goed als het ook wat voorsteltquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, want jij bent een vrouw en vrouwen horen te dure kleding juist goed te praten
Alleen ben ik helemaal niet zo ielquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:45 schreef screwloose het volgende:
[..]
Koffie krijgt dat regelmatig te horen als hij een vrouw aanspreekt. De arme schat denkt dat het een scheldwoord is.
quote:
Is gadverdamme een scheldwoord dan? Volgens mij is dat een woord waarmee je aangeeft dat je iets vies en/of smerig vindt.quote:
Misschien is dat het... En omdat Mexx sowieso overpriced meuk maaktquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, maar misschien omdat je voor hetzelfde geld ook producten met meer stof kan kopen en de verhoudingen in dat geval dan gek zijn.
[..]
Nee
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:45 schreef screwloose het volgende:
[..]
Koffie krijgt dat regelmatig te horen als hij een vrouw aanspreekt. De arme schat denkt dat het een scheldwoord is.
Bohquote:
Je kunt "gadverdamme" ook vervangen met "God tering" of iets dergelijks. De manier waarop jij gadverdamme gebruikt is wel degelijk als een scheldwoordquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is gadverdamme een scheldwoord dan? Volgens mij is dat een woord waarmee je aangeeft dat je iets vies en/of smerig vindt.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen ben ik helemaal niet zo iel
Fake it 'till you make it.quote:
Je doet 't ook verkeerd Bart, je moet ze per DM lastigva...ik bedoel aansprekenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Fake it 'till you make it.![]()
En ik heb het nog niet gemaakt
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Fake it 'till you make it.![]()
En ik heb het nog niet gemaakt
Werkt dat wel dan Koffie? Hoeveel succes heb je daarmee dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je doet 't ook verkeerd Bart, je moet ze per DM lastigva...ik bedoel aanspreken
Haha.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien is dat het... En omdat Mexx sowieso overpriced meuk maakt. Maar hij was wel heel leuk, dus ik koop hem denk ik toch
.
Ai, als ik nu nee zeg, ben ik dan een bitch?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:47 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Boh![]()
Nou, wat te drinken dan maar?
Laat dat, mensen op ideeen brengenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon een leuke meid in een bar aanspreken. Of in de supermarkt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik val vrouwen nooit lastig per DM.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Werkt dat wel dan Koffie? Hoeveel succes heb je daarmee dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |