Alsof jij de luxe hebt om iemand af te wijzenquote:
Auw...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Alsof jij de luxe hebt om iemand af te wijzen
Ik ben zelf een vrouw, maar zou er voor geen geld zo bijlopen...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:59 schreef gogosweden het volgende:
makeup sowieso
kleine hoeveelheden gaan wel, maar zodra meer dan 50% van het gezicht er vol mee zit vind ik het er niet echt mooier op worden.
Vertel mij dat dit een pop is ipv een echt meisjequote:
OMFG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111quote:
theoretisch wel,quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
een vrouw naar mijn hartquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:02 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ik ben zelf een vrouw, maar zou er voor geen geld zo bijlopen...
Oké, ik gebruik wel een oogpotloodje en mascara, maar dat is alles! Geen zelfbruiner waarmee je er als een oranje pop uitziet...!
Gemaakt op taaz.comquote:
Ik zag laatst een meisje met lachrimpel scheurtjes bij haar mondhoeken.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:04 schreef xSouL het volgende:
Mooiste is dat kleurverschil van dat bruine spul wat ze op hun hoofd smeren...
Zie je een dikke cement-laag op hun hoofd zo bruin als mijn stront en hun nek is gewoon 3 tinten lichter.
Ik urineerde een beetje.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat heeft weinig te maken met dit topic. Dit is een Ganguro.quote:
Die lippenstift. Echt, waarom wil je eruitzien alsof je geen lippen hebt?quote:
Hun zijn echt eng!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:11 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dat heeft weinig te maken met dit topic. Dit is een Ganguro.
Hee die ziet zelfs een beetje groenquote:
Het is een trend en het wordt expres gedaan, in tegenstelling tot vrouwen die hetzelfde doen, terwijl hun bedoeling is dat het voor de ander niet opvalt.quote:
Omdat ze denken dat het 'mooi' is, terwijl het enorm lelijk is en wij er dus tegenaan moeten kijkenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Moeten ze allemaal zelf weten. Dat gezever en afgeven altijd op hoe de ander eruit ziet. Als iemand lekker veel make-up wil opdoen moeten ze dat lekker zelf weten.
jammer dit van je, de hypocrisie druipt van je berichtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Moeten ze allemaal zelf weten. Dat gezever en afgeven altijd op hoe de ander eruit ziet. Als iemand lekker veel make-up wil opdoen moeten ze dat lekker zelf weten.
Nou, ja, de foto's die hier worden geplaatst zijn allemaal extremen. Het ongenuanceerde zwart-wit denken van de gemiddelde FOK!ker. Vrouwen met zoveel make-up zie ik eigenlijk zelden in het straatbeeld dus zoveel last kan je er toch niet van hebben.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
Omdat ze denken dat het 'mooi' is, terwijl het enorm lelijk is en wij er dus tegenaan moeten kijken
Iemand die graag discussie voert speelt ook nog weleens advocaat van de duivel.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:19 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
jammer dit van je, de hypocrisie druipt van je bericht
Je hebt haar der toch op gewezen hoop ik?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:26 schreef Sweetheart1988 het volgende:
Laats nog een meisje bij drogist gezien...haar gezicht zoooo oranje en dik erop gesmeerd en haar nek spierwit
Deze stikker op haar rug plakken:quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:27 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Je hebt haar der toch op gewezen hoop ik?
Nee....al heb ik haar wel even aan lopen staren(onbewust) wtfquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:27 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Je hebt haar der toch op gewezen hoop ik?
plamuur hoofden jaquote:
Vraag me af en toe af of dat werkelijk hun bedoeling is, want iemand die dat niet ziet zou toch echt eens langs een opticien moetenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:18 schreef Lithia het volgende:
[..]
Het is een trend en het wordt expres gedaan, in tegenstelling tot vrouwen die hetzelfde doen, terwijl hun bedoeling is dat het voor de ander niet opvalt.
Bonuspunten voor de antwoordzin!quote:"Zuviel Rot auf deinen Lippen"
Misschien denken ze dat het verschil wel meevalt of realiseren ze niet dat zonlicht je anders uit laat zien dan voor je spiegel... of zelfs 's avonds bij het uitgaan.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:21 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vraag me af en toe af of dat werkelijk hun bedoeling is, want iemand die dat niet ziet zou toch echt eens langs een opticien moeten
Heb het overigens niet over die ganguro's, bij hun is het wel duidelijk wat de bedoeling is
Wel een kwast.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:35 schreef HSG het volgende:
Ze gebruiken tegenwoordig een roller om hun make-up op te smeren.
écht?quote:
Waarom zit je op fok? Je hebt toch een vriendje?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:02 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Oké, ik gebruik wel een oogpotloodje en mascara, maar dat is alles! Geen zelfbruiner waarmee je er als een oranje pop uitziet...!
En meestal zijn dan ook nog mooier.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:44 schreef Poem het volgende:
Terechte klacht, wel.
De meeste meisjes hebben geen make up nodig. Mascara als je blonde wimpers hebt, is begrijpelijk. Dat je een pukkeltje camoufleert, is ook niet gek. Maar zo'n masker op zetten is echt zonde.
Dat doen die ouders.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:35 schreef Pap89 het volgende:
Ver-Amerikanisering.
Als je ziet hoe ze peuters en kleuters al opmaken voor die miss/kinder verkiezingen![]()
Ga je dit argument nou ook echt gebruiken?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:35 schreef Pap89 het volgende:
Ver-Amerikanisering.
Als je ziet hoe ze peuters en kleuters al opmaken voor die miss/kinder verkiezingen![]()
Note to self: niet drinken en Fokken tegelijkertijd. Voelt niet fijn in de neus ...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:05 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik zag laatst een meisje met lachrimpel scheurtjes bij haar mondhoeken.
De brokjes foundation op haar voorhoofd. Ik heb dr echt met open mond aangestaard. Nog nooit zo'n vieze dikke plak troep op iemands gezicht gezien. Haar hele vuilniszak zat ook onder de oranje poeder omdat haar hals ook volgesmeerd zat. Bah
Drink dan met je mond.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:20 schreef 2cv het volgende:
[..]
Note to self: niet drinken en Fokken tegelijkertijd. Voelt niet fijn in de neus ...
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
A masker?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:46 schreef xSouL het volgende:
Hey, do you have a masker on?
Oh no, it is your cancer face...
Van Falco, uit Jeanny.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:32 schreef Beelzebufo het volgende:
Raad de quote:
[..]
Bonuspunten voor de antwoordzin!
Jij doet niet aan uiterlijke verzorging?quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Makeup is sowieso alleen voor kankerwijven.
Moet jij zeggenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:26 schreef Sweetheart1988 het volgende:
Laats nog een meisje bij drogist gezien...haar gezicht zoooo oranje en dik erop gesmeerd en haar nek spierwit
Wat.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Makeup is sowieso alleen voor kankerwijven.
Als jij dat werkelijk bent op die foto´s in je fobo ben je nou ook niet bepaald een natural beautyquote:
Proest*Natural beauty? Sorry maar ik had het over haar manier van gebruiken van make-up en niet over haar gezicht. Dus wat wil je nou zeggen? vanwege mijn permanente wenkbrauw make-up ? en mascara en een oogpotloodje thats all. Je praat poep meid.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:11 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Als jij dat werkelijk bent op die foto´s in je fobo ben je nou ook niet bepaald een natural beauty
Misschien is dat wel zo.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:57 schreef MAHL het volgende:
Want voor mij voelt het juist hoe meer je insmeert, hoe meer je blijkbaar te verbergen hebt
Oké nu is het wel duidelijk dat je een troll bentquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:15 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Proest*Natural beauty? Sorry maar ik had het over haar manier van gebruiken van make-up en niet over haar gezicht. Dus wat wil je nou zeggen? vanwege mijn permanente wenkbrauw make-up ? en mascara en een oogpotloodje thats all. Je praat poep meid.
Misschien wel ja, maar bij sommige meisjes staat de plamuurlag nog lelijker dan een evt pukkel.quote:
Zo kom je er wel makkelijk vanaf is het niet? Je weet gewoon dat je verkeerd bezig bent.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:19 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Oké nu is het wel duidelijk dat je een troll bent
Die huidquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:09 schreef MAHL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En, really, ben ik zo erg?
Nou vooruit Mahl.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:09 schreef MAHL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En, really, ben ik zo erg?
Ik vind jou helemaal niet lelijk je hebt mooie ogen en een mooie huid. Heb je van jezelf dat donkere haar? Blond haar zou je denk ik ook wel heeeeeel mooi staan, heel zacht en liefquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:15 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Proest*Natural beauty? Sorry maar ik had het over haar manier van gebruiken van make-up en niet over haar gezicht. Dus wat wil je nou zeggen? vanwege mijn permanente wenkbrauw make-up ? en mascara en een oogpotloodje thats all. Je praat poep meid.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:36 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik vind jou helemaal niet lelijk je hebt mooie ogen en een mooie huid. Heb je van jezelf dat donkere haar? Blond haar zou je denk ik ook wel heeeeeel mooi staan, heel zacht en lief
Klopt. Ik begrijp het ook nooit als meiden zeggen dat ze niet zonder make up de straat over durven. Hoe onzeker moet je dan wel nit zijnquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:03 schreef Saisai het volgende:
Meisjes met veel make up zijn gewoon heel onzeker en voelen zich zekerder met make up.
Nou ja ik had dus zo een vriendin. Als we dan op kamp gingen sliep ze met haar make-up op, omdat ze bang was dat iemand het zou zienquote:
aaawh.. dat vind ik eigenlijk best wel zielig dat je zo'n laag zelfbeeld hebt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:12 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nou ja ik had dus zo een vriendin. Als we dan op kamp gingen sliep ze met haar make-up op, omdat ze bang was dat iemand het zou zien
ter verduidelijkingquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:22 schreef Gary_Oak het volgende:
Van die getekende onnatuurlijke wenkbrauwen.
draag dan de helft minderquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:27 schreef Appelmoes123 het volgende:
Thaha, altijd weer leuk om meisjes met teveel foundation in het zwembad te zien.
Maar mannen,.. de helft van wat een meisje draagt zien jullie niet heuwr!:3.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:27 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
ter verduidelijking
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:27 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
ter verduidelijking
[ afbeelding ]
Bruine lipliper + blauwe oogschaduw = no goquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:22 schreef Edskimo het volgende:
Het ergste is nog als er een bruine velgrand rondom de lippen is aangebracht
Foto ter verduidelijking?quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:06 schreef Meloewa het volgende:
Bij mij vinden ze meestal het mooist met zo min mogelijk make up, toch heb ik zelf idee van nietmaarja draag nooit veel wel ..
Blauwe oogschaduwquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Bruine lipliper + blauwe oogschaduw = no go
Niet elke vrouw is een vogelverschrikker zonder make-up.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:56 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Kan niet snel genoeg zijn. Vrouwen zien er nou eenmaal zonder makeup niet uit. Niets mis mee, daar is dat goedje prima geschikt voor.
Bijna wel.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:58 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Niet elke vrouw is een vogelverschrikker zonder make-up.
Wat is veel? Heb je foto's? (mag ook via dm).quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:06 schreef Meloewa het volgende:
Bij mij vinden ze meestal het mooist met zo min mogelijk make up, toch heb ik zelf idee van nietmaarja draag nooit veel wel ..
Ligt er maar net aan hoor. Ken iemand die er zonder makeup vele malen beter en meer 'naturel' uitziet dan met makeupquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:56 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Kan niet snel genoeg zijn. Vrouwen zien er nou eenmaal zonder makeup niet uit. Niets mis mee, daar is dat goedje prima geschikt voor.
Gaat je niet lukken vriend.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat is veel? Heb je foto's? (mag ook via dm).
quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
veel is alle soorten make up en dan ook nog niet eens met mate. Ik maak mijn ogen bijv. Best licht op omdat als ik ze donker maak net een of andere gotic lijk. Ook huid blijf ik meestal van af, dus meer basic. Lippen doe ik wel altijd omdat ik dat gewend ben. Maar dikke foundation lagen laat meestal lijken dat iemand veel make up op heeft doordat de helf er niet mee omkan gaan, en je de lijnen door ziet lopen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
[..]
Ligt er maar net aan hoor. Ken iemand die er zonder makeup vele malen beter en meer 'naturel' uitziet dan met makeupMaar misschien dat dat eerder gewenning is, kan ook.
Hoe lang zijn de dames hier eigenlijk bezig met 's ochtends hun makeup aanbrengen?
Pics.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
veel is alle soorten make up en dan ook nog niet eens met mate. Ik maak mijn ogen bijv. Best licht op omdat als ik ze donker maak net een of andere gotic lijk. Ook huid blijf ik meestal van af, dus meer basic. Lippen doe ik wel altijd omdat ik dat gewend ben. Maar dikke foundation lagen laat meestal lijken dat iemand veel make up op heeft doordat de helf er niet mee omkan gaan, en je de lijnen door ziet lopen.
Wat boeit dat nou. Een schilder vraag je toch ook niet wat voor verf hij nou heeft gebruikt op zijn schilderij.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:12 schreef MAHL het volgende:
Hoe lang zijn de dames hier eigenlijk bezig met 's ochtends hun makeup aanbrengen?
Als je lichte haar- en huidskleur hebt moet je dat wel doen ja, of miss niet zodat je ogen dan beter uitkomen maar dat kan ik zo niet echt zeggen. Maar je gebruikt dus bijna geen foundation?quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
veel is alle soorten make up en dan ook nog niet eens met mate. Ik maak mijn ogen bijv. Best licht op omdat als ik ze donker maak net een of andere gotic lijk. Ook huid blijf ik meestal van af, dus meer basic. Lippen doe ik wel altijd omdat ik dat gewend ben. Maar dikke foundation lagen laat meestal lijken dat iemand veel make up op heeft doordat de helf er niet mee omkan gaan, en je de lijnen door ziet lopen.
Interesse tonen, HSG. Sowieso zit ik vaak te klagen dat ik me 's ochtends weer eens moet scheren, maar volgens mij ben ik daar vele malen minder lang mee bezig dan vrouwen met makeupquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou. Een schilder vraag je toch ook niet wat voor verf hij nou heeft gebruikt op zijn schilderij.
jeh als me iets wel niet staat is het wenkbrauwpoeder,net een clownquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:17 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Op een normale dag; primer, foundation, concealer, afpoeder en mascara en eyeliner. Soms nog wat wenkbrauwpoeder.
Als ik dat zo neerzet klinkt het wel veel maar mijn foundation ed zie je niet. Zoals het hoort.
Oh ik neem juist poeder omdat het er veel zachter uitziet dan een potlood of gel. Gewoon een klein beetje voor de kleurquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:25 schreef Meloewa het volgende:
[..]
jeh als me iets wel niet staat is het wenkbrauwpoeder,net een clownterwijl bij sommige meisjes best mooi uitziet
bekijk jij ooit wel eens je FOBO?quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:27 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Oh ik neem juist poeder omdat het er veel zachter uitziet dan een potlood of gel. Gewoon een klein beetje voor de kleur
ik heb een lichte huid, redelijk donkere ogen/ wenkbrauwen zijn niet echt heel donker maar toch wel donkerder dan mijn haar en blond haar. Dus ik ga mijn ogen niet zwart opmaken want zijn al best donker van zichzelf. Maar foundation soms, maar meestal niet nee.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:24 schreef MAHL het volgende:
[..]
Als je lichte haar- en huidskleur hebt moet je dat wel doen ja, of miss niet zodat je ogen dan beter uitkomen maar dat kan ik zo niet echt zeggen. Maar je gebruikt dus bijna geen foundation?
[..]
Interesse tonen, HSG. Sowieso zit ik vaak te klagen dat ik me 's ochtends weer eens moet scheren, maar volgens mij ben ik daar vele malen minder lang mee bezig dan vrouwen met makeup
Ik hoop het wel voor je. Anders moet je toch eens aan je geaardheid gaan twijfelen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:24 schreef MAHL het volgende:
Interesse tonen, HSG. Sowieso zit ik vaak te klagen dat ik me 's ochtends weer eens moet scheren, maar volgens mij ben ik daar vele malen minder lang mee bezig dan vrouwen met makeup
bij mij tekent dat echt mijn hele gezicht afquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:27 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Oh ik neem juist poeder omdat het er veel zachter uitziet dan een potlood of gel. Gewoon een klein beetje voor de kleur
Nee, why?quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:29 schreef gogosweden het volgende:
[..]
bekijk jij ooit wel eens je FOBO?
Ik doe geen make-up.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
[..]
Ligt er maar net aan hoor. Ken iemand die er zonder makeup vele malen beter en meer 'naturel' uitziet dan met makeupMaar misschien dat dat eerder gewenning is, kan ook.
Hm, nee ik ben het denk ik gewend. Maar het ligt denk ik ook heel erg aan het merk, de manier van aanbrengen en de hoeveelheid. Van alles doe ik maar een beetje.. Ik gebruik voor de dagelijkse makeup vooral producten van youngblood en die zijn erg luchtig.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:31 schreef Charcot het volgende:
Voelt dat niet heel zwaar, Goodluck Charm?
Ik gebruik zelf mascara en een getinte dagcreme
Echt? Teken je ze dan bij met potlood of doe je er helemaal niets mee?quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:34 schreef Meloewa het volgende:
[..]
bij mij tekent dat echt mijn hele gezicht afomdat ik nou niet echt donkere wenkbrauwen heb dus als daar de nadruk op ligt ziet er echt niet uit. Wel mooi met donkere/volle wenkbrauwen dat bijpoederen.
Meen je dit nou echt? Nee tochquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:56 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Jaquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:42 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Echt? Teken je ze dan bij met potlood of doe je er helemaal niets mee?
Ahw heb je een foto van je wenkbrauwen? Toch denk ik dat een hele licht tint poeder je heel goed zou staan. Maar het is altijd wel ff wennen als er opeens wat anders is met je wenkbrauwen..quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:46 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Janee ik doe er helemaal niks aan zo nu en dan bij epileren wel. Maar dat tekenen etc. vaak genoeg geprobeerd maar is niks. Keer op keer staat niet
.
Mmh nee even geen foto van wenkbrauwen ( ben op tel) zou kunnen dat het nog geen een keer echt professioneel is aangebrachtquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:50 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ahw heb je een foto van je wenkbrauwen? Toch denk ik dat een hele licht tint poeder je heel goed zou staan. Maar het is altijd wel ff wennen als er opeens wat anders is met je wenkbrauwen..
Echt helemaal niets?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet, ik doe niet aan make-upquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
[..]
Vijf minuten, ik gebruik alleen dagcreme, mascara, oogpotlood en een lipgloss.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:12 schreef MAHL het volgende:
'alleen'quote:Op donderdag 7 juni 2012 02:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
Vijf minuten, ik gebruik alleen dagcreme, mascara, oogpotlood en een lipgloss.
Als ik uit ga wil ik wel meer dragen overigens.
Maar voor dagelijks draag ik liever niet te veel.
wilde net regeren, 'nee, ben atheïst en ook zo opgevoed.'quote:Op donderdag 7 juni 2012 02:19 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
'alleen'Da's een hele set die je gebruikt
En jei ben nooid naar sgool gewees.quote:Op donderdag 7 juni 2012 03:04 schreef LexiconDoll het volgende:
Dan ben je niet naar Swede gewees. Daar lopen alle vroue met een gesig vol make-up.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 03:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En jei ben nooid naar sgool gewees.
Ze kan vast goed pijpen.quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Echt helemaal niets?NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
Klopt.quote:Op donderdag 7 juni 2012 03:04 schreef LexiconDoll het volgende:
Dan ben je niet naar Swede gewees. Daar lopen alle vroue met een gesig vol make-up.
huh wat?quote:Op donderdag 7 juni 2012 03:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Begrijp jij natuurlijk niet... Straks zien ze je gezicht...
ik verberg mijn gezicht niet met make-up hoor je haalt mij door de war met een semi clown.quote:
Ik mix my Nederlands met Afrikaans. Ik kan Nederlands praat, maar dat kost veel tijd omdat woorde door mekaar halen dikwels voorkomt bij mij. Ik ben ook doof, en dat heeft veel invloed op my grammatika.quote:Op donderdag 7 juni 2012 03:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En jei ben nooid naar sgool gewees.
Waarom de keuzes van anderen zo neerhalen? Jij vindt het niet nodig/leuk bij JEZELF. Prima, niemand verplicht je. Anderen worden dan wel voelen zich er mooier door. Laat ze lekker.quote:Op donderdag 7 juni 2012 03:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik verberg mijn gezicht niet met make-up hoor je haalt mij door de war met een semi clown.
Ik dacht gelijk aan Afrikaans. Cool. Leuk taaltje.quote:Op donderdag 7 juni 2012 03:34 schreef LexiconDoll het volgende:
[..]
Ik mix my Nederlands met Afrikaans. Ik kan Nederlands praat, maar dat kost veel tijd omdat woorde door mekaar halen dikwels voorkomt bij mij. Ik ben ook doof, en dat heeft veel invloed op my grammatika.
En veral nu omdat ik een mobiel gebruik.
Kan jij begrijpend lezen? Nee he. Lees maar terug.quote:Op donderdag 7 juni 2012 03:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom de keuzes van anderen zo neerhalen? Jij vindt het niet nodig/leuk bij JEZELF. Prima, niemand verplicht je. Anderen worden dan wel voelen zich er mooier door. Laat ze lekker.
Als jy dat dacht, waarom dit je dan so vreemd?quote:Op donderdag 7 juni 2012 03:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik dacht gelijk aan Afrikaans. Cool. Leuk taaltje.
Doof, pfoe.
Welkom hier.
Omdat een grappige opmerking plaatsen nu eenmaal leuk is. Baaie leuk.quote:Op donderdag 7 juni 2012 03:39 schreef LexiconDoll het volgende:
[..]
Als jy dat dacht, waarom dit je dan so vreemd?
Erg goed, dank je. Ik las je wel.quote:Op donderdag 7 juni 2012 03:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Kan jij begrijpend lezen? Nee he. Lees maar terug.
Nogal moeilik te sien via 'n skerm.quote:Op donderdag 7 juni 2012 03:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Omdat een grappige opmerking plaatsen nu eenmaal leuk is. Baaie leuk.
Naast doof ook nog blind. Dat lijkt me geen pretje, sien.quote:Op donderdag 7 juni 2012 03:45 schreef LexiconDoll het volgende:
[..]
Nogal moeilik te sien via 'n skerm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Bonuspunten als je weet wat Jeanny antwoordde!quote:
Flikker op!quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:13 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Bonuspunten als je weet wat Jeanny antwoordde!
dondertochopmanquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:13 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Bonuspunten als je weet wat Jeanny antwoordde!
0 minuten.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
[..]
Pfff.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:06 schreef rosepetals het volgende:
Ben wel een half uur bezig, inclusief haar doen dan.
Ik zou het wel binnen een kwartier kunnen doen maar ik vind het wel lekker met de muziek aan. Beetje relax, mascara mooi aanbrengen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:11 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Pfff.
Na een kwartiertje gezicht wassen, tanden poetsen, lenzen indoen en haar netjes maken, ben ik echt wel klaar
Over de lenzen doe ik altijd het langst
inderdaad, als ik snel moet doen word ik zenuwwachtig en zit ik constant met de mascara in mijn oogquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:12 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik zou het wel binnen een kwartier kunnen doen maar ik vind het wel lekker met de muziek aan. Beetje relax, mascara mooi aanbrengen.
vanalles maar wel van een redelijk bekend merk altijd, merkloos is kutquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:18 schreef bereboot3 het volgende:
hey daar dames welke mascara gebruiken jullie altijd?
Daar heeft god foundation voor uitgevondenquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:22 schreef kataklysm het volgende:
Meloewa heeft enorme wallen onder haar ogen kan ik je vertellen ja.
Zo'n 2 á 3 minutenquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:12 schreef MAHL het volgende:
Kwartiertje, en blijkbaar doe ik het goed want men denkt altijd dat ik geen foundation draag.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:12 schreef MAHL het volgende:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:23 schreef Daniane het volgende:
[..]
Kwartiertje, en blijkbaar doe ik het goed want men denkt altijd dat ik geen foundation draag.
Ja, is totaal te vergelijken.quote:
Bovendien zijn de meesten op de linkse plaatjes ook nog gewoon knap.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:40 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja, is totaal te vergelijken.
Je hoeft natuurlijk helemaal geen rekening te houden met de belichting, fotosjop, achtergrond en dergelijke.
Goeien post mang.
Mwah, ik vind ze maar een beetje vreemd hoofd hebben. Typisch van die jongensachtige 'modellen' waar die homomodeguru's het zo op hebben.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bovendien zijn de meesten op de linkse plaatjes ook nog gewoon knap.
Nou ja, het is in elk geval bij hen stukken beter dan mijn eigen hoofd.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mwah, ik vind ze maar een beetje vreemd hoofd hebben. Typisch van die jongensachtige 'modellen' waar die homomodeguru's het zo op hebben.
Doe niet zo stoer aub.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:40 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja, is totaal te vergelijken.
Je hoeft natuurlijk helemaal geen rekening te houden met de belichting, fotosjop, achtergrond en dergelijke.
Goeien post mang.
En verdoezelen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:35 schreef OhGawd het volgende:
Makeup is eigenlijk om bepaalde dingen in je gezicht te benadrukken, en niet om het heel overdreven te doen. Maar dat snapt niet iedereen helaas.
Ik gebruik een klein beetje mascara en wat oogpotlood onder mijn ogen, dat verbergt niets hoor, dat laat alleen maar zien dat ik stiekem toch wel wimpers heb die anders nauwelijks zichtbaar zijn, en het laat je ogen er wat meer uitspringen.quote:
Uhm zeg maar als ik gewoon even naar de winkel moet niet echt, maar wel als ik op school ben en is heel druk in gangen/kantine etcquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:46 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd niet nee...![]()
Jij wel?
Hoezo heb je zoveel zelfvertrouwen dan? Of heb je gewoon schijt aan de omgeving.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:46 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd niet nee...![]()
Jij wel?
Waarom zou iemand als jij je druk maken over je uiterlijk? Je krijgt toch genoeg aandacht van jongens, of de laatste tijd niet meer?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:49 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Uhm zeg maar als ik gewoon even naar de winkel moet niet echt, maar wel als ik op school ben en is heel druk in gangen/kantine etcdus op drukke plaatsen wel. Niet in dorpen zelf of zo.
Ja maar het is meer zelf tevredenheid, heb wel eens dat ik in de spiegel kijk en denk ielllllllllllllllllllllllllll.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:01 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoezo heb je zoveel zelfvertrouwen dan? Of heb je gewoon schijt aan de omgeving.
[..]
Waarom zou iemand als jij je druk maken over je uiterlijk? Je krijgt toch genoeg aandacht van jongens, of de laatste tijd niet meer?
Zeddie!quote:
Niet nodig, gekkiequote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja maar het is meer zelf tevredenheid, heb wel eens dat ik in de spiegel kijk en denk ielllllllllllllllllllllllllll.
en dan kan iemand anders me nog wel leuk vinden of zo. Maar gaat om eigen gedachtens. Ontevredenheid
Vind je jezelf niet mooi zonder make-up of ben je bang dta anderen het niet mooi zullen vinden?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:49 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Uhm zeg maar als ik gewoon even naar de winkel moet niet echt, maar wel als ik op school ben en is heel druk in gangen/kantine etcdus op drukke plaatsen wel. Niet in dorpen zelf of zo.
Een beetje van beide denk ik. Ik vind mezelf niet lelijk zonder make-up eigenlijk...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:01 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoezo heb je zoveel zelfvertrouwen dan? Of heb je gewoon schijt aan de omgeving.
Wat een verschil met make-upquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:13 schreef Peachcore het volgende:
Niks mis met veel make-up, zolang je het goed opbrengt en er niet uitziet als een travestiet.
[ afbeelding ]
Heidi Klum heeft op de rechterfoto echt niet weinig make-up op, maar hier wordt niet over gezeken omdat het er natuurlijk uitziet. Goed opgebracht en weinig kleurverschillen in het gezicht.
Ik gebruik zelf foundation, concealer, eyeliner, oogschaduw en mascara. Ik heb nog nooit negatieve commentaar erop gekregen, alleen maar complimentjes.
ligt aan de dag, maar ik vind wel dat ik iemand ben die persoonlijk écht niet veel mooier wordt van make up. Mensen zeggen ook wel dat verschil bij mij niet super groot is. Maar is puur dat ik wat moeite in me uiterlijk steek ik wat zekerder wordt. Dus als ik dat niet doe voel ik me beetje leeg onzeker.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:12 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Vind je jezelf niet mooi zonder make-up of ben je bang dta anderen het niet mooi zullen vinden?
Een vrouw met pitquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:14 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Een beetje van beide denk ik. Ik vind mezelf niet lelijk zonder make-up eigenlijk...
Het is ook een fabeltje dat vrouwen zonder make-up niet mooi zouden kunnen zijn.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:14 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Een beetje van beide denk ik. Ik vind mezelf niet lelijk zonder make-up eigenlijk...
Hoe heette ze ook al weer?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:39 schreef Zonnnestraaaltje het volgende:
Hele terechte klacht! Zonde dat zoveel meiden het idee hebben dat ze aan een bepaalde standaard moeten voldoen.. Zelf gebruik ik helemaal geen foundation e.d. en mijn huid heeft het (omdat ik er geen troep op smeer) ook niet nodig. Beetje mascara of zoiets is meer dan genoeg toch?
En tevens: [ afbeelding ]
Nee, ik heb juist lang bruin krullend haar. En ik heb ook vrij donkere wimpers en wenkbrauwen. Ik denk dat mijn gezicht daardoor wat minder 'kaal' aandoet.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 08:07 schreef MAHL het volgende:
[..]
Een vrouw met pitMaar je hebt toch geen kort kapsel?
Het ging niet over opgespoten lippen toch.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:23 schreef pocketcalculatoroperator het volgende:
Meer is beter, toch?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit inderdaad, en dan nog zijn het extreme voorbeeldenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het ging niet over opgespoten lippen toch.
Dragen ze geen make-up dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het ging niet over opgespoten lippen toch.
Zelfbruiner is toch ook geen make upquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:02 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Same here.. - het krullend haar. Ik heb gewoon donker bruin recht haar.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:36 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nee, ik heb juist lang bruin krullend haar. En ik heb ook vrij donkere wimpers en wenkbrauwen. Ik denk dat mijn gezicht daardoor wat minder 'kaal' aandoet.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:10 schreef Redbullkid het volgende:
De meeste kunnen beter hun make-up opeten krijgen ze er misschien nog een mooier innerlijk van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |