Alsof jij de luxe hebt om iemand af te wijzenquote:
Auw...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Alsof jij de luxe hebt om iemand af te wijzen
Ik ben zelf een vrouw, maar zou er voor geen geld zo bijlopen...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:59 schreef gogosweden het volgende:
makeup sowieso
kleine hoeveelheden gaan wel, maar zodra meer dan 50% van het gezicht er vol mee zit vind ik het er niet echt mooier op worden.
Vertel mij dat dit een pop is ipv een echt meisjequote:
OMFG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111quote:
theoretisch wel,quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
een vrouw naar mijn hartquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:02 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ik ben zelf een vrouw, maar zou er voor geen geld zo bijlopen...
Oké, ik gebruik wel een oogpotloodje en mascara, maar dat is alles! Geen zelfbruiner waarmee je er als een oranje pop uitziet...!
Gemaakt op taaz.comquote:
Ik zag laatst een meisje met lachrimpel scheurtjes bij haar mondhoeken.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:04 schreef xSouL het volgende:
Mooiste is dat kleurverschil van dat bruine spul wat ze op hun hoofd smeren...
Zie je een dikke cement-laag op hun hoofd zo bruin als mijn stront en hun nek is gewoon 3 tinten lichter.
Ik urineerde een beetje.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat heeft weinig te maken met dit topic. Dit is een Ganguro.quote:
Die lippenstift. Echt, waarom wil je eruitzien alsof je geen lippen hebt?quote:
Hun zijn echt eng!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:11 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dat heeft weinig te maken met dit topic. Dit is een Ganguro.
Hee die ziet zelfs een beetje groenquote:
Het is een trend en het wordt expres gedaan, in tegenstelling tot vrouwen die hetzelfde doen, terwijl hun bedoeling is dat het voor de ander niet opvalt.quote:
Omdat ze denken dat het 'mooi' is, terwijl het enorm lelijk is en wij er dus tegenaan moeten kijkenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Moeten ze allemaal zelf weten. Dat gezever en afgeven altijd op hoe de ander eruit ziet. Als iemand lekker veel make-up wil opdoen moeten ze dat lekker zelf weten.
jammer dit van je, de hypocrisie druipt van je berichtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Moeten ze allemaal zelf weten. Dat gezever en afgeven altijd op hoe de ander eruit ziet. Als iemand lekker veel make-up wil opdoen moeten ze dat lekker zelf weten.
Nou, ja, de foto's die hier worden geplaatst zijn allemaal extremen. Het ongenuanceerde zwart-wit denken van de gemiddelde FOK!ker. Vrouwen met zoveel make-up zie ik eigenlijk zelden in het straatbeeld dus zoveel last kan je er toch niet van hebben.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
Omdat ze denken dat het 'mooi' is, terwijl het enorm lelijk is en wij er dus tegenaan moeten kijken
Iemand die graag discussie voert speelt ook nog weleens advocaat van de duivel.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:19 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
jammer dit van je, de hypocrisie druipt van je bericht
Je hebt haar der toch op gewezen hoop ik?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:26 schreef Sweetheart1988 het volgende:
Laats nog een meisje bij drogist gezien...haar gezicht zoooo oranje en dik erop gesmeerd en haar nek spierwit
Deze stikker op haar rug plakken:quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:27 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Je hebt haar der toch op gewezen hoop ik?
Nee....al heb ik haar wel even aan lopen staren(onbewust) wtfquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:27 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Je hebt haar der toch op gewezen hoop ik?
plamuur hoofden jaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |