Kapiteintje heeft foto's gezien.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Een nog ziekere variant van een pathologische leugenaar.
Capitino is in cahoot's.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kapiteintje heeft foto's gezien.
En volgens mij bij de Feyenoord-6x6 ook foto's laten zien aan wat gasten, al weet ik dat niet meer zeker...
Stukje met die Amerikanen was wel grappig.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:18 schreef Saind het volgende:
In Bruges was ook vet. Om even over een ander genre te beginnen
Sowieso laatste 2/3 + komende 3 jaar een stroom aan ontiegelijk kut filmsquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:24 schreef Bonkers. het volgende:
Wel een onmogelijke stroom aan kutfilms over zombies komt uit volgend jaar.
Jeugdsentimentquote:
Dan heb je de film niet helemaal begrepenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jeugdsentiment![]()
Snapte toen echt niet waarom je die brunette zou verkiezen boven Sharon Stone.
Whut jij vind Transformers tof ?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hij heeft bijna alles goed gedaan imo maar Bad Boys was fantastisch, vooral deel 2
Qua uiterlijk he.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan heb je de film niet helemaal begrepen
Een vervolg op Costa!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:27 schreef Bonkers. het volgende:
Iemand een idee of er ook nog toffe Nederlandse/Vlaamse/Europese films uitkomen volgend jaar?
Ik heb laatst 2 oudere Belgische films bekeken: Dikkenek (franstalig, beetje New Kids) en Hasta La Vista, beiden wel leuk.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:27 schreef Bonkers. het volgende:
Iemand een idee of er ook nog toffe Nederlandse/Vlaamse/Europese films uitkomen volgend jaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |