Maar jij zegt van niet dus Murdera?quote:Hmm ok, ik zit me namelijk af te vragen of het spel wel de moeite waard is als je niet direct geinteresseerd bent in het steeds opnieuw spelen op een ander niveau. Ik dacht eerst zelf dat de skeleton king het eind van act 1 was, dan leek het mij wel een erg kort spelletje. Maar als de acts steeds kleiner worden is dat misschien alsnog het geval
Over heel Normal deed ik de 1e keer iets van 25 uur, heb wel elk hoekje bekeken en wat met de auction house gerommeld.. Ik geloof dat ik toen in iets van 45-60min voor de Skeleton King stond.. dan heb je misschien een beetje de indruk van de lengte van alle acts bij elkaar.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:43 schreef Brentmeister het volgende:
Hmm ok, ik zit me namelijk af te vragen of het spel wel de moeite waard is als je niet direct geinteresseerd bent in het steeds opnieuw spelen op een ander niveau. Ik dacht eerst zelf dat de skeleton king het eind van act 1 was, dan leek het mij wel een erg kort spelletje. Maar als de acts steeds kleiner worden is dat misschien alsnog het geval
Ok, thanks! Dat geeft me wel een goede indicatiequote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Over heel Normal deed ik de 1e keer iets van 25 uur, heb wel elk hoekje bekeken en wat met de auction house gerommeld.. Ik geloof dat ik toen in iets van 45-60min voor de Skeleton King stond.. dan heb je misschien een beetje de indruk van de lengte van alle acts bij elkaar.
Nee, als je het maar 1 keer wil spelen, kan je beter iets als skyrim aanschaffen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:46 schreef Brentmeister het volgende:
Ik post em hier maar even weer:
[..]
Maar jij zegt van niet dus Murdera?
Dat, als je alleen normal wilt doorspelen is het niet de moeite waard. Al is de kans groot dat je wel verder wilt op nightmare als je klaar bent met normalquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, als je het maar 1 keer wil spelen, kan je beter iets als skyrim aanschaffen.
Ja ok, ik zeg ook niet dat ik het persé één keer wil spelen, maar mijn eerste indruk van Diablo was dus anders. Ik dacht dat het meer om het verhaal ging waar je doorheen loopt, maar de focus ligt dus ook erg op het replayen op moeilijkere levels en zodoende steeds betere gear vergaren als ik het goed begrijp.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:50 schreef bigbass het volgende:
[..]
Dat, als je alleen normal wilt doorspelen is het niet de moeite waard. Al is de kans groot dat je wel verder wilt op nightmare als je klaar bent met normal
Ja daar ben ik 't ook wel mee eens. Item fever, Inferno progress en AH handelen is meer de kern van 't spel. Voor 1x door Normal heen rossen zou ik 't ook niet kopen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, als je het maar 1 keer wil spelen, kan je beter iets als skyrim aanschaffen.
Yep, 't verhaal is aardig maar flinterdun. Wel erg mooie cinematics en ik vind 't spel er ook geweldig uitzien. Maar 't is de gameplay waar ik verzot op benquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:52 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Ja ok, ik zeg ook niet dat ik het persé één keer wil spelen, maar mijn eerste indruk van Diablo was dus anders. Ik dacht dat het meer om het verhaal ging waar je doorheen loopt, maar de focus ligt dus ook erg op het replayen op moeilijkere levels en zodoende steeds betere gear vergaren als ik het goed begrijp.
Ok duidelijkquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Yep, 't verhaal is aardig maar flinterdun. Wel erg mooie cinematics en ik vind 't spel er ook geweldig uitzien. Maar 't is de gameplay waar ik verzot op ben
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:52 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Ja ok, ik zeg ook niet dat ik het persé één keer wil spelen, maar mijn eerste indruk van Diablo was dus anders. Ik dacht dat het meer om het verhaal ging waar je doorheen loopt, maar de focus ligt dus ook erg op het replayen op moeilijkere levels en zodoende steeds betere gear vergaren als ik het goed begrijp.
Ik had een aantal maal kippenvel bij de cutscenesquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:54 schreef Murdera het volgende:
[..]Het verhaal is een flauwe grap, de voice acting is crap, de cutscenes zijn hooguit okay.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik had een aantal maal kippenvel bij de cutscenes
Ik had gister Imp Slapped - knockback 5 imps at one time.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:03 schreef Cornelis83 het volgende:
opeens weer een feat of strength erbij..."Smash! Jay, Smash!" Blijkbaar haal je die als je the unburied Jay Wilson omlegt of zo...
Ben bang van niet, erg lage dps. Je kunt zoeken op AH op de naam van de legendary en dan sorteren op DPS (belangrijkste stat van een wapen). Vrees dat ie maar <200k opbrengt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:18 schreef Cornelis83 het volgende:
Voor de AH experts hier:
een 2h legendary
425.0 dps
+58-125 fire dmg
+15% AS
+25% extra gold from monsters
+7% Movement speed
2.8% chance to blind on hit
1 socket.
min. lvl 58.
Verkoopt dat een beetje? En zo ja, voor hoeveel ongeveer?
Ik ben niet echt een grote AH bezoeker dus heb ook niet zoveel ervaring in het uitzoeken etc.
Rond de 100kquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ben bang van niet, erg lage dps. Je kunt zoeken op AH op de naam van de legendary en dan sorteren op DPS (belangrijkste stat van een wapen). Vrees dat ie maar <200k opbrengt.
Dagen? Dat is nog best snel danquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:19 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Geen Diablo 3 de komende dagen.
Videokaart is RMA.
Geen idee, kan wel langer dan een paar dagen duren vrees ikquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet op weken te rekenen?
Ik vind een spel al geld waar als het mij minstens 10 uur plezier brengt en ik zin heb om door te spelen nadat ik 's middags na 3 uur spelen het spel afsluit.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:43 schreef Brentmeister het volgende:
Hmm ok, ik zit me namelijk af te vragen of het spel wel de moeite waard is als je niet direct geinteresseerd bent in het steeds opnieuw spelen op een ander niveau. Ik dacht eerst zelf dat de skeleton king het eind van act 1 was, dan leek het mij wel een erg kort spelletje. Maar als de acts steeds kleiner worden is dat misschien alsnog het geval
Rly?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:12 schreef Aleria het volgende:
[..]
=) Heb nu gelijk dat liedje Heaven van Do in m'n hoofd.
Maar! Enjoy heaven!
Moet ieder moment weg maar kan misschien wel evenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:22 schreef So_Surreal het volgende:
Kan iemand van level 60 mij en iemand van mijn public helpen met een yellow mob ?
Act 1 van hell..
Weet het, maar komt denk ik door de titelquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:30 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Rly?spoilers, its not as heaven as you think
Ik ga gewoon uit van deze weekquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Geen idee, kan wel langer dan een paar dagen duren vrees ik
Ik "Servant in Heaven, King in Hell" van Kreatorquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:12 schreef Aleria het volgende:
[..]
=) Heb nu gelijk dat liedje Heaven van Do in m'n hoofd.
Maar! Enjoy heaven!
Dissection - Where Dead Angels Liequote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik "Servant in Heaven, King in Hell" van Kreator
Children of Bodom - Angels don't Kill.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dissection - Where Dead Angels Lie
Belialquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Net trouwens die duivelpop verslagen (naam even kwijt). Morgen maar aan Act III beginnen.
\m/quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Children of Bodom - Angels don't Kill.
Was vrij makkelijk tot hij zo'n grote pop werd.quote:
Ander class pakken, en kijken of het daarmee ook lukt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:31 schreef So_Surreal het volgende:
Hoeveel mensen hebben Diablo al op inferno verslagen ?
En als je dat gedaan hebt, wat valt er dan nog te doen in het spel, behalve vrienden helpen, je crafting omhoog levelen en PvP'n in de toekomst ?
Waar heb je hem gekocht, als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:47 schreef JavaForumsNL het volgende:
Gister d3 goedkoop gekocht, ben nu in act 2
http://battle.netquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waar heb je hem gekocht, als ik vragen mag?
+ andere patches en daarnaast lootgeil achter loot aan gaan. Bijv. buffloot tot 5 opstacken en endbosses neerhalen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:31 schreef So_Surreal het volgende:
En als je dat gedaan hebt, wat valt er dan nog te doen in het spel, behalve vrienden helpen, je crafting omhoog levelen en PvP'n in de toekomst ?
Thanksquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
http://battle.net
En als je hem fysiek wil zou ik de Dynabyte in de gaten houden, die zijn vaak een stuk goedkoper als game winkels.
Hardcore inferno uitspelen, en dan over 12 jaar diablo IV spelenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:31 schreef So_Surreal het volgende:
Dan moet je Diablo op Hell of hoger verslaan met de vuist en zoquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:39 schreef Cornelis83 het volgende:
Alle achievements halen!Dan pas heb je diablo 3 uitgespeeld
Without gear.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:44 schreef Jump het volgende:
[..]
Dan moet je Diablo op Hell of hoger verslaan met de vuist en zo(en zonder armor dachtik)
Dat is tenminste een achievement. Al die bullshit-achievements tegenwoordigquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:44 schreef Jump het volgende:
[..]
Dan moet je Diablo op Hell of hoger verslaan met de vuist en zo(en zonder armor dachtik)
Hardcore Diablo op Inferno verslaan, dat is pas een bullshit achievementquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is tenminste een achievement. Al die bullshit-achievements tegenwoordig
Niet getest maar die zijn nog makkelijk te halen ook volgens mij. Ga samen met iemand (of meerdere) en kill em dan. Als je dood gaat, who cares. Met inferno gear kan iemand makkelijk een hell boss bedoeld voor een party van 2 solo-en. Op die manier heb ik namelijk ook de belial achievements gehaald waarbij je niet geraakt mag worden door zijn attacks. Ik ging toch ergens dood aan, lette niet op of lagspike, weet niet meer hoe. Maar ik had de achievements. Gek genoeg.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:44 schreef Jump het volgende:
[..]
Kripparrian heeft vanochtend Belial hc inferno gedaan, hij komt er welquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:28 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Hardcore Diablo op Inferno verslaan, dat is pas een bullshit achievement
Jep, met (van 1 - 4) Blizzard, Wave of Force, Energy Armor en Magic Weapon kom ik tot nu toe (halverwege Act 1 in Hell) alles redelijk goed door. Met Electrocute en Desintegrate onder de muisknoppen heb ik een goede, evenwichtige build te pakken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, lvl 33 en net de skeleton king op nm verslagen. Wat ontieglijk makkelijk als Wizard met Mirror Image, Diamond Skin, Blizzard, Magic Weapon, Electrocute en Shock Pulse zeg (is ook meteen 1 t/m RMB voor me)![]()
Blizzard gebruik ik idd op dezelfde manier. Ik heb Teleport er even uitgegooid om te zien hoe goed/leuk Mirror Image is. Disintegrate heb ik weer weggegooid en Shock Pulse (Firebolts) teruggezet, ik heb nl. al een spell voor de afstand (Electrocute, met Chain Lighting idd) onder LMB zittenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:27 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Jep, met (van 1 - 4) Blizzard, Wave of Force, Energy Armor en Magic Weapon kom ik tot nu toe (halverwege Act 1 in Hell) alles redelijk goed door. Met Electrocute en Desintegrate onder de muisknoppen heb ik een goede, evenwichtige build te pakken.
Blizzard om de mobs op afstand te slowen en damage te doen, mochten ze toch dichtbij komen dan kan ik ze met Wave of Force knockbacken en stunnen. Vervolgens Electrocute met Chain Lightning en Desintegrate eroverheen en alles gaat neer. Diamond Skin gebruik ik alleen bij heftige Elites en Bosses.
Ben dan meer van het kiten en heb niet zo op teleports en mirror images. Ik vind Desintegrate juist een machtige combinatie met Blizzard; veel mobs (inclusief de sterkere) hebben kennelijk geen resistance tegen cold. Dus eerst een Blizzard en dan desintegrate en ze gaan binnen een seconde neer. Wmb kan daar geen Shock Pulse tegenop. Een armor vind ik noodzakelijk, want als ze dan bij je komen ben je niet binnen twee klappen dood en kan je nog proberen maatregelen te nemen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Blizzard gebruik ik idd op dezelfde manier. Ik heb Teleport er even uitgegooid om te zien hoe goed/leuk Mirror Image is. Desintegrate heb ik weer weggegooid en Shock Pulse (Firebolts) teruggezet, ik heb nl. al een spell voor de afstand (Electrocute, met Chain Lighting idd) onder LMB zitten
Armors gebruik ik eigenlijk niet, maar ik ben dan ook nog maar net aan nightmare begonnen, wellicht moet ik iets opgeven (waarsch. Mirror Image) als ik verder kom
Waarsch. niet. Mirror image is geweldig om sterke blues af te lijden om zelf weg te rennen en harde aoe te spammenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Armors gebruik ik eigenlijk niet, maar ik ben dan ook nog maar net aan nightmare begonnen, wellicht moet ik iets opgeven (waarsch. Mirror Image) als ik verder kom
Jawel, zal vast wel idd. Voor nu vind het nog gewoon leuk om regelmatig een uurtje te spelen. Met mn lv 52 Wizard in Hell met 20k Health en 3k5 DPS. Hoe dat straks in Inferno moet zie ik dan welquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
Wacht maar. Jullie zullen de Poison Hydra nog heel veel gaan gebruiken.
Mijn inferno build nu (36,5k HP):
[ afbeelding ]
Die droppen op Hell.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:08 schreef Killaht het volgende:
Hoe krijg je die blacksmith book ipv pages?
Heb 5 books gevonden in nightmare.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nightmare = pages
hell = books
inferno = tome of secrets
boj anglers? en boots van dezelfde soort met attack speed increased werkt welquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Lekker dan koop je boots voor 350k met 15% attack speed blijkt het gebugged te zijn en helemaal niet mee te tellenDan zal je zien dat ze er 15% movementspeed van maken ipv attack speed al fix.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Lekker dan koop je boots voor 350k met 15% attack speed blijkt het gebugged te zijn en helemaal niet mee te tellenDan zal je zien dat ze er 15% movementspeed van maken ipv attack speed al fix.
Nee, dat is letterlijk een 'achievement'. 3 keer een ander armor piece aantrekken en dat soort bullshit is letterlijk niveau kleuterschool "Goed zo! Je kan je schoenen strikken!".quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:28 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Hardcore Diablo op Inferno verslaan, dat is pas een bullshit achievement
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |