mwa vind wel meevallen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Controller is wel minder, ben van PS2 naar Xbox 360 gegaan vanwege de controller in eerste instantie.
Die is tof mits het einde er niet afgeknipt.quote:
Fantasia.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Oh ja welke dat dan? De beste Disneys zijn toch echt wel die uit de jaren 90. Sneeuwwitje is alleraardigst, maar haalt het echt niet bij Lion King, Beauty and the Beast en Hunchback of the Notre Dame.
Ik hoor het in mijn omgeving ook steeds dat de controllers van de PS3 kut zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mwa vind wel meevallen.
sowieso betalen voor je internet
Ik betaal liever 35 p.j. voor een netwerk dat altijd werkt dan voor een netwerk wat vaak lag heeft en zo lek is als een mandjequote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mwa vind wel meevallen.
sowieso betalen voor je internet
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:54 schreef Helpmefok het volgende:
Maar inderdaad, Disney uit de jaren '90 is wel episch. AladdinLion King
Beauty and the beast
Notre dame
Pff, da's een keertje gebeurdquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:58 schreef SjaakBauer het volgende:
Boehoehoe 60 euro betalen voor een jaartje gamen op fatsoenlijke servers, die er niet eventjes een paar maand uitliggen.
Gears of War
Bazenspel! Komt volgend jaar een prequelquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:58 schreef SjaakBauer het volgende:
Boehoehoe 60 euro betalen voor een jaartje gamen op fatsoenlijke servers, die er niet eventjes een paar maand uitliggen.
Gears of War
quote:
Nee, Zelda.quote:
Spelen met Cole. 'It's the Cole train baby'quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Bazenspel! Komt volgend jaar een prequel
neequote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Moeten jullie allemaal op tijd paps en mams aanschuiven voor het eten?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Spelen met Cole. 'It's the Cole train baby'
Ik ook man. Veel epische negerquotesquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Kapot gelachen om die opmerkingen van Cole
Ik weet nog dat mijn moeder een keertje op vakantie ging met haar zus naar Tunesië, moest mijn pa voor het eerst op 3 apies passen. Hij heeft 6 uur aan Tom en Jerry tekenfilms gehuurd, we hebben de hele dag tv gekeken totdat het tijd was voor de WK86 wedstrijden, toen moesten we naar bed.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fantasia.
Winnie de Pooh (eerste film).
Dumbo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |