Weet iemand hoe je bij beide komt?quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:56 schreef Boomeister het volgende:If you played in the previous beta weekend event, your characters will be available
-A new zone, Gendarran Fields, is open to everyone–but you’ll need to be level 25 to survive it
-The Ascalon Catacombs dungeon’s Explorable Mode is now available–this is the much more challenging version with more random elements.
Klopt ja, dat heb ik ook.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:46 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ze hebben alles overgesimplificeerd, voor mij voelt het toch vooral als een spamfest. Vraag me af of ik zo de hele game door kan spelen hoor...
Het gaat redelijk vlot moet ik zeggen, alleen als er heel veel spelers tegelijkertijd zijn (zoals met pvp dus) dan is het af en toe wat langzaam.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hebben ze de FPS al gefixed? Zelfs op low ging het beeld traag als je de camera draait.
risico van het vak lijkt me. Zodra je dood aan het gaan bent moet je er ff uit, healen en weer terug. Desnoods switch je ff over op ranged terwijl je weer bijvult en gaat daarna weer verder.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:16 schreef Kingleon het volgende:
Ik heb geen pvp gedaan, alleen maar pve. En wat vcerandert moet worden vind ik is dat melee classes minder snel dood kunnen. In een event waar meerdere mobs aan komen sta je in de frontlinie en binnen no time ben je dood. Terwijl alle ranged classes lekker van een afstandje veilig aan het spammen zijn.
Ik snap wat Kingleon bedoelt. Ik was in de Shiverpeaks, als Guardian. Full health. Volgende seconde: dood. Ik was lvl25, had lvl25 armour, in een lvl23 max gebied. Dus dat kon het niet zijn. Dat is gewoon niet leuk. Ik wil op z'n minst minimaal een fighting chance... En die kreeg ik dus niet.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:27 schreef jogy het volgende:
[..]
risico van het vak lijkt me. Zodra je dood aan het gaan bent moet je er ff uit, healen en weer terug. Desnoods switch je ff over op ranged terwijl je weer bijvult en gaat daarna weer verder.
Nah, de risk vs reward is hartstikke krom bij melee voorlopig.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:27 schreef jogy het volgende:
[..]
risico van het vak lijkt me. Zodra je dood aan het gaan bent moet je er ff uit, healen en weer terug. Desnoods switch je ff over op ranged terwijl je weer bijvult en gaat daarna weer verder.
Tuurlijk is het te fixen.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nah, de risk vs reward is hartstikke krom bij melee voorlopig.
Vraag me ook oprecht af of dit uberhaupt te fixen is, ik voorspel alvast heel veel ranged spelers iig.
Nou dat is dus niet te doen. Bij zo een event waar 15 of meer spelers bij zijn ga je als melee voorop in de strijd. En als je dan bij de mobs aankomt ben je in no time dood. Je hebt geen tijd om rustig eruit te rennen en jezelf weer te healen.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:27 schreef jogy het volgende:
[..]
risico van het vak lijkt me. Zodra je dood aan het gaan bent moet je er ff uit, healen en weer terug. Desnoods switch je ff over op ranged terwijl je weer bijvult en gaat daarna weer verder.
Ok duidelijk. Het is dan ook een heel andere manier van spelen nu hè. Niet meer tanken met automagisch een paar healers die het hele zooitje gezond houden. Puur tanken bestaat niet meer. en ik vermoed dat enkel ranged ook wel minder wordt uiteindelijk. Ik zie met mijn mesmer nog wel een aantal leuke opties met mijn zwaarden. En mesmer heeft geile escape-technieken.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:08 schreef Kingleon het volgende:
[..]
Nou dat is dus niet te doen. Bij zo een event waar 15 of meer spelers bij zijn ga je als melee voorop in de strijd. En als je dan bij de mobs aankomt ben je in no time dood. Je hebt geen tijd om rustig eruit te rennen en jezelf weer te healen.
We moeten wat he ?quote:Op maandag 11 juni 2012 15:07 schreef DeX090 het volgende:
Er wordt hier gepraat alsof jullie de retailversie al gespeeld hebben. We hebben het hier over het tweede open beta-weekend van deze game. Er komt sowieso nog een derde en wie weet, misschien nog wel meer. Er gaat nog zo veel veranderen voordat 'ie uitkomt. Erover speculeren alsof je nu het eindresultaat in handen hebt gehad, is een beetje onzinnig...
Alles wat je hier post, aan ArenaNet vertellen is misschien handiger. Die kunnen er nog wat aan doen, wij sneue FOK!kertjes kunnen dat niet. Was het maar zo'n feest.quote:
So what. Discussiëren mag toch?quote:Op maandag 11 juni 2012 15:07 schreef DeX090 het volgende:
Er wordt hier gepraat alsof jullie de retailversie al gespeeld hebben. We hebben het hier over het tweede open beta-weekend van deze game. Er komt sowieso nog een derde en wie weet, misschien nog wel meer. Er gaat nog zo veel veranderen voordat 'ie uitkomt. Erover speculeren alsof je nu het eindresultaat in handen hebt gehad, is een beetje onzinnig...
Heb ik op enig punt ook maar de suggestie gewekt dat discussiëren verboden is?quote:
Nee maar vind ook echt niet dat ze praten als of het een retail versie is.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:21 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Heb ik op enig punt ook maar de suggestie gewekt dat discussiëren verboden is?
Dat kan. Dan hebben wij een verschil van mening. Vandaar dit forum.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:27 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Nee maar vind ook echt niet dat ze praten als of het een retail versie is.
Gewoon om de uitdaging of zo?quote:Op maandag 11 juni 2012 14:38 schreef PBateman1978 het volgende:
Als melee heb je zgn. meer dmg dan ranged, maar als je dan steeds moet dodgen of uit range moet rennen wegens 1 of andere aanval staat ranged lekker door te schieten.
Vraag me dus nog steeds af hoe dit in endgame zal zijn, of de ''risk'' van melee spelers niet te groot wordt voor de ''reward''.
Het wordt een stuk lastiger spelen lijkt me, en als je dan nauwelijks meer dmg doet dan een ranged class, waarom zou je dan nog melee spelen ?
Nee hoor. De sprong maakt je niet dood. Het is het neerkomen wat nogal dodelijk is. Dus, als je neerkomt in iets wat meegeeft, zoals water, ga je echt niet dood! En als er goggles liggen kun je nog pirouettes maken in de lucht ook nog!quote:Op maandag 11 juni 2012 19:11 schreef Cyan9 het volgende:
En tip: spring niet van te hoge dingen. Dan ga je dood. Echt.
Klopt. Alleen blijkbaar vergeet ik altijd eerst te checken of ik echt in het water terecht kom. "Oh, de map geeft aan dat hieronder water is. Dan kan ik gewoon springen. Dood. Uhm, die stenen hier had ik even gemist." En dat een stuk of 5x. Laten we het maar niet hebben over mijn staat van doen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 07:40 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Nee hoor. De sprong maakt je niet dood. Het is het neerkomen wat nogal dodelijk is. Dus, als je neerkomt in iets wat meegeeft, zoals water, ga je echt niet dood! En als er goggles liggen kun je nog pirouettes maken in de lucht ook nog!
Heb ik ook wel gehad hoor. Denk je lekker in het water te kunnen springen, liggen er nog wat rotsblokken in de weg... En daar ligt dan je gebroken lichaam, onderaan zo'n klif, op de rotsen gespietst... Het is dat de krabben daar nog niet niet aan m'n lichaam begonnen te knagenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Klopt. Alleen blijkbaar vergeet ik altijd eerst te checken of ik echt in het water terecht kom. "Oh, de map geeft aan dat hieronder water is. Dan kan ik gewoon springen. Dood. Uhm, die stenen hier had ik even gemist." En dat een stuk of 5x. Laten we het maar niet hebben over mijn staat van doen.
Dit.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:46 schreef dustbrain het volgende:
Het wachten op die game duurt zo lang dat de spanning helemaal weg is. Het is alsof ik hem ooit een keer heb gespeeld en ben vergeten. Ik waardeer nieuwtjes steeds minder(eigenlijk interesseert niks nieuws over die game me meer)
Heeft iemand anders dit ook? Of word je nogsteeds hyper van een nieuwtje?
Deels inderdaad. Maar ik moet wel zeggen dat ik na het spelen van de beta wel weer heel enthousiast ben geworden. Maar ja, ik ben dan ook wel een die-hard fan van de GuildWars seriequote:Op woensdag 13 juni 2012 19:46 schreef dustbrain het volgende:
Het wachten op die game duurt zo lang dat de spanning helemaal weg is. Het is alsof ik hem ooit een keer heb gespeeld en ben vergeten. Ik waardeer nieuwtjes steeds minder(eigenlijk interesseert niks nieuws over die game me meer)
Heeft iemand anders dit ook? Of word je nogsteeds hyper van een nieuwtje?
Ik heb dat juist helemaal niet. Sowieso had ik nog erg veel plezier met GW1 en had ik zoiets van "deel 2...het komt allemaal wel". Nu ik 2 betaweekenden gespeeld heb, kan ik bijna niet wachten tot de game daadwerkelijk uitkomtquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:46 schreef dustbrain het volgende:
Het wachten op die game duurt zo lang dat de spanning helemaal weg is. Het is alsof ik hem ooit een keer heb gespeeld en ben vergeten. Ik waardeer nieuwtjes steeds minder(eigenlijk interesseert niks nieuws over die game me meer)
Heeft iemand anders dit ook? Of word je nogsteeds hyper van een nieuwtje?
Ben nooit hyper geworden van een nieuwtje. Ik heb zelfs het nieuws helemaal niet gevolgd vóór de beta's. Ik volg nog steeds het nieuws niet echt, alleen dingen als: we hebben dit gefixed en dat iets aangepast. Maar nieuwe dingen vind ik wel als ik weer eens mag spelen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:46 schreef dustbrain het volgende:
Het wachten op die game duurt zo lang dat de spanning helemaal weg is. Het is alsof ik hem ooit een keer heb gespeeld en ben vergeten. Ik waardeer nieuwtjes steeds minder(eigenlijk interesseert niks nieuws over die game me meer)
Heeft iemand anders dit ook? Of word je nogsteeds hyper van een nieuwtje?
Daar komt het wel op neer. Zo ver ik weet worden deze stress tests gehouden zodat ArenaNet kan zien of de servers klaar zijn voor de volgende beta.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:39 schreef Kingleon het volgende:
Wat houdt een stresstest precies in? hopen dat zoveel mensen teglijk inloggen en kijken of de servers het aankunnen? of is het iets anders?
Nice!quote:
Kan ook nog de open bèta zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |