Daar gaat het niet om bij een film.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:28 schreef Helpmefok het volgende:
Mensen die Drive vonden tegenvallen kwamen met verkeerde verwachtingen naar de bios.
Uit filmisch oog een van de beste films die ik ooit gezien heb. En ik heb er verstand van.
Je hebt net 85% van Fok! beledigd.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Haha fucking kutte autisten shit toch? Of zit ik aan iets anders te denken
Hoezo dan? Wat was er zo speciaal aan?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:28 schreef Helpmefok het volgende:
Mensen die Drive vonden tegenvallen kwamen met verkeerde verwachtingen naar de bios.
Uit filmisch oog een van de beste films die ik ooit gezien heb. En ik heb er verstand van.
Nee dat is die film maar als je zo denkt heb je hem nog niet gezien.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Haha fucking kutte autisten shit toch? Of zit ik aan iets anders te denken
Ah nou dan moet DonRaja er wel naast zittenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:28 schreef Helpmefok het volgende:
Volgend jaar niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:27 schreef Bonkers. het volgende:
Iemand een idee of er ook nog toffe Nederlandse/Vlaamse/Europese films uitkomen volgend jaar?
Hij bedoelt Rubber.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoezo dan? Wat was er zo speciaal aan?
Hasta La Vista en Rundskop waren wel tof ja. Voor de rest maar weinig leuke Nederlandse/Vlaamse producties gehad helaas.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb laatst 2 oudere Belgische films bekeken: Dikkenek (franstalig, beetje New Kids) en Hasta La Vista, beiden wel leuk.
Ik vond dat ze een een krampachtig Miami Vice sfeertje probeerden te creëren met een flinterdun verhaallijntje.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah nou dan moet DonRaja er wel naast zitten
Hasta la vista was echt te makkelijk zoveel gemiste kansen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:30 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Hasta La Vista en Rundskop waren wel tof ja. Voor de rest maar weinig leuke Nederlandse/Vlaamse producties gehad helaas.
Nee dat wordt Ajax alquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:30 schreef Helpmefok het volgende:
PSV stapt in vrouwenvoetbal... Ach worden ze tenminste ergens misschien nog kampioen met voornamelijk gekochte spelers.
Rundskop heb ik nog niet gezien, qua serie was Het Goddelijke Monster ook erg sterk.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:30 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Hasta La Vista en Rundskop waren wel tof ja. Voor de rest maar weinig leuke Nederlandse/Vlaamse producties gehad helaas.
Beetje feelgood zonder volledig over the top te gaan, vond het wel ok.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hasta la vista was echt te makkelijk zoveel gemiste kansen.
Alsof ook maar iemand aan het niveau van Ajax komt. Ajax domineert het Vrouwenvoetbal het komende decennium let op mijn woordenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:30 schreef Helpmefok het volgende:
PSV stapt in vrouwenvoetbal... Ach worden ze tenminste ergens misschien nog kampioen met voornamelijk gekochte spelers.
Krijgen ze subsidie op.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:30 schreef Helpmefok het volgende:
Wijze van monteren, 'over de as draaien' van de camera op een héle bijzondere manier (wat filmisch normaal te lelijk voor woorden is), kleuring van de RAW's die écht bijzonder was zonder een goedkoop instagrameffectje aan te hangen, et cetera...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoezo dan? Wat was er zo speciaal aan?
Mwah.. Ik verwacht een teleurstelling.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:33 schreef Geo4kant het volgende:
1 van de 2 beste films hebben we al gehad dit jaar.. nu nog wachten op The Dark Knight Rises.
Oooo...quote:De KNVB verdubbelt komend jaar de subsidie waarmee profclubs worden verleid om een vrouwenteam in het veld te brengen. De bijstand gaat van 75 duizend euro naar 150 duizend euro. Ross is er dus van overtuigd dat andere clubs de openvallende plekken innemen.
Het film werk was absoluut zeer goed op een auto scene na die echt kut was.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wijze van monteren, 'over de as draaien' van de camera op een héle bijzondere manier (wat filmisch normaal te lelijk voor woorden is), kleuring van de RAW's die écht bijzonder was zonder een goedkoop instagrameffectje aan te hangen, et cetera...
Mensen die films als Avatar wél goed vinden wegens het 'effect' van het beeld en 'Drive' niet begrijpen er niets van.
Kritische hollandertquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het film werk was absoluut zeer goed op een auto scene na die echt kut was.
Maar het pakte mij niet, veel te sloom, Gosseling met zijn nietszeggende kop, vond het verhaal gewoon niet tof. En het sfeertje voelde echt heel gemaakt aan van kijk ons even iets artistiek neer proberen te zetten.
Mij deed het niet veel.
Maar wie ziet dit verschil uiteindelijk? Ik niet in elk geval en ik denk 99% van de bezoekers van de film ook niet. Dus blijft het voor mij een gehypte art-film voor de happy few.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wijze van monteren, 'over de as draaien' van de camera op een héle bijzondere manier (wat filmisch normaal te lelijk voor woorden is), kleuring van de RAW's die écht bijzonder was zonder een goedkoop instagrameffectje aan te hangen, et cetera...
Mensen die films als Avatar wél goed vinden wegens het 'effect' van het beeld en 'Drive' niet begrijpen er niets van.
Nou, het lijkt me leuke om met vrienden te doen, als je die hebt..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Geo ga jij die playstation battle royale in huis halen ?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:35 schreef Helpmefok het volgende:
PSV stapt in vrouwenvoetbal... Ach worden ze tenminste ergens misschien nog kampioen met voornamelijk gekochte spelers. Wat stimuleert PSV eigenlijk om hieraan te beginnen?
[..]
Oooo...
Hehe, nog goed gegokt ook.quote:
Filmliefhebbers van wie het observatieniveau hoger ligt dan 'z0mg transformers kuwle film mên vet gaf..'.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar wie ziet dit verschil uiteindelijk?
Doe 's een mooie aanbieding? Ben net op zoek naar een 37 maar liefst 42" LED tv. Geen 3Dquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:40 schreef Geo4kant het volgende:
Maar ik twijfel ook om hem te verkopen, maar ik twijfel ook om een LCD tv te halen voor op me kamer nu er mooie acties zijn en dan speel je het vast vaker
Dus?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Filmliefhebbers van wie het observatieniveau hoger ligt dan 'z0mg transformers kuwle film mên vet gaf..'..
Ik heb nog niet goed gekeken maar met jouw wens heeft iemand vandaag een soortgelijk topic gemaakt:quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Doe 's een mooie aanbieding? Ben net op zoek naar een 37 maar liefst 42" LED tv. Geen 3D
Is de Twist niet dat level 1 2 en 3 super move gebeuren?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou, het lijkt me leuke om met vrienden te doen, als je die hebt..
Maar de karakters interesseren met echt totaal niet, wat ik bij Smash meer had..
Daarnaast zat ik te wachten wat hun unieke twist nou was.. maar het is gewoon een kloon.
Denk het inderdaad..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is de Twist niet dat level 1 2 en 3 super move gebeuren?
actie + een paar lekkere wijven is voor mij genoeg voor een goede film, kleurdetails en camera trucjes let ik eigenlijk nooit opquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Filmliefhebbers van wie het observatieniveau hoger ligt dan 'z0mg transformers kuwle film mên vet gaf..'..
Dat zet de hele mood voor een film vaakquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
actie + een paar lekkere wijven is voor mij genoeg voor een goede film, kleurdetails en camera trucjes let ik eigenlijk nooit op
Maar om nou een hele wi en twee controllers daarvoor in huis te halen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:47 schreef Typisch het volgende:
Ik blijf gewoon Smash Bros spelen hoor. Van de week nog gedaan. Knetter stoned die game spelen met 3 maten blijft echt koning.
Nintendo 64 man, of een gamecube. Heb je alles bij elkaar voor 4 tientjes en is beter dan de wii.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar om nou een hele wi en twee controllers daarvoor in huis te halen.
Nintendo 64, nog steeds de beste consolequote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nintendo 64 man, of een gamecube. Heb je alles bij elkaar voor 4 tientjes en is beter dan de wii.
Maat van me heeft de Wii, hij heeft nu mijn 2 gamecube controllers gewoon thuis liggen en hij had zelf 2 wii controllers. Mario Kart is ook zo'n bazen spel, lekker op elkaar kankeren om na het potje te vragen of dezelfde persoon die je eerst dood wenste nog een biertje wil.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar om nou een hele wi en twee controllers daarvoor in huis te halen.
Dankjewel man!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb nog niet goed gekeken maar met jouw wens heeft iemand vandaag een soortgelijk topic gemaakt:
Tv advies 42" LED 600 euro
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:55 schreef Helpmefok het volgende:
Mijn turk noemt het altijd "Mario Kanker". Omdat zijn vriendin hem altijd in maakt met van die vieze blauwe schilden en shit..
Die komen bijna altijd van de NPC af man. Dan sta je heel de race eerste en de laatste 2 bochten krijg je 2 van die krengen op je kop.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:55 schreef Helpmefok het volgende:
Mijn turk noemt het altijd "Mario Kanker". Omdat zijn vriendin hem altijd in maakt met van die vieze blauwe schilden en shit..
Ik ben a-l-t-i-j-d de lul in dat spel.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die komen bijna altijd van de NPC af man. Dan sta je heel de race eerste en de laatste 2 bochten krijg je 2 van die krengen op je kop.![]()
Maar andersom is het zó heerlijk als het bij iemand anders gebeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |