Het is sowieso lastig als je oproep- of uitzendkracht bent. Je hebt minder zekerheid. Ik heb ook zo een jaar ergens gewerkt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. In deze tijd wil je natuurlijk zoveel mogelijk zekerheid. Maar zijn manier van aanpak was misschien niet zo handig. Ik weet alleen niet alle details.
Donderdagquote:
Hmm.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, iel. Ik typ met hoofdletters aan het begin van zinnen.
Haha ik ben allang blij als de zomer minder regenachtig is als vorig jaarquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doe mij maar lekker 10 graden warmer!
Ah, mannenlogica. En terecht ook.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:34 schreef dawg het volgende:
[..]
jawel.dan zien we veel meer boobies op straat, want minder kleding.
Nee, niet dan nog. I is een i, L is een l aan het begin van de zin. Zo lastig is dat niet lijkt me.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hmm.
Dan nog
Ik moet echt meer slapen ofzo![]()
Zo lang het maar droog is maakt mij de temperatuur niet zo veel uit. Warmer dan 25 graden hoeft niet zo van mijquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doe mij maar lekker 10 graden warmer!
Hoi, neuken?quote:
Schat, dan nog snap ik niet wat je nou wou zeggen daarmeequote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet dan nog. I is een i, L is een l aan het begin van de zin. Zo lastig is dat niet lijkt me.
Precies, het moet wel droog blijven!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lang het maar droog is maakt mij de temperatuur niet zo veel uit. Warmer dan 25 graden hoeft niet zo van mij
Iel. Als in gadverdamme.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Schat, dan nog snap ik niet wat je nou wou zeggen daarmee
Dan moet het nog wel een graad of 10 minstens warmer worden jaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:37 schreef dawg het volgende:
[..]
zodra jij je kortste zomerjurkje uit de kast pakt moeten we eens koffie gaan drinken heh.![]()
Hoi, nee!quote:
Zo mag je best over straat jaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:39 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had dit aan vandaag. Schoenen zijn echt knalroze, helaas faal ik met foto's maken. Ach ja.
Iel is hiet smal, dun, tenger. Gadverdamme is hier gewoon gadverdammequote:
Als ik dus eerst deze week de keuken net heb gemaakt dan komen ze hem repareren mijn ouders schieten voor omdat ik dus momenteel een reparatie of nieuwe niet kon betalen, het is de band en die word dus vervangen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:31 schreef dawg het volgende:
[..]
hoelang is al in reparatie dan? kun je hem niet inruilen en dan voor een lagere prijs een andere kopen?
Hèkutquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan moet het nog wel een graad of 10 minstens warmer worden ja
[..]
Hoi, nee!
inderdaadquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies, het moet wel droog blijven!
En niet dat herfstweer dat we nu gehad hebben, 't weer is al brak sinds April (op die paar dagen in Mei na dan).
Zo ga ik ook wel over straat jaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zo mag je best over straat ja
[..]
Iel is hiet smal, dun, tenger. Gadverdamme is hier gewoon gadverdamme
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:39 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had dit aan vandaag. Schoenen zijn echt knalroze, helaas faal ik met foto's maken. Ach ja.
Iel als scheldwoord? Das nieuw voor mequote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo ga ik ook wel over straat ja.
Ik zeg heel vaak iieeeeeeelllll! En nu ga ik de was doen. Gewoon zelf, want mijn machine doet het gewoon, want Miele
.
Nee, niet als scheldwoord. Waar zie je staan dat ik het als scheldwoord gebruik?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Iel als scheldwoord? Das nieuw voor me
Nou bij mij hopelijk ook weer gauw want dit is nietsquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo ga ik ook wel over straat ja.
Ik zeg heel vaak iieeeeeeelllll! En nu ga ik de was doen. Gewoon zelf, want mijn machine doet het gewoon, want Miele
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |