Ik ben voor gematigd vlees eten.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Vlees is sowieso niet iets wat je weinig moet eten
Ik heb hier een restaurant gevonden dat wagyu serveertquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:44 schreef dawg het volgende:
[..]
ossehaas is iets wat je maar heel weinig moet eten, anders verliest het zijn exclusiviteit.en het is duur.
daar kun je heel wat lappen biefstuk voor halen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb hier een restaurant gevonden dat wagyu serveert65 pleurie voor 250 gram
En dan is het nog geeneens ossehaas, maar ribeye
Eet ze cabronquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:55 schreef dawg het volgende:
[..]
daar kun je heel wat lappen biefstuk voor halen.
ik ga mijn eitjes bakken enzo. adiosss!
Ah, een kennerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb hier een restaurant gevonden dat wagyu serveert65 pleurie voor 250 gram
En dan is het nog geeneens ossehaas, maar ribeye
Als het om de goede dingen in het leven gaatquote:
Verdad, mi amigo, verdadquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als het om de goede dingen in het leven gaat
Nee nog niets gehoord. Ik hoop goed voor hem. Dit is nu niet te de tijd om werkloos te raken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:18 schreef formerjellybean het volgende:
Weet iemand hoe het met Kree en zijn werk is afgelopen ??
Niks anders als stilte. Ik hoop dat het goed gegaan is.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:18 schreef formerjellybean het volgende:
Weet iemand hoe het met Kree en zijn werk is afgelopen ??
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:21 schreef dawg het volgende:
![]()
![]()
het is toch pizza geworden. morgen ga ik weer gezond doen.
wat was er met kree?
Dat hij meer zekerheid wil kan ik hem geen ongelijk in geven. De manier waarop dat was niet zo handigquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Kree had wat onenigheid met z´n baas. Ik geloof dat hij als oproepkrachte werkte, maar er al tijdenlang gewoon fulltime werkte. Nu wou hij daar ook wel wat voor terugzien, als in een contract en zo. Maar z´n baas reageerde niet op zijn mails wat hem een beetje pissed maakte geloof ik.
kun je zelf niet wassen of zo?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:26 schreef formerjellybean het volgende:
ik wacht dus op mijn was die pa komt afleveren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |