SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
maar net....quote:
Ja, ik typte DI.. en toen dacht ik kut, fyptout, en toen moest ik weer backspacen etc...quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:30 schreef 3rdRock het volgende:
mijn lijst....en ik had er wel 25 kwijt gekund. puur nummers waar ik eigenlijk altijd wel vrolijk van wordt...Waarvoor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
de uitjediptiptop22.....linkje staat in t vorige topic kan ik ff niet vindenquote:
Ok luister ik toch nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de uitjediptiptop22.....linkje staat in t vorige topic kan ik ff niet vinden
mooi.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:39 schreef wolfrolf het volgende:
Zo deel 3500.
Ik neem afscheid van FOK! Het is mooi geweest!
Doei!
Zeg, ik word nog steeds gillend en badend in het zweet wakker 's nachts, sinds het afscheid van Hans...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:39 schreef wolfrolf het volgende:
Zo deel 3500.
Doei!
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:15 schreef Sersjee het volgende:
UJDT lijstje. Best lastig nog.Sir Mix-a-lotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn lijstjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De vlag kan uitquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:39 schreef wolfrolf het volgende:
Zo deel 3500.
Doei!
quote:Bert van Lent stopt met zijn nachtprogramma op 3FM. De dj heeft een aflopend contract en gaat het niet verlengen, laat hij aan RadioFreak.nl weten: "Ik zit meer dan twee jaar op 04:00 - 06:00 uur de passie en drive zijn verdwenen."
In 2010 verhuisde Van Lent naar 04:00 - 06:00 uur op de zender. Hij volgde de naar Q-music vertrekkende Kristel van Eijk op. Eerst maakte hij het programma voor de AVRO en later stapte hij over naar PowNed.
Wat Van Lent nu gaat doen is nog onbekend. Hij weet niet of hij nog op de radio terug zal komen. "Wellicht werken in het magazijn of lasser, zoiets dus."
Verbaast me niets, hij houdt het al lang volquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:48 schreef Evertjan het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)it-de-nacht-van-3FM/
[..]
Als Fok! dan nog bestaat na al dat cookies-geweldquote:
Nieuwe wet-en regelgeving, Danny was pretty pissedquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:34 schreef wolfrolf het volgende:
Ja wattefak. Ik kom hier al sinds 2001, moet ik nu ineens het koekje accepteren.
Wat is deze
Ik wil geen koekjequote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:35 schreef wolfrolf het volgende:
Als ze nou vroegen ben je geil, of wil je een koekje. Maar neeeee
Kan em zo niet vinden, stond gisteren bovenaan in de forumindex en op de FPquote:
http://frontpage.fok.nl/s(...)ht-van-den-haag.htmlquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan em zo niet vinden, stond gisteren bovenaan in de forumindex en op de FP
Zie edit, ik type niet zo rap...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/s(...)ht-van-den-haag.html
Pff. je had ruim een minuut de tijdquote:
Ik ga.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ga.Lul, ik krijg hier een spontane verzakking...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Veel plezier
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
En terecht.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Nieuwe wet-en regelgeving, Danny was pretty pissed
Dat klopt, zeker omdat ze het hier nog strenger hebben gemaakt dan Europa heeft opgelegdquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En terecht.
Dat 'ie pissig is dus hè, niet die wet- en regelgeving. Die slaat nergens op...
Ik check net in! Dit dus!quote:
Bij mij uit de boxen van de tv. Maakt niet uit, hoeft niet zo hard hier, ben toch voor school bezigquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik check net in! Dit dus!BAM! UIT MN kutspeakers!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:09 schreef wolfrolf het volgende:
Goed, na heel lang twijfelen heb ik het zware besluit genomen.Alcoholist!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:09 schreef wolfrolf het volgende:
Goed, na heel lang twijfelen heb ik het zware besluit genomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
Tante minthy!! O+
Die Hertog Jannen in koelkast roepen hier ook naar mequote:
Hier staat nog een flutje Beerenburg in de koeling van mijn verjaardag, ik kan er erg goed van afblijvenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die Hertog Jannen in koelkast roepen hier ook naar mevrijdag/zondag maar weer
Dan zit ik bij Nederlandsquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:19 schreef Cee het volgende:
3500!Jeuj! Uit je Dip Tip Top 22!
Hoezee!
Even stemmen. !!!
Zo terug.
Dan noem je ook watquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier staat nog een flutje Beerenburg in de koeling van mijn verjaardag, ik kan er erg goed van afblijven
Ik drink sowieso geen alcoholische toestandenquote:
Heeft die WAP?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:30 schreef Dagoduck het volgende:
Ik dacht dat ik mijn Nokia 3410 7 jaar had, maar ik heb hem al 8 jaar!bazending!
Hoe weet ik of ie dat heeft?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heeft die WAP?
Anders schopt mijn 3330 jouw 3410s kont bitch
Permanent markerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:34 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe kan ik trouwens een achtergrond instellen op dat ding?
Typ-ex, krassen met een sleutel, zoveel mogelijkheden... Toen al!quote:
3330 FTMotherfuckingW. Sowieso.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heeft die WAP?
Anders schopt mijn 3330 jouw 3410s kont bitch
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:42 schreef minthy het volgende:
Ik zie nu pas die gedrochten van smilies in de OP staan...
Dat zijn geen smilies, maar bewegende afbeeldingen met foto's..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:42 schreef minthy het volgende:
Was natuurlijk voorspelbaarquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:42 schreef minthy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moest verdomme m'n telefoonnummer invoeren, kon anders niet stemmen dus 10 tegen 1 dat ze me morgenmiddag weer weten te vinden.![]()
Je weet wat ik bedoel, toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat zijn geen smilies, maar bewegende afbeeldingen met foto's..
Ja, dat dan weer wel...quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:46 schreef Cee het volgende:
M'n uit je dip tip top 10!Je moest ook de vraag invullen of ze je mogen bellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moest verdomme m'n telefoonnummer invoeren, kon anders niet stemmen dus 10 tegen 1 dat ze me morgenmiddag weer weten te vinden.
I reject reality and substitute my own
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:46 schreef Cee het volgende:
M'n uit je dip tip top 10!I gotta feelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moest verdomme m'n telefoonnummer invoeren, kon anders niet stemmen dus 10 tegen 1 dat ze me morgenmiddag weer weten te vinden.meer een in je depressie dip!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ja die gare bewegende heufden!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Je weet wat ik bedoel, toch?
[..]
Ja, dat dan weer wel...
Veranderingenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Slaap lekker!!![]()
Ja, je verwacht het niet...
Die vraag kreeg ik dus niet. Heb echt goed gezocht! Normaal staat ie er.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je moest ook de vraag invullen of ze je mogen bellen
Hij stond bij mij gewoon in het formuliertjequote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Die vraag kreeg ik dus niet. Heb echt goed gezocht! Normaal staat ie er.
Ik ga muurtjes omver schoppen, het leven omarmen. Wraaahhquote:
Van jou kan ik het hebben...quote:
Had je geen * bij het telefoonnummerveld? Ik liet ze in eerste instantie leeg maar kon er niet door.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hij stond bij mij gewoon in het formuliertjeMoest wel helemaal zelf 'nee' intikken
Ik denk dat ze op de een of andere manier in de gaten hadden dat jij het was die het formulier invulde, ze willen je gewoon sprekenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Die vraag kreeg ik dus niet. Heb echt goed gezocht! Normaal staat ie er.Ik moest alle velden invullen.
Jawel. En recht daaronder stond bij mij de vraag of 3FM mij mocht bellen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Had je geen * bij het telefoonnummerveld? Ik liet ze in eerste instantie leeg maar kon er niet door.
Ach ja, prima dan, zo vul ik langzaamaan m'n 3fm-DJ bingokaart in.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op de een of andere manier in de gaten hadden dat jij het was die het formulier invulde, ze willen je gewoon spreken
Wie heb je allemaal al gehad?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Ach ja, prima dan, zo vul ik langzaamaan m'n 3fm-DJ bingokaart in.
Dat klinkt heel sletterig.quote:
De vraag was dubbelzinnig, daar was ik me van bewustquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat klinkt heel sletterig.
Even denken (ik moet echt een bingokaart gaan maken). Rob, Giel, Michiel, Gerard, Frank, Roos, Timur, Ramon. Volgens mij waren ze dat.
Oh my, je icon.
Voor Alexander wist ik eigenlijk niet eens dat ze naast knappe vrouwen ook knappe mannen te bieden hebbenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:03 schreef Cee het volgende:
Had ie eigenlijk een Zweeds vlaggetje vast moeten hebben he. Of een NL en een Zweeds.
Zet es wat vaker 3FM aanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:10 schreef Civilian het volgende:
Heerlijk nummer dit, vooral op een leuk volume!
Eens! Bij voorkeur in de auto, met krakende boxenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:10 schreef Civilian het volgende:
Hehequote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zet es wat vaker 3FM aanMaar tof nummer idd!
Wat heb je dan aan staan als je thuis bent?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:12 schreef Civilian het volgende:
[..]
HeheThuis staat de radio vrij weinig aan. En om op mn werk nou het volume op te krikken..
Spotifyquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat heb je dan aan staan als je thuis bent?
Kan ook natuurlijk. Ik ben van nature een lui ding, dus ik zet maar gewoon de radio aanquote:
Lol, je wil niet weten hoe lui ik benquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kan ook natuurlijk. Ik ben van nature een lui ding, dus ik zet maar gewoon de radio aan
Hmm, niet helemaal mijn ding. Maar je luistert dan steeds 't zelfde bandje ofzo?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:17 schreef Civilian het volgende:
[..]
Lol, je wil niet weten hoe lui ik ben
Ben nu voornamelijk into dit bandje
http://open.spotify.com/track/3lxYbwIaD3STTubmlSaEcv
Nee haha, vaak speel ik mn starred nummers afquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hmm, niet helemaal mijn ding. Maar je luistert dan steeds 't zelfde bandje ofzo?
Vond het eerst nog een vreselijk schreeuwnummer maar vanochtend in de auto klonk ie inderdaad lekker! De schreeuwplaat die ik er steeds mee vergelijk (de MH van vorige week) vind ik daarentegen iedere keer dat ik 'm hoor nog slechter worden.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:10 schreef Civilian het volgende:
Heb je een vriend/verloofde/man/familielid met wie je veel voetbal verwacht te kijken? Rudimental - feel the love is namelijk de tune van Studie Sportzomer (NOS).quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Vond het eerst nog een vreselijk schreeuwnummer maar vanochtend in de auto klonk ie inderdaad lekker! De schreeuwplaat die ik er steeds mee vergelijk (de MH van vorige week) vind ik daarentegen iedere keer dat ik 'm hoor nog slechter worden.
Wat voor teringherrie is dat?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb je een vriend/verloofde/man/familielid met wie je veel voetbal verwacht te kijken? Rudimental - feel the love is namelijk de tune van Studie Sportzomer (NOS).
Ieder z'n eigen smaak hè. Ik word er blij van, stuiterende energie enzoquote:
Ik vind energie eng..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ieder z'n eigen smaak hè. Ik word er blij van, stuiterende energie enzo
Ik mag dan wel een lui ding zijn, maar als 't muziek aan komt, ben ik één en al energie, rondstuiteren en springen en dansen door m'n kamer. Tis maar goed dat ik op de 1ste verdieping woonquote:
Whehe het enige wat ik doe is meezingen. En daar ben ik niet al te best inquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik mag dan wel een lui ding zijn, maar als 't muziek aan komt, ben ik één en al energie, rondstuiteren en springen en dansen door m'n kamer. Tis maar goed dat ik op de 1ste verdieping woon
Doe ik ook en ik ben er ook niet goed in, maar ach, dat mag de pret niet drukkenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:35 schreef Civilian het volgende:
[..]
Whehe het enige wat ik doe is meezingen. En daar ben ik niet al te best in
Waarom moet ik iemand nodig hebben om veel voetbal te kijken? Ik doe 't uit mezelf wel.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb je een vriend/verloofde/man/familielid met wie je veel voetbal verwacht te kijken? Rudimental - feel the love is namelijk de tune van Studie Sportzomer (NOS).
Wat ik dan wel weer geinig vindt (en meer in jouw straatje past denk ik):quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Doe ik ook en ik ben er ook niet goed in, maar ach, dat mag de pret niet drukken
Ehm, nee, dat past niet echt in mijn straatjequote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:36 schreef Civilian het volgende:
[..]
Wat ik dan wel weer geinig vindt (en meer in jouw straatje past denk ik):
't Is ook nooit goed merk ik wel weerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ehm, nee, dat past niet echt in mijn straatje
Ik hou van veel muziek, maar niet allesquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:39 schreef Civilian het volgende:
[..]
't Is ook nooit goed merk ik wel weer
En nou net de muziek die ik aandraagquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik hou van veel muziek, maar niet alles
Wat is je Spotify-username? Ga ik wel even neuzen in je starred en lijstjes enzo, als je dat hebtquote:
Skip dan vooral ff de (power)metal playlists..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat is je Spotify-username? Ga ik wel even neuzen in je starred en lijstjes enzo, als je dat hebt
Ik zit hier te zwelgen in zeer depressieve shit (eindopdracht voor school), ik mag helemaal niet lachen nuquote:
Ik heb mezelf de rest van de week zo goed als in huis opgesloten, in ieder geval overdagquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan niet zo vaak luisteren nu![]()
Bangarang
Ik moet veel werken, heb alleen vrijdag maar vrijquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb mezelf de rest van de week zo goed als in huis opgesloten, in ieder geval overdagStuderen is het devies!
Whaha je hebt je UI nog gehouden ookquote:
Oh, balen zeg, en dat midden in de tentamenweken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moet veel werken, heb alleen vrijdag maar vrij
Weinig tijd voor school dus...![]()
ghb, daar slaap je prima mee...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, balen zeg, en dat midden in de tentamenweken.
Pff, ik viel vanmiddag per ongeluk in slaap op de banken nu ben ik natuurlijk niet moe meer
Ja, niet heel handig... Volgens jaar neem ik mijn loopbaanbudget op in tijd, hopenlijk kan ik dan een dag in de week minder werkenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, balen zeg, en dat midden in de tentamenweken.
Pff, ik viel vanmiddag per ongeluk in slaap op de banken nu ben ik natuurlijk niet moe meer
Doe ik soms heeeeel stiekem als ik uit mn werk komquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:51 schreef minthy het volgende:
[..]
En slaapjes op de bank zijn niet handig, maar oh zo fijn
Zou fijn zijn, ook voor je studie natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, niet heel handig... Volgens jaar neem ik mijn loopbaanbudget op in tijd, hopenlijk kan ik dan een dag in de week minder werken![]()
En slaapjes op de bank zijn niet handig, maar oh zo fijn
Ik heb een joekeloekes van een hoekbank, ik kan 2 kanten op. Heerlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:52 schreef Civilian het volgende:
[..]
Doe ik soms heeeeel stiekem als ik uit mn werk komMn bank ligt ook veel te lekker!
Mijn voordeel en tegelijkertijd nadeel: ik kan overal slapen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
ik dommel af en toe even in, maar nooit heel lang. mijn bank ligt gelukkig voor geen meter.
Das heel erg vervelend, net als rechtop zittend in slaap sukkelen en rond een uur of 5 in de nacht wakker worden... Geen aanraderquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zou fijn zijn, ook voor je studie natuurlijk.
Aan de ene kant fijn, aan de andere kant heb ik maar een klein 2persoonsbankje en weten m'n nek en schouders nu dat 't niet zo handig is
Aan de raamkant van een trein of auto in slaap vallen, met je hoofd tegen 't raam aan, flinke hobbel en TOK.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Das heel erg vervelend, net als rechtop zittend in slaap sukkelen en rond een uur of 5 in de nacht wakker worden... Geen aanrader
ik zou dat ook wel kunnen als ik er aan toe zou geven. maar dat weiger ik. zodra ik echt dreig in te dommelen ga ik van de bank af en afhankelijk van het tijdstip iets doen of pittenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mijn voordeel en tegelijkertijd nadeel: ik kan overal slapen.
Whehequote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Aan de raamkant van een trein of auto in slaap vallen, met je hoofd tegen 't raam aan, flinke hobbel en TOK.
trustenquote:
Ik heb 't een keer voor elkaar gekregen om in een hoekje, staand tegen de muur in slaap te vallen. Ik was echt zo gigantisch moequote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mijn voordeel en tegelijkertijd nadeel: ik kan overal slapen.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:59 schreef Pino112 het volgende:
TETTENtwitter:Enz.twitter:![]()
![]()
![]()
![]()
Ohja, echt weg nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:00 schreef wolfrolf het volgende:
Klokslag 12 uurTrustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I reject reality and substitute my own
quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:00 schreef wolfrolf het volgende:
Klokslag 12 uurSlaap lekker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Ik heb 't wel eens op 't toilet gehadquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:59 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik heb 't een keer voor elkaar gekregen om in een hoekje, staand tegen de muur in slaap te vallen. Ik was echt zo gigantisch moe
En ik heb inderdaad ook wel een paar bulten opgelopen terwijl ik in de bus in slaap was gevallen.
en melk schijnt er ook nog voor te zorgen dat je beter slaapt. las ooit dat dat niet alleen voor warme geldt, maar ook voor koude!quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:00 schreef Kimberliedje het volgende:
Ik moet even in dit magistrale mijlpaaltopic posten voor het te laat is..
Bij deze een goede nachtrust gewenst allen want ik ga slapen!
Maar eerst een pak melk leegdrinken. Katjang PeDis nootjed zijn ook heet als je ze niet allemaal tegelijk eet
quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:00 schreef Kimberliedje het volgende:
Ik moet even in dit magistrale mijlpaaltopic posten voor het te laat is..
Bij deze een goede nachtrust gewenst allen want ik ga slapen!
Maar eerst een pak melk leegdrinken. Katjang PeDis nootjed zijn ook heet als je ze niet allemaal tegelijk eet
wat stond er eerst dan? Kutjong Penis?quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Nu zeg je het goed, al vond ik de eerste versie grappiger![]()
Slaap lekker
Handig, kan je 't wel gewoon laten lopen als je moetquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb 't wel eens op 't toilet gehadIets met blaasontsteking, midden in de nacht, moe maar toch aandrang enzo
Katjang penis nootjes oidquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat stond er eerst dan? Kutjong Penis?
joh, ik Fok! al jaren vanaf de plee.....quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:03 schreef Civilian het volgende:
[..]
Handig, kan je 't wel gewoon laten lopen als je moet
Mja, dat welquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:03 schreef Civilian het volgende:
[..]
Handig, kan je 't wel gewoon laten lopen als je moet
Trustenquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
joh, ik Fok! al jaren vanaf de plee.....
maar goed, ik ga maar eens naar bed. begin wartaal uit te slaan
slaap lekker allemaal!
Al jaren wil ik niet zeggen, maar ik Fok! wel regelmatig vanaf de pleequote:Op woensdag 6 juni 2012 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
slaap lekker allemaal!
Trustenquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
slaap lekker allemaal!
Slaapwandelen heb ik nooit gedaan.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mja, dat welAchja, als kind ging ik wel eens slaapwandelend naar 't toilet en daarna weer terug m'n bed in
Slaap is eigenlijk maar een gek iets
Das mooi meegenomen danquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en melk schijnt er ook nog voor te zorgen dat je beter slaapt. las ooit dat dat niet alleen voor warme geldt, maar ook voor koude!
Jep. Valt normaal gesproken wel mee, 't lijkt wel alsof iedereen speciaal even langs komt om hoi te zeggen. Nouja, na de 3na12 ga ik mezelf ook richting bed schoppen.quote:
M'n zusje praatte wel eens in haar slaap op een bizarre manier. Rechtop zitten in bed, je 'aankijken' (meer staren), dingen vertellen en vervolgens gewoon weer verder gaan slapenquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:06 schreef Civilian het volgende:
[..]
Slaapwandelen heb ik nooit gedaan.
Mn zus wel. Die slaapwandelde een keer terwijl ze dus dacht op de manege te zijn en aan 't paardrijden was. Werden we midden in de nacht wakker omdat ze dus over een stenen muurtje bij ons op de oprit wilde springen
Dat muurtje was alleen iets hoger dan ze dacht
Dat.. Lijkt me dus serieus echt creepyquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
M'n zusje praatte wel eens in haar slaap op een bizarre manier. Rechtop zitten in bed, je 'aankijken' (meer staren), dingen vertellen en vervolgens gewoon weer verder gaan slapen
Ik gok dat ik zo naar de bank/tv verhuis, zeker als ze Kate Bush gaat draaien...quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jep. Valt normaal gesproken wel mee, 't lijkt wel alsof iedereen speciaal even langs komt om hoi te zeggen. Nouja, na de 3na12 ga ik mezelf ook richting bed schoppen.
Ahja, ik hoorde vaagjes dat ze 't daarover hadden. Welk nummer eigenlijk?quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik gok dat ik zo naar de bank/tv verhuis, zeker als ze Kate Bush gaat draaien...
Geen idee, maar ik vind het allemaal draken... Zingende vrouwen, ik heb het er niet zo opquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ahja, ik hoorde vaagjes dat ze 't daarover hadden. Welk nummer eigenlijk?
Neh, I know, ik meestal ook nietquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vind het allemaal draken... Zingende vrouwen, ik heb het er niet zo op
Fijne avond nog en welterusten alvastquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:14 schreef minthy het volgende:
Ah, de allergrootste draak... Wuthering heights![]()
*zap*
Zelfde, slaap lekkerquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Fijne avond nog en welterusten alvast
Ik ben er nog wel even (als er nog volk rondhobbelt hier), luister alleen niet meerquote:
Slaap lekker!quote:
Slaap lekker!quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:21 schreef Civilian het volgende:
[..]
Slaap lekker!
Ik ga er ook vantussen!
Zeg dat wel!quote:
Ohjeequote:Op woensdag 6 juni 2012 09:27 schreef minthy het volgende:
Ben van m'n geloof gedonderd, zit naar Giel te luisteren... Ging per ongeluk
Niks mis met Gielquote:Op woensdag 6 juni 2012 09:27 schreef minthy het volgende:
Ben van m'n geloof gedonderd, zit naar Giel te luisteren... Ging per ongeluk
Ik trok de stilte ook niet, al deed de vogel ook aardig zijn best met z'n gekletsquote:Op woensdag 6 juni 2012 09:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
OhjeeIk ga em ook aanzetten, ik vind de stilte echt oorverdovend
Ik vind hem niet zoveel aanquote:Op woensdag 6 juni 2012 09:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niks mis met Giel
Zeker niet toen ik hem voor 7 aanzette, want toen zaten Stenders en Jelmer er ook
...................quote:
Ja sorry, ik vind Giel een van de minst fijne dj's, net als Frank. Hebben we nu ruzie??quote:
Nee, Frank zuigt...quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja sorry, ik vind Giel een van de minst fijne dj's, net als Frank. Hebben we nu ruzie??
quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:57 schreef Swomp het volgende:
Damn, hij kan beter FAIL roepen/schreeuwen/'zingen', live niet zo heul goed
Misschien koppel ik ze onbewust wel aan vroeg opstaan, vandaar mijn hekelquote:Op woensdag 6 juni 2012 09:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, Frank zuigt...
Giel is wel oke
Bert van Lent vind je ook niet leuk? Ik trek em even doorquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien koppel ik ze onbewust wel aan vroeg opstaan, vandaar mijn hekel
Ik heb'm net ook doorgetrokken!quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bert van Lent vind je ook niet leuk? Ik trek em even door
quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bert van Lent vind je ook niet leuk? Ik trek em even door
TMI, ik hoef het niet te wetenquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb'm net ook doorgetrokken!
Verbaast me soms hoeveel kracht dat water heeft om die units soms weg te krijgen
Vertel vooral verder, de I kan bij mij nooit TM zijnquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niks mis met Giel
Zeker niet toen ik hem voor 7 aanzette, want toen zaten Stenders en Jelmer er ook
Serieus? Je moet niet alles van elkaar willen wetenquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Vertel vooral verder, de I kan bij mij nooit TM zijn
Oh jawel hoor! Ik heb altijd alle deuren open, behalve als ik bezoek heb (vriendjes uitgezonderd), dan vind ik het wel raarrrquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Serieus? Je moet niet alles van elkaar willen wetenIk snap stellen ook niet zo die de deur openlaten tijdens het toiletbezoek enzo
Waren Jelmer en Stenders er vanochtend voor 7 uur??!?! Waarom dat?!!quote:
Mij niet gezienquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh jawel hoor! Ik heb altijd alle deuren open, behalve als ik bezoek heb (vriendjes uitgezonderd), dan vind ik het wel raarrr
Ook niet als je wat langer bij elkaar bent? Dat je op dat punt zit dat je denkt "wtf, kan mij het schelen... Hij laat boeren en scheten, ik ga gezellig meedoen"??quote:
Nope. Ik doe dat zelfs niet bij m'n ouders. Ik ben echt van mening dat je niet alles van elkaar moet willen weten, ik vind dat erg onaantrekkelijk.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook niet als je wat langer bij elkaar bent? Dat je op dat punt zit dat je denkt "wtf, kan mij het schelen... Hij laat boeren en scheten, ik ga gezellig meedoen"??
Ik ben van gelijke rechten voor iedereen, schijt aan allesquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nope. Ik doe dat zelfs niet bij m'n ouders. Ik ben echt van mening dat je niet alles van elkaar moet willen weten, ik vind dat erg onaantrekkelijk.
Gelijke rechten, ja. Ik heb liever ook niet dat een man dat allemaal ongegeneerd gaat zitten doenquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben van gelijke rechten voor iedereen, schijt aan alles
Als je een poos samenwoont kan je dat niet zoveel meer schelenquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:19 schreef SilentChaos het volgende:
Vrouwen die poepen met de deur open![]()
Met scheetjes heb ik niet heel veel problemen, mits niet overmatig...
Boerende vrouwen zijn fantastisch
Ach ja, je went aan elkaar en neemt alle onhebbelijkheden erbij, net als jij ze hebtquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gelijke rechten, ja. Ik heb liever ook niet dat een man dat allemaal ongegeneerd gaat zitten doenEen beetje je fatsoen houden en ook al ben je al jaaaaaaren bij elkaar, een beetje moeite voor elkaar doen en aantrekkelijk blijven voor de ander. Ik zie zo vaak dat mensen zich laten verslonzen als ze lang samen zijn en alles maar voor lief nemen
Onhebbelijkheden heeft iedereen, dat weet ikquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach ja, je went aan elkaar en neemt alle onhebbelijkheden erbij, net als jij ze hebt
Misschien is het ook wel de reden dat ik vrijgezel benquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:26 schreef SilentChaos het volgende:
Ik hoor het alweer, ik moet maar blij zijn dat ik vrijgezel ben
Nou, ik zou ook nog niet eens met de deur open schijten/plassenquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Misschien is het ook wel de reden dat ik vrijgezel ben
Betekent natuurlijk niet dat je dat ook maar openlijk moet gaan zitten doenquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:31 schreef minthy het volgende:
Ik vind het raar dat er zoveel gene is over iets dat iedereen doet. Iedereen piest en poept, laat boeren en scheten
Vrouwen poepen pas als ze getrouwd zijnquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:31 schreef minthy het volgende:
Ik vind het raar dat er zoveel gene is over iets dat iedereen doet. Iedereen piest en poept, laat boeren en scheten
En dat overgewicht is nou net onderdeel van dat 'verslonzen'. Net als korte kapselsquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vrouwen poepen pas als ze getrouwd zijn![]()
(wat overigens vreemd is, gezien getrouwde vrouwen over het algemeen meer last hebben van overgewicht)
Maar dat doe ik ook niet, ik ben geen hork... Als je wat langer in een relatie zit, dan hou je echt geen winden meer binnen. Gut, je zou ontploffenquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:32 schreef Civilian het volgende:
Wat een onderwerp weer
[..]
Betekent natuurlijk niet dat je dat ook maar openlijk moet gaan zitten doen
Je kunt ook weglopen natuurlijkquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Maar dat doe ik ook niet, ik ben geen hork... Als je wat langer in een relatie zit, dan hou je echt geen winden meer binnen. Gut, je zou ontploffen
quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
En dat overgewicht is nou net onderdeel van dat 'verslonzen'. Net als korte kapsels
Neuh, ik ken wel meer mensen die er zo over denken als jij, dus dat valt reuze meequote:
Laat maar, geeft nietsquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh, ik ken wel meer mensen die er zo over denken als jij, dus dat valt reuze meeIeder z'n eigen mening en als je daar alletwee 't zelfde over denkt, is er weinig aan de hand.
Is dat zo'n pretstudie?quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:55 schreef alors het volgende:
Media en entertainment management, die gaat straks solliciteren voor de bijstand
Zonde als je daar vol enthousiasme aan begint en dan blijkt dat er geen werk te vinden isquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:58 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, en is er weinig vraag naar afgestudeerden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |