Dat hoeft nog niet eens om meer winst te pakken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:20 schreef darpios het volgende:
De gewone prijzen van alles gaat natuurlijk ietsje omhoog en daardoor maken ze uiteindelijk veel meer winst.
Marketing.
Door hogere prijzen te hanteren prijs je jezelf natuurlijk uit de marktquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:20 schreef darpios het volgende:
De gewone prijzen van alles gaat natuurlijk ietsje omhoog en daardoor maken ze uiteindelijk veel meer winst.
Marketing.
Prijzen hoeven niet per se te stijgen, als zij door deze actie genoeg extra omzet verkrijgen dekt dat de kosten van het afschaffen van de verzendkosten. Sowieso zijn stijgende prijzen bij een webwinkel geen goed idee in het kader van de concurrentie.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:20 schreef darpios het volgende:
Marketing.
Kan niet van (Nederlandstalige) boeken. Wet op de vaste boekenprijs.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:20 schreef darpios het volgende:
Marketing.
Dat zal zo blijven.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:23 schreef HeatWave het volgende:
Werd ook eens tijd, het is toch belachelijk die verzendkosten overal? Koop je een kabeltje van 10 euro, 5 euro verzendkosten.
quote:Nu bezorgt de winkel alle bestellingen vanaf ¤ 20,- kosteloos thuis.
Het is goede marketing voor bol. Alle kranten zullen dit bericht publiceren.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:30 schreef Dennis101 het volgende:
Overigens heeft dit nieuws mij zojuist overgehaald om iets bij bol.com te bestellen
Op andere producten wellicht wel. Een paar cent omhoog valt niemand op, plus ze hebben er nu een goed excuus voor.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:25 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Kan niet van (Nederlandstalige) boeken. Wet op de vaste boekenprijs.
Dit zal meer een bedreiging zijn voor de grote ketens in de winkelstraten, dan de kleinere (Bijzondere) winkeltjes. Wat mij betreft dus een goede ontwikkeling.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:04 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, maar er kleven ook nadelen aan. We willen ook niet dat er over een aantal jaar alleen maar lege winkelstraten te vinden zijn. De winkeliers moeten zich gaan onderscheiden van de webwinkels, anders voorzie ik grote problemen in de toekomst.
Als de ketens het hoofd boven water houden en zich meer gaan onderscheiden is het winst voor de consument. Ben benieuwd naar de ontwikkelingen de komende jaren.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dit zal meer een bedreiging zijn voor de grote ketens in de winkelstraten, dan de kleinere (Bijzondere) winkeltjes. Wat mij betreft dus een goede ontwikkeling.
Nou, nou nou nouquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ik wil gewoon het boek wat ik zoek en voor de goedkoopste prijs en wel meteen.
Mij hebben ze ook zo ver gekregen. Stomme bol.comquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:30 schreef Dennis101 het volgende:
Overigens heeft dit nieuws mij zojuist overgehaald om iets bij bol.com te bestellen
Bedankt voor de tip. Nooit van gehoord, maar zal eens op de site gaan neuzenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Play.com is goedkoper dan bol en bezorgt al jaren zonder verzendkosten. Vanaf Jersey, notabene.
Voor games: blahdvd.co.uk. Kost 1,95 aan verzendkosten maar de games zijn zo 12 euri goedkoper dan bij BOLquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:57 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Nooit van gehoord, maar zal eens op de site gaan neuzen
Play.com bezorgd gratis in Nederland.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Voor games: blahdvd.co.uk. Kost 1,95 aan verzendkosten maar de games zijn zo 12 euri goedkoper dan bij BOL
heb je nog kans dat je BTW moet betalen en inklaringskosten.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Play.com is goedkoper dan bol en bezorgt al jaren zonder verzendkosten. Vanaf Jersey, notabene.
Play.com zit in Engeland, dus nee.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
heb je nog kans dat je BTW moet betalen en inklaringskosten.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
heb je nog kans dat je BTW moet betalen en inklaringskosten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |