En dit ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:32 schreef Franknfurter het volgende:
De White Walkers zijn de aanvoerders. Zij zijn the Others. Zonder White Walkers geen Wights.
nee dat snappen we nu, maar erg duidelijk is dat niet in de serie naar voren gekomen en zoals kloonhommel ook aangeeft lijken ze nogal op elkaar.quote:
Ik heb de boeken ook niet gelezen en vond het vrij duidelijk. In de wights herken je namelijk gewoon dooie mensen, de white walkers zien er echt anders uit.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:37 schreef ser het volgende:
[..]
nee dat snappen we nu, maar erg duidelijk is dat niet in de serie naar voren gekomen en zoals kloonhommel ook aangeeft lijken ze nogal op elkaar.
Zijn white walkers op dezelfde manier te verlsaan als wights of weten we dat (nog) niet?
Het enige waarin ze op elkaar lijken zijn de ogen. White Walkers zijn toch echt wel te herkennen als superieur aan een stel koude zombies.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:37 schreef ser het volgende:
[..]
nee dat snappen we nu, maar erg duidelijk is dat niet in de serie naar voren gekomen en zoals kloonhommel ook aangeeft lijken ze nogal op elkaar.
Zijn white walkers op dezelfde manier te verlsaan als wights of weten we dat (nog) niet?
Dat zal niet gebeuren lijkt me. En ach, ik vond het nu al een betere zombie-serie dan the walking deadquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:28 schreef Khaleesi het volgende:
Ik bid op mijn blote knietjes tot de old gods and the new dat deze serie alsjeblieft nooit mag uitmonden in zo'n gare zombie flick waarin iedereen constant voor zijn leven aan het rennen is...
ahh i see...thanksquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
-Oh, my sweet summer child...
De muur is onbemand, in verval en Wildlings glippen er al langs (Osha bijv).
quote:
quote:
Sprekend inderdaad:quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:37 schreef ser het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:39 schreef Tweek het volgende:
[..]
Sprekend inderdaad:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind je ze niet sprekend? Vertel me ff of je een boekenlezer bent, en of hoeveel procent gezichtsvermogenverlies je hebt aangezien je ze niet vind lijken?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:39 schreef Tweek het volgende:
[..]
Sprekend inderdaad:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit was ook al zo'n plothole van jewelste: de Wall wordt enkel weergegeven als een giga muur van Mount Everesthoogte, en toch komt die Osha er doorheen?? Door de poorten dan? Vond dit al wat vreemd.... Hoe "vervallen" is die muur werkelijk en moeten we ons zorgen gaan maken??quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
-Oh, my sweet summer child...
De muur is onbemand, in verval en Wildlings glippen er al langs (Osha bijv).
Ja, bijna precies dezelfde schreeuw als de draken, kon dat nou niet anders?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:41 schreef arucard het volgende:
Die White Walkers hadden ook echt zo'n standaard monster schreeuw
Vind ik ook niet echt. Ik zie duidelijke verschillen. De ogen van de wights hebben oogwit in tegenstelling tot the White Walkers die enkel een pupil + iris hebben. De lichamen van the White Walkers zien er bijzonder gespierd uit, ze zijn langer dan de normale mens en hebben geen grammetje vet aan het lijf zitten. Wights zien er gewoontjes uit en ze zijn aangevroten.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:38 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Het enige waarin ze op elkaar lijken zijn de ogen. White Walkers zijn toch echt wel te herkennen als superieur aan een stel koude zombies.
Alleen de ogen zijn hetzelfde.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:42 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Vind je ze niet sprekend? Vertel me ff of je een boekenlezer bent, en of hoeveel procent gezichtsvermogenverlies je hebt aangezien je ze niet vind lijken?
Een man van 100 jaar oud lijkt toch ook niet zo gek heel veel op een kind van 8? Op de ene foto zie je een gerimpelde dode opa en een jong dode kind met beiden zelfde enge lichtgevende ogen.quote:
Dat kun je nog niet weten, maar ze zijn te verslaan metquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:37 schreef ser het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar misschien ook op een andere manier.Ja, en voor Gregor hebben ze een nieuwe acteur sinds seizoen 2quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:44 schreef Gwywen het volgende:
Die ene White Walker, dat is trouwens dezelfde vent die Gregor Clegane speelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |