Zombies zijn de wights ja, en de creepy witte 'man' met blauwe ogen die er nog 'levend' uitziet en op het paard zat zijn de White Walkers.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:14 schreef ser het volgende:
[..]
Dus de ondoden/zombies zijn de wights? Daarom werd halfhand verbrand anders kan ie terug komen als wight. Wie wat zijn de white walkers dan? Ik dacht dat in de eindshot al die personen/halve paarden etc. white walkers zijn maar dat is dus niet het geval? Dat zijn allemaal zombies/wights?
Volgens mij zijn wights (hoe komen ze aan die naam?) gewoon de zombies of white walkers of de ondoden of hoe je ze ook wilt noemen...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:14 schreef ser het volgende:
[..]
Dus de ondoden/zombies zijn de wights? Daarom werd halfhand verbrand anders kan ie terug komen als wight. Wie wat zijn de white walkers dan? Ik dacht dat in de eindshot al die personen/halve paarden etc. white walkers zijn maar dat is dus niet het geval? Dat zijn allemaal zombies/wights?
Scroll nou even naar mijn post hierboven. DAT zijn white walkers.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:21 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wights (hoe komen ze aan die naam?) gewoon de zombies of white walkers of de ondoden of hoe je ze ook wilt noemen...
Die grote figuren die op paarden zaten zijn White Walkers. Waar ze precies vandaan komen, en waarom ze naar het zuiden komen weet niemand.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:14 schreef ser het volgende:
[..]
Plaatje van een wight dan? White walkers zijn toch hardstikke dood? Wat is het verschil met zombies/wights? Die paard waar die naakte dode sinterklaas op zit was deels aangevreten.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:23 schreef Jivis het volgende:
[..]
Scroll nou even naar mijn post hierboven. DAT zijn white walkers.
De wights zijn gewoon zombies.
Westeros Map -> zoek Fist of The First Menquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:26 schreef Jivis het volgende:
Weet iemand hoe ver dat leger van die White Walkers nog van de Wall verwijderd is?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:27 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Plaatje van een wight dan? White walkers zijn toch hardstikke dood? Wat is het verschil met zombies/wights? Die paard waar die naakte dode sinterklaas op zit was deels aangevreten.
Ja, dat paard waar die white walker op zat is dus een wight.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:27 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Plaatje van een wight dan? White walkers zijn toch hardstikke dood? Wat is het verschil met zombies/wights? Die paard waar die naakte dode sinterklaas op zit was deels aangevreten.
LOL White walkersquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:27 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Die paard waar die naakte dode sinterklaas op zit was deels aangevreten.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zombies zijn de wights ja, en de creepy witte 'man' met blauwe ogen die er nog 'levend' uitziet en op het paard zat zijn de White Walkers.
En daarom verbrandden ze Qhorin ja, omdat hij anders terug zou komen als Wight. En daar wil je dan niet tegen vechten
Dank voor de uitleg. Voor mij waren wights and white walkers hetzelfde zal beter op de verschillen letten. Maar beide zijn dus alleen met vuur of Valeryan steel te doden? Zal eens tijd gaan maken voor de boeken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:27 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het is een feit, White Walkers zijn niet dood.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:31 schreef Kloonhommel het volgende:
Is het een feit dat er verschil zit tussen wights en white walkers of is het je mening? Ze zijn allebei dood, allebei hebben ze fel lichtgevende blauwe ogen. Allebei zijn ze uit op bloed van andere levende mensen.
Is al meerdere keren gezegd, maar de White Walkers zijn een apart RAS. De wights zijn ondode mensen (of dieren, zoals dat paard).quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:31 schreef Kloonhommel het volgende:
Is het een feit dat er verschil zit tussen wights en white walkers of is het je mening? Ze zijn allebei dood, allebei hebben ze fel lichtgevende blauwe ogen. Allebei zijn ze uit op bloed van andere levende mensen.
-Oh, my sweet summer child...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:30 schreef SilverBrooke het volgende:
maar wat is er zo eng aan die white walkers, er staat toch niks voor niks een muur? Verder zuid kunnen ze toch niet
Die muur kan ook plat.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:30 schreef SilverBrooke het volgende:
maar wat is er zo eng aan die white walkers, er staat toch niks voor niks een muur? Verder zuid kunnen ze toch niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |