Maar jij zegt van niet dus Murdera?quote:Hmm ok, ik zit me namelijk af te vragen of het spel wel de moeite waard is als je niet direct geinteresseerd bent in het steeds opnieuw spelen op een ander niveau. Ik dacht eerst zelf dat de skeleton king het eind van act 1 was, dan leek het mij wel een erg kort spelletje. Maar als de acts steeds kleiner worden is dat misschien alsnog het geval
Over heel Normal deed ik de 1e keer iets van 25 uur, heb wel elk hoekje bekeken en wat met de auction house gerommeld.. Ik geloof dat ik toen in iets van 45-60min voor de Skeleton King stond.. dan heb je misschien een beetje de indruk van de lengte van alle acts bij elkaar.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:43 schreef Brentmeister het volgende:
Hmm ok, ik zit me namelijk af te vragen of het spel wel de moeite waard is als je niet direct geinteresseerd bent in het steeds opnieuw spelen op een ander niveau. Ik dacht eerst zelf dat de skeleton king het eind van act 1 was, dan leek het mij wel een erg kort spelletje. Maar als de acts steeds kleiner worden is dat misschien alsnog het geval
Ok, thanks! Dat geeft me wel een goede indicatiequote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Over heel Normal deed ik de 1e keer iets van 25 uur, heb wel elk hoekje bekeken en wat met de auction house gerommeld.. Ik geloof dat ik toen in iets van 45-60min voor de Skeleton King stond.. dan heb je misschien een beetje de indruk van de lengte van alle acts bij elkaar.
Nee, als je het maar 1 keer wil spelen, kan je beter iets als skyrim aanschaffen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:46 schreef Brentmeister het volgende:
Ik post em hier maar even weer:
[..]
Maar jij zegt van niet dus Murdera?
Dat, als je alleen normal wilt doorspelen is het niet de moeite waard. Al is de kans groot dat je wel verder wilt op nightmare als je klaar bent met normalquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, als je het maar 1 keer wil spelen, kan je beter iets als skyrim aanschaffen.
Ja ok, ik zeg ook niet dat ik het persé één keer wil spelen, maar mijn eerste indruk van Diablo was dus anders. Ik dacht dat het meer om het verhaal ging waar je doorheen loopt, maar de focus ligt dus ook erg op het replayen op moeilijkere levels en zodoende steeds betere gear vergaren als ik het goed begrijp.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:50 schreef bigbass het volgende:
[..]
Dat, als je alleen normal wilt doorspelen is het niet de moeite waard. Al is de kans groot dat je wel verder wilt op nightmare als je klaar bent met normal
Ja daar ben ik 't ook wel mee eens. Item fever, Inferno progress en AH handelen is meer de kern van 't spel. Voor 1x door Normal heen rossen zou ik 't ook niet kopen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, als je het maar 1 keer wil spelen, kan je beter iets als skyrim aanschaffen.
Yep, 't verhaal is aardig maar flinterdun. Wel erg mooie cinematics en ik vind 't spel er ook geweldig uitzien. Maar 't is de gameplay waar ik verzot op benquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:52 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Ja ok, ik zeg ook niet dat ik het persé één keer wil spelen, maar mijn eerste indruk van Diablo was dus anders. Ik dacht dat het meer om het verhaal ging waar je doorheen loopt, maar de focus ligt dus ook erg op het replayen op moeilijkere levels en zodoende steeds betere gear vergaren als ik het goed begrijp.
Ok duidelijkquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Yep, 't verhaal is aardig maar flinterdun. Wel erg mooie cinematics en ik vind 't spel er ook geweldig uitzien. Maar 't is de gameplay waar ik verzot op ben
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:52 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Ja ok, ik zeg ook niet dat ik het persé één keer wil spelen, maar mijn eerste indruk van Diablo was dus anders. Ik dacht dat het meer om het verhaal ging waar je doorheen loopt, maar de focus ligt dus ook erg op het replayen op moeilijkere levels en zodoende steeds betere gear vergaren als ik het goed begrijp.
Ik had een aantal maal kippenvel bij de cutscenesquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:54 schreef Murdera het volgende:
[..]Het verhaal is een flauwe grap, de voice acting is crap, de cutscenes zijn hooguit okay.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik had een aantal maal kippenvel bij de cutscenes
Ik had gister Imp Slapped - knockback 5 imps at one time.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:03 schreef Cornelis83 het volgende:
opeens weer een feat of strength erbij..."Smash! Jay, Smash!" Blijkbaar haal je die als je the unburied Jay Wilson omlegt of zo...
Ben bang van niet, erg lage dps. Je kunt zoeken op AH op de naam van de legendary en dan sorteren op DPS (belangrijkste stat van een wapen). Vrees dat ie maar <200k opbrengt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:18 schreef Cornelis83 het volgende:
Voor de AH experts hier:
een 2h legendary
425.0 dps
+58-125 fire dmg
+15% AS
+25% extra gold from monsters
+7% Movement speed
2.8% chance to blind on hit
1 socket.
min. lvl 58.
Verkoopt dat een beetje? En zo ja, voor hoeveel ongeveer?
Ik ben niet echt een grote AH bezoeker dus heb ook niet zoveel ervaring in het uitzoeken etc.
Rond de 100kquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ben bang van niet, erg lage dps. Je kunt zoeken op AH op de naam van de legendary en dan sorteren op DPS (belangrijkste stat van een wapen). Vrees dat ie maar <200k opbrengt.
Dagen? Dat is nog best snel danquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:19 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Geen Diablo 3 de komende dagen.
Videokaart is RMA.
Geen idee, kan wel langer dan een paar dagen duren vrees ikquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet op weken te rekenen?
Ik vind een spel al geld waar als het mij minstens 10 uur plezier brengt en ik zin heb om door te spelen nadat ik 's middags na 3 uur spelen het spel afsluit.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:43 schreef Brentmeister het volgende:
Hmm ok, ik zit me namelijk af te vragen of het spel wel de moeite waard is als je niet direct geinteresseerd bent in het steeds opnieuw spelen op een ander niveau. Ik dacht eerst zelf dat de skeleton king het eind van act 1 was, dan leek het mij wel een erg kort spelletje. Maar als de acts steeds kleiner worden is dat misschien alsnog het geval
Rly?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:12 schreef Aleria het volgende:
[..]
=) Heb nu gelijk dat liedje Heaven van Do in m'n hoofd.
Maar! Enjoy heaven!
Moet ieder moment weg maar kan misschien wel evenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:22 schreef So_Surreal het volgende:
Kan iemand van level 60 mij en iemand van mijn public helpen met een yellow mob ?
Act 1 van hell..
Weet het, maar komt denk ik door de titelquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:30 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Rly?spoilers, its not as heaven as you think
Ik ga gewoon uit van deze weekquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Geen idee, kan wel langer dan een paar dagen duren vrees ik
Ik "Servant in Heaven, King in Hell" van Kreatorquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:12 schreef Aleria het volgende:
[..]
=) Heb nu gelijk dat liedje Heaven van Do in m'n hoofd.
Maar! Enjoy heaven!
Dissection - Where Dead Angels Liequote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik "Servant in Heaven, King in Hell" van Kreator
Children of Bodom - Angels don't Kill.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dissection - Where Dead Angels Lie
Belialquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Net trouwens die duivelpop verslagen (naam even kwijt). Morgen maar aan Act III beginnen.
\m/quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Children of Bodom - Angels don't Kill.
Was vrij makkelijk tot hij zo'n grote pop werd.quote:
Ander class pakken, en kijken of het daarmee ook lukt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:31 schreef So_Surreal het volgende:
Hoeveel mensen hebben Diablo al op inferno verslagen ?
En als je dat gedaan hebt, wat valt er dan nog te doen in het spel, behalve vrienden helpen, je crafting omhoog levelen en PvP'n in de toekomst ?
Waar heb je hem gekocht, als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:47 schreef JavaForumsNL het volgende:
Gister d3 goedkoop gekocht, ben nu in act 2
http://battle.netquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waar heb je hem gekocht, als ik vragen mag?
+ andere patches en daarnaast lootgeil achter loot aan gaan. Bijv. buffloot tot 5 opstacken en endbosses neerhalen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:31 schreef So_Surreal het volgende:
En als je dat gedaan hebt, wat valt er dan nog te doen in het spel, behalve vrienden helpen, je crafting omhoog levelen en PvP'n in de toekomst ?
Thanksquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
http://battle.net
En als je hem fysiek wil zou ik de Dynabyte in de gaten houden, die zijn vaak een stuk goedkoper als game winkels.
Hardcore inferno uitspelen, en dan over 12 jaar diablo IV spelenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:31 schreef So_Surreal het volgende:
Dan moet je Diablo op Hell of hoger verslaan met de vuist en zoquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:39 schreef Cornelis83 het volgende:
Alle achievements halen!Dan pas heb je diablo 3 uitgespeeld
Without gear.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:44 schreef Jump het volgende:
[..]
Dan moet je Diablo op Hell of hoger verslaan met de vuist en zo(en zonder armor dachtik)
Dat is tenminste een achievement. Al die bullshit-achievements tegenwoordigquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:44 schreef Jump het volgende:
[..]
Dan moet je Diablo op Hell of hoger verslaan met de vuist en zo(en zonder armor dachtik)
Hardcore Diablo op Inferno verslaan, dat is pas een bullshit achievementquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is tenminste een achievement. Al die bullshit-achievements tegenwoordig
Niet getest maar die zijn nog makkelijk te halen ook volgens mij. Ga samen met iemand (of meerdere) en kill em dan. Als je dood gaat, who cares. Met inferno gear kan iemand makkelijk een hell boss bedoeld voor een party van 2 solo-en. Op die manier heb ik namelijk ook de belial achievements gehaald waarbij je niet geraakt mag worden door zijn attacks. Ik ging toch ergens dood aan, lette niet op of lagspike, weet niet meer hoe. Maar ik had de achievements. Gek genoeg.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:44 schreef Jump het volgende:
[..]
Kripparrian heeft vanochtend Belial hc inferno gedaan, hij komt er welquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:28 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Hardcore Diablo op Inferno verslaan, dat is pas een bullshit achievement
Jep, met (van 1 - 4) Blizzard, Wave of Force, Energy Armor en Magic Weapon kom ik tot nu toe (halverwege Act 1 in Hell) alles redelijk goed door. Met Electrocute en Desintegrate onder de muisknoppen heb ik een goede, evenwichtige build te pakken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, lvl 33 en net de skeleton king op nm verslagen. Wat ontieglijk makkelijk als Wizard met Mirror Image, Diamond Skin, Blizzard, Magic Weapon, Electrocute en Shock Pulse zeg (is ook meteen 1 t/m RMB voor me)![]()
Blizzard gebruik ik idd op dezelfde manier. Ik heb Teleport er even uitgegooid om te zien hoe goed/leuk Mirror Image is. Disintegrate heb ik weer weggegooid en Shock Pulse (Firebolts) teruggezet, ik heb nl. al een spell voor de afstand (Electrocute, met Chain Lighting idd) onder LMB zittenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:27 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Jep, met (van 1 - 4) Blizzard, Wave of Force, Energy Armor en Magic Weapon kom ik tot nu toe (halverwege Act 1 in Hell) alles redelijk goed door. Met Electrocute en Desintegrate onder de muisknoppen heb ik een goede, evenwichtige build te pakken.
Blizzard om de mobs op afstand te slowen en damage te doen, mochten ze toch dichtbij komen dan kan ik ze met Wave of Force knockbacken en stunnen. Vervolgens Electrocute met Chain Lightning en Desintegrate eroverheen en alles gaat neer. Diamond Skin gebruik ik alleen bij heftige Elites en Bosses.
Ben dan meer van het kiten en heb niet zo op teleports en mirror images. Ik vind Desintegrate juist een machtige combinatie met Blizzard; veel mobs (inclusief de sterkere) hebben kennelijk geen resistance tegen cold. Dus eerst een Blizzard en dan desintegrate en ze gaan binnen een seconde neer. Wmb kan daar geen Shock Pulse tegenop. Een armor vind ik noodzakelijk, want als ze dan bij je komen ben je niet binnen twee klappen dood en kan je nog proberen maatregelen te nemen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Blizzard gebruik ik idd op dezelfde manier. Ik heb Teleport er even uitgegooid om te zien hoe goed/leuk Mirror Image is. Desintegrate heb ik weer weggegooid en Shock Pulse (Firebolts) teruggezet, ik heb nl. al een spell voor de afstand (Electrocute, met Chain Lighting idd) onder LMB zitten
Armors gebruik ik eigenlijk niet, maar ik ben dan ook nog maar net aan nightmare begonnen, wellicht moet ik iets opgeven (waarsch. Mirror Image) als ik verder kom
Waarsch. niet. Mirror image is geweldig om sterke blues af te lijden om zelf weg te rennen en harde aoe te spammenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Armors gebruik ik eigenlijk niet, maar ik ben dan ook nog maar net aan nightmare begonnen, wellicht moet ik iets opgeven (waarsch. Mirror Image) als ik verder kom
Jawel, zal vast wel idd. Voor nu vind het nog gewoon leuk om regelmatig een uurtje te spelen. Met mn lv 52 Wizard in Hell met 20k Health en 3k5 DPS. Hoe dat straks in Inferno moet zie ik dan welquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
Wacht maar. Jullie zullen de Poison Hydra nog heel veel gaan gebruiken.
Mijn inferno build nu (36,5k HP):
[ afbeelding ]
Die droppen op Hell.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:08 schreef Killaht het volgende:
Hoe krijg je die blacksmith book ipv pages?
Heb 5 books gevonden in nightmare.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nightmare = pages
hell = books
inferno = tome of secrets
boj anglers? en boots van dezelfde soort met attack speed increased werkt welquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Lekker dan koop je boots voor 350k met 15% attack speed blijkt het gebugged te zijn en helemaal niet mee te tellenDan zal je zien dat ze er 15% movementspeed van maken ipv attack speed al fix.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Lekker dan koop je boots voor 350k met 15% attack speed blijkt het gebugged te zijn en helemaal niet mee te tellenDan zal je zien dat ze er 15% movementspeed van maken ipv attack speed al fix.
Nee, dat is letterlijk een 'achievement'. 3 keer een ander armor piece aantrekken en dat soort bullshit is letterlijk niveau kleuterschool "Goed zo! Je kan je schoenen strikken!".quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:28 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Hardcore Diablo op Inferno verslaan, dat is pas een bullshit achievement
Overigens wel mooi dat je al je gold / wat er in je stash zit houdt, ookal heb je geen chars meer op HC. Kan ik een vliegende start op m`n monk makenquote:Op woensdag 6 juni 2012 08:19 schreef Afwazig het volgende:
R.I.P mijn level 29 Demon Hunter ook. Niet god opgelet gister, dom. Nu een monk aangemaakt op HC.
Nee Asheara's lock van de Asheara set. Laat het gelijk een waarschuwing zijnquote:Op woensdag 6 juni 2012 02:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
boj anglers? en boots van dezelfde soort met attack speed increased werkt wel
quote:Op woensdag 6 juni 2012 04:57 schreef Baszh het volgende:
R.I.P. mijn 54 hardcore monk, laggspike terwijl ik solo met een molten/plagued/fast group bezig was. Geen probleem dacht ik, gewoon pauze en ff wachten, maar toen zat mijn char vast op dezelfde plek, instant reset naar positie als ik probeer weg te lopen.
Lang niet genoeg resis om in de molten en plagued te tanken, dusja...
[ afbeelding ]
Online! Is er niets uitverkochtquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:20 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
pfff ik wil oooohoooook maar nog steeds uitverkocht!
Koop 'm gewoon online.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:20 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
pfff ik wil oooohoooook maar nog steeds uitverkocht!
Ik gok 10 euroquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:56 schreef TC_Artemis het volgende:
Lekker boeiend of t 10 euro meer is.. wat is die 10 euro op 500 uur spelen nou
ja maar dat doen die eikels expres!!quote:
Wizard op inferno is toch facerollquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:08 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
archon is ook perfect bij die cutscene inderdaad
op inferno:
wizard
Ligt aan je gear, sommige elite packs heb ik problemen mee, vooral in act 2quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wizard op inferno is toch facerollNet als DH overigens
Hmm met een beetje gear zit op 70k+ in act 3 voor zover ik weet. Ik denk dat je in act 2 ook wel een stuk meer dan 28k kan halen, toch? Maar inderdaad ligt natuurlijk grotendeels aan je gearquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ligt aan je gear, sommige elite packs heb ik problemen mee, vooral in act 2
Ik speel een wizard met bijna 28k dps.
Geen idee, ik heb alles tot zover gekocht op de auction (ja, alles op de offhand na, die heb ik gekregen). Probleem is dat de betere items stervensduur zijn en er qua drops echt helemaal niets valtquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hmm met een beetje gear zit op 70k+ in act 3 voor zover ik weet. Ik denk dat je in act 2 ook wel een stuk meer dan 28k kan halen, toch? Maar inderdaad ligt natuurlijk grotendeels aan je gear
Act 1 kun je met elke build en leuke gear nog wel spelen. Act 2: veel succes, laat me weten welke combinatie van gear/build het speelbaar maaktquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:18 schreef Afwazig het volgende:
Bijna 60 op mijn Witch Docter op SC, moet nog anderhalf bar. Heb het al moeilijk einde Hell, dus voor inferno moet ik nog wel wat gear hebben. Daarnaast ben ik mijn bearspam build wel zat, iemand suggesties voor een viable inferno WD build?
Schoenen strikken is anders best moeilijk, denk ik. Veters daarentegen..quote:Op woensdag 6 juni 2012 04:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, dat is letterlijk een 'achievement'. 3 keer een ander armor piece aantrekken en dat soort bullshit is letterlijk niveau kleuterschool "Goed zo! Je kan je schoenen strikken!".
Boeiend. 10 euro duurder, scheelt ons een hoop gemekker over dat hij uitverkocht is. En dat is hij waarschijnlijk de komende twee week toch nog wel.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:03 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
ja maar dat doen die eikels expres!!
te weinig hard-copies zodat iedereen online duurder koopt!
pfffffff uitzuigers
Haha, nou ik zit ook op act 2 hoor. Ik zit met mijn barbarian op ~600+ resi met alles. 1h + shield en 36k hp + 11k dps. Dus ik kan wel wat dps extra gebruiken maar het valt ook allemaal niet mee.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb alles tot zover gekocht op de auction (ja, alles op de offhand na, die heb ik gekregen). Probleem is dat de betere items stervensduur zijn en er qua drops echt helemaal niets valt. Met een goed team komen we redelijk ver maar die kan ik momenteel niet vinden
Jullie kunnen tenminste nog voor armor gaan.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha, nou ik zit ook op act 2 hoor. Ik zit met mijn barbarian op ~600+ resi met alles. 1h + shield en 36k hp + 11k dps. Dus ik kan wel wat dps extra gebruiken maar het valt ook allemaal niet mee.
Als ik andere spec ga en 2h pak dan heb ik ook iets van 27-28k dps maar dan ga ik nóg sneller dood
Waarom niet de officiële site... Waarom altijd vreemde sites die niets toevoegen aan de echte site.quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:45 schreef Questular het volgende:
Gisteren deze build http://d3db.com/tool/calculator/barbarian/25024 gepakt. Ik moet zeggen dat ik een beetje baal van de continue waardeloze drops die ik krijg en de rare items die ik craft waar ik ook niks aan heb... Als ik zie wat vrienden die spelen aan drops krijgen en de rotzooi waar ik mee opgescheept wordt.... Het is dat ik bijna mn hele gear van een vriend heb gekregen anders zou het nightmare nivo al te hoog zijn. En het lijkt wel alsof je met ranged characters veel makkelijker bv the Butcher of andere bosses neer krijgt. Je hebt toch veel te maken met AOE van de tegenstander en als melee class ben je meer aan het ontwijken dan dat je damage aan het doen bent. Kan natuurlijk ook aan mn "skill" liggen
WD zijn zwaar underpowered ten opzichte van DH en WIZ, dat is het belangrijkste wat je moet weten voor inferno voordat je eraan begint. Richt je niet teveel op die 2 classes qua damage. Wat je veel gaat doen in inferno is Kiten en doodgaan. Dit kan met 3 builds:quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:18 schreef Afwazig het volgende:
Bijna 60 op mijn Witch Docter op SC, moet nog anderhalf bar. Heb het al moeilijk einde Hell, dus voor inferno moet ik nog wel wat gear hebben. Daarnaast ben ik mijn bearspam build wel zat, iemand suggesties voor een viable inferno WD build?
DH met goede gear gaat sowieso nergens overquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jullie kunnen tenminste nog voor armor gaan.
Mijn DH tank werkte niet helemaal perfect.
Ja zeker ik ga bijna nooit dood op Inferno als DH super makkelijk gewoon. Helaas weet mijn armor dit nog niet en is vaak ineens roodquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wizard op inferno is toch facerollNet als DH overigens
Tuurlijk.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
DH met goede gear gaat sowieso nergens overDan heb je niet eens tijd om te tanken aangezien alles al dood is voordat je kan tanken
Ik geniet altijd wel van al die verontwaardiging daarom kijk ik ook zo uit naar PVPquote:
De enige die ik super makkelijk door Inferno zag wandelen was de Wizard die via Archon een 128k DPS deed. De rest moet er nog steeds moeite voor doen. Misschien dat het eenvoudig lijkt, maar dat is het echt niet...quote:
geen idee ik heb gewoon op google gezocht en kwam deze build tegenquote:Waarom niet de officiële site... Waarom altijd vreemde sites die niets toevoegen aan de echte site.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
DH met goede gear gaat sowieso nergens overDan heb je niet eens tijd om te tanken aangezien alles al dood is voordat je kan tanken
hoever ben je al met je dh in inferno? en sorry hoor maar ik ram niet alles neer met 1 hit...quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan is je gear duidelijk niet goed genoegquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
hoever ben je al met je dh in inferno? en sorry hoor maar ik ram niet alles neer met 1 hit...
Ach... die wapens zijn ook direct 60 miljoen dus al met al qua prijs goedquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:17 schreef kensei het volgende:
Reduced level requirement is echt belachelijk, je kan al op level 40 een level 60 wapen gebruiken die 30x zoveel damage doet
Hij heeft enkel het filmpje gezien van die DH met 200K dmg denk ik.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
hoever ben je al met je dh in inferno? en sorry hoor maar ik ram niet alles neer met 1 hit...
hoe belangrijk wordt armor voor dh in inferno? of toch maar voor max dex en crit hit dmg gaan?quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij heeft enkel het filmpje gezien van die DH met 200K dmg denk ik.
Inderdaad Murdera hoe zit dat nouquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:25 schreef Matty___ het volgende:
[..]
hoe belangrijk wordt armor voor dh in inferno? of toch maar voor max dex en crit hit dmg gaan?
zit nu redelijk vast in act2. Aan de ene kant doe ik blijkbaar met 60k dmg (met sharpshooter) te weinig dmg om elits af te maken voordat ik dood ben (1 shot). Heb dan ook alleen 2300 armor
Dikke armor, 50K hp, en de 1e de beste champion oneshot je nogsteeds.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:25 schreef Matty___ het volgende:
[..]
hoe belangrijk wordt armor voor dh in inferno? of toch maar voor max dex en crit hit dmg gaan?
zit nu redelijk vast in act2. Aan de ene kant doe ik blijkbaar met 60k dmg (met sharpshooter) te weinig dmg om elits af te maken voordat ik dood ben (1 shot). Heb dan ook alleen 2300 armor
dus gewoon huilen in een hoekje?quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dikke armor, 50K hp, en de 1e de beste champion oneshot je nogsteeds.
Gelukkig heb je een skill dat je ontploft als je dood gaat, heb je er nog wat aan
over shield heb ik ook al nagedacht maar de meeste 1hand xbows zijn aardig aan de prijs. heb nu 2hand met 950 dmg en die wissel je niet zo maar inquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inderdaad Murdera hoe zit dat nouToch maar een shield dragen in act 2 of? (geen aanval op jou Matty meer een onderling grapje)
Sowieso zijn quivers een item wat je attack speed iig boost. Damage is nog altijd van een groter belang dan armor/hp want in principe moet je sowieso niet geraakt worden. Helaas zit enkel kiten er niet in op sommige punten (Denk aan cave's)quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:34 schreef Matty___ het volgende:
[..]
over shield heb ik ook al nagedacht maar de meeste 1hand xbows zijn aardig aan de prijs. heb nu 2hand met 950 dmg en die wissel je niet zo maar in
true hoewel je met weinig moeite de laatste stukjes van act1 kunt farmen (net na de spinnengrot) en je zo in 1 uur zeker 150k kunt maken met item sale erbijquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:37 schreef Necrodeath het volgende:
Ik vind m'n Wizard steeds minder interessant worden.
Zit in act2 inferno nu, en kan opzich wel verder gaan als ik me er toe zet, maar het boeit me vrij weinig allemaal.
Verder weet ik dat ik de act waarschijnlijk niet af kan maken zonder weer een flinke investering in nieuwe gear te doen, waar ik niet genoeg gold voor heb, wat er dus weer voor zorgt dat ik aan het farmen kom, waar ik ook geen interesse in heb.
Kunt je gear er ook iets naar aanpassen met magical find of gold + die 5 buffs. Verder hoewel het maken ervan prijzig is is het Unicorn level ook easy gold maar wel wat saai om te farmen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:42 schreef Matty___ het volgende:
[..]
true hoewel je met weinig moeite de laatste stukjes van act1 kunt farmen (net na de spinnengrot) en je zo in 1 uur zeker 150k kunt maken met item sale erbij
quote:
Kijk filmpje van Athene even, dan zie je hoe OP DH is.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De enige die ik super makkelijk door Inferno zag wandelen was de Wizard die via Archon een 128k DPS deed. De rest moet er nog steeds moeite voor doen. Misschien dat het eenvoudig lijkt, maar dat is het echt niet...
OP is wat anders dan met belachelijke übergear door Inferno kunnen rammen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Kijk filmpje van Athene even, dan zie je hoe OP DH is.
Ik zie het andere classes minder snel doen in ieder geval. Butcher op inferno binnen 3 seconden killen slaat natuurlijk nergens op.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
OP is wat anders dan met belachelijke übergear door Inferno kunnen rammen.
Klopt, echter dacht ik dat dat een wizard was maar dat filmpje heb ik ook niet gezienquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:46 schreef Cornelis83 het volgende:
Een witch doctor doet het anders in 9 seconde. Welliswaar niet zo snel als de DH maar nog steeds zo snel.
En zijn filmpje was ook een antwoord op de witch doctor filmpje volgens mij.
gaat meer over de elites he..quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan is je gear duidelijk niet goed genoeg![]()
[..]
Ach... die wapens zijn ook direct 60 miljoen dus al met al qua prijs goed
Weet jij hoe het zit met die athene en zijn gear? Anders begreep je wel dat dat niets met DH te maken had.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zie het andere classes minder snel doen in ieder geval. Butcher op inferno binnen 3 seconden killen slaat natuurlijk nergens op.
Ja ik weet hoe dat zit. Dan nog vind ik het vreemd dat je een boss op inferno binnen 3 seconden kunt killenquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:53 schreef ems. het volgende:
[..]
Weet jij hoe het zit met die athene en zijn gear? Anders begreep je wel dat dat niets met DH te maken had.
Hetzelfde zou zijn om mijn DH nu in hell act 1 te zetten en te zeggen 'hoe OP hij wel niet is'.
Hij speelt toevallig een DH maar zijn filmpjes draaide om het zijn van de duurst en best gegearde speler is het niet? Nou daar heb je je antwoord.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zie het andere classes minder snel doen in ieder geval. Butcher op inferno binnen 3 seconden killen slaat natuurlijk nergens op.
Tentacles? Is dat niet een Wizard aanval?quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:54 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Daarbij kan een WD dit alleen op zo'n mob met zo'n build. DH kan dat altijd overal op alles. Elites? tentacles. Boss? tentacles. Farm? tentacles
Bosses zijn al sinds niveau normal makkelijker dan veel packs.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja ik weet hoe dat zit. Dan nog vind ik het vreemd dat je een boss op inferno binnen 3 seconden kunt killen
Nope, die skill heb ik niet als Wizard zijndequote:Op woensdag 6 juni 2012 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij speelt toevallig een DH maar zijn filmpjes draaide om het zijn van de duurst en best gegearde speler is het niet? Nou daar heb je je antwoord.
Tentacles? Is dat niet een Wizard aanval?
Ah Nether tentacles uiteraard en dat van iemand die zelf DH speeltquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nope, die skill heb ik niet als Wizard zijnde
Oeiquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah Nether tentacles uiteraard en dat van iemand die zelf DH speelt
Dan nog gaat het nergens over, dat heb ik al meerdere keren gezegd dat dat mijn mening isquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij speelt toevallig een DH maar zijn filmpjes draaide om het zijn van de duurst en best gegearde speler is het niet? Nou daar heb je je antwoord.
[..]
Bosses zijn al sinds niveau normal makkelijker dan veel packs.
Blizzard alle moeite genomen het heel moeilijk te maken, krap een maand na de release cruisen de nolifers al door inferno heenquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan nog gaat het nergens over, dat heb ik al meerdere keren gezegd dat dat mijn mening isLos van zijn gear of skills of wat je eraan wilt breien.
zonder AH was dat nooit gebeurd.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Blizzard alle moeite genomen het heel moeilijk te maken, krap een maand na de release cruisen de nolifers al door inferno heen
Onzin, dan waren er wel fora's gekomen waar je goede items kunt uitwisselen.quote:
Ik vind het niet erg dat het voor sommigen makkelijk is, maar wel dat het zo extreem gear afhankelijk isquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Blizzard alle moeite genomen het heel moeilijk te maken, krap een maand na de release cruisen de nolifers al door inferno heen
En dit.quote:
Maar dan gaat het niet zo snel eh makkelijk als dat nu is.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Onzin, dan waren er wel fora's gekomen waar je goede items kunt uitwisselen.
Nouja het was wel anders geweest zonder AH denk ik, en minder snel.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Onzin, dan waren er wel fora's gekomen waar je goede items kunt uitwisselen.
Enig verschil is dat de casual player niks meer kan want er valt bijna niks wat te gebruiken is voor jezelf
True, dat komt omdat alle damaging skills op weapon damage gebasseerd zijn. Dat was in Diablo 2 minder.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg dat het voor sommigen makkelijk is, maar wel dat het zo extreem gear afhankelijk isHad ook wel wat aan skills kunnen liggen wat mij betreft.
ik denk dat de eerste elite die je tegen komt al meer dmg doet dan diabloquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:50 schreef Blistering het volgende:
Izual in 10 seconden dood, Diablo na 2 tries (had m'n CD's niet de eerste try) op Hell. Nu maar eens m'n gear checken en dan aan Inferno beginnen.
en daar zit nu het probleem. in act 1 zal niets droppen waarmee je vooruit gaat.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:52 schreef Cornelis83 het volgende:
Ik ben geen koopjesjager en heb misschien 5 items gekocht op AH in de hele looptijd van mijn wizard. Toch zit ik al in Inferno. Dus AH heeft idd niet zoveel invloed imho. Het was gewoon wel te doen tot en met Hell en act I op inferno is lastig, maar niet moeilijk. Maar act II op inferno, heb het geprobeerd maar ben daar heel snel weer weggegaan, eerst maar es betere gear.
Solo? Toen ik Nightmare indook had ik serieus 700 dps zonder gebruik van AH.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:52 schreef Cornelis83 het volgende:
Ik ben geen koopjesjager en heb misschien 5 items gekocht op AH in de hele looptijd van mijn wizard. Toch zit ik al in Inferno. Dus AH heeft idd niet zoveel invloed imho. Het was gewoon wel te doen tot en met Hell en act I op inferno is lastig, maar niet moeilijk. Maar act II op inferno, heb het geprobeerd maar ben daar heel snel weer weggegaan, eerst maar es betere gear.
En met dat andere wapen heb je alsnog 2 keer zoveel dps als mijn lvl 55 ofzo magequote:Op woensdag 6 juni 2012 14:41 schreef benx het volgende:
Dat level reduce is echt OP, voor mijn level 51 Mage
[ afbeelding ]
Heb die andere nog wel, wil je hem hebben (gratis voor Fokkersquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:56 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
En met dat andere wapen heb je alsnog 2 keer zoveel dps als mijn lvl 55 ofzo mage
Moet die gear echt eens upgraden
Toegevoegd, zou tof zijn!quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:56 schreef benx het volgende:
[..]
Heb die andere nog wel, wil je hem hebben (gratis voor Fokkers) ? Benx#2857
hmm? Wat bedoel je?quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Solo? Toen ik Nightmare indook had ik serieus 700 dps zonder gebruik van AH.
Dat was wel even schrikken en slikken inderdaadquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:52 schreef Matty___ het volgende:
[..]
ik denk dat de eerste elite die je tegen komt al meer dmg doet dan diablo
Ja, dat snap ik, nou ja, alles grotendeels alleen gedaan. Gisteren nog act I inferno alleen gedaan.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Solo, alles alleen gedaan of met een groepje. Verschilt namelijk
Ik had 700 dps toen ik in Nightmare begon, ik bedoelde te zeggen dat het gewoon weinig was en ik qua drops sindsdien niks meer heb gevonden... alles gekocht. Zonder AH was het voor mij helemaal kut geweestquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:24 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, nou ja, alles grotendeels alleen gedaan. Gisteren nog act I inferno alleen gedaan.
Maar wat ik niet snap is je 2de opmerking , dat je al 700 dps hebt etc.
Is dan de AH niet júist het probleem?quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik had 700 dps toen ik in Nightmare begon, ik bedoelde te zeggen dat het gewoon weinig was en ik qua drops sindsdien niks meer heb gevonden... alles gekocht. Zonder AH was het voor mij helemaal kut geweest. Daarom vind ik de AH opzich niet zo een probleem, het kost nog steeds gold om upgrades te krijgen.
Dan was ik allang gestopt, 700 dps is voor Nightmare misschien nog te doen maar Hell echt niet. Er is serieus niks voorbij gekomen waarvan ik dacht; vet wizard item! Ook het maken van 15 boots gaf helemaal nietsquote:
Achja, niets aan te doenquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
True, dat komt omdat alle damaging skills op weapon damage gebasseerd zijn. Dat was in Diablo 2 minder.
Ja, maar dat is een beetje mijn punt. Dat de AH zo aanwezig is. Ikzelf merk het ook nu ik probeer verder te komen in inferno. Dat ik meer bezig ben met de AH bespelen dan daadwerkelijk de echte gamequote:Op woensdag 6 juni 2012 15:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan was ik allang gestopt, 700 dps is voor Nightmare misschien nog te doen maar Hell echt niet. Er is serieus niks voorbij gekomen waarvan ik dacht; vet wizard item! Ook het maken van 15 boots gaf helemaal niets. Ja, Str en int combo's of int en attacker takes damage.
quote:
Cool dat ze het wat gaan aanpassenquote:That said, we also wanted to let you know we’re keeping a close eye on Inferno. The intent of incoming damage is that it should be a very consistent drain on your health, and mitigating that drain is a major part of what makes Inferno mode difficult. Right now, there’s a lot more damage “spikiness” occurring than feels right, and that’s one major area we’re looking to adjust in patch 1.0.3. While we don’t have any specifics yet, our design goals are to support and promote build diversity; continue to ensure that a mix of champion packs, rare packs, and boss fights are the most efficient way to acquire the best items in the game; and ensure that all classes are viable in Inferno.
From a high-level perspective, we think a more fundamentally fun way to approach difficulty in Inferno isn't seeing how much incoming damage you can avoid or mitigate, but rather to see how efficient you can be while voluntarily taking on a challenge that pushes you. For anybody who's ever died because they chased a Treasure Goblin too aggressively, you know what we mean; dying because you got greedy or overconfident can actually be a lot of fun. Now that the skills mentioned above have been brought more in line, we’ll be keeping a close eye on balance.
We've also seen some people saying our intention with Inferno is just one-shot you to make it difficult. While damage is a bit spikier than we'd like, we're actually seeing a pretty significant number of people attempting Inferno without sufficient gear. There's a good chance that returning to the previous Act to farm upgrades will do the most to help you survive. That said, we’d like to shift some of the focus away from survival and more toward using a variety of offensive tactics to succeed. Survival will still be important, but finding ways to maximize your damage while staying alive is more exciting. We’re not particularly concerned with whether or not a boss is “beatable,” though it should feel epic and challenging to defeat it. We’re more concerned with ensuring that acquiring 5 stacks of Nephalem Valor and taking on as many Champions and Rares as you can remains the most challenging and rewarding way to play.
Zonder de AH waren de drops ook zoals in D2 geweest.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan was ik allang gestopt, 700 dps is voor Nightmare misschien nog te doen maar Hell echt niet. Er is serieus niks voorbij gekomen waarvan ik dacht; vet wizard item! Ook het maken van 15 boots gaf helemaal niets. Ja, Str en int combo's of int en attacker takes damage.
Heb je helemaal gelijk in. Ik heb een tijd gespeeld zonder gebruik te maken van AH, dan kom je erachter dat spelers 50% betere gear hebben die gebruik maken van de AH t.o.v. leven op drops.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:41 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja, maar dat is een beetje mijn punt. Dat de AH zo aanwezig is. Ikzelf merk het ook nu ik probeer verder te komen in inferno. Dat ik meer bezig ben met de AH bespelen dan daadwerkelijk de echte game
En daarom vind ik de AH zo kut. Niet omdat het een slecht systeem is, maar omdat je bijna wordt gedwongen het te gebruiken.
Er bestaan wel set items.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:17 schreef Killaht het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in. Ik heb een tijd gespeeld zonder gebruik te maken van AH, dan kom je erachter dat spelers 50% betere gear hebben die gebruik maken van de AH t.o.v. leven op drops.
Dit verziekt het spel voor een groot stuk, want raids en runs worden overbodig en gold farming niet. Je kan eigenlijk alles "kopen".... erg jammer.
Daarnaast mis ik de Set items wel.
Echt aanspreken vind ik de bijzondere items nog niet. D2 had wel meer bijzondere affixes.quote:
Zoals Necrodeath al linkte, daar wordt aan gewerkt: 1.0.3 Design Preview.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Echt aanspreken vind ik de bijzondere items nog niet. D2 had wel meer bijzondere affixes.
Nee man. Zoals vele reageren. GEEF BLIZZARD MAAR WEER DE SCHULD.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:49 schreef Lange_Lex het volgende:
Jeeeej gehacked...
lekker vaag weer.
Alles kwijt op me high level HC char en van me stash...
Zucht
Er is echt iets mis op Battle net.
Bullshit!quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:56 schreef Lange_Lex het volgende:
Ja ik geef blizzard hier de schuld van.
Ik ben een redelijke tight en high end gebruiker van mijn pc. Ik doe niet aan phishing mailtjes.
Blijf netjes uit de buurt van vage websites.
Heb geen spyware op mijn pc.
Niemand weet mijn account info.
Heb een specifiek password die ik alleen voor battle net gebruik.
En dit is officieel de eerste keer dat ik gehacked ben.
Ergens geeft me dit het gevoel dat er iets mis is met battle net.....
ziet er goed uit zeker dat die damage multiplier weg gaat in een group... is ook dom health ok dat snap ik dan wel als het blijftquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:15 schreef Necrodeath het volgende:
1.0.3 Design Preview.
Klinkt wat mij betreft allemaal als muziek in de oren
Ik heb een authenticator ^^quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:59 schreef johnnyblaze11 het volgende:
L 2 Authenticator
Gratis ding man, wat een problemen...
Heb nu weer een legendary drop gekregen, 2e van de dag, 3e in twee dagenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hmm , ik zou eerder zelf kijken ik was fervent D2 spelert.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:15 schreef Fuszy het volgende:
Waar ik de eerste week een must buy had voor Diablo 3, maar het niet kon betalen heb ik dat gevoel nu helemaal niet meer. Verhalen over Diablo 3 met betrekking tot bugs en elke keer hetzelfde doen, spreken me nu niet meer aan.
Diablo 2 heb ik veel gespeeld, maar ik ben bang dat ik Diablo 3 laat liggen tot die onder de 30 euro komt. Iets wat je niet moet hebben met een game met zo'n status.
Kijken of ik mijn toch niet werkende boots nog voor wat extra gold kan verkopen danquote:We’re fixing a number of bugs with Attack Speed, mainly related to the stat not working on some items, but we’ve also decided we need to reduce the effectiveness of Increased Attack Speed overall. Many players have commented that Increased Attack Speed is such a dominant stat they feel it’s required.
minder kan customizen? In d2 is een talent of skillpoint eenmaal geplaatst niet te wijzigen. in d3 kan je on the fly je complete class respeccen... Als iemand die wel es een missclick heeft gemaakt in d2 weet ik nu wat ik liever hebquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:27 schreef Baszh het volgende:
Vind d3 ook prima, grootste nadeel tov d2 dat je veel minder kan customizen aan je stats en talents.
Hardcore ook weer leuk, alleen ga het niet meer proberen met mijn redelijk instabiele internetverbinding.
Gelukkig waren daar mods voorquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:34 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
minder kan customizen? In d2 is een talent of skillpoint eenmaal geplaatst niet te wijzigen. in d3 kan je on the fly je complete class respeccen... Als iemand die wel es een missclick heeft gemaakt in d2 weet ik nu wat ik liever heb
Zo mijn nu nog bugged boots voor 1 miljoen op de AH gezet daar waar ik 350k heb betaaldquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kijken of ik mijn toch niet werkende boots nog voor wat extra gold kan verkopen dan
Veranderingen zien er verder best goed uit
Daar geloof ik dus geen zak van...quote:
Gelukkig geloof jij het niet, nu kan ik weer rustig slapen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus geen zak van...
Ik heb geen uniek wachtwoord voor Battle.net alleen. Zelfs geen mail-adres alleen voor Battle.net. Vage websites zijn er meer dan zat (technisch gezien elke website behalve die van Blizzard en Battle.net zelf)
Wel heb ik een authenticator die bij ELKE login om de code vraagt (ik log nooit uit, dus vaak hoef ik dat ding niet te gebruiken).
Daarnaast join ik eigenlijk elke keer dat ik speel wel een public game.
En raad eens, ik ben nog nooit gehacked.
Ik denk toch echt dat het aan de gebruiker ligt, en niet aan Blizzard. Anders was iedereen ondertussen wel gehacked. Het is nog steeds maar een "handje vol" op een kleine 10 miljoen gebruikers ongeveer.
Ik heb precies hetzelfde als jij. Al sinds diablo 1. Behalve dat ik wel een uniek wachtwoord had etc.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus geen zak van...
Ik heb geen uniek wachtwoord voor Battle.net alleen. Zelfs geen mail-adres alleen voor Battle.net. Vage websites zijn er meer dan zat (technisch gezien elke website behalve die van Blizzard en Battle.net zelf)
Wel heb ik een authenticator die bij ELKE login om de code vraagt (ik log nooit uit, dus vaak hoef ik dat ding niet te gebruiken).
Daarnaast join ik eigenlijk elke keer dat ik speel wel een public game.
En raad eens, ik ben nog nooit gehacked.
Ik denk toch echt dat het aan de gebruiker ligt, en niet aan Blizzard. Anders was iedereen ondertussen wel gehacked. Het is nog steeds maar een "handje vol" op een kleine 10 miljoen gebruikers ongeveer.
Heb je het via Battlenet gekocht?quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:45 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
hey ik heb net via Ideal betaald. Hoe snel gaat dit?
krijg ik nu een link toegestuurd of wat?
ben benieuwd haha
Bij mij duurde het een half uur tot een uur totdat mijn verkoop werd vrijgegeven. Je zou je alvast kunnen oriënteren op de verschillende classes en welke je zou willen spelen.quote:
haha ja dat weet ik nog niet....oeeeeh wat is het beste om te beginnen...ben meetal wel van hack en slashquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:49 schreef d1ce het volgende:
[..]
Bij mij duurde het een half uur tot een uur totdat mijn verkoop werd vrijgegeven. Je zou je alvast kunnen oriënteren op de verschillende classes en welke je zou willen spelen.
Dan kom je al snel op de Barbarian of Monk uitquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:50 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
haha ja dat weet ik nog niet....oeeeeh wat is het beste om te beginnen...ben meetal wel van hack en slash
Monk/Barbarian misschien iets voor je? Tenzij je meer van ranged characters bent natuurlijk.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:50 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
haha ja dat weet ik nog niet....oeeeeh wat is het beste om te beginnen...ben meetal wel van hack en slash
Niet als er structureel iets fout zat...quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:16 schreef Lamabal het volgende:
En dat handje vol telt niet want er zijn wel 10 miljoen gebruikers.
Sure. Je bent zeker niet de enige, dat zeg ik ook niet. Maar wat mensen zich niet bedenken om niet de schuld bij zichzelf te zoeken is altijd lachwekkend.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:22 schreef Lange_Lex het volgende:
[..]
Gelukkig geloof jij het niet, nu kan ik weer rustig slapen.
Ik heb nog geen public game gejoined in diablo 3 , ik gebruik een authenticator op dezelfde manier als jij doet. Tevens heb ik dus zoals ik al zei wel een uniek wachtwoord.
En de pc waar ik diablo op speel , word alleen gebruikt om te gamen.
Nu jij weer ?
Nogmaals er klopt iets niet met battle.net.
En ik ben niet de enige met dit probleem.
oeh dat is ook wel weer wat...haha ach ja dan maar de coolste!quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:52 schreef d1ce het volgende:
[..]
Monk/Barbarian misschien iets voor je? Tenzij je meer van ranged characters bent natuurlijk.
Schuld bij mezelf zoeken is eigenlijk het eerste wat ik ook altijd doe.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Sure. Je bent zeker niet de enige, dat zeg ik ook niet. Maar wat mensen zich niet bedenken om niet de schuld bij zichzelf te zoeken is altijd lachwekkend.
Je leest alleen gebitch omdat alle lui hem spelen en genieten, en als ie do wn is ze gaan klagen op het internetquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:15 schreef Fuszy het volgende:
Waar ik de eerste week een must buy had voor Diablo 3, maar het niet kon betalen heb ik dat gevoel nu helemaal niet meer. Verhalen over Diablo 3 met betrekking tot bugs en elke keer hetzelfde doen, spreken me nu niet meer aan.
Diablo 2 heb ik veel gespeeld, maar ik ben bang dat ik Diablo 3 laat liggen tot die onder de 30 euro komt. Iets wat je niet moet hebben met een game met zo'n status.
http://eu.media.battle.ne(...)aller-downloader.exequote:Op woensdag 6 juni 2012 19:40 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
tegen mij? hoe bedoel je?
mijn order staat nog op queued
Dat is al eerder gebeurd. Even alles van D3 van je PC verwijderen en opnieuw downloaden was dan het advies geloof ik.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Meer mensen last van herstarten spel als ze willen inloggen?
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is al eerder gebeurd. Even alles van D3 van je PC verwijderen en opnieuw downloaden was dan het advies geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |