SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
maar net....quote:
Ja, ik typte DI.. en toen dacht ik kut, fyptout, en toen moest ik weer backspacen etc...quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:30 schreef 3rdRock het volgende:
mijn lijst....en ik had er wel 25 kwijt gekund. puur nummers waar ik eigenlijk altijd wel vrolijk van wordt...Waarvoor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
de uitjediptiptop22.....linkje staat in t vorige topic kan ik ff niet vindenquote:
Ok luister ik toch nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de uitjediptiptop22.....linkje staat in t vorige topic kan ik ff niet vinden
mooi.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:39 schreef wolfrolf het volgende:
Zo deel 3500.
Ik neem afscheid van FOK! Het is mooi geweest!
Doei!
Zeg, ik word nog steeds gillend en badend in het zweet wakker 's nachts, sinds het afscheid van Hans...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:39 schreef wolfrolf het volgende:
Zo deel 3500.
Doei!
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:15 schreef Sersjee het volgende:
UJDT lijstje. Best lastig nog.Sir Mix-a-lotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn lijstjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De vlag kan uitquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:39 schreef wolfrolf het volgende:
Zo deel 3500.
Doei!
quote:Bert van Lent stopt met zijn nachtprogramma op 3FM. De dj heeft een aflopend contract en gaat het niet verlengen, laat hij aan RadioFreak.nl weten: "Ik zit meer dan twee jaar op 04:00 - 06:00 uur de passie en drive zijn verdwenen."
In 2010 verhuisde Van Lent naar 04:00 - 06:00 uur op de zender. Hij volgde de naar Q-music vertrekkende Kristel van Eijk op. Eerst maakte hij het programma voor de AVRO en later stapte hij over naar PowNed.
Wat Van Lent nu gaat doen is nog onbekend. Hij weet niet of hij nog op de radio terug zal komen. "Wellicht werken in het magazijn of lasser, zoiets dus."
Verbaast me niets, hij houdt het al lang volquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:48 schreef Evertjan het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)it-de-nacht-van-3FM/
[..]
Als Fok! dan nog bestaat na al dat cookies-geweldquote:
Nieuwe wet-en regelgeving, Danny was pretty pissedquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:34 schreef wolfrolf het volgende:
Ja wattefak. Ik kom hier al sinds 2001, moet ik nu ineens het koekje accepteren.
Wat is deze
Ik wil geen koekjequote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:35 schreef wolfrolf het volgende:
Als ze nou vroegen ben je geil, of wil je een koekje. Maar neeeee
Kan em zo niet vinden, stond gisteren bovenaan in de forumindex en op de FPquote:
http://frontpage.fok.nl/s(...)ht-van-den-haag.htmlquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan em zo niet vinden, stond gisteren bovenaan in de forumindex en op de FP
Zie edit, ik type niet zo rap...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/s(...)ht-van-den-haag.html
Pff. je had ruim een minuut de tijdquote:
Ik ga.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ga.Lul, ik krijg hier een spontane verzakking...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Veel plezier
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
En terecht.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Nieuwe wet-en regelgeving, Danny was pretty pissed
Dat klopt, zeker omdat ze het hier nog strenger hebben gemaakt dan Europa heeft opgelegdquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En terecht.
Dat 'ie pissig is dus hè, niet die wet- en regelgeving. Die slaat nergens op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |