quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:54 schreef Helpmefok het volgende:
Maar inderdaad, Disney uit de jaren '90 is wel episch. AladdinLion King
Beauty and the beast
Notre dame
Pff, da's een keertje gebeurdquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:58 schreef SjaakBauer het volgende:
Boehoehoe 60 euro betalen voor een jaartje gamen op fatsoenlijke servers, die er niet eventjes een paar maand uitliggen.
Gears of War
Bazenspel! Komt volgend jaar een prequelquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:58 schreef SjaakBauer het volgende:
Boehoehoe 60 euro betalen voor een jaartje gamen op fatsoenlijke servers, die er niet eventjes een paar maand uitliggen.
Gears of War
quote:
Nee, Zelda.quote:
Spelen met Cole. 'It's the Cole train baby'quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Bazenspel! Komt volgend jaar een prequel
neequote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Moeten jullie allemaal op tijd paps en mams aanschuiven voor het eten?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Spelen met Cole. 'It's the Cole train baby'
Ik ook man. Veel epische negerquotesquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Kapot gelachen om die opmerkingen van Cole
Ik weet nog dat mijn moeder een keertje op vakantie ging met haar zus naar Tunesië, moest mijn pa voor het eerst op 3 apies passen. Hij heeft 6 uur aan Tom en Jerry tekenfilms gehuurd, we hebben de hele dag tv gekeken totdat het tijd was voor de WK86 wedstrijden, toen moesten we naar bed.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fantasia.
Winnie de Pooh (eerste film).
Dumbo.
Het is toch enkel een controller?quote:
Kutgame idd.quote:
http://nos.nl/ek2012/video/380426-studio-sportzomer-4-juni.htmlquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:07 schreef Typisch het volgende:
Weet 1 van jullie of ik Studio Sportzomer ergens terug kan kijken?
Uitzendinggemist gewoon denk ik?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:07 schreef Typisch het volgende:
Weet 1 van jullie of ik Studio Sportzomer ergens terug kan kijken?
En dat zie jij na 1 game?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Graphics zijn ook niet echt mooi, minder dan de PS3 & X360.
Alleen van Pikmin bedoelt hij.quote:
Godverdomme, nu moet ik dat ook.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:11 schreef mrstylo het volgende:
Waarom moet ik altijd aan Michael Jackson denken als ik die Japanner zie.
PS3 & Xbox 360 hebben zich reeds bewezen, de Wii U nog niet..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:13 schreef Typisch het volgende:
Wel een heel andere aanpak van presentatie. Sony opende gister met een knallend filmpjes, Nintendo begint gewoon gelijk met een game.
Sony:quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:13 schreef Typisch het volgende:
Wel een heel andere aanpak van presentatie. Sony opende gister met een knallend filmpjes, Nintendo begint gewoon gelijk met een game.
Ik heb nu wel minder spijt eigenlijk.quote:
Ik hou van lekker strak.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:15 schreef Geo4kant het volgende:
Het decor van Nintendo is ook veel mooier. Lekker strak.
Alle drie wel mooi.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:15 schreef Geo4kant het volgende:
Het decor van Nintendo is ook veel mooier. Lekker strak.
Ook een poging geven dan kijken of ik jullie ophef dan wel kan plaatsen.quote:
Ik vind Mario zelf er goed uit zien, de andere monsters vind ik minder..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:22 schreef mrstylo het volgende:
Op één of andere manier ziet Mario er raar uit.
Waar staat dat het moet?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:26 schreef mrstylo het volgende:
Waarom snapt Nintendo niet dat ik niet staand wil gamen.
Inderdaadquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:26 schreef mrstylo het volgende:
Waarom snapt Nintendo niet dat ik niet staand wil gamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |