twitter:Jan_Vertonghen twitterde op zondag 10-06-2012 om 20:34:13“@Aidan040: @Jan_Vertonghen viesze kk jood kk ajax kk jood jouw kk moeder kk homo!” Betekent 'kk' dan 'kapitein kampioen?' #31 reageer retweet
twitter:Aidan040 twitterde op zondag 10-06-2012 om 21:29:08hahahahha is stuur 1 din na een voetballer van ajax iets van 1000 recaties ofzo hahaha reageer retweet
twitter:Aidan040 twitterde op zondag 10-06-2012 om 21:31:15@Jan_Vertonghen hahahahha grpaje johnge reageer retweet
twitter:Aidan040 twitterde op zondag 10-06-2012 om 21:35:07@Jan_Vertonghen luister iemand anders zat op mijn acoutn ik zal zo iets nooit doen man !!!! reageer retweet
quote:Op zondag 10 juni 2012 21:32 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:Jan_Vertonghen twitterde op zondag 10-06-2012 om 20:34:13“@Aidan040: @Jan_Vertonghen viesze kk jood kk ajax kk jood jouw kk moeder kk homo!” Betekent 'kk' dan 'kapitein kampioen?' #31 reageer retweet
quote:Op zondag 10 juni 2012 21:44 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:Aidan040 twitterde op zondag 10-06-2012 om 21:29:08hahahahha is stuur 1 din na een voetballer van ajax iets van 1000 recaties ofzo hahaha reageer retweet
twitter:Aidan040 twitterde op zondag 10-06-2012 om 21:31:15@Jan_Vertonghen hahahahha grpaje johnge reageer retweet
twitter:Aidan040 twitterde op zondag 10-06-2012 om 21:35:07@Jan_Vertonghen luister iemand anders zat op mijn acoutn ik zal zo iets nooit doen man !!!! reageer retweet
Wat een eindbaasquote:Op zondag 10 juni 2012 21:32 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:voetbalpings twitterde op zondag 10-06-2012 om 23:35:40Ajax heeft een bod van Newcastle United van negen miljoen euro op Vurnon Anita geweigerd, zo zegt zijn zaakwaarnemer. #voetbalpings reageer retweet
SUKKELS!!quote:Op zondag 10 juni 2012 23:36 schreef wieisboos het volgende:
twitter:voetbalpings twitterde op zondag 10-06-2012 om 23:35:40Ajax heeft een bod van Newcastle United van negen miljoen euro op Vurnon Anita geweigerd, zo zegt zijn zaakwaarnemer. #voetbalpings reageer retweet
Nou en, Anita is een van onze beste speler. Met hem op Cvm zijn we ongeslagen dit seizoen. Waarom wegdoen voor 'slechts' 9 miljoen.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
SUKKELS!!
Zo'n bedrag krijg je nooit meer voor Anita.
Ook VI meldt hetquote:Op zondag 10 juni 2012 23:58 schreef Marsenal het volgende:
Is dat twitteraccountje eigenlijk wel geloofwaardig? Eerst wil ik de bron wel even zien.
Laatst wou die zijn contract nog verlengen. Dan krijgen we over een jaar het dubbele.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
SUKKELS!!
Dan zie je van Bommel en de Jong lelijk presteren en dan blijft Anita thuis.quote:Op maandag 11 juni 2012 08:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Laatst wou die zijn contract nog verlengen. Dan krijgen we over een jaar het dubbele.
Anita op het middenveld.
Ik vond De Jong helemaal niet zo slecht, hij werd ook onterecht gewisseld, Van Bommel verdiende een wisselquote:Op maandag 11 juni 2012 10:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dan zie je van Bommel en de Jong lelijk presteren en dan blijft Anita thuis.
Dat durft Bertje niet , ondanks dat van Bommel ook nog eens geel hadquote:Op maandag 11 juni 2012 10:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond De Jong helemaal niet zo slecht, hij werd ook onterecht gewisseld, Van Bommel verdiende een wissel
Dat is wel heel veel ja.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
SUKKELS!!
Anita speelt pas weer een half jaar op zijn positie en doet het enorm goed en bewijst één van de beste VM's van Nederland te zijn. Wacht maar, over een jaar krijgen we het dubbele.quote:Op maandag 11 juni 2012 10:41 schreef Burrito het volgende:
[..]
Dat is wel heel veel ja.
Maar, moet je een onvervangbare speler voor 9 miljoen verkopen?
Die tijden zijn wel een beetje voorbij, ik vind het wel leuk voor hemzelf dat hij eindelijk de erkenning krijgt van De Boer want dat heeft toch wat lang geduurd en ook veel punten gekost (Janssen experiment als CVM)quote:Op maandag 11 juni 2012 10:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
Anita speelt pas weer een half jaar op zijn positie en doet het enorm goed en bewijst één van de beste VM's van Nederland te zijn. Wacht maar, over een jaar krijgen we het dubbele.
Dit dus.quote:Op maandag 11 juni 2012 10:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond De Jong helemaal niet zo slecht, hij werd ook onterecht gewisseld, Van Bommel verdiende een wissel
drm de jong boosquote:Op maandag 11 juni 2012 11:07 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dit dus.psv kliek bij het Nederlands elftal zorgt ervoor dat een Van Bommel met geel en slecht spel mag blijven staan en dat De Jong eruit moet...
quote:Het rommelt binnen de selectie van het Nederlands elftal. De ploeg van Bert van Marwijk verloor zaterdag met 0-1 van Denemarken en moet woensdag winnen van Duitsland om de kansen voor kwalificatie voor de volgende ronde in eigen hand te houden. De selectie is echter verdeeld over het strijdplan dat uitgevoerd moet worden en Rafael van der Vaart zou koken. Ook Nigel de Jong en Klaas-Jan Huntelaar lopen met een ontevreden gevoel rond.
Dit alles wordt beweerd door De Telegraaf, dat meent dat Van der Vaart het vertrouwen in bondscoach Van Marwijk is verloren. Volgens het dagblad knakte er iets bij de Heemskerker toen hij in een slechtnieuwsgesprek voor het EK te horen kreeg niet bij de favoriete basiself te zitten. Ook Huntelaar heeft het zwaar, maar de spits (tweede keus achter Robin van Persie) is zó gretig om zich dit EK nog te laten zien, dat hij mentaal nog niet gebroken is.
De Jong is ook ontevreden. De defensieve middenvelder heeft weliswaar een basisplaats, maar werd zaterdag tegen Denemarken twintig minuten voor tijd naar de kant gehaald. De Jong begreep naar verluidt niets van die wissel en snapt niet waarom hij, en niet Mark van Bommel plaats moest maken. Binnen de groep worden steeds meer vraagtekens gesteld bij de onomstreden positie van aanvoerder Van Bommel als verdedigende middenvelder bij Oranje.
Van Bommel zal woensdag ook weer in de basis beginnen en wil tegen Duitsland vanuit de controle momenten zoeken om toe te slaan. Daar is echter ook niet iedereen het mee eens: enkele andere internationals willen juist vol pressie spelen en Duitsland direct onder druk zetten. Wesley Sneijder zei erover: "Er zijn twee keuzes: of je zet heel vroeg op hun helft druk of we zakken wat verder terug en gaan voor de snelle omschakeling. Bij het WK werkte dat laatste het best."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |