abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112729411
Ik kan me er niet goed toe zetten als ik weet dat ik maar 2 dagen kan spelen ;( Heb dus eigenlijk een beetje in Divinity's Reach rondgewandeld, en buiten het kasteel een paar kleine quests gedaan (de spinneneieren pletten, appels verzamelen, en een dolle koei vangen :P )
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_112729483
Is er nou nog steeds geen releasedatum van dit spel? :')
pi_112729846
Ik als pvp zwak ging ook maar is aan de gang.

Allereerst ging ik verder met mijn elementalist. Zeer leuk maar het begint op een gegeven moment te vervelen. De story lijn rush je zo door heen. Op een gegeven moment moest ik level 11 zijn en ik was wat, 8 ? Dus het ging niet helemaal perfect en ging maar is aan de pvp.

Pvp. In het begin krijg je een tutorial maar ik snapte het aardig wel. Aangezien ik de pvp video's op youtube heb lopen kijken.

Je begint met standaard gear en dan denk je van: Hmm ik zou toch wel is wat andere wapens willen proberen. Ik heb toen in de lobby rondgekeken en toen stond de pvp vendor er wel. Alle wapens die je wilt kopen kosten niks. Dat heeft waarschijnlijk iets te maken gehad met de beta.

Eenmaal klaar met wapens en amulets en noem alles maar op was het voor mij tijd om te gaan pvpen.
Als je level 8 bent en je schiet eens door naar 80 en je hebt alle skills dan loop je wel te kijken hoe alles werkt en noem het maar op. Even wat tijd besteden aan je skills wat wat doet en noem het maar op.
Voor mij was het toch wel aardig lastig om steeds te switchen van elementen. Dus van f1 tot f4. (Vuur water etc etc).
Als je dit eenmaal door hebt werkt het wel aardig. Alleen je moet er echt aan wennen. Voor de rest vind ik de knoppen van 6 tot 9 onhandig. Dit zou ik wel moeten rebounden want ik blijf maar op 5 klikken ipv 6.

Verder heb ik alle classes geprobeerd. Je kan vanaf level 2 al pvpen dus je moet even het begin van je char doorlopen en klaar.

Het meeste tijd heb ik besteden aan een ranger. Blijft leuk dit. Kiten met een longbow. Komen ze dichtbij? Weg schieten met je skill. Daarnaast doet je pet ook wel leuke damage. Het is niet dat ze geen damage doet en mensen verkijken zich daar wel op.
Heb al een aantal keer gehad dat mijn pet ze gekilled heeft en dat komt ook in de log te staan.
Bijv: Polar bear killed meneer X. :D

Warrior is verdomd sterk moet ik zeggen. Heeft veel survivability en doet wel zieke damage.
Necromancer. Voor mij 1 van de moeilijkste classes. Ik ben gewend om te casten en gelijk de damage te zien. Maar dit is allemaal overtijd en maakt het spelen van necromancer toch wel erg lastig.
Mesmer was ook zeer leuk om te spelen. Leuk is dat je zeer weinig word getarget. Veel mensen vallen je minions aan. Komt natuurlijk omdat iedereen net aan het pvpen gaat en nog niet alles kent.
Thief is ook zeer lastig. Damage output is wel hoog maar je survivability is ook laag. Hit en wegrennen.

WAT EEN LAP TEKST. Maar dit is wel mijn ervaring met de beta
pi_112731846
Ik heb geen pvp gedaan, alleen maar pve. En wat vcerandert moet worden vind ik is dat melee classes minder snel dood kunnen. In een event waar meerdere mobs aan komen sta je in de frontlinie en binnen no time ben je dood. Terwijl alle ranged classes lekker van een afstandje veilig aan het spammen zijn.
  maandag 11 juni 2012 @ 12:27:03 #105
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_112732278
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 12:16 schreef Kingleon het volgende:
Ik heb geen pvp gedaan, alleen maar pve. En wat vcerandert moet worden vind ik is dat melee classes minder snel dood kunnen. In een event waar meerdere mobs aan komen sta je in de frontlinie en binnen no time ben je dood. Terwijl alle ranged classes lekker van een afstandje veilig aan het spammen zijn.
risico van het vak lijkt me. Zodra je dood aan het gaan bent moet je er ff uit, healen en weer terug. Desnoods switch je ff over op ranged terwijl je weer bijvult en gaat daarna weer verder.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_112732799
quote:
14s.gif Op maandag 11 juni 2012 12:27 schreef jogy het volgende:

[..]

risico van het vak lijkt me. Zodra je dood aan het gaan bent moet je er ff uit, healen en weer terug. Desnoods switch je ff over op ranged terwijl je weer bijvult en gaat daarna weer verder.
Ik snap wat Kingleon bedoelt. Ik was in de Shiverpeaks, als Guardian. Full health. Volgende seconde: dood. Ik was lvl25, had lvl25 armour, in een lvl23 max gebied. Dus dat kon het niet zijn. Dat is gewoon niet leuk. Ik wil op z'n minst minimaal een fighting chance... En die kreeg ik dus niet.
  maandag 11 juni 2012 @ 12:47:48 #107
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_112733048
quote:
14s.gif Op maandag 11 juni 2012 12:27 schreef jogy het volgende:

[..]

risico van het vak lijkt me. Zodra je dood aan het gaan bent moet je er ff uit, healen en weer terug. Desnoods switch je ff over op ranged terwijl je weer bijvult en gaat daarna weer verder.
Nah, de risk vs reward is hartstikke krom bij melee voorlopig.

Vraag me ook oprecht af of dit uberhaupt te fixen is, ik voorspel alvast heel veel ranged spelers iig. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_112733306
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 12:47 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nah, de risk vs reward is hartstikke krom bij melee voorlopig.

Vraag me ook oprecht af of dit uberhaupt te fixen is, ik voorspel alvast heel veel ranged spelers iig. ;)
Tuurlijk is het te fixen.
Je hebt een maximale level (bijv 23). Alles boven dit level wordt terug gescaled naar 23. Bij lvl23 hoort een minimale hoeveelheid level (bijv 2000 voor de warrior, 1800 voor de mesmer, 2100 voor de guardian, etc).* Laat zeggen dat 1800 is het minimale wat je kunt hebben. Dus zorg ervoor dat zo'n boss nooit meer dan, zeg maar, 1200 damage doet. Je bent dan misschien bijna dood, maar je hebt dan wel tijd om er iets aan te doen.

*nummers zijn verzonnen!
pi_112736406
quote:
14s.gif Op maandag 11 juni 2012 12:27 schreef jogy het volgende:

[..]

risico van het vak lijkt me. Zodra je dood aan het gaan bent moet je er ff uit, healen en weer terug. Desnoods switch je ff over op ranged terwijl je weer bijvult en gaat daarna weer verder.
Nou dat is dus niet te doen. Bij zo een event waar 15 of meer spelers bij zijn ga je als melee voorop in de strijd. En als je dan bij de mobs aankomt ben je in no time dood. Je hebt geen tijd om rustig eruit te rennen en jezelf weer te healen.
  maandag 11 juni 2012 @ 14:31:15 #110
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_112737409
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 14:08 schreef Kingleon het volgende:

[..]

Nou dat is dus niet te doen. Bij zo een event waar 15 of meer spelers bij zijn ga je als melee voorop in de strijd. En als je dan bij de mobs aankomt ben je in no time dood. Je hebt geen tijd om rustig eruit te rennen en jezelf weer te healen.
Ok duidelijk. Het is dan ook een heel andere manier van spelen nu hè. Niet meer tanken met automagisch een paar healers die het hele zooitje gezond houden. Puur tanken bestaat niet meer. en ik vermoed dat enkel ranged ook wel minder wordt uiteindelijk. Ik zie met mijn mesmer nog wel een aantal leuke opties met mijn zwaarden. En mesmer heeft geile escape-technieken.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 11 juni 2012 @ 14:38:20 #111
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_112737679
Als melee heb je zgn. meer dmg dan ranged, maar als je dan steeds moet dodgen of uit range moet rennen wegens 1 of andere aanval staat ranged lekker door te schieten.

Vraag me dus nog steeds af hoe dit in endgame zal zijn, of de ''risk'' van melee spelers niet te groot wordt voor de ''reward''.

Het wordt een stuk lastiger spelen lijkt me, en als je dan nauwelijks meer dmg doet dan een ranged class, waarom zou je dan nog melee spelen ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 11 juni 2012 @ 15:07:48 #112
17420 DeX090
bastard on parade
pi_112738833
Er wordt hier gepraat alsof jullie de retailversie al gespeeld hebben. We hebben het hier over het tweede open beta-weekend van deze game. Er komt sowieso nog een derde en wie weet, misschien nog wel meer. Er gaat nog zo veel veranderen voordat 'ie uitkomt. Erover speculeren alsof je nu het eindresultaat in handen hebt gehad, is een beetje onzinnig...
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
  maandag 11 juni 2012 @ 15:11:55 #113
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_112739009
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 15:07 schreef DeX090 het volgende:
Er wordt hier gepraat alsof jullie de retailversie al gespeeld hebben. We hebben het hier over het tweede open beta-weekend van deze game. Er komt sowieso nog een derde en wie weet, misschien nog wel meer. Er gaat nog zo veel veranderen voordat 'ie uitkomt. Erover speculeren alsof je nu het eindresultaat in handen hebt gehad, is een beetje onzinnig...
We moeten wat he ? ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 11 juni 2012 @ 15:14:14 #114
17420 DeX090
bastard on parade
pi_112739118
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 15:11 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

We moeten wat he ? ;)
Alles wat je hier post, aan ArenaNet vertellen is misschien handiger. Die kunnen er nog wat aan doen, wij sneue FOK!kertjes kunnen dat niet. Was het maar zo'n feest. :P
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
pi_112740624
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 15:07 schreef DeX090 het volgende:
Er wordt hier gepraat alsof jullie de retailversie al gespeeld hebben. We hebben het hier over het tweede open beta-weekend van deze game. Er komt sowieso nog een derde en wie weet, misschien nog wel meer. Er gaat nog zo veel veranderen voordat 'ie uitkomt. Erover speculeren alsof je nu het eindresultaat in handen hebt gehad, is een beetje onzinnig...
So what. Discussiëren mag toch?
  maandag 11 juni 2012 @ 16:21:42 #116
17420 DeX090
bastard on parade
pi_112741863
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 15:49 schreef Lamabal het volgende:

[..]

So what. Discussiëren mag toch?
Heb ik op enig punt ook maar de suggestie gewekt dat discussiëren verboden is?
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
pi_112742118
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 16:21 schreef DeX090 het volgende:

[..]

Heb ik op enig punt ook maar de suggestie gewekt dat discussiëren verboden is?
Nee maar vind ook echt niet dat ze praten als of het een retail versie is.
  maandag 11 juni 2012 @ 16:37:30 #118
17420 DeX090
bastard on parade
pi_112742542
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 16:27 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Nee maar vind ook echt niet dat ze praten als of het een retail versie is.
Dat kan. Dan hebben wij een verschil van mening. Vandaar dit forum.

Maar goed, ik vond dat er wel heel erg de nadruk gelegd werd op balans tussen melee en ranged, en laat dat nou juist iets zijn wat ongetwijfeld nog aan verandering onderhevig gaat zijn. Balans is toch iets wat op het allerlaatst gefinetuned wordt. Het zal uiteindelijk echt niet zo zijn dat ze willen dat iedereen ranged gaat spelen en dat er nog een enkele guardian of warrior rondloopt, maar dat helemaal niemand zich durft te wagen aan bv thief. Zelf heb ik geen melee gespeeld (doe ik eigenlijk nooit, altijd casters) maar ik heb genoeg lui afgeslacht zien worden in WvW om te vermoeden dat ze daar echt nog niet klaar mee zijn.
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
  maandag 11 juni 2012 @ 16:39:53 #119
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_112742653
quote:
12s.gif Op maandag 11 juni 2012 14:38 schreef PBateman1978 het volgende:
Als melee heb je zgn. meer dmg dan ranged, maar als je dan steeds moet dodgen of uit range moet rennen wegens 1 of andere aanval staat ranged lekker door te schieten.

Vraag me dus nog steeds af hoe dit in endgame zal zijn, of de ''risk'' van melee spelers niet te groot wordt voor de ''reward''.

Het wordt een stuk lastiger spelen lijkt me, en als je dan nauwelijks meer dmg doet dan een ranged class, waarom zou je dan nog melee spelen ?
Gewoon om de uitdaging of zo? :P. En als je een gestructureerde groep hebt moet er altijd wel iemand melee gaan denk ik. Of heel goed kunnen kiten natuurlijk!
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_112744332
Het topic is om onze ervaringen te delen van afgelopen beta. En mijn ervaring en met mij ook anderen zo te zien was dat melee moeilijker te spelen is dan ranged. Daar mag je hier best over discussieren. Vind het zelfs een big issue. Tuurlijk kan het op dit forum niet opgelost worden maar je kan het er wel over hebben
pi_112745244
Reden waarom ik ranged ben in de beta is ook gewoon omdat me pc het niet helemaal soepel trekt. Op low nog wel redelijk maar damn al die skills etc verreist veel van je videokaart.
  Moderator maandag 11 juni 2012 @ 19:11:06 #122
375570 crew  Cyan9
pi_112749932
Ik heb ook weer heel wat afgespeeld dit weekend, zowel PvE als PvP. M'n favoriet is de elementalist, maar dat was het in GW ook al. Het wisselen tussen de 4 elementen werkt echt heel goed, ik had niet het idee dat ik het overzicht in de skills zou verliezen, waar ik vooraf een beetje bang voor was.

Ik geef altijd de voorkeur aan PvE, en dat is echt een groot pluspunt aan deze game. Wat ik heel fijn vind is dat je xp krijgt terwijl je aan het exploren bent. Ook de events werken goed. Waar ik wel erg aan moet wennen is dat je level wordt bijgesteld aan de hand van de plek waar je bent. Heeft me wel een paar keer omgebracht.

Ik ben vreselijk in PvP, maar heb het geprobeerd met een mesmer en een elementalist. Die laatste doet het erg goed, maar daar ben ik ook aan gewend. Bij de mesmer moest ik erg wennen aan het switchen van wapens. Eigenlijk gebruikte ik alleen m'n greatsword. Wat ik wel opvallend vond is dat er aangegeven wordt wanneer je iemand gedowned hebt, het lijkt me handiger als je bericht krijgt als iemand ook echt dood is.

En tip: spring niet van te hoge dingen. Dan ga je dood. Echt.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_112774655
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 19:11 schreef Cyan9 het volgende:
En tip: spring niet van te hoge dingen. Dan ga je dood. Echt.
Nee hoor. De sprong maakt je niet dood. Het is het neerkomen wat nogal dodelijk is. Dus, als je neerkomt in iets wat meegeeft, zoals water, ga je echt niet dood! En als er goggles liggen kun je nog pirouettes maken in de lucht ook nog!
  Moderator dinsdag 12 juni 2012 @ 09:31:18 #124
375570 crew  Cyan9
pi_112776311
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 07:40 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Nee hoor. De sprong maakt je niet dood. Het is het neerkomen wat nogal dodelijk is. Dus, als je neerkomt in iets wat meegeeft, zoals water, ga je echt niet dood! En als er goggles liggen kun je nog pirouettes maken in de lucht ook nog!
Klopt. Alleen blijkbaar vergeet ik altijd eerst te checken of ik echt in het water terecht kom. "Oh, de map geeft aan dat hieronder water is. Dan kan ik gewoon springen. Dood. Uhm, die stenen hier had ik even gemist." En dat een stuk of 5x. Laten we het maar niet hebben over mijn staat van doen. ;)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_112776983
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 09:31 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Klopt. Alleen blijkbaar vergeet ik altijd eerst te checken of ik echt in het water terecht kom. "Oh, de map geeft aan dat hieronder water is. Dan kan ik gewoon springen. Dood. Uhm, die stenen hier had ik even gemist." En dat een stuk of 5x. Laten we het maar niet hebben over mijn staat van doen. ;)
Heb ik ook wel gehad hoor. Denk je lekker in het water te kunnen springen, liggen er nog wat rotsblokken in de weg... En daar ligt dan je gebroken lichaam, onderaan zo'n klif, op de rotsen gespietst... Het is dat de krabben daar nog niet niet aan m'n lichaam begonnen te knagen :P
pi_112852140
Het wachten op die game duurt zo lang dat de spanning helemaal weg is. Het is alsof ik hem ooit een keer heb gespeeld en ben vergeten. Ik waardeer nieuwtjes steeds minder(eigenlijk interesseert niks nieuws over die game me meer)
Heeft iemand anders dit ook? Of word je nogsteeds hyper van een nieuwtje?
We're slowly approaching inevitable death.
pi_112862039
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 19:46 schreef dustbrain het volgende:
Het wachten op die game duurt zo lang dat de spanning helemaal weg is. Het is alsof ik hem ooit een keer heb gespeeld en ben vergeten. Ik waardeer nieuwtjes steeds minder(eigenlijk interesseert niks nieuws over die game me meer)
Heeft iemand anders dit ook? Of word je nogsteeds hyper van een nieuwtje?
Dit.
Ik wacht al jaren, en game sowieso de laatste tijd bijna niet meer.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2012 22:09:37 ]
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 23:58:45 #128
375570 crew  Cyan9
pi_112869558
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 19:46 schreef dustbrain het volgende:
Het wachten op die game duurt zo lang dat de spanning helemaal weg is. Het is alsof ik hem ooit een keer heb gespeeld en ben vergeten. Ik waardeer nieuwtjes steeds minder(eigenlijk interesseert niks nieuws over die game me meer)
Heeft iemand anders dit ook? Of word je nogsteeds hyper van een nieuwtje?
Deels inderdaad. Maar ik moet wel zeggen dat ik na het spelen van de beta wel weer heel enthousiast ben geworden. Maar ja, ik ben dan ook wel een die-hard fan van de GuildWars serie :)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_112869804
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 19:46 schreef dustbrain het volgende:
Het wachten op die game duurt zo lang dat de spanning helemaal weg is. Het is alsof ik hem ooit een keer heb gespeeld en ben vergeten. Ik waardeer nieuwtjes steeds minder(eigenlijk interesseert niks nieuws over die game me meer)
Heeft iemand anders dit ook? Of word je nogsteeds hyper van een nieuwtje?
Ik heb dat juist helemaal niet. Sowieso had ik nog erg veel plezier met GW1 en had ik zoiets van "deel 2...het komt allemaal wel". Nu ik 2 betaweekenden gespeeld heb, kan ik bijna niet wachten tot de game daadwerkelijk uitkomt :D
Ik vond het nog mooier en beter dan ik had verwacht O+
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_112874402
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 19:46 schreef dustbrain het volgende:
Het wachten op die game duurt zo lang dat de spanning helemaal weg is. Het is alsof ik hem ooit een keer heb gespeeld en ben vergeten. Ik waardeer nieuwtjes steeds minder(eigenlijk interesseert niks nieuws over die game me meer)
Heeft iemand anders dit ook? Of word je nogsteeds hyper van een nieuwtje?
Ben nooit hyper geworden van een nieuwtje. Ik heb zelfs het nieuws helemaal niet gevolgd vóór de beta's. Ik volg nog steeds het nieuws niet echt, alleen dingen als: we hebben dit gefixed en dat iets aangepast. Maar nieuwe dingen vind ik wel als ik weer eens mag spelen.

Maar dat wil niet zeggen dat ik hem niet nu wil spelen, want dat wil ik zeker!
pi_112875088
Ik heb nu het gevoel van ik wil spelen.

Op het moment heb ik diablo 3 alweer achter me gelaten en nu heb ik zin in gw2 :D
  Moderator donderdag 21 juni 2012 @ 19:19:03 #132
375570 crew  Cyan9
pi_113200975
Stress test numero 3 volgende week op woensdag de 27ste. =)

http://www.arena.net/blog/help-us-stress-our-servers-on-june-27
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_113223218
Wat houdt een stresstest precies in? hopen dat zoveel mensen teglijk inloggen en kijken of de servers het aankunnen? of is het iets anders?
  Moderator vrijdag 22 juni 2012 @ 08:51:36 #134
375570 crew  Cyan9
pi_113223386
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 08:39 schreef Kingleon het volgende:
Wat houdt een stresstest precies in? hopen dat zoveel mensen teglijk inloggen en kijken of de servers het aankunnen? of is het iets anders?
Daar komt het wel op neer. Zo ver ik weet worden deze stress tests gehouden zodat ArenaNet kan zien of de servers klaar zijn voor de volgende beta. :)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_113410188
Morgen weer een stress test, Hebben jullie tijd om hem te spelen?
pi_113413937
Yep. Perfect getimed ook, van 7 tot 11, lekker na het eten en ophouden als het tijd wordt om naar bed te gaan :D
  dinsdag 26 juni 2012 @ 15:37:12 #137
192683 AMDB
Visionair.
pi_113414700
Nope, geen tijd. Denk dat ik pas bij release weer kan spelen :P
  woensdag 27 juni 2012 @ 17:00:43 #138
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_113467055
Wat is deze? :o Maak ik net de deur thuis open van vakantie terug en lees ik hier dat er over een uurtje stresstest is?

TIMING! :D
pi_113482859
Ik heb het voor nu wel even gezien eigenlijk. Wacht nu vooral op release. Wil niet teveel spelen en alles al gezien hebben. Kom maar met releasedate!
  Moderator woensdag 27 juni 2012 @ 22:01:22 #140
9859 crew  Karina
Woman
pi_113483911
Tot 11 uur dus? Misschien na het voetballen nog heel even inloggen als het lukt :)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 28 juni 2012 @ 00:14:53 #141
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_113494179
Inloggen en lag waren een drama de eerste anderhalf uur. Vervolgens kwam ik op de overflow server en dat speelde heerlijk. Mijn eerste ervaring met GW2 en het smaakt zeker naar meer.
  Moderator donderdag 28 juni 2012 @ 00:52:57 #142
375570 crew  Cyan9
pi_113495573
Ik was het vergeten, maar laatste 20 minuten nog even meegepakt :)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_113510159
Ik kon gelijk inloggen (iets na 7'en) en werd er op klokslag 12 uitgegooid...

De TP deed het slecht, 1x een major lagspike gehad (die alleen opgelost kon worden door uit en in te loggen) en voor de rest heb ik niets gevonden wat betreft stress...
  donderdag 28 juni 2012 @ 14:56:50 #144
192683 AMDB
Visionair.
pi_113512537
Nog 2 maandjes _O_
pi_113512650
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 14:56 schreef AMDB het volgende:
Release 28 augustus!!

Nice!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 28 juni 2012 @ 15:08:48 #147
214544 J0ttem
speciale jongen
pi_113512749
Haha awesome, een dag voor mijn verjaardag :D
Swiggity swooty, I'm coming for that booty.
pi_113512947
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 14:56 schreef AMDB het volgende:
Release 28 augustus!!

Kan ook nog de open bèta zijn.
pi_113513078
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 15:12 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Kan ook nog de open bèta zijn.
Nee, release!

quote:
Guild Wars 2 will officially launch on Tuesday, August 28th.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')